Het verlies is allang geaccepteerd. Het is een waarneming dat fantastische voetballers zoals Huntelaar smetjes oplopen door vervelend onsportief gedrag. Dat het jou als Ajax-fan goed uit komt is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
hehe, alleen naar Ajax kijken he. Kijk eerst naar je eigen 'club' voordat je oordeelt.
Wat zijn die Ajacieden allemaal erg he? Je lijkt van Gaal wel, zet die eierdop van je hoofd en accepteer deze nederlaag.
daar sluit ik me bijaanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef Elvislives het volgende:
Misschien moeten jullie je doelstellingen niet meer in de titel van het Foktopic plaatsen, dat dat invloed heeft op de resultaten
Sterkte jongens, op deze manier krijgt een mooi seizoen een vervelend einde lijkt me. En ja, CL zou heel wat vergoeden lijkt me.
Hij heeft net een nieuwe operatie gehad. Na een halve wedstrijd bij Jong AZ bleek er nog wat meer mis mee te zijn. Hij liep ook net op krukken in de Kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Is Mendes da Silva op tijd fit voor de play-offs?
Als hij in vorm is (dat is hij meestal) kan hij nog zo belangrijk zijn voor jullie.
Daar wordt je niet beter van.quote:
Mwahquote:
Maar ik ben ook altijd lief tegen AZ.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, jij bent de-ste Ajax fan hier op het forum, ik wou dat meer supporters van AZ en Ajax zo tegen elkaar konden doen.
Kijk ook eens naar die smeerpijp van een de Zeeuw met ziijn nichtenkop.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het verlies is allang geaccepteerd. Het is een waarneming dat fantastische voetballers zoals Huntelaar smetjes oplopen door vervelend onsportief gedrag. Dat het jou als Ajax-fan goed uit komt is een ander verhaal.
Winnen op penalties is misschien een detail maar niet iets wat je een topclub maakt. Heitinga mist en AZ pakt de beker. Dat wil vervolgens niet zeggen dat AZ een topclub is of Ajax topclub af. Dat verschil moet je al maken in normale speeltijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef navigator het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar die smeerpijp van een de Zeeuw met ziijn nichtenkop.![]()
Zal ik mezelf nog een keerte quoten van een maandje geleden toen ik schreef dat jullie geen moer winnen dit seizoen???![]()
Het verschil tussen top en subtop zijn de details, vandaag weer gebleken
Precies, en dat kon AZ dus weer niet waarmaken.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Winnen op penalties is misschien een detail maar niet iets wat je een topclub maakt. Heitinga mist en AZ pakt de beker. Dat wil vervolgens niet zeggen dat AZ een topclub is of Ajax topclub af. Dat verschil moet je al maken in normale speeltijd.
Ajax ook niet, dus beiden zijn geen topclub.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Precies, en dat kon AZ dus weer niet waarmaken.![]()
Jammer dat die echten 105 minuten HELEMAAL stil waren.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
haha, men deed leuk mee. Maar aan het einde zag je wie de echten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |