Daarom komen jullie ook massaal in dit topic TVP'en en niet bij FC Den Boschquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Echt een typisch spandoek van een AZ fan. Waarom altijd weer een sneer richting Ajax. Wij vinden jullie niet belangrijk.

Waarover zou ik gekwetst moeten zijn omdat we de beker winnen, in de play-offs redelijk makkelijk winnen van jullie, en daardoor hoger eindigen in de competitie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom komen jullie ook massaal in dit topic TVP'en en niet bij FC Den Bosch
Ik weet niet waar ik zieker van wordt. Gefrustreerde AZ-fans die anti-Ajax zijn of gekwetste Ajax-fans die anti-AZ zijn.

Niet als sneer of troll bedoeld: ik snap het spandoek niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[afbeelding]
De winnaar van de spandoekenwedstrijd
Eat your heart out Ajax

Wij hadden een spandoek gemaakt met erop geschiedenis koop je niet. En in de Play-offs finale hadden de AZ-fans een spandoek met erop wij maken geschiedenis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet als sneer of troll bedoeld: ik snap het spandoek niet.
Kan iemand het me uitleggen?

Gloryhunter, da's weer duidelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarover zou ik gekwetst moeten zijn omdat we de beker winnen, in de play-offs redelijk makkelijk winnen van jullie, en daardoor hoger eindigen in de competitie.

Ik steun al 3 jaar lang mijn club in het stadion, dus denk voortaan even na voordat je zoiets iets roept vriend. En de laatste jaren zijn nou niet echt glorieus geweest of wel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gloryhunter, da's weer duidelijk. [afbeelding]

Het was een grap, lieverd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik steun al 3 jaar lang mijn club in het stadion, dus denk voortaan even na voordat je zoiets iets roept vriend. En de laatste jaren zijn nou niet echt glorieus geweest of wel?

Ach ja, arbitragezaakje meer of minder maakt ook niet uit..quote:"Koevermans heeft het gehad met AZ"
Danny Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk zijn voornemens koste wat het kost een vertrek bij AZ te forceren. Dat laat het tweetal doorschemeren in Sportweek.
"Danny heeft het gehad met AZ", stelt Van Noortwijk in de jongste uitgave van het weekblad. De zaakwaarnemer van de ongelukkige AZ-spits is nog altijd verbolgen over de hoge vraagprijs van de Alkmaarse clubleiding, die zes miljoen euro verlangt voor Koevermans.
“Dat gaat niemand betalen voor een door AZ zelf gecreëerde bankzitter”, foetert Van Noortwijk. "Terwijl Danny hoe dan ook weg wil. Hij wil spelen en dat uitzicht heeft hij niet, zeker niet nu zijn club nóg een nieuwe spits wil halen."
Om alsnog een transfer te forceren sluit het 'Kamp Koevermans' een arbitragezaak niet uit. "Maar eigenlijk wil ik daar nu nog niet over speculeren. We hopen nog steeds dat AZ de vraagprijs een keer laat zakken."

En dan wil hij naar Feyenoord? Niet echt een positieverbetering, dus dan geef ik hem weing kans.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, arbitragezaakje meer of minder maakt ook niet uit..![]()

Precies. Het is nog helemaal niet zeker dat hij op de bank komt toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Solstice het volgende:
Hij zou trouwens ook een kerel kunnen zijn en zich terugvechten, je weet dat je je kans bij van Gaal vanzelf een keer weer krijgt.

En wat is daar dan mis mee, als ik vragen mag? Niet meer dan een droge reactie, voor zover ik op kan maken begonnen de Ajax-fans. Dus wie sneert er nu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wij hadden een spandoek gemaakt met erop geschiedenis koop je niet. En in de Play-offs finale hadden de AZ-fans een spandoek met erop wij maken geschiedenis.

Idd. Ik denk eerder dat hij zich schappelijk moet opstellen, dan AZ. Mocht Pelle komen, dan mag hij ws toch wel voor minder gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft AZ hem geflikt denk ik dan, om zo'n houding aan te nemen. Nogal onbeschoft lijkt het zo.

Ik kan me op zich best voorstellen als AZ hem daarom juist zou willen verkopen. Je bent op alle posities spelers met een echte winnaarsmentaliteit nodig, wil je echt voor de prijzen gaan. Koevermans laat op deze manier zien dat hij dat dus niet heeft. Hij geeft de strijd al op, voordat het seizoen begonnen is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
Meneer is gehaald als bankzitter die en faire kans zou krijgen als de situatie erom vroeg. Vorig jaar werd er noodgeddwongen 4-4-2 gespeeld, en Koevermans kreeg zijn kans, *juist* omdat Dembele veel minder scoorde dan hij. Meneer werd topscoorder en nu wil hij altijd spelen, omdat hij zich nu te goed voelt om voor een positie te knokken bij AZ? Als de nieuwe spitsen niet voldoende scoren (zie Dembele vorig jaar) worden ze *ook* naar de kant gehaakd, en dan mag Koef het weer een paar wedstrijden proberen, en als hij in zichzelf geloofde, dan scoort hij wel.
Beetje zwak om niet de concurrentie aan te willen. Die "normale jongen" Koef krijgt het in zijn bol. En 6 miljoen voor de meest scorende Nederlander in de eredivisie is echt niet veel.

quote:'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International)

Ik denk dat Urby er mee bedoelt, dat hij liever geen ongemovitiveerde speler in de selectie heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Bij AZ was hij ook al niet zo populair in de groep

Ik denk dat Urby bedoelt dat hij liever niet zo'n arrogante ego in de groep heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat Urby er mee bedoelt, dat hij liever geen ongemovitiveerde speler in de selectie heeft.

quote:Koevermans hekelt Van Gaal
Danny Koevermans is de onduidelijkheid van Louis van Gaal bij AZ meer dan zat. In De Telegraaf sprak de clubtopscorer van vorig seizoen over de toebedeelde rol als pinch-hitter en zijn ongewisse toekomst.
“De dag na het missen van de voorronde van de Champions League met AZ vertelde trainer Louis van Gaal mij dat ik als pinchhitter op de bank terecht zou komen in het nieuwe seizoen. Ik zou niet in zijn toekomstvisie voor AZ passen. Niet leuk als je met plezier in Alkmaar voetbalt, clubtopscorer bent met 28 goals en achter Afonso Alves als eerste Nederlander eindigt op de topscorerslijst.”
‘Ik wil je geen transfer ontnemen en je verdere carrière in de weg staan, waren Van Gaals woorden. En hij voegde hieraan toe: ‘Veel succes bij het maken van je keuze. Je komt niet in de basis en begint als pinchhitter.’ Niet eens van: ga de concurrentie aan en zorg dat ik niet om je heen kan. Donetsk in Oekraïne zag ik niet zitten, hoewel ik daar m’n financiële toekomst en die van m’n gezin veilig kon stellen. Maar ik wil in beeld blijven bij bondscoach Marco van Basten.”
“Niet geld, maar voetballen staat voorop. Nürnberg speelt Europees en ik zag het zitten, maar ze haakten af omdat ze de transfersom ’absurd’ hoog vonden. Voor minder dan de helft haalde Nürnberg Angelos Charisteas: een jaar jonger, een vaste waarde voor Griekenland, de Europees kampioen met de winnende treffer in de finale in 2004. 2,5 miljoen euro voor Charisteas tegen 6 miljoen euro voor Koevermans. Lijkt me een scheve verhouding.”
“Ik mag van Van Gaal niet naar Ajax, Feyenoord of PSV. Terwijl hij eerder vertelde mijn carrière niet in de weg te willen staan. Maar die belachelijk hoge transfersom staat alles in de weg. Die is in geen enkele verhouding met mijn contract en vooruitzicht als bankzitter! Het kon toch niet dat de werkgever bepaalt waar ik als werknemer heen ga?”
“Lijkt me arbeidsrechtelijk onhoudbaar dat ik niet kan bepalen waar mijn toekomst ligt. AZ, dat altijd de mond vol heeft over het behoud van goede Nederlandse spelers, jaagt mij zo naar het buitenland. Of vinden ze de best scorende Nederlandse spits en international niet tot de categorie ’goede spelers’ behoren?”
“Arveladze en ik mochten niet weg want dat scheelde 50 doelpunten. Maar beiden waren we voorbestemd voor de bank. Nou, ik heb nog nooit iemand vanaf de bank zien scoren. In de krant zegt de trainer twee weken geleden: ’Eigenlijk wil ik Koevermans niet kwijt, want hij en Moussa Dembélé zijn in principe mijn spitsen.’ En twee dagen daarvoor hangt hij tegen mij voor de tweede keer het verhaal op over mijn rol als pinchhitter.”
Afgelopen zaterdag tegen Bayer Leverkusen (4-0 verlies) mocht Koevermans invallen. ”Ik had niet anders verwacht, maar waarom zegt Van Gaal dan in de krant dat Dembélé en ik z’n eerste spitsen zijn? Na Leverkusen en alle oefenpartijtjes met de Bploeg weet ik genoeg. Zoals ik de clubleiding vertelde in mei: ik moet weg bij AZ. In deze rol kan ik me niet schikken.”
“Technisch directeur Marcel Brands zei nog: ‘Als het niet werkt, moet je afscheid nemen.’ Hopelijk voegt hij de daad bij z’n woord. Als die woorden van Brands alleen waarde hebben als AZ er zo over denkt dan begrijp ik waarom ervaren Nederlandse spelers huiveren om naar AZ te komen. Onder Nederlandse voetballers leeft dat je bij AZ moeilijk wegkomt. Zie wat mij overkomt!”

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |