Bullshit. Als Ari en Dembele samen maar 3x scoren in de eerste wedstrijden dan komt Koef er gewoon weer in. Dembele scoort heel weinig, en je wint geen wedstrijden door niet te scoren.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke concurrentie? Die van de bank of die van de tribune?
quote:‘Pellè tekent dinsdag contract bij AZ’
Volgens het NOS Sportjournaal is de transfer van Graziano Pellé naar AZ op een haar na afgerond. De Italiaanse jeugdinternational zou naar verluidt reeds in Alkmaar vertoeven om dinsdag zijn handtekening te zetten onder een meerjarig contract.
De 22-jarige aanvaller, die op het EK onder 21 actief was, wordt al weken in verband gebracht met de Noord-Hollanders. Pelle had wel oren naar een overgang, maar diens werkgever Lecce wilde niet meewerken. In de Italiaanse media worden transferbedragen van vier tot zes miljoen euro genoemd.
Naast AZ toonden ook Sampdoria en Palermo interesse in de jeugdinternational, die de afgelopen seizoenen door Lecce aan clubs als Catania, Crotone en Cesena werd uitgeleend. In de tussentijd bleef de spits wel uitkomen voor Italie onder 20 (10 interlands, zeven treffers) en Italië Onder 21 (zes duels, nul treffers).
Dat denk ik ook, ik heb een gevoel dat Ari flink tegen gaat vallen. Al mag je na 1 seizoen nog lang geen conclusies trekken natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Koevermans straks veel beter blijkt te zijn dan heel die Ari. Maar goed, dat moeten we afwachten.
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef BobRooney het volgende:
Zes miljoen is best veel inderdaad. Maar als hij veel scoort, hoor je niemand erover. Ben benieuwd, hij is nog jong, kan nog veel leren...heeft straks goeie spelers om hem heen, wie weet maakt hij er wel 20Dat zou een mooi begin zijn.
Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel. Misschien door betere spelers om hem heen, dat hij meer gaat scoren. Ik weet het niet, Louis van Gaal is er in ieder geval erg blij mee. Dus ik denk dat het wel een goeie aankoop is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?
Die jongen die net zo ondankbaar is als jij.quote:
Ik had het ook gehad met De Cler, maar toch mis je wel veel ervaring.quote:Deze selectie die hij nu op papier heeft staan is echt goed, de Cler eruit voor Pocognoli is een hele goede keuze bijv.
De Zeeuw als verdedigende middenvelderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Jullie hebben een sterke selectie inderdaad... vooral als Mendes da Silva weer fit is.
Kan. En dan Mendes en Donk in het centrum van de verdediging en Jaliens rechtsback.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Zeeuw als verdedigende middenvelder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |