De goal van gisteren van Jong AZ wil ik graag een los bestandje van. Die wil ik dan bij Youtube uploaden. Maar hoe kom ik aan dat bestandje? Iemand een idee waar het fragment is terug te zien? En hoe ik dit dan los in een mpg krijg? Alvast bedankt
Ja, hier heb je speficieke kennis voor nodig. Zo de stream van Talpa opslaan lijkt me niet eens mogelijk. Je moet denk ik de samenvatting op hebben genomen via een tv-kaart in je computer. In ieder geval denk ik dat weinigen hier je verder kunnen helpen.
Ja, hier heb je speficieke kennis voor nodig. Zo de stream van Tien opslaan lijkt me niet eens mogelijk. Je moet denk ik de samenvatting op hebben genomen via een tv-kaart in je computer. In ieder geval denk ik dat weinigen hier je verder kunnen helpen.
Oh, je opent gewoon screenvirtuoso. opent die website waar dat filmpje staat, selecteer met screenvirtuoso het kader wat je wilt hebben. start het filmpje en dan opnemen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
Ja het is een filmpje zonder geluid. Deze upload ik naar youtube. Maar mijn volgende stap is op een animated gif te maken van een stukje film....dit wordt een ramp!