Ja dusquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Twente speelde briljant en AZ speelde matig.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
AZ-Fan van de Maand
[afbeelding]
Darkshine
Erop en d'r over, er gaat weer gescoord worden!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het zaterdag?
Dat beweer ik ook nergens, AZ heeft genoeg kwaliteit op het veld staan maar ze werden gewoon weggeblazen door Twente. Dat mensen nu zeggen dat het verlies aan AZ lag is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dus
Er stond gewoon genoeg kwaliteit in het veld bij AZ wat er niet uitkwam, en het was niet, zoals sommigen hier zeggen, dat er een stel 2e graads spelers bij AZ in het veld stonden.
Geen id, zondag hoop ik dat Roda niet verliest...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het zaterdag?
Tuurlijk lag het aan het AZ op dat moment, normaal verlies je niet met 0-3 van Twente, ook al speelde het heel goed. Net 1-2 Sevilla voor het eerst in 28 jaar thuis verslagen, er zit echt genoeg kwaliteit in AZ om Twente ook te hebben en niet met 0-3 te verliezen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, AZ heeft genoeg kwaliteit op het veld staan maar ze werden gewoon weggeblazen door Twente. Dat mensen nu zeggen dat het verlies aan AZ lag is natuurlijk onzin.
Een graad of 6 denk ik.....quote:Op donderdag 28 december 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het zaterdag?
Kijk hier maarquote:Op donderdag 28 december 2006 17:03 schreef Silenus het volgende:
Oeh, da's nog uit de Kaalheide-tijd of niet? Kan me er vaag iets van herinneren hehe.
Er zit enorm veel kwaliteit in AZ maar ik denk dat Twente toch op dit moment beter loopt dan welke ploeg dan ook in de eredivisie op misschien PSV na...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tuurlijk lag het aan het AZ op dat moment, normaal verlies je niet met 0-3 van Twente, ook al speelde het heel goed. Net 1-2 Sevilla voor het eerst in 28 jaar thuis verslagen, er zit echt genoeg kwaliteit in AZ om Twente ook te hebben en niet met 0-3 te verliezen.
Waar komen al die blessures vandaanquote:AZ Simon Cziommer en Shota Arveladze hebben allebei een kuitbeenblessure overgehouden aan de verloren uitwedstrijd van AZ woensdagavond tegen FC Twente
Arveladze moest zich in de rust laten vervangen, Cziommer ging kort voor tijd naar de kant. Het is nog niet duidelijk of beide spelers op tijd fit zijn voor het duel van komende zondag tegen Roda JC.
Verder is de inzetbaarheid van Demy de Zeeuw, Barry Opdam, Grétar Steinsson, Danny Koevermans en Khalid Sinouh twijfelachtig. Stijn Schaars en Joey Didulica zijn sowieso niet speelklaar
quote:"Ik ben rond met New York Red Bull. En ga ervanuit, dat het doorgaat. Het hangt nog op toestemming van de bond. Ik heb het woord van de mensen van de club en heb er alle vertrouwen in, dat ze het nakomen. Als het niet zou doorgaan, zou dat uiterst teleurstellend zijn. Dan heb ik hier in feite zes wedstrijden voor niks gekeept," aldus Waterreus gisteren.
Toen deed Obiku nog meequote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk hier maar
Zie ik nu niet meer snel gebeuren in ons voordeel
Je wordt al wat optimistischerquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
Met al die blessures zie ik een gelijkspel nog wel als een mogelijkheid.
Ja hoor, jullie terug de 1ste Divisie inquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent heel simpel blij de maken, wist je dat?
Das gewoon tacktiek. Fans wegjatten bij de concurrent betekent minder opbrengsten qua merchandise en dus minder te besteden aan de selectie. Indirect heeft Dirk er dus voor gezorgd dat het salaris van Sneijder gedaald is en je ziet wat dat doet bij Sneijder gister.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:07 schreef DarkShine het volgende:
AZ is ook geen topclub.
AZ is momenteel te groot voor de subtop en te klein voor de top. Je kunt niet in no-time zo groeien. Dat deed KBHZ in België ook, als snelste club ooit van 4de nationaal naar 1ste nationaal. Afgelopen maart failliet gegaan (al zie ik dat absoluut niet gebeuren in Alkmaar).
Tsja, dat het gros bij jullie succesfans is...En men dan ook nog wie niet springt is een jood zingt (die Europese matchen die ik gezien heb) terwijl Dirk zelf doodleuk verkondigd meer 020 fans naar Alkmaar te willen trekken... Tsja
Zonde. Nu zit AZ weer met geblesseerde prutsers, terwijl Waterreus vooralsnog niks te doen heeft de komende tijd.quote:Waterreus zwaait af bij AZ zonder contract VS
31/12/2006 16:42
Inclusief de UEFA Cup-wedstrijd tegen Sevilla verdedigde Ronald Waterreus zes wedstrijden het doel van AZ. Zonder zijn gewenste contract in de Verenigde Staten op zak verliet hij zondag het DSB Stadion. 'Het was gewoon leuk.'
Louis van Gaal deed afgelopen week nog een uiterste poging Waterreus voor AZ te behouden, maar de 36-jarige doelman bleef bij zijn standpunt slechts een maand actief te blijven in Alkmaar. Het wachten is nu op een club uit de Verenigde Staten.
'Ik kan ze niet onder druk zetten, maar ik baal er wel van dat het nog steeds niet rond is. Nu ga ik hier bij AZ weg, zonder dat ik kan zeggen dat ik naar een andere club ga', vertelde Waterreus aan de website van de Alkmaarders. 'Komende week hoop ik eindelijk duidelijkheid te krijgen.'
Ondanks zijn korte verblijf keek Waterrreus tevreden terug op zijn periode bij AZ. 'Het geeft me een enorm warm gevoel hoe ik hier deze maand ben opgevangen. Ik had nooit gedacht dat ik ook nog in deze regio van Nederland populair zou worden.'
In dit geval is het jammer dat Waterreus altijd zo goed weet wat hij wil en zijn standpunt bijna nooit verandert.quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zonde. Nu zit AZ weer met geblesseerde prutsers, terwijl Waterreus vooralsnog niks te doen heeft de komende tijd.
Spijt me, kameraad. Ik denk dat de magie van Adriaanse al is uitgedoofd. In de UEFA Cup geef ik ze nog genoeg kansen om te stunten.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:55 schreef Norrage het volgende:
Jammer van het slechte eind van het jaar van AZ, maar ik ben er van overtuigd dat ze gaan scoren in de UEFAcup en dat e weer als vanouds de winterstop uitkomen
Volgens mij heb ik last van een deja-vuquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:07 schreef DarkShine het volgende:
AZ is ook geen topclub.
Tsja, dat het gros bij jullie succesfans is...En men dan ook nog wie niet springt is een jood zingt (die Europese matchen die ik gezien heb) terwijl Dirk zelf doodleuk verkondigd meer 020 fans naar Alkmaar te willen trekken... Tsja
Darkshine heeft wel vaker last van Dejaloeziequote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik last van een deja-vu![]()
Bron: AZ Fanpagequote:AZ is geïnteresseerd in Thomas Buffel, zo meldt de Waalse krant La Dernière. Volgens de krant is de Alkmaarse club één van de kandidaten om de Belg over te nemen van Glasgow Rangers, waar hij zijn basisplaats kwijtgeraakt is.
Buffel maakte in het verleden furore bij Feyenoord, maar raakte in Rotterdam op een zijspoor na de stormachtige doorbraak van Salomon Kalou. De 25-jarige Belg vertrok naar Glasgow, waar hij er aanvankelijk in slaagde om een basisplaats te veroveren. Onder de nieuwe manager Paul le Guen zit hij echter vooral op de bank, waardoor hij openstaat voor een transfer.
Ik gok Rogier Molhoek. Die gozer komt nu te weinig aan spelen toe.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:40 schreef BobRooney het volgende:
Buffel er straks misschien bij...wie gaat er dan weg? Cziomer?
Ik las vertrekt...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Talentvolle Lens verlengt bij AZ
Jeremain Lens verlengt binnen enkele dagen zijn contract bij AZ tot medio 2009. De vleugelaanvaller moet het dit seizoen doen met invalbeurten, maar geniet desondanks het volste vertrouwen van coach Louis van Gaal.
De pas 19-jarige Lens zit dit seizoen vrijwel elke wedstrijd bij de selectie van de Alkmaarders en maakte met zijn snelle dribbels indruk op Van Gaal. De coach drong er bij de clubleiding dan ook op aan om zijn contract te verlengen. In het nieuwe contract is tevens een optie voor nog eens twee jaar opgenomen.
Eerder dit seizoen had NEC serieuze belangstelling om het talent te huren, maar Van Gaal wilde zijn pupil in geen geval laten vertrekken.
www.voetbalprimeur.nl
Moeten ze wel opschieten. Didulica speelt voorlopig nog niet en dan heb je dus Sinouh, een doelman die al weet dat hij kan vertrekken na dit jaar, op doel staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Sinouh kan na dit jaar weer op zoek naar een andere club, zijn contract wordt niet verlengd. Begrijpelijke zet natuurlijk, AZ kan nu beter voor een goede eerste doelman gaan in plaats van twee middelmatige keepers.
Tja, nou ik schat Chelsea en Manchester United toch wel hoger inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef Norrage het volgende:
AZ heeft dus wel mooi van de allerbeste club van dit seizoen, ter wereld, gewonnen
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5360quote:Gokvoetbal bij Wigan, ondanks 32 interlands
PORTSMOUTH - Vanuit de wereld van het combinatievoetbal, met standplaats Alkmaar, belandde Denny Landzaat tussen het ‘gokvoetbal’ van Wigan Athletic. Daar verpietert de international.
Ja, inderdaad. Ik denk dat hij precies op het goede moment weg is gegaan. In Engeland komt hij geloof ik ook niet zo veel aan spelen meer toe.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dan is het goed dat Landzaat weg is
Maar verdiend meer dan 1.2 miljoen natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik denk dat hij precies op het goede moment weg is gegaan. In Engeland komt hij geloof ik ook niet zo veel aan spelen meer toe.
1.2 miljoen nettoquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Maar verdiend meer dan 1.2 miljoen natuurlijk![]()
vi.nlquote:Arveladze bezorgt Zkitishvili stage bij AZ
11/1/2007 13:20
AZ krijgt er mogelijk een Georgiër bij. Levan Zkitishvili is een week op proef bij de Alkmaarders. De dertigjarige middenvelder dankt de stage aan AZ-spits en landgenoot Shota Arveladze, die een goed woordje voor hem deed.
De veertigvoudige international (geen doelpunten) speelt op dit moment in Griekenland voor Panionios. Eerder kwam hij uit voor VfL Wolfsburg, Metalurg Donetsk, SC Freiburg en Dinamo Tblisi.
hierquote:Landzaat verontschuldigt zich
Gepost door: Roadster | donderdag 11 januari 2007 - 12:29:26 | Reageer: 2
Denny Landzaat heeft op de officiële website van zijn club Wigan Athletic zijn excuses aangeboden voor de uitspraken die hij zou hebben gedaan in De Volkskrant van afgelopen maandag.
quote:Tottenham Hotspur wil Edgar Davids betrekken in een deal met AZ. Trainer Martin Jol zou wel oren hebben naar de komst van Kew Jaliens en Tim de Cler. De Engelsen willen dan naast Davids een kleine vijf miljoen euro bijbetalen. (The Sun)
Dat zou ik inderdaad ook geen goede deal vinden. Van mij mag Davids best komen, maar laat De Cler en Jaliens a.u.b. hier. Dat zijn echt van die spelers die zodra ze naar het buitenland gaan, op de bank belanden. Zie bijv. Kromkamp. Echt geweldige speler voor AZ was dat met zijn prachtige opkomende acties, maar eenmaal in het buitenland was het niets meer. Met De Cler zal het precies hetzelfde gaan.quote:
Tja, mij heeft hij ook niet weten te overtuigen. Lijkt alsof er geen vuur in hem zit, die weinige minuten dat hij heeft gespeeld. En De Zeeuw en Mendes zijn gewoon veel betere opties op rechtshalf of als verdedigende middenvelder.quote:Gudjonsson is reserverol beu
Door Olga (Nuongirl) op zaterdag 13 januari 2007 15:22
Bron: FCUpdate
Joey Gudjonsson is niet blij met zijn rol als reserve bij AZ. De IJslander heeft inmiddels bij de leiding van de Alkmaarse club aangegeven dat hij vaker aan spelen toe wil komen, desnoods bij een andere club.
AZ lijkt echter niet mee te willen werken aan een vertrek van de 26-jarige middenvelder. "Het is een ongeduldig mannetje", aldus Brands. "Zijn kans komt echt nog wel. Er is officieel nog geen belangstelling voor hem getoond. Een club uit de eredivisie wilde hem huren. Dat is geen optie."
Afgelopen zomer verruilde Gudjonsson Leicester City voor AZ, maar heeft nog geen seconde weten te overtuigen in Alkmaar.
nu.nlquote:Van Gaal doet Langs de Lijn in de ban
Uitgegeven: 16 januari 2007 10:54
Laatst gewijzigd: 16 januari 2007 10:55
ALKMAAR - AZ-trainer Louis van Gaal wil verslaggevers van het NOS-radioprogramma Langs de Lijn niet meer te woord staan. Dat heeft de voetbalclub afgelopen weekeinde per brief laten weten aan het sportprogramma.
Een AZ-woordvoerder zei dinsdag dat de radiostilte "het enige wapen is dat Van Gaal heeft om zijn ongenoegen te laten blijken over Langs de Lijn".
De onvrede van de voetbalcoach komt voort uit zijn moeizame relatie met een medewerker van het programma, verslaggever Andy Houtkamp.
Van Gaal is het al een tijdje niet eens met de voetbalvisie van Houtkamp en in het oudejaarsweekeinde resulteerde dat in een interview waarin de trainer boos reageerde op de vragen van de journalist.
Die vragen van Andy Houtkamp jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het is vooral kinderachtig.
vi.nlquote:Woedende Louis van Gaal eist excuses CBV
17/1/2007 11:48
De belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) dreigt Louis van Gaal definitief te verliezen als prominent lid. De AZ-trainer heeft zijn lidmaatschap opgezegd en keert alleen terug na een flinke knieval.
Het Nederlandse trainersgilde staat op springen. Van Gaal heeft het lidmaatschap van de CBV opgezegd uit onvrede over de gang van zaken. Dat is extra pijnlijk, omdat de AZ-trainer een van de oprichters is van de belangenvereniging.
Van Gaal heeft de CBV nog niet definitief de rug toegekeerd. Maar dat gebeurt wel als het gesprek met CBV-directeur Jan Reker niet oplevert wat de AZ-coach eist. In ieder geval zal de berisping moeten worden ingetrokken die Van Gaal kreeg voor zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten.
Maar wat Van Gaal betreft ligt er meer op tafel. Het zit hem bijzonder dwars dat VI hem afgelopen vrijdag al kon confronteren met de interne CBV-notitie. Woensdag zitten Van Gaal en Reker met elkaar om de tafel. Foppe de Haan is ook aanwezig bij dat onderhoud. De voorzitter van de CBV was al geen voorstander van de reprimande voor Van Gaal.
'Dit is natuurlijk waardeloos', aldus De Haan deze week in VI. 'Iedereen moet maar eens goed naar zichzelf kijken. Zelf heb ik zo mijn gedachten hierover. Ik vond de opmerkingen van Van Gaal genuanceerder dan die van Van Basten. Van Gaal had inhoudelijke opmerkingen, terwijl Van Basten op de man speelde.'
Zitten er daar nog wat interessante spelers tussen?quote:Job Bulters, Jerold Promes (82.Raydell Kewal), Aron Gunnarsson, Ryan Donk, Mike Derlagen, Ruud Vormer, Levi Marengo (74.Gregory Nelson), Mitchell Kappenberg, Santy Hulst, Furdjel Narsingh en Johan Plat.
quote:En wij hebben de contractpapieren. Veel leesplezier. Of het bod is geaccepteerd blijft vaag, omdat Steaua Boekarest aanspraak op hem maakt. Overigens is Afonso een Braziliaanse keeper.
Waarom hebben ze nou weer van die zwarte blokkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef tomborgers het volgende:
AZ heeft bod gedaan op Andrey Nazario Afonso
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5386 (zie link voor de contractpapieren)
[..]
Van VIquote:Van Gaal gaat meer zekerheid inbouwen bij AZ
18/1/2007 16:20
'Ik wil voor 31 januari een keeper en een linkerspits', benadrukt Louis van Gaal, die donderdag op de website van zijn club aankondigde dat AZ de tweede seizoenshelft iets anders zal gaan voetballen.
Van Gaal vindt dat zijn ploeg nog altijd te veel doelpunten tegenkrijgt. 'We gaan meer zekerheden inbouwen. Bijvoorbeeld op het middenveld. Het scheelt natuurlijk of je een aanvallende of een verdedigende middenvelder op bepaalde posities opstelt. Dat is iets waar ik ook voor de winterstop al mee begonnen ben.'
Tevens zal hij de komende duels kiezen voor een ander centraal verdedigingsduo. David Mendes da Silva en Barry Opdam missen door een schorsing immers het eerste duel met Fenerbahe in de UEFA Cup. 'Daar zal half februari dus een ander duo moeten gaan spelen en dat moet ook nog eens ingespeeld zijn. Dan kun je denken aan Gijs Luirink, Kew Jaliens en Ryan Donk.'
Van Gaal zag in de winterstop Ronald Waterreus vertrekken. Omdat Joey Didulica nog altijd geblesseerd is, hoopt de coach deze transferperiode nog een doelman aan te trekken. 'Een keeper is noodzakelijk. Het beste is natuurlijk een talentvolle jonge doelman, maar hij moet wel direct inzetbaar zijn zowel in de Eredivisie als op Europees niveau. Waarschijnlijk wordt het een keeper uit het buitenland, want als hij in de Eredivisie zou rondlopen had hij hier al gezeten.'
Voor de positie van linksbuiten bevestigde Van Gaal de interesse in Nourdin Boukhari. 'Die staat inderdaad ook op de lijst, dat vind ik een goede voetballer.' De Marokkaanse international staat nog onder contract bij FC Nantes, maar zou mogen vertrekken bij de Franse club.
Op het forum van AZ-fanpage had iemand dit echter gevonden:quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef tomborgers het volgende:
AZ heeft bod gedaan op Andrey Nazario Afonso
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5386 (zie link voor de contractpapieren)
[..]
Bron: Fok Voetbalquote:Joey Gudjonsson weg bij AZ
Door Olga (Nuongirl) op zondag 21 januari 2007 09:59
Bron: Telesport
Joey Gudjonsson vertrekt ruim zes maanden na zijn komst en ondanks een nog 3,5 jaar doorlopend contract bij AZ. De IJslander reist vandaag naar Burnley om tot een persoonlijke overeenkomst te komen, Gisteren bereikten de clubs al een mondeling akkoord over de transfersom van vierhonderdduizend euro.
Gudjonsson, die in het verleden onder meer speelde voor RKC Waalwijk, Betis Sevilla, Aston Villa en Leicester City, werd afgelopen zomer als grote aankoop in Alkmaar gepresenteerd, maar de Ijslands international genoot nooit het vertrouwen van trainer Louis van Gaal.
Dat weet niemand, hij speelde daarvoor te weinig.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:37 schreef Kadoc het volgende:
Is Gudjonsson dan echt zo slecht of vindt alleen Van Gaal dat?
Dan ben je natuurlijk al snel in Maastrichtquote:Op maandag 22 januari 2007 12:49 schreef Afunados het volgende:
Jammer dat Gudjonsson weg is, was bij ons ooit publiekslieveling![]()
Hehequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk al snel in Maastricht![]()
Ik kom niet meer op Fok!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop maar dat Jong AZ niet wint, anders is Darkshine niet uit dit topic weg te slaan
Schijnt dat Luirink en Jaliens naar Kerkrade gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op Fok!
Hup MVV![]()
![]()
Om Kemy op te halenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schijnt dat Luirink en Jaliens naar Kerkrade gaan.
Voor Jong AZ, dus.
Ja, vanaf half 9 op 10.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wordt het eigenlijk nog live uitgezonden?
Dat is nog niet geheel zeker, aangezien hij ook vaker in het AZ topic zit dan in het topic van z'n eigen cluppiequote:
Ja, daarom posten we ook zo ontzettend veel in het Roda-topic.quote:Jullie kijken wel op tegen ons.
AZ stelt zowiezo geen ruk voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daarom posten we ook zo ontzettend veel in het Roda-topic.
Als Jong AZ vanavond wint komt het door Luirink, Jaliens en Molhoek. Als we verliezen dan stelt AZ niks voor.
Roda J. Calimero
Zoals altijd een leeg uitvak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie verwacht je vanavond daar dan te zien?![]()
Tegen Utrecht ben ik er nog niet heel zeker van dat we doorgaan. Op papier is AZ wel beter, het moet er echter nog wel uit komen. Dat wil nog wel eens een probleem zijn bij AZ zodra het een beetje spannend wil worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge. Weer de top 3 door waarschijnlijk. Dit kunnen ze hopelijk niet verliezen van Utrecht. En dan in de halve finale hopelijk PSV, dan ga ik er misschien weer heen hier in Eindhoven.
Al had ik vorig jaar nog tegen mezelf gezegd dat ik NOOIT meer bovenin de tribune wil zitten in het Philips stadion omdat ik toen nauwelijks kon zien wie er aan de bal was.
quote:Boukhari nieuwe linksbuiten van AZ
26/1/2007 8 :37
Nourdin Boukhari speelt tot het einde van het seizoen bij AZ. De 26-jarige Marokkaan wordt gehuurd van FC Nantes en is de gewenste versterking van coach Louis van Gaal voor de positie van linksbuiten.
Bij Nantes kwam Boukhari tijdens de eerste seizoenshelft nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Ajax overgekomen Marokkaan mocht vier keer in de basis starten en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen. Hij scoorde twee keer.
De uitgesproken wens van Boukhari om weer te vertrekken bij Nantes werd als eerste opgepikt door FC Twente, waarna ook AZ belangstelling toonde. Met succes meldden de Alkmaarders zich in Frankrijk. De linkspoot wordt tot het einde van het seizoen gehuurd met een optie tot koop.
Bron: VI
Geen Mendes da Silva, wel De Zeeuw.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van hem?
Boukhari - Arveladze - Jenner
Schaars - Martens - De Zeeuw
De Cler - Opdam - Luirink - Jaliens
----------------Sinouh
![]()
Da Silva mag voor Opdam of Luirink als we tegen een minder aanvallend team spelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen Mendes da Silva, wel De Zeeuw.![]()
Ben ik met je eens wat betreft Boukhari. Ik heb er wel vertrouwen in, maar het kan ook zo maar eens niet werken. En dan zit je er nog niet direct aan vast.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:47 schreef BobRooney het volgende:
Ik ben erg blij met Boukhari hoor, vond hem bij Ajax al erg goed. Eerst huren is slim van AZ, voldoet hij niet aan de eisen, ben je zo van hem af.
hij zat vorig jaar bij mij in mn team.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gast, ben jij (familie van) Santi Hulst ofzo?
Doe je wel ff de groetjes aan Kenny Z?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef cohen het volgende:
[..]
hij zat vorig jaar bij mij in mn team.
maar weet iemand waar ik die goal kan terugzien?
Ik denk eerder dat jij voor lul staat .quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
En weer een speler met een Ajax verleden. Jullie hebben zon hekel aan 020 maar het halve elftal heeft een 020 verleden.
De voorzitter en de 'supporters' staan weer goed voor lul.
Dat is de ben-side he, overal gevreesdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij voor lul staat .
haha, ja is goed. daar heb ik in de jeugd mee gespeeld :-) hij zit nu in t 3equote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
En weer een speler met een Ajax verleden. Jullie hebben zon hekel aan 020 maar het halve elftal heeft een 020 verleden.
De voorzitter en de 'supporters' staan weer goed voor lul.
[..]
Doe je wel ff de groetjes aan Kenny Z?![]()
Maak jezelf niet zo belachelijk zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is de ben-side he, overal gevreesd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |