abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:26:37 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41008357

Welkom, beste vrinden, bij het topic van Chelsea aan de Polder.

Dit is uiteraard vooral een plek om uit de kast te komen voor je AZ liefde. Je kijkt hier niet voor niks. Nog steeds constateer ik nl record-kijkhits t.o.v. de traditionele top-3 topics, maar opvallend veel kast-ontkenners.

Dat gezegd hebbende, de komende tijd staat in het teken van markt-afromen, de concurrentie aftroeven, investeren, verhuizen, elftal ombouwen en voorbereiden. Bij Dirk is het in zijn bol geslagen, van zuinige Fries naar koopverslaafd in korte tijd.

Met het gul spenderen van zijn opgepotte Frisia-kapitaal aan Dembele, Cziommer, Luirink, Gudjohnson, Agustien, Martens en Hulst voor het tweede, lijkt het nieuwe stadion getrakteerd te worden met nogal wat AZ-debutanten.

Vacature: linkerspits met beter temperament dan Perez, beter rendement dan Huysegems en minder scharen dan kleermaker Sektioui

En wie gaat er weg, wie wordt verhuurd, van Gaal was immers voorstander van kleinere selectie's, en Brands meldt max 22 man als uitgangspunt.

Lul daar dus hier maar een endje over in de rondte. Of ouwehoer of AZ ditmaal wel een kampioenselftal bijelkaar heeft met 'mentale hardheid'. Betwijfel of de AZ'ers NL aan de wereldbeker helpen. Of whatever the fuck you like.

Links
www.az.nl
www.azfanpage.nl
www.forza-az.nl

Het nieuwe AZ-lied

[ Bericht 53% gewijzigd door Stereotomy op 20-08-2006 20:44:10 ]
Confidence through competence
pi_41008436
Didulica .
pi_41008438
De ene joker voor de andere joker in de goal

Succes ermee!
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:28:38 #4
55709 Stereotomy
pi_41008441
En in de categorie "hetzalnietwaarzijn":
quote:
Didulica vijf weken uitgeschakeld
20 augustus 2006

ALKMAAR- AZ-keeper Joey Didulica zal naar verwachting vijf weken uitgeschakeld zijn. De Kroatische doelman heeft aan het eerste competitieduel van AZ tegen NAC Breda (8-1) een gescheurde enkelband overgehouden. Vlak voor het einde van de wedstrijd liep hij de kwetsuur op. Onderzoek in het ziekenhuis wees zondag uit dat Didulica daardoor voorlopig uit de roulatie zal zijn.

Voor Didulica betekent het daardoor dat hij al naar zijn eerste officiële optreden voor AZ een aantal weken vanaf de zijlijn zal moeten toekijken vanwege zijn pijnlijke linkerenkel.
Gelukkig hebben we Khalid Sinouh nog!

omfg
pi_41008535
quote:
De interesse in Jenner en Leonardo voor de beide flanken, een 2e linksback achter Tim, en een tweede keeper achter Henk voor Zwarthoed, zal de komende tijd mogelijk voor nog meer rohring zorgen.

En wie gaat er weg, wie wordt verhuurd, van Gaal was immers voorstander van kleinere selectie's, en Brands meldt max 22 man als uitgangspunt.
is nu wel een beetje nutteloos geworden
pi_41008645
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
En in de categorie "hetzalnietwaarzijn":
[..]

Gelukkig hebben we Khalid Sinouh nog!

[afbeelding]

omfg

Sta je straks met Sinouh in het doel.
pi_41008668
Het nieuwe AZ-lied
Die hebben jullie inderdaad wel nodig, hoeven jullie niet meer het hele seizoen andere clubliederen na te zingen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41008783
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Het nieuwe AZ-lied
Die hebben jullie inderdaad wel nodig, hoeven jullie niet meer het hele seizoen andere clubliederen na te zingen.
Wat een jaloezie weer .
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:22:46 #9
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_41010570
't word weer billeknijpen met Sinouh.

Maar goed, als we er maar minstens 1 meer maken dan tegen krijgen ben ik blij.
pi_41012040
Sinouh was 5 jaar geleden (of wanneer hij ook maar bij ons was) al te slecht voor Heerenveen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:37:53 #11
55709 Stereotomy
pi_41013537
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef MaxPower het volgende:
Sinouh was 5 jaar geleden (of wanneer hij ook maar bij ons was) al te slecht voor Heerenveen.
Klaas-Jan was te slecht voor PSV
pi_41014178
Welnee, Huntelaar wilde zelf weg. Hij kon een contract tekenen en verhuurd worden, daar had ie geen zin in.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:11:42 #13
55709 Stereotomy
pi_41016477
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef MaxPower het volgende:
Welnee, Huntelaar wilde zelf weg. Hij kon een contract tekenen en verhuurd worden, daar had ie geen zin in.
toch?
pi_41020932
Je kan nog beter Pipo de clown op doel hebben. Sinouh is echt 3 x niks.
pi_41020965
Waarom is die kut ´muur´ die om het veld ligt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41021867
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef MaxPower het volgende:
En Haarlem
pi_41021909
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:40 schreef AndyD het volgende:

[..]

En Haarlem
Dat is niet waar. Hij was te goed voor Haarlem...en weer te slecht voor RKC dacht ik...en ook te slecht voor Marokaans elftal
pi_41022009
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:42 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Hij was te goed voor Haarlem...en weer te slecht voor RKC dacht ik...en ook te slecht voor Marokaans elftal
Nou, als ik me de verhalen kan herinneren haalde hij bij Haarlem al zijn bekende capriolen uit en was men ook niet heel rouwig dat hij weg ging.
pi_41023329
blij om Khalid Sinouh in het doel te zien zaterdag nog goede herineringen aan
pi_41023539
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
blij om Khalid Sinouh in het doel te zien zaterdag nog goede herineringen aan
Ze bestaan !
pi_41023907
Volgens mij is iedereen blij met Sinouh...

als hun clubje tegen AZ moet voetballen
pi_41024672
Ik heb zelf Sinouh niet vaak zien voetballen, pas sinds hij bij AZ is eigenlijk.

Ik heb ook verhalen gehoord over deze "grabbelaar". Iemand had nog wel een keer aangegeven waarom dit zo is, en postte een lijstje met fouten. Natuurlijk zijn zulke fouten niet echt tof, maar als ik dat lijstje zag dan waren het fouten die bij elke keeper wel eens voorkomen.

(Was hij ook degene die met uitgooien een keer in eigen doel mikte? Dat is natuurlijk wel iets om je voor te schamen)

Ik ga er maar even vanuit dat net als vele anderen ook Sinouh weet te groeien bij AZ en dat verleden van zich af keept.
pi_41026119
sinouh kan best goed keepen anders zit ie niet bij AZ , maar hij kan ook grote blubders maken maar welke keeper kan dat niet

maar ik kan we dat intervieuw nog wel heugen toen bij vila bvd dat Sinouh in tranen uitbarsten toen het over geitenneuker en de moslim ging dat staat me nog wel bij , en het feit toen wij ( het vitessepubliek ) 2 jaar geleden iets riepen van laat je tieten zien ofzoiets dergelijks wees ie naar een dikke steward , die manier hoe die dat toen oppakte gewoon briljant.

maar zaterdag mag die wel 1blundertje maken wat de winnende goal betekend
pi_41026669
Grabbelen met Khalid .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41026737
Dit gaat punten kosten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')