Jullie zien me wel verschijnen, wil namelijk ook de F1 race zien.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:15 schreef jpjedi het volgende:
@Allen:
Degenen die vanavond de koers willen komen kijken kunnen vanaf 16:00 terecht.![]()
Ja het is wat, schreeuwen ze opeens amsterdam hooligans... dacht rotterdam hooligans te horen. Dat laatste had me ook niets verbaasd. Het niveau daalt... en het seizoen begint weerquote:
Foxy wou mij ook al wijs laten maken dat ze rotterdam hooligans zeiden en verklaarde dat ik doof was..quote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja het is wat, schreeuwen ze opeens amsterdam hooligans... dacht rotterdam hooligans te horen. Dat laatste had me ook niets verbaasd. Het niveau daalt... en het seizoen begint weer![]()
Schumacher weer gewonnen zeker?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef ursel het volgende:
[..]
F1 is vandaag een keer aan de beurt joh..![]()
mogguh!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:37 schreef 3lmo het volgende:
lol @ sbs6, gaat iets over junkies enzeau...
Tour vind ik echt niets aan, alleen als ze vallen
Godzijdank wel, tss... Begint te jeuken.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja het is wat, schreeuwen ze opeens amsterdam hooligans... dacht rotterdam hooligans te horen. Dat laatste had me ook niets verbaasd. Het niveau daalt... en het seizoen begint weer![]()
zijn dat niet de schilfers van je tatooquote:Op maandag 23 juli 2007 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Godzijdank wel, tss... Begint te jeuken.
Neuh, dat zal woensdag zo'n beetje gaan gebeurenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
zijn dat niet de schilfers van je tatoo
Die was nu toch af?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
hoevaak ga je nog terug voordat die arm af is?
Dat hoort zo hoorquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
hoevaak ga je nog terug voordat die arm af is?
Dit stuk is af.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe ziet jullie Tourteam er voor vandaag uit?
quote:Alberto Contador 3.449.670 4.277.187
Cadel Evans 4.114.743 4.199.006
Andreas Klöden 3.849.398 3.996.929
Michael Rasmussen 3.331.883 3.965.289
Levi Leipheimer 3.548.864 3.548.865
Jaroslav Popovitsj 3.014.423 3.014.423
Mauricio Soler 2.972.137 2.972.137
Haimar Zubeldia 2.113.294 2.113.295
Michael Boogerd 1.519.627 1.519.627
Op één na hetzelfde!quote:Alberto Contador 4.277.187 4.277.187
Cadel Evans 4.199.006 4.199.006
Andreas Klöden 3.996.928 3.996.929
Michael Rasmussen 3.965.289 3.965.289
Carlos Sastre 3.172.240 3.172.241
Michael Boogerd 1.519.627 1.519.627
quote:Alberto Contador 3.325.969 4.277.187
Cadel Evans 3.489.203 4.199.006
Andreas Klöden 3.388.840 3.996.929
Michael Rasmussen 3.331.883 3.965.289
Carlos Sastre 3.060.654 3.172.241
Andrei Kasjetsjkin 2.601.170 2.601.170
sommige moeten helaas werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En wie speelt zometeen een potje....?
leeg staanquote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Als we de server nu eens op Sharqi gooien?
Je weet
Hij staat toch leeg hoor, hij vult niet meer automatisch... kijken wat ie doet op Sharqi IO?
Sharqi is cool maar op mijn laptop loopt dat spel voor geen meter.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Als we de server nu eens op Sharqi gooien?
Je weet
Hij staat toch leeg hoor, hij vult niet meer automatisch... kijken wat ie doet op Sharqi IO?
Ik weet niet... Maar het lijkt me wel dat we dat ding weer ff efficient up and running hebben voordat we weer 3 maanden aangaan maar dat ie dan die maanden vrijwel leeg staat...quote:
Lijkt me nogal logisch aangezien spellen niet kunnen lopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sharqi is cool maar op mijn laptop loopt dat spel voor geen meter.![]()
maar ook niet teveel bans uitdelenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Stefan740 het volgende:
Succesformule = goede servernaam verzinnen![]()
Beer Drinking Chicks With Sexy Titsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Stefan740 het volgende:
Succesformule = goede servernaam verzinnen![]()
Frans Bauerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef staticdata het volgende:
franse bureaucratie. you've gotta love it
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef egg-bird het volgende:
Hey mensen. dacht laat maar weer eens wat van me horen... ERG druk geweest laatste tijd en gewoon te veel gebeurd... heb in korte periode 3 familieleden begraven/verbrand dus was niet in de stemming... wil toch echt snel battlefield weer oppakken. als jullie me al niet uit de groep gegooit hebben (wat ik me prima kan voorstellen) naja. waarschijnlijk tot snel weer.
Alleen 2 nieuwe maps: Road to jalalalabad en Highway nog watquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef egg-bird het volgende:
haha neejoh. die meet was top. alleen jammer dat we (nouja in ieder geval ik) echt helemaal naar de tering was. maar goed. red me wel. en zal binnenkort snel weer BF2 installeren... (zijn er trouwens nog nieuwe patches of iets dergelijks uit gekomen?
In 'kwaliteitskrant' (lees: papier om je reet mee af te vegen) Bild wordt er ook over gesproken:quote:UCI bespreekt zaak-Rasmussen
(Novum/AP) - Officials van de Internationale wielerunie UCI zijn maandagmiddag bijeengekomen om de beschuldigingen tegen Michael Rasmussen te bespreken. De Amerikaanse oud-amateurmountainbiker Whitney Richards beweerde vrijdag in 2002 door Rasmussen te zijn ingezet voor het vervoeren van verboden middelen. Richards heeft de UCI telefonisch laten weten bewijsstukken van zijn verhaal te willen overhandigen.
Anne Gripper, directeur van het anti-dopingbureau van de UCI, voert maandag overleg met juristen van de bond om de zaak te bespreken. Gripper zegt een e-mail van Richards te hebben gekregen waarin de Amerikaan stelt in maart 2002 door Rasmussen te zijn gevraagd wielerschoenen naar Italië te vervoeren. Richards beweert in Italië het pakket te hebben geopend en daar bloeddoping in te hebben aangetroffen. Hij zou het materiaal daarop door het toilet hebben gespoeld. "Ik moet met onze juristen bespreken hoe we met deze aangeboden informatie moeten omgaan", zegt Gripper.
Gripper vindt wel dat hij met een lastige zaak te maken heeft. "In alles wat wij doen, moeten we de rechten van de renners beschermen en zorgen dat we de juiste disciplinaire stappen nemen." Rasmussen ligt onder vuur nadat donderdag bekend werd dat hij de UCI meerdere malen te laat informeerde over zijn verblijfplaatsen voor out-of-competition-controles. Een dag later meldde Richards zich met zijn verhaal. "Het probleem is dat we zelf geen disciplinaire maatregelen tegen Rasmussen hebben ondernomen. We hebben hem alleen een waarschuwing gegeven", legt Gripper uit.
Rasmussen geeft zelf dinsdag op de rustdag van de Tour een persconferentie over de gebeurtenissen, liet Rabobank-manager Theo de Rooij maandag weten. De Franse media zijn intussen een ware hetze tegen de Deense geletruidrager gestart. Ploegleider Erik Breukink haalde er maandag de schouders over op. "We proberen het van ons af te zetten. Lance Armstrong werd ook jaar in jaar uit zwart gemaakt in de Franse kranten en won toch zeven keer de Tour. Zolang er geen Fransman in het geel rijdt, blijven ze hier naar problemen zoeken."
Dat gebeurt in een artikel waarin Rasmussen genadeloos wordt zwart gemaakt...quote:quote:
Der Spanier Contador soll Kunde des Doping-Arztes Dr. Fuentes gewesen sein. Er hätte wie Jan Ullrich und Ivan Basso und alle anderen Verdächtigen suspendiert werden müssen. Doch sein Name verschwand wieder von der Blut-Liste.
quote:quote:
Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
quote:quote:
Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.
De Franse pers pakt alles aan wat niet Frans is en in de Duitse pers is ineens iemand schuldig terwijl zijn bloed gewoon goed is bij elke controle.quote:quote:
Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.
Welkom terug Eggie!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef egg-bird het volgende:
haha neejoh. die meet was top. alleen jammer dat we (nouja in ieder geval ik) echt helemaal naar de tering was. maar goed. red me wel. en zal binnenkort snel weer BF2 installeren... (zijn er trouwens nog nieuwe patches of iets dergelijks uit gekomen?
Hmm ik moet nog de demo spelen van Harry Potter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef egg-bird het volgende:
haha ik voel me vereerd... die road to jalalalabad kende ik al... highway.... denk ik niet.
haha mn vriendin heeft van t weekend haary potter gekocht voor de xbox360... echt lachen en een achievement trekker
egbertquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef egg-bird het volgende:
haha ik voel me vereerd... die road to jalalalabad kende ik al... highway.... denk ik niet.
haha mn vriendin heeft van t weekend haary potter gekocht voor de xbox360... echt lachen en een achievement trekker
der spelfout ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Silver_Shark het volgende:
deze topic mag nu al in de boeken
Return of the Bird, Egg-bird.
Ik zeg; vakantieperiode.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik weet niet... Maar het lijkt me wel dat we dat ding weer ff efficient up and running hebben voordat we weer 3 maanden aangaan maar dat ie dan die maanden vrijwel leeg staat...
Wat is de nieuwe succesformule? Voertuigen? Map roulatie?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat is de succesformule. vakantie @ karkand
quote:
Te oud om Potter te spelenquote:
Hey, Static en ik kunnen ook veel spammen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs is er niet
Ursel is er niet
Ferdi is er niet
Baus is er pas na 6'en
PAF!!! BoF! topic kakt in als een malle![]()
![]()
Aiaiaiai wat ernstig stil zeg... brrrr griezelig![]()
heb ffies een songhua IO server opgezocht en 2 rondjes meegedaan,das best okquote:
Goeie tip, anders kan ik altijd nog mijn analoge spiegelreflex meenemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:14 schreef staticdata het volgende:
wel objectieven nemen die voor digitale camera geschikt zijn he, anders heb je er zo weinig aan
das waar,maar je kan net zoveel punten halen in een uurtje,als het daarom gaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef staticdata het volgende:
16 player map is alleen zo kort dat is wel jammer.
nee hoor dat lukt wel inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
das waar,maar je kan net zoveel punten halen in een uurtje,als het daarom gaat![]()
Ik en me gamer tag is te vinden in me sigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:29 schreef egg-bird het volgende:
hey wie van jullie hebben er allemaal een xbox en wat is dan jullie gamertag, dan voeg ik jullie ff toe![]()
Hey jij daar:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik en me gamer tag is te vinden in me sig
Xbox 360: Morpheus1412quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:29 schreef egg-bird het volgende:
hey wie van jullie hebben er allemaal een xbox en wat is dan jullie gamertag, dan voeg ik jullie ff toe![]()
ik heb een xboxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:29 schreef egg-bird het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb geen Live, maar wel een xbox. Als ik een gamertag heb is die gelijk aan mijn username hier op FoK
Ik kijk vanavond wel even wat ik van de server zal maken.
Voor puni is het toch nooit goed
dan hey ja mooooi wat te doon jaahquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Van helemaal niks te doen, ga ik ineens naar super druk![]()
Nu weer even flink door werken tot aan woensdagnacht![]()
Hing hier in het pand net nog een hele ontspannen sfeer, is dat ineens 180 graden gedraaid.
ik heb een xbox maar geen livequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oke maar wat is je gamertag dan. voeg ik je ook ff toe vanavond als ik thuis ben
Ik zit ook op m'n werkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef egg-bird het volgende:
pik, voeg mij anders ff toe. ik zit op mn werk, gamertag: steet hier onder
NES heerscht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef egg-bird het volgende:
daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.
ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
NES heerscht.
Ik ben een beetje afgeknapt op consoles sinds je ze aan internet 'moet' koppelen en dat er voor de spellen updates en shit gedownload kan worden, tis geen PC
Super Mario 1,2,3 zijn nog altijd de beste spellen op een consolequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgie![]()
Niet zo'n beetje ook..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs is er niet
Ursel is er niet
Ferdi is er niet
Baus is er pas na 6'en
PAF!!! BoF! topic kakt in als een malle![]()
![]()
Aiaiaiai wat ernstig stil zeg... brrrr griezelig![]()
Dat was toch wel een van de betere topics..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey, Static en ik kunnen ook veel spammen hoor
Kijk maar in het opperspam topic, daar zie je geen Baus en ook geen IJs
![]()
Vandaag heb ik lekker de hele dag niks te doen
Straks lekker squashen en dan weer verder met niks doen
Die inzinking was pas nadat hij betrapt was op doping, verklaar dat maar eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Suikermais het volgende:
Lag er toch ook dik bovenop. De ene dag nog niet over een vluchtheuveltje kunnen fietsen en de dag erna als 1ste over de grote bergtoppen...
Had ene Landis dat ook niet vorig jaar ?
Wordt zo wel één grote klucht..die hele tour
Niet zo zeuren, he.quote:
hehe, jij ook de avondetappe gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef jpjedi het volgende:
Tering Vino...heel de tour weer op zijn kop. Mooie lul.
Tijd dat er nu eens een autoriteit komt op die gebied die als rechter gaat optreden. UCI houdt gewoon zijn klep dicht nu.![]()
Dit was de druppel en er komt eindelijk een nieuw systeem, nieuwe organisatie en als de tour organisatie niet mee gaat doen dan komt er ook een Europese tour ipv een TDF. Al lijkt me dat laatste sterk.
hoezo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef Viro het volgende:
Ok BoFfers met een xbox 360 en live zijn :
dekkered : kogelvoer![]()
Viro : JackassNL
Slangquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:37 schreef staticdata het volgende:
Trouwens Kevin, jij als baas van een bouwmarkt
in me nieuwe huis heb ik een bad en die staat op een soort pootjes. hierdoor is er een gat van ongeveer 2 cm met de grond. Ik wil dit gat rondom met een soort rubbereslang dichtmaken zodat er geen water onder de badkuip kan komen. Ik heb in de lokale bouwmarkt gezocht maar niets gevonden.
Weet jij iets
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
* Morpheus2002 gaat zich buigen over een goed Tourteam zonder Astana
Heb nog niet echt foto's gemaakt, aangezien ik nog geen gelegenheid heb gehad om foto's te maken. Zodra ik iets heb laat het ik het wel zien, maar voorlopig is de camera mijn woonkamer nog niet uitgeweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Me too.
Hoe bevalt je EOS 400D Jorrit?
oh wat een held ben jij zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
Zit je lekker voor de buis, knalt er vuurwerk door je huis... Enschede, enschede...
Niet leuk. Totaal respectloze opmerking. Snap niet dat je zoiets kunt intypen met je volle verstand erbij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
Zit je lekker voor de buis, knalt er vuurwerk door je huis... Enschede, enschede...
Moet jij zeggen met je onderschriftjequote:
Is geen humor, is eerder leedvermaak of nog erger het doelbewust beledigen van mensen die alles zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
Supportershumor
Maar dan krijg je dezelfde discussie als over het gebruik van kanker.
Grapjes moeten kunnen, hoeveel grappen er wel niet over 9/11 zijn gemaakt, maar ja dat is dan weer de ver van je bed show.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet leuk. Totaal respectloze opmerking. Snap niet dat je zoiets kunt intypen met je volle verstand erbij.
Wat is er mis met leedvermaak?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is geen humor, is eerder leedvermaak of nog erder het doelbewust beledigen van mensen die alles zijn kwijtgeraakt.
Is op die sign van "inco" ook van toepassingquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens vind ik het natuurlijk wel erg wat er destijds gebeurd is. Ik geloof in de helende werking van humor. Al is zo'n leus wel een rand gevalletje van uitlokking, ipv grappig bedoeld.
Er is een verschil tussen iets afkeuren of ergens niet mee eens zijn en gelijk op je paard stappenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus iemand die het ergens niet mee eens is of iets afkeurt is een moraalridder? Wat een onzin.
Normen en waardenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja er zijn ook mensen met normen en waarden...
Het spijt me dat ik niet tot het groepje mensen behoor die nabestaanden van een ramp beledigen / op de kast jagen / hoe je het ook wil noemen...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet leuk. Totaal respectloze opmerking. Snap niet dat je zoiets kunt intypen met je volle verstand erbij.
Volle verstand <> voetbalSupportersquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:45 schreef Keltie het volgende:
Supportershumor
Maar dan krijg je dezelfde discussie als over het gebruik van kanker.
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, een groot deel van dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je onderschriftje
Niveautje "Dit is Twente: Aanpassen of oprotten".
Tukkers![]()
Ja weet ik ook wel maar ik kan niet zo goed tegen dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Silver_Shark het volgende:
Frank het is maar een geintje hoor
dat je het zo serieus neemt :s
Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
[..]
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.
Daar zijn ze goed in, de moraalriddersquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Silver_Shark het volgende:
Frank het is maar een geintje hoor
dat je het zo serieus neemt :s
aangepastquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....
Ga Fietsen! mafkeesquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
als we toch aan het beledigen zijn.
Het topic idioot
![]()
Damn! Je begint je zin nu zelfs al met een hoofdletterquote:
Zeg ik dat? Leer zelf lezen, Tukker. Er staat hetzelfde niveau als.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
[..]
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, een groot deel van dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.
Ga je nu nog je sign aanpassen? Die past nl niet echt binnen mijn normen en waarden. Vind hem ook niet betuigen van bijster veel intelligentie en respect.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Incolumis het volgende:
ik lees lang niet alles meer hier
en nu weet ik weer waarom, bedankt!![]()
neuh ik ben trots op mijn afkomst, en een beetje sarcasme mag. en wie zegt dat het kaf en de resten slecht is? dat maak jij er van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je nu nog je sign aanpassen? Die past nl niet echt binnen mijn normen en waarden. Vind hem ook niet betuigen van bijster veel intelligentie en respect.
![]()
Agh.. Mensen moeten nadenken voordat ze wat zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Silver_Shark het volgende:
damn.. dit lijkt net een Ajax - Feyenoord topic
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
leer lezen, heeft helemaal niks met aanpassen te maken. maar goed, rotterdam he, een groot deel van dat volk kan niet fatsoenlijk nadenken en vindt dat je iedereen tot op het bot mag beledigen.
Proud2BeTukkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuh ik ben trots op mijn afkomst,
Ik ben zovaak sarcastisch wat beledigend opgevat wordquote:en een beetje sarcasme mag.
Omdat dit het "afval" is?quote:en wie zegt dat het kaf en de resten slecht is? dat maak jij er van.![]()
spotten met een ramp waar mensen zijn doodgegaan of een vergelijking maken van een groep met eten, is toch wel effe wat anders he?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh.. Mensen moeten nadenken voordat ze wat zeggen.
Een 'leusje' over Enschede mag niet, maar ze klappen er zelf genoeg uit waarbij ze andere groepen beledigen en dat moet maar kunnen.
De mensch is hypocriet.
beetje laat, allang aangepastquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
jammer dat je dat zegt,ik ben rotterdammer en kan best fatsoenlijk nadenken!
en nog wat,ach laat maar ook deze discussie slaat nergens op.
vrede op aarde broeders!
![]()
Het gaat niet eens over die debiele sign van je, maar in het algemeen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
spotten met een ramp waar mensen zijn doodgegaan of een vergelijking maken van een groep met eten, is toch wel effe wat anders he?
Maargoed, jij maakte geen (enigzins harde) geintjes over WO I, WO II, Iraq I, Iraq II, 9/11 en dergelijke?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
spotten met een ramp waar mensen zijn doodgegaan of een vergelijking maken van een groep met eten, is toch wel effe wat anders he?
Gaat om het feit dat 'meneer' begon te piepen terwijl hij zelf ook iets heeft wat als kwetsend ervaren kan worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:24 schreef Viro het volgende:
Waarom doen jullie zo moeilijk over een sig ?
Als het je niet aanstaat lees je het toch niet meer.
Ohoh.. Hij zei enschederamp....quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef staticdata het volgende:
als ik nu kanker enschederamp zeg heb ik het helemaal gedaan zeker![]()
zo speel ik toch ook...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
ik vind dat je je naam moet veranderen, want bibber doet me teveel denken aan mensen die parkinson hebben
+ dat is uitermate respectloos naar die mensen toequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
ik vind dat je je naam moet veranderen, want bibber doet me teveel denken aan mensen die parkinson hebben
precies,quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
+ dat is uitermate respectloos naar die mensen toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kreeg ik bijval van andere BoF'ersquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
precies,
maar even voor de goede orde.
Ja ik heb ook ooit tegen keltie iets gezegd over kanker, maar heb me er ook bij neergelegd. want waar maak je je uiteindelijk druk om? iedereen heeft dingen waar je je aan kan ergeren.
conclusie: accepteer keltie met al zijn negatieve aspecten
Ja van Postman, en toen heb ik ook conclusies getrokkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar kreeg ik bijval van andere BoF'ers
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar kreeg ik bijval van andere BoF'ers
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Mr_Baus het volgende:
JoeHoe!
Wie moet er een klap voor zijn harses! Stelletje homoo's!
Alle Priusjes en kakkerlakken nog aan toe zeg!![]()
Nemen en geven, leef en laat leven bla bla, of drink gewoon bier![]()
Pindaatje drbij... Toppie!
GROUPHUGG KRINGRUK! MUTHAFOKKERS!
Ik hebquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rasmussen
-2-3-4-5-6-8-15 heb ik in de poule vandaag
Maar ik verwacht dat bijna iedereen hier hetzelfde team heeft.quote:Alberto Contador 3.325.969 4.213.328
Cadel Evans 3.489.203 4.059.056
Michael Rasmussen 3.331.883 3.887.025
Levi Leipheimer 3.548.864 3.371.422
Carlos Sastre 3.060.654 3.013.629
Jaroslav Popovitsj 2.863.702 2.863.702
Mauricio Soler 2.972.137 2.823.530
Haimar Zubeldia 2.637.629 2.637.630
George Hincapie 2.290.355 2.290.356
quote:Alberto Contador 4.277.187 4.213.328
Cadel Evans 4.199.006 4.059.056
Michael Rasmussen 3.965.289 3.887.025
Levi Leipheimer 3.548.864 3.371.422
Carlos Sastre 3.172.240 3.013.629
Kim Kirchen 2.996.321 2.996.321
Mauricio Soler 2.972.137 2.823.530
Haimar Zubeldia 2.637.629 2.637.630
George Hincapie 2.290.355 2.290.356
Vaak heb je idd van die platen die je bij je bad kunt kopen. Of even met gipsblokken omheen metselen en dan met tegels afwerken..quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:37 schreef staticdata het volgende:
Trouwens Kevin, jij als baas van een bouwmarkt
in me nieuwe huis heb ik een bad en die staat op een soort pootjes. hierdoor is er een gat van ongeveer 2 cm met de grond. Ik wil dit gat rondom met een soort rubbereslang dichtmaken zodat er geen water onder de badkuip kan komen. Ik heb in de lokale bouwmarkt gezocht maar niets gevonden.
Weet jij iets
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Mr_Baus het volgende:
JoeHoe!
Wie moet er een klap voor zijn harses! Stelletje homoo's!
Alle Priusjes en kakkerlakken nog aan toe zeg!![]()
Nemen en geven, leef en laat leven bla bla, of drink gewoon bier![]()
Pindaatje drbij... Toppie!
GROUPHUGG MUTHAFOKKERS!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef jpjedi het volgende:
heb alleen Soler niet erbij maar wel alle 9 bij de 15.![]()
Moreni wat een KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!!
Houdt het dan nooit op..Was ik nu zo naief om te denken dat het echt schoon zou zijn.
Sorry Inco maar er is meer doping dan ik dacht al is de sport machtig mooi.
Dat is vervelend en mooi tegelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef ursel het volgende:
Overigens had ik vandaag goed en slecht nieuws.
Slechte nieuws is dat ik niet aan de verwachtingen op werk kon voldoen en eigenlijk verwachten ze iemand die direct naast de andere ontwikkelaar aan de slag kon..![]()
Dat terwijl ik toch duidelijk mijn achtergrond en kennis duidelijk had gemaakt.
Mja, het goede nieuws is dat ik geslaagd ben voor mijn cursus. Bij de uitleg van onze opdracht kregen we mee dat het op het gebied van OOP programmeren helemaal goed zit en alles erg netjes. Dat we een nette opdracht hebben ingeleverd en dat die trots is op ons..![]()
Lekker tegenstrijdig dus
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef ursel het volgende:
Mja, het goede nieuws is dat ik geslaagd ben voor mijn cursus.
Daar vat ik er ook 1 op!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!
Niet echt verdient maar wel een nette goal!
jorrit zeg 0-12 jij zegt 10-4 en het staat nu 1-0 voor feyenoord, jullie gaan ernaast zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Ten-Four
Shitquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
jorrit zeg 0-12 jij zegt 10-4 en het staat nu 1-0 voor feyenoord, jullie gaan ernaast zitten.![]()
Makaay die een penalty mistquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Shit
Maar deze wedstrijd stelt niks voor, kan hem niet eens volgen via teletekst
Mja, proefperiode he..quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is vervelend en mooi tegelijk.
Ik zou dan eens vragen waar je te kort schoot, laat ze maar heel concreet zijn.
Betekent dit nu dat je ontslagen bent of gaat worden?
staat ook op site van L`equipe :quote:Le maillot jaune Michael Rasmussen ne sera pas au départ de la 17e étape du Tour de France, jeudi, à Pau. Son équipe, Rabobank, a décidé de ne pas l'aligner pour des raisons encore non précisées. Cette décision intervient quelques heures après le départ volontaire de l'équipe Cofidis dont le coureur italien Christian Moreni a été contrôlé positif à la testostérone. Mardi, c'était l'équipe kazakhe Astana qui était mise à l'écart par la direction du Tour : son leader, Alexandre Vinokourov, avait été contrôlé positif aux transfusions homologues.
quote:**Klassementsleider Michael Rasmussen
is woensdagavond door de directie van
de Rabo-ploeg uit de Tour de France
gehaald.De Deen zou de interne regels
van de Nederlandse formatie hebben
overtreden.
"Het is niet bekend of de rest van de
ploeg donderdag in de 17de etappe van
start gaat",aldus woordvoerder Jacob
Bergsma.Meer informatie wilde hij nog
niet verstrekken.
Doping misschienquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef jpjedi het volgende:
Mijn bek valt open mensen,,... Klap voor wielersport..
Wat zou er aan de hand zijn joh?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Doping misschien
nee het is wel heel erg dit jaar. maar hoe komt het dat je in de tour dit altijd hoort en niet zoveel bijvoorbeeld met de GirO?
en kut microsoft dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD, heb ik een heel verhaal getikt crashed IE op de site van de NOS.
Ik dacht slim te zijn door CTRL+C een paar keer te doen, maar dat heeft niet gewerkt.
Tering tiefus $#&%*#$)*(#&)(*&%#)
Kut rabobank, kut rasmussen, kut UCI, kut fransen.
Heb je enig idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:56 schreef Sickert het volgende:
wat een mongolen
afkappen die tour
al dat gezeik er omheen
je kan toch nooit 200 km op een dag fietsen met gemiddeld 35 km per uur
dat is onmenselijk
laat ze lekker doping gebruikenen dan testen wie het meest gebruikt heeft
als je lichaam dat aankan zonder in te storten ben je een echte held
![]()
Kut Fransen/duitsers/rabo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |