quote:'Pellè forceert snel vertrek naar AZ'
19/7/2007 9 :09
De door AZ begeerde Italiaanse spits Graziano Pellè weigert in training te gaan bij zijn huidige club Lecce. De spits wil zo snel mogelijk naar Alkmaar.
Met deze werkwijze wil de aanvaller volgens het Algemeen Dagblad afdwingen dat zijn werkgever hem naar de Alkmaarse club laat vertrekken. De leiding van Lecce laat zowel de spelers als AZ voortdurend in het ongewisse. Aan de aanvankelijke toezegging met een bestuursdelegatie naar Nederland af te reizen voor onderhandelingen is nog steeds niet voldaan.
Pellè moet zich maandag weer bij Lecce melden voor de start van de voorbereiding. AZ heeft inmiddels ook andere kandidaten op het oog voor de spitspositie. De club is niet van plan méér uit te trekken dan de geboden 6,2 miljoen euro.
Doodzonde zeg..quote:Luirink half jaar uit de roulatie
Gijs Luirink zal dit kalenderjaar niet meer op het voetbalveld verschijnen. De verdediger van AZ heeft op de training de kruisbanden in zijn linkerknie gescheurd en zal naar verwachting een half jaar uitgeschakeld zijn.
De 23-jarige Luirink is bekend met de blessure. Twee seizoenen geleden kreeg hij als speler van FC Groningen ook al eens te maken met gescheurde kruisbanden. Toen gebeurde dit in zijn rechterknie.
Luirink was zich aan het voorbereiden op zijn zevende seizoen professioneel voetbal. Zijn carrière startte in 2001 bij FC Volendam, de club die hem in 2004 verkocht aan FC Groningen. In zijn eerste seizoen speelde hij dankzij de gescheurde kruisbanden slechts een seizoen; in het tweede jaar speelde de Amsterdammer zich in de kijker van AZ. Bij de Alkmaarders speelde Luirink vorig jaar zestien competitieduels.
quote:
Hij zal hier ook wel meer kans hebben op meer speeltijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef pfaf het volgende:
[..]Dit had ik niet verwacht, zeker niet omdat er meer clubs uit de Serie A achter hem aan zitten... Dus Pelle speelt liever in Nederland dan Italië! Al zal Europees voetbal ook meespelen...
Laat nu maar zitten...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij sowieso het beste weer terug naar Groningen.
Nee, doe maar niet. na twee van dit soort zware blessures zal hij hoogstwaarschijnlijk altijd blessuregevoelig blijven. Als hij al helemaal de oude zal worden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Gewoon eerst even revalideren, en dan weer terug in de basis.
Knap als je tijdens een schaakwedstrijd je kniebanden scheurt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, dat gun je echt niemand.... volgens mij is dit als sporter het ergste wat je kunt overkomen op zo'n leeftijd.
Behalve als je in de schaak- of damsport zit.
Haha schaakMAT... auch!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Knap als je tijdens een schaakwedstrijd je kniebanden scheurt.
Omdat hij beter is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Waterman begint, zei Van Gaal.
Omdat Van Gaal het zegtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij beter is?
Omdat hij de nederlande taal machtig is?
Of omdat Romero nog extra weekjes vakantie mag nemen aangezien hij nog de finale van het wk moet spelen?
quote:Dankwoord
Vanuit Spanje wendt Arveladze zich voorlopig voor de laatste keer tot de AZ-supporters:
“Het zal jullie niet verrassen dat ik met pijn in mijn hart bij AZ ben vertrokken. Ik heb een geweldige tijd gehad in Alkmaar en ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan de groei van AZ. De overstap naar het nieuwe stadion was voor iedereen spannend, maar we hebben bewezen dat we ook met de nieuwe groep supporters voor een geweldige AZ-sfeer kunnen zorgen. Ik wil de supporters dan ook bedanken voor de steun die ik vanaf het begin heb gekregen.”
“Verder ben ik een dankwoord schuldig aan Marcel Brands, Toon Gebrands en Louis van Gaal die zich keurig aan de gemaakte afspraken hebben gehouden om mij transfervrij te laten gaan naar een buitenlandse club. In de voetbalwereld worden afspraken vaak geschonden maar zij hebben zich aan hun woord gehouden en dat zegt veel over de manier van werken van AZ.”
“Ik heb de kans gekregen om nog op mijn leeftijd in een droomcompetitie aan de slag te gaan en ik besef dat dit maar voor weinig spelers is weggelegd na toch al zo’n mooie voetballoopbaan.
Ik heb de directie ook gevraagd om een kaartje te bewaren voor mij, wanneer AZ in de Champions League-finale komt te staan, want ik weet zeker dat dit in de nabije toekomst staat te gebeuren! Veel succes komend seizoen!”
Shota Arveladze
quote:wanneer AZ in de Champions League-finale komt te staan, want ik weet zeker dat dit in de nabije toekomst staat te gebeuren!
quote:Sinouh maakt financiële klapper in Turkije
21/7/2007 11:01
Khalid Sinouh heeft een nieuwe club gevonden. De 32-jarige doelman tekende een tweejarig contract bij Kasimpasa, dat afgelopen seizoen promoveerde naar de hoogste divisie in Turkije.
'Kasimpasa is sportief een mooie uitdaging', zegt broer en zaakwaarnemer Mo Sinouh in De Telegraaf. 'En financieel gezien heeft Khalid nog nooit zo'n goed contract getekend.'
Sinouh was deze zomer zonder club komen te zitten, nadat AZ geen prijs meer stelde op zijn diensten. De Marokkaanse international (vier caps) stond één seizoen onder contract in Alkmaar en verdedigde eerder het doel van Haarlem, SC Heerenveen, RKC Waalwijk en Omonia Nicosia.
Ja ik vond het ook al mooi, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat het die van Arsenal wasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat lijkt dat nieuwe tenue veel op dat van Arsenal. Wel erg mooi!
Damn, dan worden de spelers hier in Nederland echt onderbetaaldquote:
quote:Leverkusen bezorgt AZ dik pak huiswerk
22/7/2007 16:26
De eerste serieuze krachtmeting is voor AZ geëindigd met een forse nederlaag. In het Duitse Ennepetal werd met 4-0 verloren van Bayer Leverkusen.
De nieuwelingen Milano Koenders (RKC Waalwijk), Kemy Agustien (terug van huurperiode bij Roda JC) en Ari (Kalmar FF) begonnen in de basis bij AZ. De Alkmaarders werden in de beginfase gevaarlijk via schoten van Ari en Rogier Molhoek.
AZ kwam echter op achterstand doordat Bernd Schneider een strafschop benutte. Stefan Kiessling was binnen het zestienmetergebied tegen het gras gegaan. Simon Cziommer dwong de Duitse doelman René Adler nog tot een redding, maar meer forceerde AZ niet in de eerste helft.
De kans op een goed oefenresultaat werd na de rust snel teniet gedaan. Theofanis Gekas tilde de stand met twee doelpunten naar 0-3. De Griekse spits werd het afgelopen seizoen in dienst van VfL Bochum nog topscorer van de Bundesliga met twintig goals en bewees ook in het shirt van Bayer te kunnen scoren.
AZ was vervolgens niet tot veel meer in staat. De uitslag viel nog hoger uit door een doelpunt van invaller Michal Papadopulos: 4-0.
Is Geert niet vertrokken naar jouw club?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed Den Ouden nog mee?
Nee, die is al weg bij AZ.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed Den Ouden nog mee?
Nog niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:56 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Is Geert niet vertrokken naar jouw club?
Mja, dat is weer ontkracht:quote:
We zullen zien.quote:Het Algemeen Dagblad meldde gisteren dat de clubloze 30-jarige spits 'op details na' rond zou zijn met FC Den Bosch, dat Den Ouden al twee keer een aanbieding heeft gedaan. Maar ook volgens zijn zaakwaarnemer zijn er de afgelopen dagen geen besprekingen met FC Den Bosch gevoerd. Den Ouden ontkende gisteren met een journalist van het AD gesproken te hebben, maar navraag leerde dat dat wel degelijk het geval is geweest. De spits blijkt echter naast FC Den Bosch ook met andere clubs (onder meer in Zweden) contacten te hebben, dus de deal met Den Bosch is nog allerminst beklonken.
Tsja, Geert den Ouden speelde niet mee.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:42 schreef sjimz het volgende:
Het was inderdaad een historische nederlaag met 4-0 tegen Leverkusen![]()
quote:'AZ zet Pellè uit het hoofd'
AZ gaat op zoek naar een nieuwe spits. De Alkmaarders leken zich te gaan versterken met de Italiaan Graziano Pellè, maar volgens het Algemeen Dagblad is de komst van de jonge spits definitief uitgesloten. De starre houding van Pellè's werkgever Lecce heeft AZ doen besloten om verder te gaan kijken.
Lange tijd leek een transfer in de maak. Pellè zou volgens diverse media graag de stap naar de Eredivisie maken, terwijl er ook al even werd gerept over een akkoord tussen Lecce en AZ. Later sprak technisch directeur Marcel Brands zijn eigen woorden echter weer tegen. Brands sprak van 'absolute onzin'.
Er was geen akkoord met Lecce en er zal ook geen overeenkomst komen ook. Lecce weigert zich flexibel op te stellen tijdens de onderhandelingen. Het bod van 6,2 miljoen euro kon de clubleiding niet overtuigen. "Er is nogmaals contact geweest met Lecce, maar er is geen beweging in te krijgen", verzucht Brands vandaag in het dagblad. De Noord-Hollanders gaan daarom op zoek naar alternatieven.
Tering, daar is wel makkelijk een parodie op te maken voor de tegenstanders. Wie kopt em in?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
De winnaar van de spandoekenwedstrijd
Eat your heart out Ajax
Dan maar eens een ervaren speler gaan halen....ze hebben nu toch miljoenen zat over.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
quote:Binnen week moet selectie van AZ rond zijn
In Duitsland legt AZ deze week de basis voor het komende seizoen. Bij terugkeer in Alkmaar moeten de laatste transfers zijn afgehandeld.
'Na dit trainingskamp in Duitsland moet de selectie rond zijn', vertelde Marcel Brands tegen VItv. De technisch directeur heeft nog een week de tijd de laatste wensen van trainer Louis van Gaal in te vullen.
Dat betekent ook dat er snel duidelijkheid moet komen over Pellè. De Italiaanse jeugdinternational weigert de training te hervatten bij Lecce uit onvrede over het gebrek aan medewerking. Met deze actie wil de aanvaller de overgang naar AZ forceren.
AZ, dat ook nog een vacature voor de positie links op het middenveld wil invullen, volgt de ontwikkelingen rond Pellè. Tegelijkertijd kijkt de Alkmaarse club naar alternatieven.
Ze kiezen bewust voor jonge spelers, omdat je met ervaren spelers alleen maar het salaris plafond omhoog tilt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:14 schreef andre347 het volgende:
AZ moet ervaren spelers kopen, geen jonkies meer
Klopt; veel ervaren spelers hebben nee gezegd. Koller, Boulahrouz, Hofland en nog een aantal schijnen allemaal benaderd te zijn, maar vervolgens nee te hebben geantwoord (let wel: allemaal geruchten eh...).quote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het idee dat ze het tegenzit in het vinden van die alternatieven.
Altijd weer dat anti-Ajax gedoequote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
Eat your heart out Ajax
De eerste speler met succes dit jaar is in ieder geval binnenquote:AZ-doelman Romero wereldkampioen onder-20
Argentinië heeft zondag voor de zesde keer het WK onder 20 gewonnen. De jonge Argentijnen waren in de finale in Toronto met 2-1 te sterk voor Tsjechië. Terwijl de wedstrijd leek af te stevenen op een verlenging, kroonde Mauro Zárate zich in de 86ste minuut tot matchwinnaar. Argentinië won twee jaar geleden het WK in Nederland.
De Tsjechen kwamen in de tweede helft na een kwartier spelen door Martin Fenin op voorsprong, maar een minuut later zorgde Sergio Agüero voor 1-1. De spits van Atlético Madrid werd met zes treffers topscorer en hij werd ook uitgeroepen tot beste speler van het toernooi.
De twee landen hielden elkaar na de 1-1 in evenwicht, totdat Zárate de bal op links in de voeten kreeg. Hij trok naar binnen en schoot de bal laag langs doelman Radek Petr. Bij de Argentijnen stond de nieuwe doelman van AZ Sergio Romero onder de lat.
Chili won de strijd om het brons tegen Oostenrijk. Hans Martinez maakte met een prachtige volley de enige treffer: 1-0. De Chilenen misten een aantal spelers, nadat de halve finale tegen Argentinië in een knokpartij was ontaard.
Ja, maar van Gaal gaf de voorkeur aan Watermanquote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
De eerste speler met succes dit jaar is in ieder geval binnen
Meer ervaring; die is vorig jaar al kampioen (lees: twee maanden terug) gewordenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef andre347 het volgende:
Ja, maar van Gaal gaf de voorkeur aan Waterman![]()
Ow okequote:Op maandag 23 juli 2007 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Meer ervaring; die is vorig jaar al kampioen (lees: twee maanden terug) geworden
quote:De 16-jarige Kenneth Ots, die momenteel bij de -17-jarigen van Anderlecht speelt, vertrekt naar het Nederlandse AZ. Daar wordt hij voorlopig ondergebracht bij de beloften.
Ots is ook de doelman van de Belgische nationale beloften.
Nee, hij kiest bewust voor AZ omdat hij het een stap hogerop vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Weet je of hij mocht vertrekken bij Anderlecht?
quote:Lecce werkt mee aan transfer Pellè naar AZ
De transfer van de Italiaanse jeugdinternational Graziano Pellè naar AZ lijkt nu toch van de grond te komen. AZ is bereid om zeven miljoen euro aan Lecce te betalen en biedt de speler een vijfjarig contract, zo meldt Voetbalonline.
Pellè heeft zelf laten weten meer voor een dienstverband in Nederland te voelen en Lecce lijkt hem daarin niet dwars te willen zitten. Toon Gerbrands zal vanmiddag de puntjes op de i zetten namens AZ en dan zou de overgang van Pellè in kannen en kruiken zijn.
Lecce kreeg gisteren nog een aanbod van Palermo, maar Pellè liet de clubleiding beleefd weten daar niets voor te voelen. Het vooruitzicht om de trainen onder Louis van Gaal en te spelen in een competitie waar voor een spits het leven minder hard is, lijkt voor de 21-jarige spits de doorslag te geven.
Ach ja, laat maar komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
Pelle schijnt nu toch wel weer te komen.
Dat klinkt wel goed, dat wilde ik ook weten, dat spelers van Anderlecht AZ toch als een stap hogerop zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, hij kiest bewust voor AZ omdat hij het een stap hogerop vind.
Als een 16-jarige speler van Ajax of PSV naar het buitenland vertrekt, schreeuwt heel Nederland moord en brand.quote:
Omdat Nederlanders vinden dat Nederland een goeie voetbalschool is voor jonge talenten. En dat is het ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als een 16-jarige speler van Ajax of PSV naar het buitenland vertrekt, schreeuwt heel Nederland moord en brand.
Het is ultiem hypocriet. Alsof Chelsea en Liverpool niet weten hoe je spelers moet opleiden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders vinden dat Nederland een goeie voetbalschool is voor jonge talenten. En dat is het ook.
Dat weet ik niet. Maar in het verleden is wel weer gebleken dat jonge talenten uitstekend in Nederland gedijen. En dan kunnen ze ook van ver komen, zoals Romario en Ronaldo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is ultiem hypocriet. Alsof Chelsea en Liverpool niet weten hoe je spelers moet opleiden.
Neemt niet weg dat iedereen protesteert tegen het wegkopen van 14-16 jarigen bij clubs, terwijl Nederlandse clubs zich er zelf ook schuldig aan maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar in het verleden is wel weer gebleken dat jonge talenten uitstekend in Nederland gedijen. En dan kunnen ze ook van ver komen, zoals Romario en Ronaldo.
Heb d'r gewoon een schijthekel aan dat je als club gewoon geen kans krijgt om zelf van je talent te genieten. Dat heeft er niets mee te maken dat Nederland een goede voetbalschool is. Ik heb trouwens ook liever dat die buitenlandse talenten wegblijven. D'r lopen d'r bij Twente nu ook steeds meer, maar ik heb toch meer met bijv. Kleizen dan met Afonso. Moet gewoon is een stop op komen van de Uefa.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders vinden dat Nederland een goeie voetbalschool is voor jonge talenten. En dat is het ook.
Dat weten ze natuurlijk prima. Probleem is dat het niveau bij dat soort ploegen (zowel intern als qua tegenstand) veel groter is, waardoor de laatste stap daar veel zwaarder is dan hier in Nederland.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is ultiem hypocriet. Alsof Chelsea en Liverpool niet weten hoe je spelers moet opleiden.
Ligt dat dan niet eerder aan de club zelf die zijn speler (moet) la(a)t(en) gaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef Solstice het volgende:
Heb d'r gewoon een schijthekel aan dat je als club gewoon geen kans krijgt om zelf van je talent te genieten. Dat heeft er niets mee te maken dat Nederland een goede voetbalschool is.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Devano het volgende:
Natuurlijk is AZ (op dit moment) een betere stap dan Anderlecht of Palermo.
Dat is erg weinig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ze krijgen toch al bij elke transfer een gedeelte van het transfergeld? Vanwege opleiding van de speler?
Wat is erg weinig? 5% per opleidingsjaar ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is erg weinig.
5% per opleidingsjaar, dan gaat er niks meer naar de club zelfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is erg weinig? 5% per opleidingsjaar ofzo?
Red white army ?!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
Eat your heart out Ajax
Echt een typisch spandoek van een AZ fan. Waarom altijd weer een sneer richting Ajax. Wij vinden jullie niet belangrijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
Eat your heart out Ajax
Daarom komen jullie ook massaal in dit topic TVP'en en niet bij FC Den Boschquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Echt een typisch spandoek van een AZ fan. Waarom altijd weer een sneer richting Ajax. Wij vinden jullie niet belangrijk.
Waarover zou ik gekwetst moeten zijn omdat we de beker winnen, in de play-offs redelijk makkelijk winnen van jullie, en daardoor hoger eindigen in de competitie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom komen jullie ook massaal in dit topic TVP'en en niet bij FC Den Bosch
Ik weet niet waar ik zieker van wordt. Gefrustreerde AZ-fans die anti-Ajax zijn of gekwetste Ajax-fans die anti-AZ zijn.
Niet als sneer of troll bedoeld: ik snap het spandoek niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
Eat your heart out Ajax
Wij hadden een spandoek gemaakt met erop geschiedenis koop je niet. En in de Play-offs finale hadden de AZ-fans een spandoek met erop wij maken geschiedenis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet als sneer of troll bedoeld: ik snap het spandoek niet.
Kan iemand het me uitleggen?
Gloryhunter, da's weer duidelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarover zou ik gekwetst moeten zijn omdat we de beker winnen, in de play-offs redelijk makkelijk winnen van jullie, en daardoor hoger eindigen in de competitie.
Ik steun al 3 jaar lang mijn club in het stadion, dus denk voortaan even na voordat je zoiets iets roept vriend. En de laatste jaren zijn nou niet echt glorieus geweest of wel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gloryhunter, da's weer duidelijk. [afbeelding]
Het was een grap, lieverd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik steun al 3 jaar lang mijn club in het stadion, dus denk voortaan even na voordat je zoiets iets roept vriend. En de laatste jaren zijn nou niet echt glorieus geweest of wel?
Ach ja, arbitragezaakje meer of minder maakt ook niet uit..quote:"Koevermans heeft het gehad met AZ"
Danny Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk zijn voornemens koste wat het kost een vertrek bij AZ te forceren. Dat laat het tweetal doorschemeren in Sportweek.
"Danny heeft het gehad met AZ", stelt Van Noortwijk in de jongste uitgave van het weekblad. De zaakwaarnemer van de ongelukkige AZ-spits is nog altijd verbolgen over de hoge vraagprijs van de Alkmaarse clubleiding, die zes miljoen euro verlangt voor Koevermans.
“Dat gaat niemand betalen voor een door AZ zelf gecreëerde bankzitter”, foetert Van Noortwijk. "Terwijl Danny hoe dan ook weg wil. Hij wil spelen en dat uitzicht heeft hij niet, zeker niet nu zijn club nóg een nieuwe spits wil halen."
Om alsnog een transfer te forceren sluit het 'Kamp Koevermans' een arbitragezaak niet uit. "Maar eigenlijk wil ik daar nu nog niet over speculeren. We hopen nog steeds dat AZ de vraagprijs een keer laat zakken."
En dan wil hij naar Feyenoord? Niet echt een positieverbetering, dus dan geef ik hem weing kans.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, arbitragezaakje meer of minder maakt ook niet uit..![]()
Precies. Het is nog helemaal niet zeker dat hij op de bank komt toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Solstice het volgende:
Hij zou trouwens ook een kerel kunnen zijn en zich terugvechten, je weet dat je je kans bij van Gaal vanzelf een keer weer krijgt.
En wat is daar dan mis mee, als ik vragen mag? Niet meer dan een droge reactie, voor zover ik op kan maken begonnen de Ajax-fans. Dus wie sneert er nu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wij hadden een spandoek gemaakt met erop geschiedenis koop je niet. En in de Play-offs finale hadden de AZ-fans een spandoek met erop wij maken geschiedenis.
Idd. Ik denk eerder dat hij zich schappelijk moet opstellen, dan AZ. Mocht Pelle komen, dan mag hij ws toch wel voor minder gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft AZ hem geflikt denk ik dan, om zo'n houding aan te nemen. Nogal onbeschoft lijkt het zo.
Ik kan me op zich best voorstellen als AZ hem daarom juist zou willen verkopen. Je bent op alle posities spelers met een echte winnaarsmentaliteit nodig, wil je echt voor de prijzen gaan. Koevermans laat op deze manier zien dat hij dat dus niet heeft. Hij geeft de strijd al op, voordat het seizoen begonnen is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
Meneer is gehaald als bankzitter die en faire kans zou krijgen als de situatie erom vroeg. Vorig jaar werd er noodgeddwongen 4-4-2 gespeeld, en Koevermans kreeg zijn kans, *juist* omdat Dembele veel minder scoorde dan hij. Meneer werd topscoorder en nu wil hij altijd spelen, omdat hij zich nu te goed voelt om voor een positie te knokken bij AZ? Als de nieuwe spitsen niet voldoende scoren (zie Dembele vorig jaar) worden ze *ook* naar de kant gehaakd, en dan mag Koef het weer een paar wedstrijden proberen, en als hij in zichzelf geloofde, dan scoort hij wel.
Beetje zwak om niet de concurrentie aan te willen. Die "normale jongen" Koef krijgt het in zijn bol. En 6 miljoen voor de meest scorende Nederlander in de eredivisie is echt niet veel.
quote:'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International)
Ik denk dat Urby er mee bedoelt, dat hij liever geen ongemovitiveerde speler in de selectie heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Bij AZ was hij ook al niet zo populair in de groep
Ik denk dat Urby bedoelt dat hij liever niet zo'n arrogante ego in de groep heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat Urby er mee bedoelt, dat hij liever geen ongemovitiveerde speler in de selectie heeft.
quote:Koevermans hekelt Van Gaal
Danny Koevermans is de onduidelijkheid van Louis van Gaal bij AZ meer dan zat. In De Telegraaf sprak de clubtopscorer van vorig seizoen over de toebedeelde rol als pinch-hitter en zijn ongewisse toekomst.
“De dag na het missen van de voorronde van de Champions League met AZ vertelde trainer Louis van Gaal mij dat ik als pinchhitter op de bank terecht zou komen in het nieuwe seizoen. Ik zou niet in zijn toekomstvisie voor AZ passen. Niet leuk als je met plezier in Alkmaar voetbalt, clubtopscorer bent met 28 goals en achter Afonso Alves als eerste Nederlander eindigt op de topscorerslijst.”
‘Ik wil je geen transfer ontnemen en je verdere carrière in de weg staan, waren Van Gaals woorden. En hij voegde hieraan toe: ‘Veel succes bij het maken van je keuze. Je komt niet in de basis en begint als pinchhitter.’ Niet eens van: ga de concurrentie aan en zorg dat ik niet om je heen kan. Donetsk in Oekraïne zag ik niet zitten, hoewel ik daar m’n financiële toekomst en die van m’n gezin veilig kon stellen. Maar ik wil in beeld blijven bij bondscoach Marco van Basten.”
“Niet geld, maar voetballen staat voorop. Nürnberg speelt Europees en ik zag het zitten, maar ze haakten af omdat ze de transfersom ’absurd’ hoog vonden. Voor minder dan de helft haalde Nürnberg Angelos Charisteas: een jaar jonger, een vaste waarde voor Griekenland, de Europees kampioen met de winnende treffer in de finale in 2004. 2,5 miljoen euro voor Charisteas tegen 6 miljoen euro voor Koevermans. Lijkt me een scheve verhouding.”
“Ik mag van Van Gaal niet naar Ajax, Feyenoord of PSV. Terwijl hij eerder vertelde mijn carrière niet in de weg te willen staan. Maar die belachelijk hoge transfersom staat alles in de weg. Die is in geen enkele verhouding met mijn contract en vooruitzicht als bankzitter! Het kon toch niet dat de werkgever bepaalt waar ik als werknemer heen ga?”
“Lijkt me arbeidsrechtelijk onhoudbaar dat ik niet kan bepalen waar mijn toekomst ligt. AZ, dat altijd de mond vol heeft over het behoud van goede Nederlandse spelers, jaagt mij zo naar het buitenland. Of vinden ze de best scorende Nederlandse spits en international niet tot de categorie ’goede spelers’ behoren?”
“Arveladze en ik mochten niet weg want dat scheelde 50 doelpunten. Maar beiden waren we voorbestemd voor de bank. Nou, ik heb nog nooit iemand vanaf de bank zien scoren. In de krant zegt de trainer twee weken geleden: ’Eigenlijk wil ik Koevermans niet kwijt, want hij en Moussa Dembélé zijn in principe mijn spitsen.’ En twee dagen daarvoor hangt hij tegen mij voor de tweede keer het verhaal op over mijn rol als pinchhitter.”
Afgelopen zaterdag tegen Bayer Leverkusen (4-0 verlies) mocht Koevermans invallen. ”Ik had niet anders verwacht, maar waarom zegt Van Gaal dan in de krant dat Dembélé en ik z’n eerste spitsen zijn? Na Leverkusen en alle oefenpartijtjes met de Bploeg weet ik genoeg. Zoals ik de clubleiding vertelde in mei: ik moet weg bij AZ. In deze rol kan ik me niet schikken.”
“Technisch directeur Marcel Brands zei nog: ‘Als het niet werkt, moet je afscheid nemen.’ Hopelijk voegt hij de daad bij z’n woord. Als die woorden van Brands alleen waarde hebben als AZ er zo over denkt dan begrijp ik waarom ervaren Nederlandse spelers huiveren om naar AZ te komen. Onder Nederlandse voetballers leeft dat je bij AZ moeilijk wegkomt. Zie wat mij overkomt!”
Shota mocht niet naar Ajax, PSV of Feyenoord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Devano het volgende:
Er werd helemaal niet moeilijk gedaan over het vertrek van Arveladze... Integendeel zelfs. Scheve vergelijking.
Even geen bron bij de hand (kan het niet zo snel vinden), maar ik meen me toch echt te herinneren dat ze nog persé ervaring zoeken. Ervaren spelers ontbreken compleet op dit moment sinds Arveladze vertrokken is....lijkt me niet echt goed voor het team...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Devano het volgende:
Zoals bekend heeft AZ besloten vooral talent te kopen, en geen duurdere, ervaren spelers.
Lijkt mij geen slimme handelswijze, een speler als Arveladze die de lijnen uitzet ontbreekt nu. Ook een min of meer ervaren kracht als De Cler is nu vertrokken. Het lijkt mij juist een grote prioriteit voor AZ om ervaren spelers te halen, om de balans in tact te houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Devano het volgende:
Zoals bekend heeft AZ besloten vooral talent te kopen, en geen duurdere, ervaren spelers.
quote:2,5 miljoen euro voor Charisteas tegen 6 miljoen euro voor Koevermans. Lijkt me een scheve verhouding.”
quote:Graziano Pellè lijkt tóch naar de Nederlandse Eredivisie te komen. AZ had in eerste instantie een akkoord bereikt met Lecce, zag daarna van een transfer af omdat de Italiaanse ploeg niet wilde meewerken, maar heeft nu alsnog het groene licht gekregen.
Lecce meldt op haar officiële website dat Pellè medisch gekeurd wordt door de Alkmaarders. De Italiaanse club oefende gisteravond tegen het nationale team van China (0-0), maar de ploeg deed dat zonder Pellè. De spits was op het moment van het oefenduel onderweg naar AZ, dat de speler medisch wilde keuren.
Mocht de 21-jarige spits de tests doorkomen, dan lijkt een overgang in kannen en kruiken. Pellè ziet zijn wens in dat geval uitkomen. De jeugdinternational had zijn zinnen gezet op een transfer naar AZ en probeerde zelfs een overgang te forceren.
De aanvaller zou niet meer van plan zijn om op de trainingen van Lecce te verschijnen. De in de Serie B uitkomende club ging naar verluidt akkoord met een transfersom van ruim zes miljoen euro.
quote:
vs.quote:2000/01 Sparta 4 0 Eredivisie
2001/02 Sparta 23 7 Eredivisie
2002/03 Sparta 34 25 Eerste divisie
2003/04 Sparta Rotterdam 20 15 Eerste divisie
2004/05 Sparta Rotterdam 29 24 Eerste divisie
2005/06 AZ 21 9 Eredivisie
2006/07 AZ 31 22 Eredivisie
quote:1997/98 Aris Saloniki 9 2
1998/99 Athinaikos 7 1
1998/99 Aris Saloniki 12 4 Griekenland
1999/00 Aris Saloniki 19 1
2000/01 Aris Saloniki 28 8 Griekenland
2001/02 Aris Saloniki 19 4 Griekenland
2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga
2003/04 Werder Bremen 24 4 Bundesliga
2004/05 Werder Bremen 11 5 Bundesliga
2004/05 Ajax 13 4 Eredivisie
2005/06 Ajax 17 8 Eredivisie
2006/07 Ajax 1 0 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 28 9 Eredivisie
Anal Probequote:Op zondag 29 juli 2007 12:24 schreef borisz het volgende:
Kennelijk heeft iemand intresse in Koevermans Vijf UFO's boven Alkmaar gesignaleerd![]()
Waar zit je ergensquote:Op maandag 30 juli 2007 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Yup, ik ga. Al ga ik er alleen heen om Ari te zien spelen
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Schiet is op met die Italiaan.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Schiet is op met die Italiaan.
Bijna....bijna.....quote:Gepost door Bob Ross op 30-07-07. Bron: AZ Fanpage Forum
'Pellé dineert in Alkmaars restaurant'
ALKMAAR - Graziano Pellé, het Italiaanse talent waarover AZ zich de laatste weken in uiterst moeizame onderhandelingen met Lecce bevindt, is zeer waarschijnlijk zondagavond in de Alkmaarse binnenstad gesignaleerd tijdens een diner. Hiermee lijkt de speler nieuw contact met de AZ-afvaardiging te hebben gemaakt, hetgeen een transfer naar Alkmaar waarschijnlijker maakt.
Trainer Louis van Gaal zou de sterke spits binnenkort best eens met een glimlach mogen kunnen verwelkomen, mede gezien het feit dat de speler tijdens de wedstrijd Palermo - Lecce (2-3) in geen velden of wegen te bekennen was. Dit kan er op duiden dat de transfer op korte termijn wel eens beklonken zou kunnen zijn, wat het aantal spitsen in de Alkmaarse selectie met Dembele, Koevermans en Ari, op vier zou brengen.
Bullshit. Als Ari en Dembele samen maar 3x scoren in de eerste wedstrijden dan komt Koef er gewoon weer in. Dembele scoort heel weinig, en je wint geen wedstrijden door niet te scoren.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke concurrentie? Die van de bank of die van de tribune?
quote:‘Pellè tekent dinsdag contract bij AZ’
Volgens het NOS Sportjournaal is de transfer van Graziano Pellé naar AZ op een haar na afgerond. De Italiaanse jeugdinternational zou naar verluidt reeds in Alkmaar vertoeven om dinsdag zijn handtekening te zetten onder een meerjarig contract.
De 22-jarige aanvaller, die op het EK onder 21 actief was, wordt al weken in verband gebracht met de Noord-Hollanders. Pelle had wel oren naar een overgang, maar diens werkgever Lecce wilde niet meewerken. In de Italiaanse media worden transferbedragen van vier tot zes miljoen euro genoemd.
Naast AZ toonden ook Sampdoria en Palermo interesse in de jeugdinternational, die de afgelopen seizoenen door Lecce aan clubs als Catania, Crotone en Cesena werd uitgeleend. In de tussentijd bleef de spits wel uitkomen voor Italie onder 20 (10 interlands, zeven treffers) en Italië Onder 21 (zes duels, nul treffers).
Dat denk ik ook, ik heb een gevoel dat Ari flink tegen gaat vallen. Al mag je na 1 seizoen nog lang geen conclusies trekken natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Koevermans straks veel beter blijkt te zijn dan heel die Ari. Maar goed, dat moeten we afwachten.
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef BobRooney het volgende:
Zes miljoen is best veel inderdaad. Maar als hij veel scoort, hoor je niemand erover. Ben benieuwd, hij is nog jong, kan nog veel leren...heeft straks goeie spelers om hem heen, wie weet maakt hij er wel 20Dat zou een mooi begin zijn.
Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel. Misschien door betere spelers om hem heen, dat hij meer gaat scoren. Ik weet het niet, Louis van Gaal is er in ieder geval erg blij mee. Dus ik denk dat het wel een goeie aankoop is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?
Die jongen die net zo ondankbaar is als jij.quote:
Ik had het ook gehad met De Cler, maar toch mis je wel veel ervaring.quote:Deze selectie die hij nu op papier heeft staan is echt goed, de Cler eruit voor Pocognoli is een hele goede keuze bijv.
De Zeeuw als verdedigende middenvelderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Jullie hebben een sterke selectie inderdaad... vooral als Mendes da Silva weer fit is.
Kan. En dan Mendes en Donk in het centrum van de verdediging en Jaliens rechtsback.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Zeeuw als verdedigende middenvelder![]()
6,5m voor Suarez is goedkoop wou je zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
6 miljoen voor een spits uit de Serie B, vrij prijzig als je het mij vraagt.
quote:“Het DSB Stadion is een schitterend stadion. Je hebt hier zelfs restaurants in het stadion en ook van buiten ziet het er fraai uit. Dat is in Italië vaak wel anders. Daar heb je alleen kleine eettentjes bij het stadion."
Als je weet hoe het er in (Zuid) Italie uit ziet, of bij de gemiddelde Serie B club, dan is dit wel even wat anders ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Hij komt ook vanwege de restaurantjes in het DSB-Stadion![]()
[..]
Blijkbaar wel, als we Groningen mogen gelovenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
6,5m voor Suarez is goedkoop wou je zeggen.
Matig wil ik hem zeker niet noemen, maar zeker een speler dat als ie vervangen zou worden je dit niet negatief zal opmerken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef Devano het volgende:
Steinsson mag van mij echt wel weg, zeer matige speler.
Haal dan maar Zuiverloon als vervanger, als je toch zo graag Nederlands talent haalt.
Uit m'n hoofd De Cler.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zijn nu de oudsten bij AZ? Opdam en Jaliens? En verder?
PI checkquote:
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.quote:Koevermans mag nog steeds niet weg
Een vertrek van Danny Koevermans bij AZ blijft voor de Alkmaarse clubleiding onbespreekbaar, ook nu de Alkmaarse club de spits Graziano Pellè heeft gecontracteerd.
De Schiedamse spits wil weg bij AZ omdat er voor hem komend seizoen geen basisplaats in zit. Koevermans is na de Italiaan Pellè die voor zes miljoen euro werd overgenomen van Lecce, Moussa Dembélé en de Braziliaan Ari de vierde spits. Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk hebben na de komst van Pellè de clubleiding nogmaals verzocht om mee te werken aan een transfer, maar AZ weigert om Koevermans te laten vertrekken.
Feyenoord heeft al interesse getoond in de voormalig aanvaller van Sparta, die zelf graag komend seizoen in De Kuip wil spelen. AZ-coach Louis van Gaal vindt een transfer van Koevermans naar een Nederlandse topclub onbespreekbaar omdat 'de concurrentie niet sterker gemaakt moet worden'.
Oh ja, jij was anti DBS he?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Testa di cazzoPellé past niet bij AZ, niet bij demy de zeeuw, niet bij DBS en niet bij een middenmoter
Boycot vooral dit topic dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kan je anti DSB zijn? de bank boycotten?
Nee ik ben anti Pellé bij AZ,
Beter dan Dembele.quote:
Niemand die het heeft over geen eerlijke kans vergeven hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niemand die het heeft over geen eerlijke kans vergeven hoor.
Dat idee heb ik wel; zodra hij beter is dan de andere drie, zal hij heus wel in de basis staan. Daarbij zal Van Gaal sowieso gaan roeleren met alle spitsen gezien het aantal wedstrijden in één seizoen om problemen als de vorig jaren te voorkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ.
En waarom zou hij geen eerlijke kans krijgen? Wat een onzin dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ. Die wordt alleen als verzekering gebruikt voor het geval dat Ari en Pelle zouden floppen. Aan de andere kant moet hij ook niet zeiken: Als AZ hem niet had gehaald, dan speelde hij nu waarschijnlijk bij De Graafschap of Heracles en was ie nooit international geworden. Z'n salaris zal ook wel leuk zijn.
Leer interpreteren voordat je over andermans "denkwijze" oordeelt...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom zou hij geen eerlijke kans krijgen? Wat een onzin dit.Vorig jaar werd hij na 3 wedstrijden ook aan de kant gezet voor Dembélé die ijzersterk speelde, maar nooit scoorde. Dus mocht Koef het weer proberen, en die scoorde aan de lopende band.
Als Pelle en Ari net als Dembélé geen goalgetters blijken te zijn, dan gaat Koef nog heel vaak spelen volgend jaar.
Goeie denkwijze heb jij: "Oh fuck, we staan 0-1 achter maar we zetten Pelle en Ari maar in, want die waren zo duur"![]()
Oh, dacht je dan na? Of roep jij ook maar iedereen na die zegt dat hij geen eerlijke kans meer krijgt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leer interpreteren voordat je over andermans "denkwijze" oordeelt...
Lezen kun je ook al niet dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dacht je dan na? Of roep jij ook maar iedereen na die zegt dat hij geen eerlijke kans meer krijgt?![]()
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.quote:
Ik zou er niet heel erg vanuit gaan. Koevermans heeft direct al te horen gekregen weg te mogen na het seizoen en amper op tijd hoeven te rekenen. In de oefenwedstrijden zie je het nu ook al terug. Je zal het wel terug zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.
Hoe denk je dat de topscorer van AZ zich voelt als er twee nieuwe spitsen worden gehaald en hij van Von Gahl te horen krijgt dat hij Dembele, Ari en Pelle voor zich moet dulden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.
Nah, Van Gaal is gek, maar niet zo gek. Gewonnen en gescoord moet er worden, óók aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou er niet heel erg vanuit gaan. Koevermans heeft direct al te horen gekregen weg te mogen na het seizoen en amper op tijd hoeven te rekenen. In de oefenwedstrijden zie je het nu ook al terug. Je zal het wel terug zien.
Koevermans zal niet meer spelen dan invalbeurtjes van 20min.
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de topscorer van AZ zich voelt als er twee nieuwe spitsen worden gehaald en hij van Von Gahl te horen krijgt dat hij Dembele, Ari en Pelle voor zich moet dulden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.
Heb je het filmpje ervan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.
Bovendien citeer je weer de media. Van Gaal heeft op een persconferentie twee weken geleden *duidelijk* *letterlijk* gezegd: "Koef en Dembélé zijn in principe mijn eerste twee spitsen". De rest eromheen is verzonnen door de media. Van Gaal liegt niet over dit soort dingen, daar is hij te arrogant en te eerlijk voor.
Zeker, gezien op http://www.az.tv , maar weet niet meer uit mijn hoofd welk filmpje.quote:
Als Di Maria bij AZ had getekend dan was het echt de winnaar van de transferperiode.quote:AZ heeft tevergeefs geprobeerd Angel di Maria te contracteren, zo verklaarde technisch directeur Marcel Brands vanmiddag op de persconferentie waar Graziano Pelle werd gepresenteerd aan de pers. Di Maria was de beoogde linkshalf en is Argentijnse jeugdinternational.
De 19 jarige Di Maria is door investeerders gekocht van Rosaria Central en wordt komend seizoen ondergebracht bij Benfica. Eenzelfde constructie maakten deze investeerders ook voor het Amerikaanse toptalent Freddy Adu.
Jammer inderdaad. Die vreselijke investeerders altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Di Maria bij AZ had getekend dan was het echt de winnaar van de transferperiode.
Was een van de smaakmakers bij het winnende Argentinie, en had je er naast Romero dus weer een jeugd wereldkampioen bij gehad.quote:
Zie je wel vaker bij jonge Italiaanse spitsen. In de Serie B is scoren ook niet bepaald makkelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel.
Zal ook nog wel even duren voor Luirink in de basis komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Luirink, ook zo'n eentje. Die heeft veel gekost, maar (ook ondanks veel pech) heeft de vorm al een tijd niet, dus geen basisplek.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Pelle er 15 gaat maken dit seizoen. En een assist of 5.
Fantastische observatie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:35 schreef soccerbrain het volgende:
die gozer heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld!!
Koef klaagde ook nooit vorig jaar en het jaar ervoor. Toen was hij dankbaar dat hij bij AZ speelde, en zou hij zijn best doen voor het team als hij zou spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De revelatie.Ik gun hem wel een mooi seizoen. Klagen is er bij hem niet bij, nooit.
Je kan ook iets te optimistisch zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:30 schreef MichelWuyts het volgende:
Pelle, hele goede aankoop. Balvast en hele goede techniek. Wat een aanval heeft Az nu zeg. 4 spitsen die bij een Europese topper niet zouden misstaan
Is niks optimistisch aan? in ieder geval 3 kunnen in potentie de absolute top aan(ofja ARi van horen zeggen dan) en Koevermans zou het als pinchitter ook behoorlijk doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ook iets te optimistisch zijn.
Neem niet weg dat voor Eredivisie begrippen AZ een sterke voorhoede heeft.
Ari moet zich nog maar gaan bewijzen en Pelle eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Is niks optimistisch aan? in ieder geval 3 kunnen in potentie de absolute top aan(ofja ARi van horen zeggen dan) en Koevermans zou het als pinchitter ook behoorlijk doen
daarom potentie, ze bulken in ieder geval van het talentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ari moet zich nog maar gaan bewijzen en Pelle eigenlijk ook.
Schaars / Molhoek / Martens / <vacature>quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Tomhoog het volgende:
Wie wordt de nieuwe linksmid?!?
Martens?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schaars / Molhoek / Martens / <vacature>
Martens stond de hele tijd linksmid toen Cziommer/Dembele op 10 stond vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Martens?
Molhoek je dat die goed bezig was? nja ikweet het nog niet.. Schaars alweer terug?
checkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef Gatalin het volgende:
Dat vraagteken mag nu ook wel uit de TT![]()
Mooie aankoop, ben blij dat hij nu eindelijk binnen is.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Makélélé heet toch ook geen Makéluhluh?
Staat er een streepje op de laatste e in Dembele dan? Dan heb je gelijk jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb overigens gisteren voor het eerst iemand Moussa Dembélé's naam goed horen uitspreken: door Pocognoli
Voetbalcommentators, Van Gaal, allemaal zeggen ze Dembéluh. Makélélé heet toch ook geen Makéluhluh?
Die staat er!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Staat er een streepje op de laatste e in Dembele dan? Dan heb je gelijk ja
Daar gaat je goeie indrukquote:Ik woon in Belgie
Ik zou toch zweren dat dat Shota is op de fotoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
AZ in Engeland aangekomen.
Ergens wist ik dat deze me nog de kop zou kunnen kosten..quote:
Kan Agustien ook niet linkshalf voetballen? Gaat d'r trouwens nog wat live uitgezonden worden van AZ deze voorbereiding, of zit dat d'r niet in?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schaars / Molhoek / Martens / <vacature>
Joehoe, Darkshinequote:'77 Wissel AZ
AZ wisselt drie spelers tegelijk: Opdam voor Pocognoli, Vormer voor De Zeeuw, Agustien voor Jenner
Is een best elftal en dan hebben ze nog een boel achter de hand.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling AZ: Boy Waterman, Grétar Steinsson, Ryan Donk, Kew Jaliens, Sebastien Pocognoli, Julian Jenner, Demy de Zeeuw, Haris Medunjanin, Maarten Martens, Moussa Dembélé, Ari.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:44 schreef foetre het volgende:
koeff naar feyenoord!!!
Nopequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef Devano het volgende:
Heeft Grazi nog minuten gepakt?
quote:aan: dannykoeversmans@az.nl
onderwerp: Basisplaats AZ
Beste Danny,
Ik heb via meerdere kanalen vernomen dat jij geen toekomst voor jezelf meer bij AZ ziet.
Bepaald door het feit dat jij volgens jezelf en je zaakwaarnemer geen basisplaats krijgt in het elftal van AZ. Mede vanwege het aantrekken van twee nieuwe spitsen (Ari en Pellè) zou jouw positie in gevaar komen. Het totaal zou i.p.v. drie spitsen zoals vorig jaar, nu verhoogd zijn naar vier.
Nu zit ik met het volgende, ik heb de selectie van Feyenoord eens bekeken en volgens de door hun geplaatste informatie op de website zijn er momenteel 5 spitsen.
Makaay, Mols, Slory, Vincken en zelfs Drenthe, dit zou betekenen dat jij als nummer 6 op de lijst komt. Mijn inziens ga je er dan niet op vooruit om voor Feyenoord te gaan spelen.
Graag hoor ik jouw reactie hierop
De ballen fuckbuddy.
Drenthe een spits? En net alsof Koevermans de concurrentiestrijd niet zou winnen van Mols (quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar ik zat me net eens te verdiepen en kom tot de conclusie dat er bij Feyenoord 5 spitsen zijn.
Makaay, Mols, Slory, Vincken en zelfs Drenthe. Dus zou hij nummer 6 worden
Zonder Drenthe nummer 5.
Drente kan prima op linksvoor spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Drenthe een spits? En net alsof Koevermans de concurrentiestrijd niet zou winnen van Mols (), Slory en Vincken.
2-1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
Anders gaat Feyenoord gewoon weer 3-4-3 spelen om dat geweldige doelsaldo van vorig jaar te evenaren.
Maareh, OT over AZ dan maar. Vorig jaar was de voorbereiding ook muk, maar toen werd NAC met 8-1 weggeveegd. En die 1-1 was een grabbelfout van Didulica.
Geen een club uit de top 3 heeft een geweldige voorbereiding.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Liever een slechte voorbereiding dan eentje waar elke wedstrijd met 8-0 gewonnen wordt. Zorgt er gelijk voor dat men bijd e start van de competitie met beide benen op de grond staat.
Mooie fotoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Koef kijkt ernaar en denkt:
Mooi toch? houdt het lekker spannendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Enchanter het volgende:
Geen een club uit de top 3 heeft een geweldige voorbereiding.![]()
Als we een thermometer in zijn reet stoppen en ook in die van Koef, kunnen we zien welke van de twee het bankje het warmst houdt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Dit zijn nog steeds "trainingwedstrijdjes" beetje rouleren etc etc..
Maak me geen zorgen om, Middelsbrough kan een mooie pot worden.
Dan zullen we eens wat onze Pellè allemaal kan!
Meer doelpunten dan Opdam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
Wat verwacht men van Ari eigenlijk?
jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Nog twee te gaan wie maakt er een prachtig nieuw topic?
Met plaatjes van Pellè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |