quote:Boukhari nieuwe linksbuiten van AZ
26/1/2007 8 :37
Nourdin Boukhari speelt tot het einde van het seizoen bij AZ. De 26-jarige Marokkaan wordt gehuurd van FC Nantes en is de gewenste versterking van coach Louis van Gaal voor de positie van linksbuiten.
Bij Nantes kwam Boukhari tijdens de eerste seizoenshelft nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Ajax overgekomen Marokkaan mocht vier keer in de basis starten en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen. Hij scoorde twee keer.
De uitgesproken wens van Boukhari om weer te vertrekken bij Nantes werd als eerste opgepikt door FC Twente, waarna ook AZ belangstelling toonde. Met succes meldden de Alkmaarders zich in Frankrijk. De linkspoot wordt tot het einde van het seizoen gehuurd met een optie tot koop.
Bron: VI
Geen Mendes da Silva, wel De Zeeuw.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van hem?
Boukhari - Arveladze - Jenner
Schaars - Martens - De Zeeuw
De Cler - Opdam - Luirink - Jaliens
----------------Sinouh
![]()
Da Silva mag voor Opdam of Luirink als we tegen een minder aanvallend team spelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen Mendes da Silva, wel De Zeeuw.![]()
Ben ik met je eens wat betreft Boukhari. Ik heb er wel vertrouwen in, maar het kan ook zo maar eens niet werken. En dan zit je er nog niet direct aan vast.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:47 schreef BobRooney het volgende:
Ik ben erg blij met Boukhari hoor, vond hem bij Ajax al erg goed. Eerst huren is slim van AZ, voldoet hij niet aan de eisen, ben je zo van hem af.
hij zat vorig jaar bij mij in mn team.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gast, ben jij (familie van) Santi Hulst ofzo?
Doe je wel ff de groetjes aan Kenny Z?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef cohen het volgende:
[..]
hij zat vorig jaar bij mij in mn team.
maar weet iemand waar ik die goal kan terugzien?
Ik denk eerder dat jij voor lul staat .quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
En weer een speler met een Ajax verleden. Jullie hebben zon hekel aan 020 maar het halve elftal heeft een 020 verleden.
De voorzitter en de 'supporters' staan weer goed voor lul.
Dat is de ben-side he, overal gevreesdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij voor lul staat .
haha, ja is goed. daar heb ik in de jeugd mee gespeeld :-) hij zit nu in t 3equote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
En weer een speler met een Ajax verleden. Jullie hebben zon hekel aan 020 maar het halve elftal heeft een 020 verleden.
De voorzitter en de 'supporters' staan weer goed voor lul.
[..]
Doe je wel ff de groetjes aan Kenny Z?![]()
Maak jezelf niet zo belachelijk zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is de ben-side he, overal gevreesd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |