abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:24:01 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_51804222
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef stefmans het volgende:

[..]

Echt een typisch spandoek van een AZ fan. Waarom altijd weer een sneer richting Ajax. Wij vinden jullie niet belangrijk.
Daarom komen jullie ook massaal in dit topic TVP'en en niet bij FC Den Bosch

Ik weet niet waar ik zieker van wordt. Gefrustreerde AZ-fans die anti-Ajax zijn of gekwetste Ajax-fans die anti-AZ zijn.
Confidence through competence
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:30:52 #102
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51804385
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Daarom komen jullie ook massaal in dit topic TVP'en en niet bij FC Den Bosch

Ik weet niet waar ik zieker van wordt. Gefrustreerde AZ-fans die anti-Ajax zijn of gekwetste Ajax-fans die anti-AZ zijn.
Waarover zou ik gekwetst moeten zijn omdat we de beker winnen, in de play-offs redelijk makkelijk winnen van jullie, en daardoor hoger eindigen in de competitie.

En nee ik tvp nooit in het AZ topic, en ik kom er ook zelden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51804468
quote:
Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
De winnaar van de spandoekenwedstrijd

Eat your heart out Ajax
Niet als sneer of troll bedoeld: ik snap het spandoek niet.

Kan iemand het me uitleggen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:37:16 #104
125053 stefmans
pi_51804538
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Niet als sneer of troll bedoeld: ik snap het spandoek niet.

Kan iemand het me uitleggen?
Wij hadden een spandoek gemaakt met erop geschiedenis koop je niet. En in de Play-offs finale hadden de AZ-fans een spandoek met erop wij maken geschiedenis.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:46:30 #105
55709 Stereotomy
pi_51804736
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:30 schreef stefmans het volgende:

[..]

Waarover zou ik gekwetst moeten zijn omdat we de beker winnen, in de play-offs redelijk makkelijk winnen van jullie, en daardoor hoger eindigen in de competitie.
Gloryhunter, da's weer duidelijk.
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:48:27 #106
125053 stefmans
pi_51804770
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gloryhunter, da's weer duidelijk. [afbeelding]
Ik steun al 3 jaar lang mijn club in het stadion, dus denk voortaan even na voordat je zoiets iets roept vriend. En de laatste jaren zijn nou niet echt glorieus geweest of wel?
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:11:21 #107
55709 Stereotomy
pi_51805183
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:48 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik steun al 3 jaar lang mijn club in het stadion, dus denk voortaan even na voordat je zoiets iets roept vriend. En de laatste jaren zijn nou niet echt glorieus geweest of wel?
Het was een grap, lieverd.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:06:40 #108
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51811005
quote:
"Koevermans heeft het gehad met AZ"

Danny Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk zijn voornemens koste wat het kost een vertrek bij AZ te forceren. Dat laat het tweetal doorschemeren in Sportweek.

"Danny heeft het gehad met AZ", stelt Van Noortwijk in de jongste uitgave van het weekblad. De zaakwaarnemer van de ongelukkige AZ-spits is nog altijd verbolgen over de hoge vraagprijs van de Alkmaarse clubleiding, die zes miljoen euro verlangt voor Koevermans.

“Dat gaat niemand betalen voor een door AZ zelf gecreëerde bankzitter”, foetert Van Noortwijk. "Terwijl Danny hoe dan ook weg wil. Hij wil spelen en dat uitzicht heeft hij niet, zeker niet nu zijn club nóg een nieuwe spits wil halen."

Om alsnog een transfer te forceren sluit het 'Kamp Koevermans' een arbitragezaak niet uit. "Maar eigenlijk wil ik daar nu nog niet over speculeren. We hopen nog steeds dat AZ de vraagprijs een keer laat zakken."
Ach ja, arbitragezaakje meer of minder maakt ook niet uit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51812799
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ach ja, arbitragezaakje meer of minder maakt ook niet uit..
En dan wil hij naar Feyenoord? Niet echt een positieverbetering, dus dan geef ik hem weing kans.
pi_51812954
Wat voor nut heeft een arbitragezaak dan? AZ wil hem blijkbaar best laten vertrekken, maar dan voor de volle mep van 6 miljoen euro. Als er dan geen club is die dat wil betalen.....tsja eh, wat dan? Blijkbaar is AZ gerechtigd dat bedrag te vragen, anders was die arbitragezaak er allang geweest....
pi_51813242
Lijkt me ook een aardig bedrag voor het aantal doelpunten dat hij heeft gemaakt. Hij zou trouwens ook een kerel kunnen zijn en zich terugvechten, je weet dat je je kans bij van Gaal vanzelf een keer weer krijgt.
pi_51813342
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Solstice het volgende:
Hij zou trouwens ook een kerel kunnen zijn en zich terugvechten, je weet dat je je kans bij van Gaal vanzelf een keer weer krijgt.
Precies. Het is nog helemaal niet zeker dat hij op de bank komt toch?
pi_51813661
Wat heeft AZ hem geflikt denk ik dan, om zo'n houding aan te nemen. Nogal onbeschoft lijkt het zo.
That's all folks!
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:36:50 #114
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_51813666
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:

[..]

Wij hadden een spandoek gemaakt met erop geschiedenis koop je niet. En in de Play-offs finale hadden de AZ-fans een spandoek met erop wij maken geschiedenis.
En wat is daar dan mis mee, als ik vragen mag? Niet meer dan een droge reactie, voor zover ik op kan maken begonnen de Ajax-fans. Dus wie sneert er nu?

En Koef moet inderdaad niet gaan huilen nu hij (toegegeven, een beetje veel) concurrentie krijgt. Als hij gewoon doelpunten maakt staat ie vanzelf weer in de basis, gelijke kansen.
Ta mère bien.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:47:52 #115
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51813972
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft AZ hem geflikt denk ik dan, om zo'n houding aan te nemen. Nogal onbeschoft lijkt het zo.
Idd. Ik denk eerder dat hij zich schappelijk moet opstellen, dan AZ. Mocht Pelle komen, dan mag hij ws toch wel voor minder gaan.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:57:03 #116
55709 Stereotomy
pi_51814285
Meneer is gehaald als bankzitter die en faire kans zou krijgen als de situatie erom vroeg. Vorig jaar werd er noodgeddwongen 4-4-2 gespeeld, en Koevermans kreeg zijn kans, *juist* omdat Dembele veel minder scoorde dan hij. Meneer werd topscoorder en nu wil hij altijd spelen, omdat hij zich nu te goed voelt om voor een positie te knokken bij AZ? Als de nieuwe spitsen niet voldoende scoren (zie Dembele vorig jaar) worden ze *ook* naar de kant gehaakd, en dan mag Koef het weer een paar wedstrijden proberen, en als hij in zichzelf geloofde, dan scoort hij wel.

Beetje zwak om niet de concurrentie aan te willen. Die "normale jongen" Koef krijgt het in zijn bol. En 6 miljoen voor de meest scorende Nederlander in de eredivisie is echt niet veel.
pi_51814398
Ik denk dat het meer van de zaakwaarnemer van Koevermans komt, dan van Koevermans zelf.
pi_51814705
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
Meneer is gehaald als bankzitter die en faire kans zou krijgen als de situatie erom vroeg. Vorig jaar werd er noodgeddwongen 4-4-2 gespeeld, en Koevermans kreeg zijn kans, *juist* omdat Dembele veel minder scoorde dan hij. Meneer werd topscoorder en nu wil hij altijd spelen, omdat hij zich nu te goed voelt om voor een positie te knokken bij AZ? Als de nieuwe spitsen niet voldoende scoren (zie Dembele vorig jaar) worden ze *ook* naar de kant gehaakd, en dan mag Koef het weer een paar wedstrijden proberen, en als hij in zichzelf geloofde, dan scoort hij wel.

Beetje zwak om niet de concurrentie aan te willen. Die "normale jongen" Koef krijgt het in zijn bol. En 6 miljoen voor de meest scorende Nederlander in de eredivisie is echt niet veel.
Ik kan me op zich best voorstellen als AZ hem daarom juist zou willen verkopen. Je bent op alle posities spelers met een echte winnaarsmentaliteit nodig, wil je echt voor de prijzen gaan. Koevermans laat op deze manier zien dat hij dat dus niet heeft. Hij geeft de strijd al op, voordat het seizoen begonnen is.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:43:34 #119
55709 Stereotomy
pi_51818129
Tja, dat klopt wel. Hij stortte vorig jaar ook het meest in na de wedstrijd tegen Excelsior.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:58:14 #120
55709 Stereotomy
pi_51818738
quote:
'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International)
Bij AZ was hij ook al niet zo populair in de groep
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:59:59 #121
125053 stefmans
pi_51818822
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bij AZ was hij ook al niet zo populair in de groep
Ik denk dat Urby er mee bedoelt, dat hij liever geen ongemovitiveerde speler in de selectie heeft.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:15:24 #122
55709 Stereotomy
pi_51819546
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik denk dat Urby er mee bedoelt, dat hij liever geen ongemovitiveerde speler in de selectie heeft.
Ik denk dat Urby bedoelt dat hij liever niet zo'n arrogante ego in de groep heeft
pi_51829364
Lecce heeft Elvis Abbruscato aangetrokken, een aanvaller die Pelle moet opvolgen, en de president maakte vanmiddag bekend dat Pelle naar het buitenland gaat. Volgens de verhalen dient alleen de medische keuring nog te gebeuren maar is voor de rest alles in kannen en kruiken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51843983
quote:
Koevermans hekelt Van Gaal

Danny Koevermans is de onduidelijkheid van Louis van Gaal bij AZ meer dan zat. In De Telegraaf sprak de clubtopscorer van vorig seizoen over de toebedeelde rol als pinch-hitter en zijn ongewisse toekomst.

“De dag na het missen van de voorronde van de Champions League met AZ vertelde trainer Louis van Gaal mij dat ik als pinchhitter op de bank terecht zou komen in het nieuwe seizoen. Ik zou niet in zijn toekomstvisie voor AZ passen. Niet leuk als je met plezier in Alkmaar voetbalt, clubtopscorer bent met 28 goals en achter Afonso Alves als eerste Nederlander eindigt op de topscorerslijst.”

‘Ik wil je geen transfer ontnemen en je verdere carrière in de weg staan, waren Van Gaals woorden. En hij voegde hieraan toe: ‘Veel succes bij het maken van je keuze. Je komt niet in de basis en begint als pinchhitter.’ Niet eens van: ga de concurrentie aan en zorg dat ik niet om je heen kan. Donetsk in Oekraïne zag ik niet zitten, hoewel ik daar m’n financiële toekomst en die van m’n gezin veilig kon stellen. Maar ik wil in beeld blijven bij bondscoach Marco van Basten.”

“Niet geld, maar voetballen staat voorop. Nürnberg speelt Europees en ik zag het zitten, maar ze haakten af omdat ze de transfersom ’absurd’ hoog vonden. Voor minder dan de helft haalde Nürnberg Angelos Charisteas: een jaar jonger, een vaste waarde voor Griekenland, de Europees kampioen met de winnende treffer in de finale in 2004. 2,5 miljoen euro voor Charisteas tegen 6 miljoen euro voor Koevermans. Lijkt me een scheve verhouding.”

“Ik mag van Van Gaal niet naar Ajax, Feyenoord of PSV. Terwijl hij eerder vertelde mijn carrière niet in de weg te willen staan. Maar die belachelijk hoge transfersom staat alles in de weg. Die is in geen enkele verhouding met mijn contract en vooruitzicht als bankzitter! Het kon toch niet dat de werkgever bepaalt waar ik als werknemer heen ga?”

“Lijkt me arbeidsrechtelijk onhoudbaar dat ik niet kan bepalen waar mijn toekomst ligt. AZ, dat altijd de mond vol heeft over het behoud van goede Nederlandse spelers, jaagt mij zo naar het buitenland. Of vinden ze de best scorende Nederlandse spits en international niet tot de categorie ’goede spelers’ behoren?”

“Arveladze en ik mochten niet weg want dat scheelde 50 doelpunten. Maar beiden waren we voorbestemd voor de bank. Nou, ik heb nog nooit iemand vanaf de bank zien scoren. In de krant zegt de trainer twee weken geleden: ’Eigenlijk wil ik Koevermans niet kwijt, want hij en Moussa Dembélé zijn in principe mijn spitsen.’ En twee dagen daarvoor hangt hij tegen mij voor de tweede keer het verhaal op over mijn rol als pinchhitter.”

Afgelopen zaterdag tegen Bayer Leverkusen (4-0 verlies) mocht Koevermans invallen. ”Ik had niet anders verwacht, maar waarom zegt Van Gaal dan in de krant dat Dembélé en ik z’n eerste spitsen zijn? Na Leverkusen en alle oefenpartijtjes met de Bploeg weet ik genoeg. Zoals ik de clubleiding vertelde in mei: ik moet weg bij AZ. In deze rol kan ik me niet schikken.”

“Technisch directeur Marcel Brands zei nog: ‘Als het niet werkt, moet je afscheid nemen.’ Hopelijk voegt hij de daad bij z’n woord. Als die woorden van Brands alleen waarde hebben als AZ er zo over denkt dan begrijp ik waarom ervaren Nederlandse spelers huiveren om naar AZ te komen. Onder Nederlandse voetballers leeft dat je bij AZ moeilijk wegkomt. Zie wat mij overkomt!”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51844006
Agossie...Koevermans toch...wat zielig

Wat een stakker...hij mag toch weg...voor 6 miljoen. Hij speelt gvd in Oranje, en was na Alves topscoorder.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:57:54 #126
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51847666
Hoe snel kan het gaan. Van twijfelachtige aankoop van Sparta als bankzitter, tot international en weg willen bij AZ voor meer speeltijd.

Ik kan hem wel begrijpen op zich, maar hij heeft nog een contract. Dus op zich moet hij gewoon proberen lekker de concurrentie aan te gaan.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_51847829
Het enige jammere aan dit hele gezeur is dat nu wel AZ bekend staat als een team die zijn spelers niet zomaar laat gaan.....dit zorgt er volgens mij ook voor dat ervaren spelers niet zomaar voor AZ zullen kiezen. Als men al ziet hoe moeilijk er gedaan werd over Landzaat, Arveladze en nu dus Koevermans...
pi_51848040
Zijn wel meer clubs die spelers niet zomaar laten gaan. Wat is daar mis mee? Spelers weten nu wel waar ze aan toe zijn. AZ komt gewoon op de eerste plaats.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:23:56 #129
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51848403
Er werd helemaal niet moeilijk gedaan over het vertrek van Arveladze... Integendeel zelfs. Scheve vergelijking.
pi_51848478
Hoeveel ervaren spelers heeft AZ tot nu toe aangetrokken? Geen enkele, terwijl dat wel aan het eind van het vorig seizoen gezegd werd. Ik denk toch echt dat veel ervaren spelers moeite hebben met de starheid van AZ. Kijk, een gemiddeld ervaren speler als iemand van bijv. Roda JC zou best graag voor AZ willen spelen, maar een echte topper in de trant van Makaay, Stam, van Bronckhorst, Cocu, Davids etc. kiest naar mijn mening niet voor AZ vanwege die starheid.

De enige andere reden die ik kan bedenken waarom de ervaren spelers niet voor AZ, is van Gaal. Van Gaal is ideaal voor jonge spelers, maar voetballers 'die niks meer willen / kunnen leren', hebben een harde aan van Gaal...

Als het om kampioensaspiraties gaat, dan zou AZ geen probleem voor ze moeten zijn, aangezien AZ net zo hard meedoet om de titel als PSV, Ajax of Feyenoord. Salaris is ook niet echt een probleem denk ik zo. Voorzieningen evenmin.

Oh well, allemaal speculaties uiteraard.....
pi_51848493
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Devano het volgende:
Er werd helemaal niet moeilijk gedaan over het vertrek van Arveladze... Integendeel zelfs. Scheve vergelijking.
Shota mocht niet naar Ajax, PSV of Feyenoord.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:30:36 #132
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51848618
Zoals bekend heeft AZ besloten vooral talent te kopen, en geen duurdere, ervaren spelers.
pi_51848933
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Devano het volgende:
Zoals bekend heeft AZ besloten vooral talent te kopen, en geen duurdere, ervaren spelers.
Even geen bron bij de hand (kan het niet zo snel vinden), maar ik meen me toch echt te herinneren dat ze nog persé ervaring zoeken. Ervaren spelers ontbreken compleet op dit moment sinds Arveladze vertrokken is....lijkt me niet echt goed voor het team...
pi_51850043
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Devano het volgende:
Lijkt mij geen slimme handelswijze, een speler als Arveladze die de lijnen uitzet ontbreekt nu. Ook een min of meer ervaren kracht als De Cler is nu vertrokken. Het lijkt mij juist een grote prioriteit voor AZ om ervaren spelers te halen, om de balans in tact te houden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:04:29 #135
55709 Stereotomy
pi_51853227
quote:
2,5 miljoen euro voor Charisteas tegen 6 miljoen euro voor Koevermans. Lijkt me een scheve verhouding.”
pi_51855122
En hijs is zo goed als binnen:
quote:
Graziano Pellè lijkt tóch naar de Nederlandse Eredivisie te komen. AZ had in eerste instantie een akkoord bereikt met Lecce, zag daarna van een transfer af omdat de Italiaanse ploeg niet wilde meewerken, maar heeft nu alsnog het groene licht gekregen.

Lecce meldt op haar officiële website dat Pellè medisch gekeurd wordt door de Alkmaarders. De Italiaanse club oefende gisteravond tegen het nationale team van China (0-0), maar de ploeg deed dat zonder Pellè. De spits was op het moment van het oefenduel onderweg naar AZ, dat de speler medisch wilde keuren.

Mocht de 21-jarige spits de tests doorkomen, dan lijkt een overgang in kannen en kruiken. Pellè ziet zijn wens in dat geval uitkomen. De jeugdinternational had zijn zinnen gezet op een transfer naar AZ en probeerde zelfs een overgang te forceren.

De aanvaller zou niet meer van plan zijn om op de trainingen van Lecce te verschijnen. De in de Serie B uitkomende club ging naar verluidt akkoord met een transfersom van ruim zes miljoen euro.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:03:15 #137
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51855328
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

quote:
2000/01 Sparta 4 0 Eredivisie
2001/02 Sparta 23 7 Eredivisie
2002/03 Sparta 34 25 Eerste divisie
2003/04 Sparta Rotterdam 20 15 Eerste divisie
2004/05 Sparta Rotterdam 29 24 Eerste divisie
2005/06 AZ 21 9 Eredivisie
2006/07 AZ 31 22 Eredivisie
vs.
quote:
1997/98 Aris Saloniki 9 2
1998/99 Athinaikos 7 1
1998/99 Aris Saloniki 12 4 Griekenland
1999/00 Aris Saloniki 19 1
2000/01 Aris Saloniki 28 8 Griekenland
2001/02 Aris Saloniki 19 4 Griekenland
2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga
2003/04 Werder Bremen 24 4 Bundesliga
2004/05 Werder Bremen 11 5 Bundesliga
2004/05 Ajax 13 4 Eredivisie
2005/06 Ajax 17 8 Eredivisie
2006/07 Ajax 1 0 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 28 9 Eredivisie
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:04:22 #138
55709 Stereotomy
pi_51855368
Ja, inderdaad, Angelos "Ik scoor nooit meer dan 10 doelpunten per seizoen" Charisteas.
pi_51855540
Maar hij is wel Europees Kampioen
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 juli 2007 @ 12:24:57 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51930946
Kennelijk heeft iemand intresse in Koevermans Vijf UFO's boven Alkmaar gesignaleerd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 juli 2007 @ 17:25:03 #141
55709 Stereotomy
pi_51937568
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:24 schreef borisz het volgende:
Kennelijk heeft iemand intresse in Koevermans Vijf UFO's boven Alkmaar gesignaleerd
Anal Probe
  maandag 30 juli 2007 @ 13:03:23 #142
55709 Stereotomy
pi_51957483
Gaat er iemand naar AZ-Inter? Ik zit er aan te denken om een kaartje te kopen maar weer niet of ik dat weekend in Nederland ben.
pi_51957825
Yup, ik ga. Al ga ik er alleen heen om Ari te zien spelen
  maandag 30 juli 2007 @ 13:20:01 #144
55709 Stereotomy
pi_51957946
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Yup, ik ga. Al ga ik er alleen heen om Ari te zien spelen
Waar zit je ergens
pi_51958094
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
Waar zit je ergens
Gokje (heb de kaarten zelf niet gehaald, maar ik zit daar altijd): Vak X1, 2 of 3
pi_51958340
Schiet is op met die Italiaan .
  maandag 30 juli 2007 @ 13:34:02 #147
55709 Stereotomy
pi_51958364
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
pi_51960289
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:
Gepost door Bob Ross op 30-07-07. Bron: AZ Fanpage Forum
'Pellé dineert in Alkmaars restaurant'

ALKMAAR - Graziano Pellé, het Italiaanse talent waarover AZ zich de laatste weken in uiterst moeizame onderhandelingen met Lecce bevindt, is zeer waarschijnlijk zondagavond in de Alkmaarse binnenstad gesignaleerd tijdens een diner. Hiermee lijkt de speler nieuw contact met de AZ-afvaardiging te hebben gemaakt, hetgeen een transfer naar Alkmaar waarschijnlijker maakt.

Trainer Louis van Gaal zou de sterke spits binnenkort best eens met een glimlach mogen kunnen verwelkomen, mede gezien het feit dat de speler tijdens de wedstrijd Palermo - Lecce (2-3) in geen velden of wegen te bekennen was. Dit kan er op duiden dat de transfer op korte termijn wel eens beklonken zou kunnen zijn, wat het aantal spitsen in de Alkmaarse selectie met Dembele, Koevermans en Ari, op vier zou brengen.
Bijna....bijna.....
  maandag 30 juli 2007 @ 15:26:09 #149
55709 Stereotomy
pi_51961194
Koef moet zijn rug rechten en de concurrentie aangaan
pi_51961516
Welke concurrentie? Die van de bank of die van de tribune?
  maandag 30 juli 2007 @ 15:38:59 #151
55709 Stereotomy
pi_51961588
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke concurrentie? Die van de bank of die van de tribune?
Bullshit. Als Ari en Dembele samen maar 3x scoren in de eerste wedstrijden dan komt Koef er gewoon weer in. Dembele scoort heel weinig, en je wint geen wedstrijden door niet te scoren.
pi_51964188
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Koevermans straks veel beter blijkt te zijn dan heel die Ari. Maar goed, dat moeten we afwachten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51976492
quote:
‘Pellè tekent dinsdag contract bij AZ’

Volgens het NOS Sportjournaal is de transfer van Graziano Pellé naar AZ op een haar na afgerond. De Italiaanse jeugdinternational zou naar verluidt reeds in Alkmaar vertoeven om dinsdag zijn handtekening te zetten onder een meerjarig contract.

De 22-jarige aanvaller, die op het EK onder 21 actief was, wordt al weken in verband gebracht met de Noord-Hollanders. Pelle had wel oren naar een overgang, maar diens werkgever Lecce wilde niet meewerken. In de Italiaanse media worden transferbedragen van vier tot zes miljoen euro genoemd.

Naast AZ toonden ook Sampdoria en Palermo interesse in de jeugdinternational, die de afgelopen seizoenen door Lecce aan clubs als Catania, Crotone en Cesena werd uitgeleend. In de tussentijd bleef de spits wel uitkomen voor Italie onder 20 (10 interlands, zeven treffers) en Italië Onder 21 (zes duels, nul treffers).
pi_51976607
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Koevermans straks veel beter blijkt te zijn dan heel die Ari. Maar goed, dat moeten we afwachten.
Dat denk ik ook, ik heb een gevoel dat Ari flink tegen gaat vallen. Al mag je na 1 seizoen nog lang geen conclusies trekken natuurlijk.

De komst van Pelle zou erg tof zijn.
That's all folks!
pi_51976971
Als AZ hem daadwerkelijk haalt, dan zou dat voor mij de knapste transfer van dit seizoen zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51980178
Mooi...laat maar komen. Dan voeg ik hem meteen toe aan mijn coach van het jaar team
pi_51982060
AZ heeft duurste aankoop Graziano Pellè binnen

31/7/2007 9 :45

Graziano Pellè heeft met succes de transfer naar AZ geforceerd. Na weken van vertragen heeft Lecce de Italiaanse jeugdinternational naar Alkmaar laten gaan.
'Pellè voegt net als Ari specifieke kwaliteiten toe aan onze aanval en is zeer gemotiveerd om bij AZ zijn carrière écht op te starten', zegt trainer Louis van Gaal in het Algemeen Dagblad. 'Want in Italië is de cultuur zo dat jonge spitsen nog weinig kansen krijgen op het hoogste niveau.'

Met een afkoopsom van ruim zes miljoen is Pellè de duurste aankoop in de geschiedenis van AZ. De 22-jarige aanvaller tekent in Alkmaar een contract voor vijf jaar.

'Als ik het in Nederland goed doe, hoop ik op den duur Zlatan Ibrahimovic en Marco van Basten te kunnen volgen naar een grote club in Italië', aldus Pellè op de website van AZ. 'Ook zij hebben, net als andere grote spitsen, hun basis in Nederland liggen. Daar spiegel ik me graag aan.'

Lecce weigerde aanvankelijk de gemaakte afspraken te concretiseren. Er werden pogingen gedaan Pellè bij enkele Italiaanse clubs te slijten in de hoop meer voor de jeugdinternational te vangen. Voor AZ was de vertragende houding reden ook andere opties te bekijken.

De aanvaller, die op het EK Onder-21 jaar opviel bij Jong Italië, forceerde uiteindelijk de overgang naar Alkmaar. Hij weigerde de training bij Lecce te hervatten en gaf te kennen dat hij alleen naar AZ wenste te vertrekken.

Pellè heeft geen ervaring op het hoogste niveau. De 22-jarige spits speelde alleen in de Serie B, waar hij op huurbasis onder meer uitkwam voor Catania, Crotone en Cesena.

bron: vi.nl

AZ.nl meldt het ook...
pi_51982299
pi_51982319
6 miljoen voor een spits uit de Serie B, vrij prijzig als je het mij vraagt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51982474
Zes miljoen is best veel inderdaad. Maar als hij veel scoort, hoor je niemand erover. Ben benieuwd, hij is nog jong, kan nog veel leren...heeft straks goeie spelers om hem heen, wie weet maakt hij er wel 20 Dat zou een mooi begin zijn.
pi_51982488
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef BobRooney het volgende:
Zes miljoen is best veel inderdaad. Maar als hij veel scoort, hoor je niemand erover. Ben benieuwd, hij is nog jong, kan nog veel leren...heeft straks goeie spelers om hem heen, wie weet maakt hij er wel 20 Dat zou een mooi begin zijn.
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
pi_51982564
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel. Misschien door betere spelers om hem heen, dat hij meer gaat scoren. Ik weet het niet, Louis van Gaal is er in ieder geval erg blij mee. Dus ik denk dat het wel een goeie aankoop is.
pi_51982650
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51982671
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?
pi_51982726
Zlatan is goed...kan ik mee leven.
pi_51982848
http://youtube.com/watch?v=LowsccXw1WQ
Onduidelijk filmpje van het wk onder 19 in nederland.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:11:10 #167
55709 Stereotomy
pi_51983340
maar... maar.... Koef dan?
pi_51983492
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
maar... maar.... Koef dan?
Wie?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:18:32 #169
55709 Stereotomy
pi_51983505
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Wie?
Die jongen die net zo ondankbaar is als jij.

Anyway, denk dat Pelle met zijn 5-jarig (!) contract voornamelijk op de bank komt in het eerste seizoen. Het spitsenduo gaat tussen Koef, Dembele en Ari. Ik denk echt dat als Dembele en Ari niet aan de lopende band scoren zoals Koef dat deed vorig jaar, Koef gewoon een eerlijke kans van Van Gaal krijgt. Moet hij wel willen, overigens.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:19:14 #170
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51983521
Koef moet zijn best gaan doen en stoppen met dat gejank.
Ik word doodziek van zijn gezeik, voetbal is oorlog (thanks Rinus) en dan moet je vechten.
Vechten voor je plek, als je zo loopt te janken in Italie of Spanje dan wordt je door de trainer en door de pers uitgelachen.
Wat een onzin, van Gaal heeft geleerd van vorig jaar, verplicht 4-4-2 spelen omdat ie met te veel geblesseerde spelers heeft gezeten. Dat gebeurd hem en Dick geen tweede keer meer.

Hij heeft aan de landstitel mogen ruiken en wilt nu spijkers met koppen slaan.
Deze selectie die hij nu op papier heeft staan is echt goed, de Cler eruit voor Pocognoli is een hele goede keuze bijv.
Ari en Pellè erbij, de geblesseerden zijn er weer bij.
Schaars en Mendes zijn erg belangrijk, AZ heeft dit jaar een brede selectie en dat moet ook.
Ik heb 2 jaar geleden ook gezien hoe na de winterstop AZ het niet meer aankon. Afgelopen seizoen ging het al veel beter.
Dit jaar zal het zwaarder worden (en dus leuker) omdat op F'noord ook een goede titelkandidaat moet kunnen zijn. Afwachten is op die dikke aankoop van Ajax.....

Ik ben benieuwd wat ze halen i.p.v. Babel...
En of Sneijder en Huntelaar na de winterstop er ook nog bij zijn...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:21:17 #171
55709 Stereotomy
pi_51983568
quote:
Deze selectie die hij nu op papier heeft staan is echt goed, de Cler eruit voor Pocognoli is een hele goede keuze bijv.
Ik had het ook gehad met De Cler, maar toch mis je wel veel ervaring.
pi_51983573
Goeie aankoop..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_51983583
Jullie hebben een sterke selectie inderdaad... vooral als Mendes da Silva weer fit is.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:22:48 #174
55709 Stereotomy
pi_51983604
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Jullie hebben een sterke selectie inderdaad... vooral als Mendes da Silva weer fit is.
De Zeeuw als verdedigende middenvelder
pi_51983692
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De Zeeuw als verdedigende middenvelder
Kan. En dan Mendes en Donk in het centrum van de verdediging en Jaliens rechtsback.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:28:17 #176
55709 Stereotomy
pi_51983747
Mja, ik ben de enige in Nederland die Mendes nog een beetje overrated vind? Als rechtshalf zie ik hem wel staan, als Jenner het niet meer trekt.

Trouwens, Pelle is linksbenig zie ik net. Of hij heeft zijn horloge aan de verkeerde arm. Maargoed, de -benigheid maakt voor een spits weinig uit.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:30:02 #177
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51983788
Pocognoli is wel iemand die er vaak te hard in gaat, zoals Gabry bijv. Ik hoop dat hij dat snel afleerd.
Ik heb een pleurishekel aan dat soort spelers.
En als linksback is het al een van de meest gevaarlijke plekken om overtredingen te maken..
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_51983842
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
6 miljoen voor een spits uit de Serie B, vrij prijzig als je het mij vraagt.
6,5m voor Suarez is goedkoop wou je zeggen .
pi_51984322
Hij komt ook vanwege de restaurantjes in het DSB-Stadion
quote:
“Het DSB Stadion is een schitterend stadion. Je hebt hier zelfs restaurants in het stadion en ook van buiten ziet het er fraai uit. Dat is in Italië vaak wel anders. Daar heb je alleen kleine eettentjes bij het stadion."
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:53:29 #180
55709 Stereotomy
pi_51984428
Kinderhand.....
pi_51984804
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Hij komt ook vanwege de restaurantjes in het DSB-Stadion
[..]
Als je weet hoe het er in (Zuid) Italie uit ziet, of bij de gemiddelde Serie B club, dan is dit wel even wat anders ja.

Hij is karrtjes en wagentjes met generatortje en broodjes porchetta gewend.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:07:07 #182
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51984838
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

6,5m voor Suarez is goedkoop wou je zeggen .
Blijkbaar wel, als we Groningen mogen geloven
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:25:43 #183
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51985316
AZ slaat bod Newcastle op Steinsson af
NEWCASTLE - Newcastle United heeft een (vooralsnog) vergeefse poging gewaagd om Grétar Steinsson los te weken bij AZ. De club uit de Premier League bracht een bod uit van twee miljoen euro om het tot 2011 lopende contract van de rechtsback af te kopen. De Alkmaarders vonden dat bedrag te laag.

Gretar Steinsson

Het is inmiddels de tweede keer dat de IJslander een droomtransfer naar Engeland aan zich voorbij ziet gaan. Eerder was Middlesbrough serieus geinteresseerd. Die club haakte af, nadat Marcel Brands een prijs van zes miljoen euro noemde.

dinsdag 31 juli 2007 @ 12:29:20 #184
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51985420
Twee miljoen is natuurlijk ook een lachwekkend bedrag voor Newcastle. Zes is niet realistisch, maar voor een bedrag in het midden laat AZ hem wel vertrekken denk ik.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:33:48 #185
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51985535
4 en hij is weg, dan kunnen ze weer gaan shoppen.
Ik weet niet voor welk bedrag Steinsson is gekomen, maar hier zal wel winst zitten...
Maar ik gok dat hij een speler is die tijdens de winterstop wel weggaat.
Het is nu te kort dag om een nieuwe speler te zoeken als ie WEL gaat denk ik.

AZ zit nu eigenlijk qua selectie prima!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:38:16 #186
55709 Stereotomy
pi_51985668
Alleen Opdam en Jaliens nog over van het elftal dat in 2005 de halve finales van de UEFA-cup bereikte.

En Scheringa
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:39:07 #187
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51985697
Steinsson mag van mij echt wel weg, zeer matige speler.

Haal dan maar Zuiverloon als vervanger, als je toch zo graag Nederlands talent haalt.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:46:57 #188
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51985948
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef Devano het volgende:
Steinsson mag van mij echt wel weg, zeer matige speler.

Haal dan maar Zuiverloon als vervanger, als je toch zo graag Nederlands talent haalt.
Matig wil ik hem zeker niet noemen, maar zeker een speler dat als ie vervangen zou worden je dit niet negatief zal opmerken.
Zuiverloon is wel een leuke speler idd.
Maar toch blij ik erbij dat het misschien voor het team goed zou zijn om een leider te hebben, dus een ouder persoon die het team kan sturen.
Zoals wat een Stam/Davids doet bij Ajax. Hoewel ze daar nu wel doorslaan met oude spelers.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:56:23 #189
55709 Stereotomy
pi_51986241
Wie zijn nu de oudsten bij AZ? Opdam en Jaliens? En verder?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:05:09 #190
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51986508
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zijn nu de oudsten bij AZ? Opdam en Jaliens? En verder?
Uit m'n hoofd De Cler.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51986634
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Uit m'n hoofd De Cler.
Die zit nu in Rotterdam
pi_51986688
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die zit nu in Rotterdam
PI check
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51986703
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

PI check
pi_51986779
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Uit m'n hoofd De Cler.
Nee man, van Galen is de oudste
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:40:19 #195
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51987626
Allemaal fout.

Shota Arveladze is de oudste..
pi_51988017
quote:
Koevermans mag nog steeds niet weg

Een vertrek van Danny Koevermans bij AZ blijft voor de Alkmaarse clubleiding onbespreekbaar, ook nu de Alkmaarse club de spits Graziano Pellè heeft gecontracteerd.

De Schiedamse spits wil weg bij AZ omdat er voor hem komend seizoen geen basisplaats in zit. Koevermans is na de Italiaan Pellè die voor zes miljoen euro werd overgenomen van Lecce, Moussa Dembélé en de Braziliaan Ari de vierde spits. Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk hebben na de komst van Pellè de clubleiding nogmaals verzocht om mee te werken aan een transfer, maar AZ weigert om Koevermans te laten vertrekken.

Feyenoord heeft al interesse getoond in de voormalig aanvaller van Sparta, die zelf graag komend seizoen in De Kuip wil spelen. AZ-coach Louis van Gaal vindt een transfer van Koevermans naar een Nederlandse topclub onbespreekbaar omdat 'de concurrentie niet sterker gemaakt moet worden'.
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.
pi_51988069
Opzich snap ik de reden wel. Straks schiet hij de winnende tegen AZ erin...AZ weer geen CL, en Feyenoord wel. Ik zie het al helemaal voor me.
  Moderator dinsdag 31 juli 2007 @ 13:57:25 #198
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51988154
Testa di cazzo Pellé past niet bij AZ, niet bij demy de zeeuw, niet bij DBS en niet bij een middenmoter
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:07:01 #199
55709 Stereotomy
pi_51988453
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Testa di cazzo Pellé past niet bij AZ, niet bij demy de zeeuw, niet bij DBS en niet bij een middenmoter
Oh ja, jij was anti DBS he?
  Moderator dinsdag 31 juli 2007 @ 14:08:18 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51988497
Hoe kan je anti DSB zijn? de bank boycotten?

Nee ik ben anti Pellé bij AZ,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')