Dit is toch zijn eerste jaar bij Roda?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV & AZ zitten achter Marcel Meeuwis aan, bron Roda topic en prikbord Rodajcfans.nl.
Geloof er zelf geen zak van
Ik az altijd al een kutclub vond.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil....
En geef meteen ff je serieuze mening over het Roda publiek.
De Club omdat ............................................
Arrogantie ten top, meent dat die werkelijk alles is.quote:Dirk omdat................................................
Arrogantie ten top, menen dat ze alles zijn.quote:de fans omdat.............................................
Zijn eerste jaar Eredivisie.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dit is toch zijn eerste jaar bij Roda?
Je doet je avatar wel eer aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Mensen die voor een club uit Limburg zijn nemen we sowieso niet serieus.![]()
Mmm, kan wel kloppen wat je zegt (zeker wbt Aissati)...maar ik denk dat eerder dat Huntelaar zelf nog wil kiezen voor een jaar nederland. Hij weet zelf volgens mij ook dat hij nog niet rijp voor het buitenland is.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zit absoluut wat in wat jij zegt maar ik geloof gewoon niet dat spelers als Huntelaar en Aissati (kent van Gaal niet eens en heeft nooit met hem gewerkt) zichzelf gaan lopen aanbieden.
Zeker Huntelaar niet die op menig lijstje van wat Europese Topclubs staat.
Als die omgang hem te hard is, wat heeft hij dan te zoeken in het buitenlandse (top)voetbal?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mmm, kan wel kloppen wat je zegt (zeker wbt Aissati)...maar ik denk dat eerder dat Huntelaar zelf nog wil kiezen voor een jaar nederland. Hij weet zelf volgens mij ook dat hij nog niet rijp voor het buitenland is.
En dan niet bij Ajax, aangezien ik ergens wel denk dat Ajax te "hard" qua omgang voor hem is....
Aha...daar is de aap: Het Keulen / Aken traumaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef DarkShine het volgende:
En weet van iets anders hebben ze niet. Ik hoor ze in Köln nog 'wat doen die Rodafans hier' terwijl er continu Roda & der TSV werd gezongen of men met Roda/Aachen sjaals liep...
niks dus (nog!). Vandaar dat AZ ook zo'n goede keuze isquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef DarkShine het volgende:
Als die omgang hem te hard is, wat heeft hij dan te zoeken in het buitenlandse (top)voetbal?
Trauma? Was een gezellig dagje anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aha...daar is de aap: Het Keulen / Aken trauma
Ja vond ik ook. Zag maar een spaarzame Roda-fan trouwens, maar wel lekker gezellig zitten keuvelen met Aachen-supporters. Van enige wanklank richting roda of aachen niks gemerkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef DarkShine het volgende:
Trauma? Was een gezellig dagje anders.
Daarvoor interesseerde AZ niemand wat, dus dat lijkt me gelulquote:Maar ik vond jullie daarvoor al kut, geef alleen een voorbeeld dat men in Alkmaar geen weet van iets anders heeft.
Jij bent toch een Feyenoorder?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Wat mij voornameljk aan de kaasboertjes irriteert is dat het continu gaat over het arrogante Ajax en neus dit, 020 dat kutjoden enz.
Als er een club arrogant is zijn jullie het wel met die mongolide voorzitter, TD die roept dat AZ in alles het beste moet worden. En last but not least die trieste supportersschare![]()
Als jullie nu gewoon mooi voetbal spelen en voor de rest je waffel houden![]()
BTFW: Ga eerst eens wat prijzen winnen voor je je muil opentrekt![]()
Ten eerste, (zie vetgedrukte), heb je je eigen Ajax-topics wel eens gelezen, laat staan jouw reacties continue hier?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Wat mij voornameljk aan de kaasboertjes irriteert is dat het continu gaat over het arrogante Ajax en neus dit, 020 dat kutjoden enz.
Als er een club arrogant is zijn jullie het wel met die mongolide voorzitter, TD die roept dat AZ in alles het beste moet worden. En last but not least die trieste supportersschare![]()
Zo erg, een voorzitter die wel ambitie heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Ambitie of ongepaste arrogantie?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Zo erg, een voorzitter die wel ambitie heeft.
![]()
Ambitie.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef DarkShine het volgende:
Ambitie of ongepaste arrogantie?
Ambitie. Als Scheringa zegt dat hij van AZ een topclub wil maken, met top trainingsfaciliteiten, en jeugdcomplex , dan is dat ambitieus.quote:
Het topic is nog nooit zo snel volgekomenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel geestig dat AZ nu opeens 'serieuze' concurrentie is geworden, gezien het plotse gerel van andere supporters in dit topic.
Dat zijn ze sinds afgelopen weekend "opeens"quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel geestig dat AZ nu opeens 'serieuze' concurrentie is geworden, gezien het plotse gerel van andere supporters in dit topic.
1-1 is ook genoeg hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1-1 tot minuut 89, 1-2 in de 90ste minuut door de Koef.
tuurlijk , 1-1 is genoeg, maar in minuut 89 is Werder flink aan het aanvallen. Ruimte voor AZ en woef woef....daar komt dan de Koef die het karwei afmaaktquote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
1-1 is ook genoeg hoor
Woef Woef, daar komt de Koef
Nee, ik had 1-0 thuis....helaas bleef het 0-0quote:Op woensdag 11 april 2007 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:
1-2...... Mark my words on that one.
he BobRooney, hadden wij niet een weddenschap over een kist bier?
Wat is de tussen stand, volgens mij had je de de thuiswedstrijd goed, maar zeker weten doe ik dat niet meer.
Ga aub niet de Ajax supporter met die van az vergelijken. De gemiddelde az supporter zal weinig om zijn club geven. Het is meer erbij willen horen omdat het goed gaat, spelen jullie over 2 jaar weer het normale az voetbal dan zit er geen hond in dat hok.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ten eerste, (zie vetgedrukte), heb je je eigen Ajax-topics wel eens gelezen, laat staan jouw reacties continue hier?
Ten tweede: wat is arrogant aan de beste WILLEN zijn? Arrogant is roepen dat je de beste bent....is iets heeuuulll ander meneerke
Ten derde: wat is het verschil met Ajax-publiek? Wij hebben die superklappers, jullie die trieste vlaggetjes. En allebei dezelfde zgn. wegloopsupporters.....so what's the bloody difference?
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij bent toch een Feyenoorder?
Als dat zo is, dan zou ik zeker mijn mond niet optrekken om jezelf niet compleet belachelijk te doen overkomen beste...
Cambuur Leeuwarden?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef navigator het volgende:
[..]
De grootste club van Nederland. Uit de mooiste stad van het land.
Dat is dus niet Feijenoord, stumper
Wij steunen tenminste een club zonder prijzen, dus hoezo glory-hunters?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Roepen dat AZ de beste moet worden (ambitie) is altijd nog draaglijker dan constant roepen dat je de beste bent.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Dit komt toch best arrogant over moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
wtf?quote:Steinsson blijft geschorst wegens 'onsportief gedrag'
BREMEN- AZ heeft dinsdagavond definitief bericht gekregen van de UEFA dat Grétar Steinsson geschorst blijft wegens zijn gele kaart. De IJslander kreeg de kaart op tijdens de heenwedstrijd tegen Werder Bremen. "De Portugese scheidsrechter gaf die kaart wegens 'onsportief gedrag', blijkt uit het rapport van de UEFA. Het ging volgens de arbiter niet om hands", aldus Marcel Brands.
De directeur Voetbalzaken van AZ gaf verder aan dat er in de verklaring ondermeer stond dat de gele kaart het gevolg was een reeks overtredingen tijdens de wedstrijd. "Zo heeft de scheidsrechter het verwoord en zo staat het nu in het rapport van de UEFA. Steinsson blijft daardoor definitief geschorst voor de return van donderdag tegen Bremen."
wtf, onsportief gedrag? Om je tegenstander liggend nog de bal af te snoepen, en zo voor schut te zetten?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf?![]()
Waar SLAAT dit opSinds wanneer kunnen scheidsrechters zich zo makkelijk van een fout afdoen door gewoon op te schrijven "onsportief gedrag" ? Steinsson deed niks verkeerd op de grond! Waarom anders gaf de scheids eerst rood ging toen nadenken, gaf toen opeens weer geel? Rood voor onsportief gedrag? Wat? Waar?
Echt ongelovelijk
Nee, er staat voor onsportief gedrag..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien voor gevaarlijk spel, maar het lijkt me niet dat je daar geel voor krijgt.
En wat was op dat moment zijn huidige overtreding dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Optelsom van eerdere overtredingen.
Dat laatste heb je denk ik wel gelijk in. Maar te laag koppen, wordt ook gewoon afgefloten.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn interpretatie van "Gevaarlijk Spel" is dat je met gevaarlijk spel een *ander* in gevaar brengt. Dus gestrekt been, been ter hoogte van iemand's hoofd schoppen, etc. Niet dat je met een kopbal op de grond je eigen leven riskeert?
Daarnaast heeft de scheids het duidelijk over "Onsportief gedrag". Als het gevaarlijk spel was, had hij wel gevaarlijk spel opgeschreven
PIquote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat was op dat moment zijn huidige overtreding dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
PI
Gevaarlijk spel was zijn overtreding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |