abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 17:59:49 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
  woensdag 11 april 2007 @ 18:00:55 #2
55709 Stereotomy
pi_48223886
quote:
Steinsson blijft geschorst wegens 'onsportief gedrag'

BREMEN- AZ heeft dinsdagavond definitief bericht gekregen van de UEFA dat Grétar Steinsson geschorst blijft wegens zijn gele kaart. De IJslander kreeg de kaart op tijdens de heenwedstrijd tegen Werder Bremen. "De Portugese scheidsrechter gaf die kaart wegens 'onsportief gedrag', blijkt uit het rapport van de UEFA. Het ging volgens de arbiter niet om hands", aldus Marcel Brands.

De directeur Voetbalzaken van AZ gaf verder aan dat er in de verklaring ondermeer stond dat de gele kaart het gevolg was een reeks overtredingen tijdens de wedstrijd. "Zo heeft de scheidsrechter het verwoord en zo staat het nu in het rapport van de UEFA. Steinsson blijft daardoor definitief geschorst voor de return van donderdag tegen Bremen."
wtf?

Waar SLAAT dit op Sinds wanneer kunnen scheidsrechters zich zo makkelijk van een fout afdoen door gewoon op te schrijven "onsportief gedrag" ? Steinsson deed niks verkeerd op de grond! Waarom anders gaf de scheids eerst rood ging toen nadenken, gaf toen opeens weer geel? Rood voor onsportief gedrag? Wat? Waar?

Echt ongelovelijk
Confidence through competence
  woensdag 11 april 2007 @ 18:01:08 #3
55709 Stereotomy
pi_48223892
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef VoreG het volgende:
Het ging om de reactie nadat de scheids had gefloten.
Scheids fluit --> Steinsson denkt wtf --> Scheids trekt ROOD --> Steinsson flipt volkomen en laat zich op zijn knieen vallen op het veld --> Scheids had zich vergist en trekt GEEL.

woensdag 11 april 2007 @ 18:04:09 #4
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48223953
Ik vind het maar een raar verhaal hoor...
I spoke proper England since I was a children.
pi_48224029
Bij een optelsom moet hij toch een overtreding geconstateerd hebben. Steinsson ligt op de grond en kopt de bal alsnog weg. Scheids fluit want die ziet er op één of andere manier een overtreding in en zet deze overtreding of overtredingen onder het kopje 'onsportief gedrag'.

Het is duidelijk dat die scheids ook wel twijfelde en fout zat en nu doet de UEFA het op deze manier maar af om de scheids in bescherming te nemen.

Onsportief gedrag my ass. Die rellen bij Manchester gister, dat is pas onsportief gedrag.
pi_48224341
tvptje hoor

1-3 zeg ik morgen! (Als ze maar doorgaan )..Ik denk dat ze bijna meer kans hebben om in de UEFAcup te stunten dan landskampioen te worden....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48224576
Het word morgen denk ik 1-1 of 0-1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48224738
Het zal moeilijk worden, maar ik denk dat ze wel doorgaan. 1-1
pi_48224892
Staat dat van Steinsson nog ergens online? Heb t niet gezien
pi_48225105
Hoofd te laag is ook gevaarlijk spel. Gevaarlijk spel is onsportief gedrag.

Dat lijkt me de redenatie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48225268
't Was ook een vage actie . Maar denk dat het niet eens zo slecht is als daar een meer voetballer komt te staan .
pi_48225534
Onsportief gedrag ...daar had ik zelf niet op gekomen
pi_48225969
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoofd te laag is ook gevaarlijk spel. Gevaarlijk spel is onsportief gedrag.
Dat lijkt me de redenatie.
Wel logisch he als je eerst onderuit gaat dat je hoofd dan laag ligt

OT:
Morgen 0-1! AZ door!
pi_48226205
Ag maakt niet heel erg uit. Hij is er nu zeker van dat hij in de halve finale en de finale niet geschorst zal zijn mocht het zo ver komen
Ik support gevallen topclubs!
pi_48226229
quote:
Pasanen tegen AZ uit nood Werders linksback

11/4/2007 18:24

Dat reserve Petri Pasanen aan de aftrap komt tegen AZ, was geen vraag meer. Door alle personele zorgen van Werder Bremen lijkt de Fin donderdag echter op een voor hem ongebruikelijk plek te gaan spelen.

Werder-trainer Thomas Schaaf is genoodzaakt te schuiven in zijn defensie. Vaste waardes Per Mertesacker en Pierre Wome zijn door blessure donderdag in het UEFA Cup-treffen niet beschikbaar. Maar omdat ook Christian Schulz - Wome's vaste vervanger als linksback - door spierproblemen moet passen, moest Schaaf zijn hoofd breken.

De coach kwam voor de positie van linksachter terecht bij Pasanen, zo liet hij doorschemeren op de persconferentie van woensdag. De van oorsprong centrale Finse verdediger heeft bij de nationale ploeg en bij Werder al laten zien op meer posities in de achterhoede uit de voeten te kunnen. Dat is voor Schaaf aanleiding Pasanen, die dit seizoen meer reserve dan basisspeler is, naar links te schuiven.

Pasanen was aanvankelijk de beoogde vervanger van Mertesacker centraal achterin. 'Ik ben geen Per, ik ben Petri', ging de oud-Ajacied de vergelijking met de Duitse international uit de weg. 'Maar dat ik ook al vaker met Naldo heb samengespeeld helpt natuurlijk.'

Maar het ziet er naar uit dat Pasanen als linksback gaan spelen tegen AZ. De rol van centrale verdediger lijkt te zijn weggelegd voor Frank Baumann. Daarmee neemt Schaaf een risico, aangezien de middenvelder net hersteld is van een zware achillespeesblessure en nog nauwelijks heeft gespeeld.
Aldus Voetbal International
Ik support gevallen topclubs!
pi_48226429
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Fetai het volgende:
Aldus Voetbal International
Laat AZ dus maar weer vol op de aanval spelen!
pi_48226586
Huntelaar wil naar AZ
  woensdag 11 april 2007 @ 19:22:10 #18
55709 Stereotomy
pi_48226875
Geweldig, we hebben dus een zuigende linksback bij Werder en een zuigende rechtsback bij AZ

Maargoed, we hebben wel Jenner op rechtshalf staan, dus ik verwacht veel goeie voorzetten van hem
pi_48227029
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:16 schreef toma het volgende:
Huntelaar wil naar AZ
En Ronaldinho naar Grunn
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48227173
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
Staat dat van Steinsson nog ergens online? Heb t niet gezien
?
pi_48228002
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

?
http://www.youtube.com/watch?v=IBuG7pTZ9_4

2m10 ongeveer...kan even geen betere vinden.
pi_48228503
Is wel een opvallend stukje in de VI, waarom AZ eigenlijk (met Ajax) de nieuwe top-2 wordt van Nederland. De omstandigheden zijn natuurlijk ook super in Alkmaar atm.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 11 april 2007 @ 20:02:45 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48228577
hup az voor morgen
  woensdag 11 april 2007 @ 21:17:02 #24
55709 Stereotomy
pi_48232245
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is wel een opvallend stukje in de VI, waarom AZ eigenlijk (met Ajax) de nieuwe top-2 wordt van Nederland. De omstandigheden zijn natuurlijk ook super in Alkmaar atm.
Dat is op zich wel arrogantie. Dirk Scheringa's doelstellingen dit jaar was top-5. Ook zei hij elke keer dat het niet heel erg was als AZ er in de 2e ronde uitvloog bij de IEFA-cup. Allemaal heel bescheiden

Ik vind bijvoorbeeld Louis van Gaal veel arroganter dan Scheringa, maar alle anti-AZ mensen denken juist van andersom. Ik vind dat op zich best raar.
  woensdag 11 april 2007 @ 21:19:58 #25
55709 Stereotomy
pi_48232416
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=IBuG7pTZ9_4

2m10 ongeveer...kan even geen betere vinden.
Oh wacht, het was indirect rood. De scheids dacht dat Steinsson al geel had. Die fout trok hij later in, werd het gewoon 1x geel.

Dus de scheids gaf niet direct rood, wat ik dacht , maar dan nog, hoe kun je hier in hemelsnaam geel voor geven. Niemand die in gevaar is gekomen door Steinsson, of onterecht gehinderd is. De beste reden hiervoor is dat de scheids dacht dat het hands was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')