abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 15:38:59 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_51961588
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke concurrentie? Die van de bank of die van de tribune?
Bullshit. Als Ari en Dembele samen maar 3x scoren in de eerste wedstrijden dan komt Koef er gewoon weer in. Dembele scoort heel weinig, en je wint geen wedstrijden door niet te scoren.
Confidence through competence
pi_51964188
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Koevermans straks veel beter blijkt te zijn dan heel die Ari. Maar goed, dat moeten we afwachten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51976492
quote:
‘Pellè tekent dinsdag contract bij AZ’

Volgens het NOS Sportjournaal is de transfer van Graziano Pellé naar AZ op een haar na afgerond. De Italiaanse jeugdinternational zou naar verluidt reeds in Alkmaar vertoeven om dinsdag zijn handtekening te zetten onder een meerjarig contract.

De 22-jarige aanvaller, die op het EK onder 21 actief was, wordt al weken in verband gebracht met de Noord-Hollanders. Pelle had wel oren naar een overgang, maar diens werkgever Lecce wilde niet meewerken. In de Italiaanse media worden transferbedragen van vier tot zes miljoen euro genoemd.

Naast AZ toonden ook Sampdoria en Palermo interesse in de jeugdinternational, die de afgelopen seizoenen door Lecce aan clubs als Catania, Crotone en Cesena werd uitgeleend. In de tussentijd bleef de spits wel uitkomen voor Italie onder 20 (10 interlands, zeven treffers) en Italië Onder 21 (zes duels, nul treffers).
pi_51976607
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Koevermans straks veel beter blijkt te zijn dan heel die Ari. Maar goed, dat moeten we afwachten.
Dat denk ik ook, ik heb een gevoel dat Ari flink tegen gaat vallen. Al mag je na 1 seizoen nog lang geen conclusies trekken natuurlijk.

De komst van Pelle zou erg tof zijn.
That's all folks!
pi_51976971
Als AZ hem daadwerkelijk haalt, dan zou dat voor mij de knapste transfer van dit seizoen zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51980178
Mooi...laat maar komen. Dan voeg ik hem meteen toe aan mijn coach van het jaar team
pi_51982060
AZ heeft duurste aankoop Graziano Pellè binnen

31/7/2007 9 :45

Graziano Pellè heeft met succes de transfer naar AZ geforceerd. Na weken van vertragen heeft Lecce de Italiaanse jeugdinternational naar Alkmaar laten gaan.
'Pellè voegt net als Ari specifieke kwaliteiten toe aan onze aanval en is zeer gemotiveerd om bij AZ zijn carrière écht op te starten', zegt trainer Louis van Gaal in het Algemeen Dagblad. 'Want in Italië is de cultuur zo dat jonge spitsen nog weinig kansen krijgen op het hoogste niveau.'

Met een afkoopsom van ruim zes miljoen is Pellè de duurste aankoop in de geschiedenis van AZ. De 22-jarige aanvaller tekent in Alkmaar een contract voor vijf jaar.

'Als ik het in Nederland goed doe, hoop ik op den duur Zlatan Ibrahimovic en Marco van Basten te kunnen volgen naar een grote club in Italië', aldus Pellè op de website van AZ. 'Ook zij hebben, net als andere grote spitsen, hun basis in Nederland liggen. Daar spiegel ik me graag aan.'

Lecce weigerde aanvankelijk de gemaakte afspraken te concretiseren. Er werden pogingen gedaan Pellè bij enkele Italiaanse clubs te slijten in de hoop meer voor de jeugdinternational te vangen. Voor AZ was de vertragende houding reden ook andere opties te bekijken.

De aanvaller, die op het EK Onder-21 jaar opviel bij Jong Italië, forceerde uiteindelijk de overgang naar Alkmaar. Hij weigerde de training bij Lecce te hervatten en gaf te kennen dat hij alleen naar AZ wenste te vertrekken.

Pellè heeft geen ervaring op het hoogste niveau. De 22-jarige spits speelde alleen in de Serie B, waar hij op huurbasis onder meer uitkwam voor Catania, Crotone en Cesena.

bron: vi.nl

AZ.nl meldt het ook...
pi_51982299
pi_51982319
6 miljoen voor een spits uit de Serie B, vrij prijzig als je het mij vraagt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51982474
Zes miljoen is best veel inderdaad. Maar als hij veel scoort, hoor je niemand erover. Ben benieuwd, hij is nog jong, kan nog veel leren...heeft straks goeie spelers om hem heen, wie weet maakt hij er wel 20 Dat zou een mooi begin zijn.
pi_51982488
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef BobRooney het volgende:
Zes miljoen is best veel inderdaad. Maar als hij veel scoort, hoor je niemand erover. Ben benieuwd, hij is nog jong, kan nog veel leren...heeft straks goeie spelers om hem heen, wie weet maakt hij er wel 20 Dat zou een mooi begin zijn.
Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
pi_51982564
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij staat niet bekend als een typische goalgetter, toch is het een super groot talent.
Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel. Misschien door betere spelers om hem heen, dat hij meer gaat scoren. Ik weet het niet, Louis van Gaal is er in ieder geval erg blij mee. Dus ik denk dat het wel een goeie aankoop is.
pi_51982650
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51982671
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat voor soort speler is het dan? Een type Zlatan?
pi_51982726
Zlatan is goed...kan ik mee leven.
pi_51982848
http://youtube.com/watch?v=LowsccXw1WQ
Onduidelijk filmpje van het wk onder 19 in nederland.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:11:10 #167
55709 Stereotomy
pi_51983340
maar... maar.... Koef dan?
pi_51983492
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
maar... maar.... Koef dan?
Wie?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:18:32 #169
55709 Stereotomy
pi_51983505
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Wie?
Die jongen die net zo ondankbaar is als jij.

Anyway, denk dat Pelle met zijn 5-jarig (!) contract voornamelijk op de bank komt in het eerste seizoen. Het spitsenduo gaat tussen Koef, Dembele en Ari. Ik denk echt dat als Dembele en Ari niet aan de lopende band scoren zoals Koef dat deed vorig jaar, Koef gewoon een eerlijke kans van Van Gaal krijgt. Moet hij wel willen, overigens.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:19:14 #170
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51983521
Koef moet zijn best gaan doen en stoppen met dat gejank.
Ik word doodziek van zijn gezeik, voetbal is oorlog (thanks Rinus) en dan moet je vechten.
Vechten voor je plek, als je zo loopt te janken in Italie of Spanje dan wordt je door de trainer en door de pers uitgelachen.
Wat een onzin, van Gaal heeft geleerd van vorig jaar, verplicht 4-4-2 spelen omdat ie met te veel geblesseerde spelers heeft gezeten. Dat gebeurd hem en Dick geen tweede keer meer.

Hij heeft aan de landstitel mogen ruiken en wilt nu spijkers met koppen slaan.
Deze selectie die hij nu op papier heeft staan is echt goed, de Cler eruit voor Pocognoli is een hele goede keuze bijv.
Ari en Pellè erbij, de geblesseerden zijn er weer bij.
Schaars en Mendes zijn erg belangrijk, AZ heeft dit jaar een brede selectie en dat moet ook.
Ik heb 2 jaar geleden ook gezien hoe na de winterstop AZ het niet meer aankon. Afgelopen seizoen ging het al veel beter.
Dit jaar zal het zwaarder worden (en dus leuker) omdat op F'noord ook een goede titelkandidaat moet kunnen zijn. Afwachten is op die dikke aankoop van Ajax.....

Ik ben benieuwd wat ze halen i.p.v. Babel...
En of Sneijder en Huntelaar na de winterstop er ook nog bij zijn...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:21:17 #171
55709 Stereotomy
pi_51983568
quote:
Deze selectie die hij nu op papier heeft staan is echt goed, de Cler eruit voor Pocognoli is een hele goede keuze bijv.
Ik had het ook gehad met De Cler, maar toch mis je wel veel ervaring.
pi_51983573
Goeie aankoop..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_51983583
Jullie hebben een sterke selectie inderdaad... vooral als Mendes da Silva weer fit is.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:22:48 #174
55709 Stereotomy
pi_51983604
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Jullie hebben een sterke selectie inderdaad... vooral als Mendes da Silva weer fit is.
De Zeeuw als verdedigende middenvelder
pi_51983692
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De Zeeuw als verdedigende middenvelder
Kan. En dan Mendes en Donk in het centrum van de verdediging en Jaliens rechtsback.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')