Dit is toch zijn eerste jaar bij Roda?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV & AZ zitten achter Marcel Meeuwis aan, bron Roda topic en prikbord Rodajcfans.nl.
Geloof er zelf geen zak van
Ik az altijd al een kutclub vond.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil....
En geef meteen ff je serieuze mening over het Roda publiek.
De Club omdat ............................................
Arrogantie ten top, meent dat die werkelijk alles is.quote:Dirk omdat................................................
Arrogantie ten top, menen dat ze alles zijn.quote:de fans omdat.............................................
Zijn eerste jaar Eredivisie.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dit is toch zijn eerste jaar bij Roda?
Je doet je avatar wel eer aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Mensen die voor een club uit Limburg zijn nemen we sowieso niet serieus.![]()
Mmm, kan wel kloppen wat je zegt (zeker wbt Aissati)...maar ik denk dat eerder dat Huntelaar zelf nog wil kiezen voor een jaar nederland. Hij weet zelf volgens mij ook dat hij nog niet rijp voor het buitenland is.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zit absoluut wat in wat jij zegt maar ik geloof gewoon niet dat spelers als Huntelaar en Aissati (kent van Gaal niet eens en heeft nooit met hem gewerkt) zichzelf gaan lopen aanbieden.
Zeker Huntelaar niet die op menig lijstje van wat Europese Topclubs staat.
Als die omgang hem te hard is, wat heeft hij dan te zoeken in het buitenlandse (top)voetbal?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mmm, kan wel kloppen wat je zegt (zeker wbt Aissati)...maar ik denk dat eerder dat Huntelaar zelf nog wil kiezen voor een jaar nederland. Hij weet zelf volgens mij ook dat hij nog niet rijp voor het buitenland is.
En dan niet bij Ajax, aangezien ik ergens wel denk dat Ajax te "hard" qua omgang voor hem is....
Aha...daar is de aap: Het Keulen / Aken traumaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef DarkShine het volgende:
En weet van iets anders hebben ze niet. Ik hoor ze in Köln nog 'wat doen die Rodafans hier' terwijl er continu Roda & der TSV werd gezongen of men met Roda/Aachen sjaals liep...
niks dus (nog!). Vandaar dat AZ ook zo'n goede keuze isquote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef DarkShine het volgende:
Als die omgang hem te hard is, wat heeft hij dan te zoeken in het buitenlandse (top)voetbal?
Trauma? Was een gezellig dagje anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Aha...daar is de aap: Het Keulen / Aken trauma
Ja vond ik ook. Zag maar een spaarzame Roda-fan trouwens, maar wel lekker gezellig zitten keuvelen met Aachen-supporters. Van enige wanklank richting roda of aachen niks gemerkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef DarkShine het volgende:
Trauma? Was een gezellig dagje anders.
Daarvoor interesseerde AZ niemand wat, dus dat lijkt me gelulquote:Maar ik vond jullie daarvoor al kut, geef alleen een voorbeeld dat men in Alkmaar geen weet van iets anders heeft.
Jij bent toch een Feyenoorder?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Wat mij voornameljk aan de kaasboertjes irriteert is dat het continu gaat over het arrogante Ajax en neus dit, 020 dat kutjoden enz.
Als er een club arrogant is zijn jullie het wel met die mongolide voorzitter, TD die roept dat AZ in alles het beste moet worden. En last but not least die trieste supportersschare![]()
Als jullie nu gewoon mooi voetbal spelen en voor de rest je waffel houden![]()
BTFW: Ga eerst eens wat prijzen winnen voor je je muil opentrekt![]()
Ten eerste, (zie vetgedrukte), heb je je eigen Ajax-topics wel eens gelezen, laat staan jouw reacties continue hier?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Wat mij voornameljk aan de kaasboertjes irriteert is dat het continu gaat over het arrogante Ajax en neus dit, 020 dat kutjoden enz.
Als er een club arrogant is zijn jullie het wel met die mongolide voorzitter, TD die roept dat AZ in alles het beste moet worden. En last but not least die trieste supportersschare![]()
Zo erg, een voorzitter die wel ambitie heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef navigator het volgende:
Ambitie of ongepaste arrogantie?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Zo erg, een voorzitter die wel ambitie heeft.
![]()
Ambitie.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef DarkShine het volgende:
Ambitie of ongepaste arrogantie?
Ambitie. Als Scheringa zegt dat hij van AZ een topclub wil maken, met top trainingsfaciliteiten, en jeugdcomplex , dan is dat ambitieus.quote:
Het topic is nog nooit zo snel volgekomenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel geestig dat AZ nu opeens 'serieuze' concurrentie is geworden, gezien het plotse gerel van andere supporters in dit topic.
Dat zijn ze sinds afgelopen weekend "opeens"quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel geestig dat AZ nu opeens 'serieuze' concurrentie is geworden, gezien het plotse gerel van andere supporters in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |