quote:Op woensdag 11 april 2007 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik jouw glazen bol ook een keer lenen?![]()
Ik hoop ook dat Feyenoord er in de eerste ronde van de CL uit vliegtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef BobRooney het volgende:
Ik hoop ook elk jaar dat Ajax 6de wordt, dat Feyenoord degradeert, en dat PSV in de eerste rond van de CL eruit vliegt.
Koevermans gaat misschien weg, Arveladze wordt ook een dagje ouder. In dat opzicht zou het wel een goeie aankoop zijn.quote:
Die mag meteen komen. Dat vind ik echt een goeie voetballer.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aissati ook volgens dezelfde bron
Zo lang je het zelf gelooft is het goed toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef BobRooney het volgende:
Ja...inderdaad...het is echt onmooooooooogelijk dat ze dat doen. Het is zoveel beter bij Ajax en PSV.
Surequote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iedereen wil toch bij een club spelen die volgend jaar WEL meedoet ind e groepsfase van de CL?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo lang je het zelf gelooft is het goed toch?
Naļeveling![]()
dat was een grapje zeker?quote:Wat zou die snor gekregen hebben van Dirk voor deze publicatie?
Ach wie wil er nou niet voor AZ spelen als jong talent zijnde?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo lang je het zelf gelooft is het goed toch?
Naļeveling![]()
Ik heb de complete verzameling van įlle klappers thuis liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef Lariekoek het volgende:
Die klappers doen het hem!
Je kan beter de vlaggetjes sparen die ze in de ArenA gebruiken bij een champions league wedstrijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb de complete verzameling van įlle klappers thuis liggen
Er zit absoluut wat in wat jij zegt maar ik geloof gewoon niet dat spelers als Huntelaar en Aissati (kent van Gaal niet eens en heeft nooit met hem gewerkt) zichzelf gaan lopen aanbieden.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach wie wil er nou niet voor AZ spelen als jong talent zijnde?je verdient een zeer leuk bedrag je traint bij de beste trainer van Nederland (op Guus na uiteraard) je werkomstandigheden zijn uiterst professioneel je speelt jezelf in de kijker in Europa (iedereen let nu op AZ als leuk jong ploegje vol met talentvolle goede spelers) door het wisselbeleid cq. drukke schema behoorlijke grote kans op speeltijd, zelfs als speler X op dezelfde positie beter is dan jij. en bij europese thuiswedstrijden vooral die klappers eh!
Ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het prachtig vinden als ze daadwerkelijk met lege handen zouden staan...
Ik zie hoe je de laatste tijd aan het posten bent en dan krijg ik persoonlijk wel die indruk van je.
PSV & AZ zitten achter Marcel Meeuwis aan, bron Roda topic en prikbord Rodajcfans.nl.quote:
Maak van je hart geen moordkuil....quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat is geen afgunst, integendeel ik gun het de, meeste, spelers wel. Maar de club, Dirk en de 'fans' die hebben iets waardoor je echt een afkeer tegen AZ krijgt.
Mensen die voor een club uit Limburg zijn nemen we sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wel.
Dat is geen afgunst, integendeel ik gun het de, meeste, spelers wel. Maar de club, Dirk en de 'fans' die hebben iets waardoor je echt een afkeer tegen AZ krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |