Ja dusquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Twente speelde briljant en AZ speelde matig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
AZ-Fan van de Maand
[afbeelding]
Darkshine
Erop en d'r over, er gaat weer gescoord worden!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het zaterdag?
Dat beweer ik ook nergens, AZ heeft genoeg kwaliteit op het veld staan maar ze werden gewoon weggeblazen door Twente. Dat mensen nu zeggen dat het verlies aan AZ lag is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dus
Er stond gewoon genoeg kwaliteit in het veld bij AZ wat er niet uitkwam, en het was niet, zoals sommigen hier zeggen, dat er een stel 2e graads spelers bij AZ in het veld stonden.
Geen id, zondag hoop ik dat Roda niet verliest...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het zaterdag?
Tuurlijk lag het aan het AZ op dat moment, normaal verlies je niet met 0-3 van Twente, ook al speelde het heel goed. Net 1-2 Sevilla voor het eerst in 28 jaar thuis verslagen, er zit echt genoeg kwaliteit in AZ om Twente ook te hebben en niet met 0-3 te verliezen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, AZ heeft genoeg kwaliteit op het veld staan maar ze werden gewoon weggeblazen door Twente. Dat mensen nu zeggen dat het verlies aan AZ lag is natuurlijk onzin.
Een graad of 6 denk ik.....quote:Op donderdag 28 december 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het zaterdag?
Kijk hier maarquote:Op donderdag 28 december 2006 17:03 schreef Silenus het volgende:
Oeh, da's nog uit de Kaalheide-tijd of niet? Kan me er vaag iets van herinneren hehe.
Er zit enorm veel kwaliteit in AZ maar ik denk dat Twente toch op dit moment beter loopt dan welke ploeg dan ook in de eredivisie op misschien PSV na...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tuurlijk lag het aan het AZ op dat moment, normaal verlies je niet met 0-3 van Twente, ook al speelde het heel goed. Net 1-2 Sevilla voor het eerst in 28 jaar thuis verslagen, er zit echt genoeg kwaliteit in AZ om Twente ook te hebben en niet met 0-3 te verliezen.
Waar komen al die blessures vandaanquote:AZ Simon Cziommer en Shota Arveladze hebben allebei een kuitbeenblessure overgehouden aan de verloren uitwedstrijd van AZ woensdagavond tegen FC Twente
Arveladze moest zich in de rust laten vervangen, Cziommer ging kort voor tijd naar de kant. Het is nog niet duidelijk of beide spelers op tijd fit zijn voor het duel van komende zondag tegen Roda JC.
Verder is de inzetbaarheid van Demy de Zeeuw, Barry Opdam, Grétar Steinsson, Danny Koevermans en Khalid Sinouh twijfelachtig. Stijn Schaars en Joey Didulica zijn sowieso niet speelklaar
quote:"Ik ben rond met New York Red Bull. En ga ervanuit, dat het doorgaat. Het hangt nog op toestemming van de bond. Ik heb het woord van de mensen van de club en heb er alle vertrouwen in, dat ze het nakomen. Als het niet zou doorgaan, zou dat uiterst teleurstellend zijn. Dan heb ik hier in feite zes wedstrijden voor niks gekeept," aldus Waterreus gisteren.
Toen deed Obiku nog meequote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk hier maar
Zie ik nu niet meer snel gebeuren in ons voordeel
Je wordt al wat optimistischerquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
Met al die blessures zie ik een gelijkspel nog wel als een mogelijkheid.
Ja hoor, jullie terug de 1ste Divisie inquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent heel simpel blij de maken, wist je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |