abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:29:20 #184
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51985420
Twee miljoen is natuurlijk ook een lachwekkend bedrag voor Newcastle. Zes is niet realistisch, maar voor een bedrag in het midden laat AZ hem wel vertrekken denk ik.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:33:48 #185
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51985535
4 en hij is weg, dan kunnen ze weer gaan shoppen.
Ik weet niet voor welk bedrag Steinsson is gekomen, maar hier zal wel winst zitten...
Maar ik gok dat hij een speler is die tijdens de winterstop wel weggaat.
Het is nu te kort dag om een nieuwe speler te zoeken als ie WEL gaat denk ik.

AZ zit nu eigenlijk qua selectie prima!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:38:16 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_51985668
Alleen Opdam en Jaliens nog over van het elftal dat in 2005 de halve finales van de UEFA-cup bereikte.

En Scheringa
Confidence through competence
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:39:07 #187
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51985697
Steinsson mag van mij echt wel weg, zeer matige speler.

Haal dan maar Zuiverloon als vervanger, als je toch zo graag Nederlands talent haalt.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:46:57 #188
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51985948
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef Devano het volgende:
Steinsson mag van mij echt wel weg, zeer matige speler.

Haal dan maar Zuiverloon als vervanger, als je toch zo graag Nederlands talent haalt.
Matig wil ik hem zeker niet noemen, maar zeker een speler dat als ie vervangen zou worden je dit niet negatief zal opmerken.
Zuiverloon is wel een leuke speler idd.
Maar toch blij ik erbij dat het misschien voor het team goed zou zijn om een leider te hebben, dus een ouder persoon die het team kan sturen.
Zoals wat een Stam/Davids doet bij Ajax. Hoewel ze daar nu wel doorslaan met oude spelers.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:56:23 #189
55709 Stereotomy
pi_51986241
Wie zijn nu de oudsten bij AZ? Opdam en Jaliens? En verder?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:05:09 #190
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51986508
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zijn nu de oudsten bij AZ? Opdam en Jaliens? En verder?
Uit m'n hoofd De Cler.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51986634
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Uit m'n hoofd De Cler.
Die zit nu in Rotterdam
pi_51986688
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die zit nu in Rotterdam
PI check
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51986703
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

PI check
pi_51986779
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Uit m'n hoofd De Cler.
Nee man, van Galen is de oudste
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:40:19 #195
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51987626
Allemaal fout.

Shota Arveladze is de oudste..
pi_51988017
quote:
Koevermans mag nog steeds niet weg

Een vertrek van Danny Koevermans bij AZ blijft voor de Alkmaarse clubleiding onbespreekbaar, ook nu de Alkmaarse club de spits Graziano Pellè heeft gecontracteerd.

De Schiedamse spits wil weg bij AZ omdat er voor hem komend seizoen geen basisplaats in zit. Koevermans is na de Italiaan Pellè die voor zes miljoen euro werd overgenomen van Lecce, Moussa Dembélé en de Braziliaan Ari de vierde spits. Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk hebben na de komst van Pellè de clubleiding nogmaals verzocht om mee te werken aan een transfer, maar AZ weigert om Koevermans te laten vertrekken.

Feyenoord heeft al interesse getoond in de voormalig aanvaller van Sparta, die zelf graag komend seizoen in De Kuip wil spelen. AZ-coach Louis van Gaal vindt een transfer van Koevermans naar een Nederlandse topclub onbespreekbaar omdat 'de concurrentie niet sterker gemaakt moet worden'.
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.
pi_51988069
Opzich snap ik de reden wel. Straks schiet hij de winnende tegen AZ erin...AZ weer geen CL, en Feyenoord wel. Ik zie het al helemaal voor me.
  Moderator dinsdag 31 juli 2007 @ 13:57:25 #198
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51988154
Testa di cazzo Pellé past niet bij AZ, niet bij demy de zeeuw, niet bij DBS en niet bij een middenmoter
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:07:01 #199
55709 Stereotomy
pi_51988453
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Testa di cazzo Pellé past niet bij AZ, niet bij demy de zeeuw, niet bij DBS en niet bij een middenmoter
Oh ja, jij was anti DBS he?
  Moderator dinsdag 31 juli 2007 @ 14:08:18 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51988497
Hoe kan je anti DSB zijn? de bank boycotten?

Nee ik ben anti Pellé bij AZ,
pi_51988532
Ik ben anti Koevermans bij Feyenoord
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:11:53 #202
55709 Stereotomy
pi_51988621
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kan je anti DSB zijn? de bank boycotten?

Nee ik ben anti Pellé bij AZ,
Boycot vooral dit topic dan.
pi_51988957
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:27 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Beter dan Dembele.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51989458
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.
Niemand die het heeft over geen eerlijke kans vergeven hoor.
pi_51989543
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Niemand die het heeft over geen eerlijke kans vergeven hoor.
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ . Die wordt alleen als verzekering gebruikt voor het geval dat Ari en Pelle zouden floppen. Aan de andere kant moet hij ook niet zeiken: Als AZ hem niet had gehaald, dan speelde hij nu waarschijnlijk bij De Graafschap of Heracles en was ie nooit international geworden. Z'n salaris zal ook wel leuk zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51989845
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ .
Dat idee heb ik wel; zodra hij beter is dan de andere drie, zal hij heus wel in de basis staan. Daarbij zal Van Gaal sowieso gaan roeleren met alle spitsen gezien het aantal wedstrijden in één seizoen om problemen als de vorig jaren te voorkomen.
Nee, met Keovermans zal het beter aflopen dan menigeen denkt denk ik zo.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:49:51 #207
55709 Stereotomy
pi_51989847
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ . Die wordt alleen als verzekering gebruikt voor het geval dat Ari en Pelle zouden floppen. Aan de andere kant moet hij ook niet zeiken: Als AZ hem niet had gehaald, dan speelde hij nu waarschijnlijk bij De Graafschap of Heracles en was ie nooit international geworden. Z'n salaris zal ook wel leuk zijn.
En waarom zou hij geen eerlijke kans krijgen? Wat een onzin dit. Vorig jaar werd hij na 3 wedstrijden ook aan de kant gezet voor Dembélé die ijzersterk speelde, maar nooit scoorde. Dus mocht Koef het weer proberen, en die scoorde aan de lopende band.

Als Pelle en Ari net als Dembélé geen goalgetters blijken te zijn, dan gaat Koef nog heel vaak spelen volgend jaar.

Goeie denkwijze heb jij: "Oh fuck, we staan 0-1 achter maar we zetten Pelle en Ari maar in, want die waren zo duur"
pi_51989940
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En waarom zou hij geen eerlijke kans krijgen? Wat een onzin dit. Vorig jaar werd hij na 3 wedstrijden ook aan de kant gezet voor Dembélé die ijzersterk speelde, maar nooit scoorde. Dus mocht Koef het weer proberen, en die scoorde aan de lopende band.

Als Pelle en Ari net als Dembélé geen goalgetters blijken te zijn, dan gaat Koef nog heel vaak spelen volgend jaar.

Goeie denkwijze heb jij: "Oh fuck, we staan 0-1 achter maar we zetten Pelle en Ari maar in, want die waren zo duur"
Leer interpreteren voordat je over andermans "denkwijze" oordeelt...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:02:45 #209
55709 Stereotomy
pi_51990271
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leer interpreteren voordat je over andermans "denkwijze" oordeelt...
Oh, dacht je dan na? Of roep jij ook maar iedereen na die zegt dat hij geen eerlijke kans meer krijgt?
pi_51990326
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh, dacht je dan na? Of roep jij ook maar iedereen na die zegt dat hij geen eerlijke kans meer krijgt?
Lezen kun je ook al niet dus .
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:09:09 #211
55709 Stereotomy
pi_51990427
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lezen kun je ook al niet dus .
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.
pi_51990580
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.
Ik zou er niet heel erg vanuit gaan. Koevermans heeft direct al te horen gekregen weg te mogen na het seizoen en amper op tijd hoeven te rekenen. In de oefenwedstrijden zie je het nu ook al terug. Je zal het wel terug zien.

Koevermans zal niet meer spelen dan invalbeurtjes van 20min.
pi_51990607
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoe denk je dat de topscorer van AZ zich voelt als er twee nieuwe spitsen worden gehaald en hij van Von Gahl te horen krijgt dat hij Dembele, Ari en Pelle voor zich moet dulden?
pi_51990642
Volgens mij gaat Koef nou wel weg hoor. F'noord gebruikt Castelen's geld voor verhoogt bod, en AZ heeft zijn lange targetman-vervanger nu binnen met Pelle, dus die stellen zich soepeler op bij een dissident.

En zo niet, zal Koef gewoon 20 tot 30 wedstrijden minimaal spelen voor AZ, want van Gaal is goudeerlijk en keihard, als Pelle of Ari straks niet doen wat hij wil, staan de aankopen ernaast en speelt Koef veel meer dan ie denkt. Hij had ook totaal geen moeite met het verplaatsen van Gudjonson richting Jong AZ ondanks alle bombari over zijn aankoop.

Van Gaal breekt altijd spelers af, en dan bouwt ie ze weer opnieuw op zoals ie ze het liefst ziet spelen. Nieuwe aankopen komen altijd in een dip om daarna versterkt eruit te komen, en veel progressie te maken. Ik denk dat Pelle en Ari nog wel een tijdje zeer regelmatig de bank zullen voelen van AZ. Tijdje in de basis, niet voldoen, er weer uit, tijdje invaller, tijdje ernaast, en weer in de basis, zo doet ie het altijd geleidelijk.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:18:23 #215
55709 Stereotomy
pi_51990677
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zou er niet heel erg vanuit gaan. Koevermans heeft direct al te horen gekregen weg te mogen na het seizoen en amper op tijd hoeven te rekenen. In de oefenwedstrijden zie je het nu ook al terug. Je zal het wel terug zien.

Koevermans zal niet meer spelen dan invalbeurtjes van 20min.
Nah, Van Gaal is gek, maar niet zo gek. Gewonnen en gescoord moet er worden, óók aan het eind van het seizoen.

Maar goed, bij de meeste AZ-supporters is ook de consensus dat Koef zijn rug moet rechten en voor zijn basisplaats moet vechten, zodat de trainer niet om hem heen kan. In het verleden heeft Van Gaal ook laten zien dat een speler die zich bewezen heeft op de training, gewoon gewisseld wordt voor een 'basisspeler' die de vorm niet heeft. Zie Martens, Cziommer, Jenner. De enige die daar bovenuit steeg was Arveladze, maar die is weg.

-edit- Ja, goeie analyse van ^^ . Gudjonson had VEEL kunnen spelen op een basisplaats aan het eind van het seizoen, maar meneer moest zonodig niet weg omdat hij 'van Van Gaal geen eerlijke kans kreeg'. Da's onzin: kijk maar naar Cziommer, die heeft zich de eerste helft van het seizoen totaal lopen verbijten omdat Van Gaal hem niet goed vond spelen en de verkeerde automatismen had. In het laatste deel van het seizoen was hij de beste man op het veld en werd Martens naar linkshalf gedegradeerd.
pi_51990975
Martens en Cziommer is idd ook zo'n voorbeeld. Iedereen maar hypen over Martens, maar van Gaal had zo zijn eigen kijk erop, Martens voldeed niet helemaal aan het eisenpakket qua taken en defensieve eisen. Dus toen kwam Dembele en Cziommer ook heel vaak op 10 terecht. Martens kwam zelfs vaak op de bank. Van Gaal kijkt nooit naar namen, hij kijkt puur naar kwaliteiten en hoe je presteert. Als je mee kan gaan in zijn visie van wat hij van je wil, kan zelfs een RKC'er als Molhoek of Donk (i.p.v. dure aankoop Luirink) in de basis komen tegen Sevilla of in de competitie.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:30:42 #217
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51991024
Als prof club (in wording is het niet meer) moet je ook professioneel en hard zijn.
En dan kan je idd tegen een van Gaal aanlopen, maar feit is wel dat als je goed bent en goed je best doet je speelt.
de Zeeuw heeft ook een giga dip gehad afgelopen seizoen, van Gaal heeft altijd vertrouwen in hem gehad en is in hem blijven geloven, die kwam er ook weer helemaal bij.
Koevermans is helemaal geen 4e keus, ja zo wordt ie misschien genoemd op papier maar tis flauwekul. Als ie op de training laat zien wat van Gaal van hem verwacht en goed speelt tijdens wedstrijden dan speelt ie. Punt.
Maar als ie truukjes gaat doen als met de pers over dit soort issues praten, dan heb je een verkeerde aan Luisje.

Dat heeft Vlaar ook al eens gedaan toen hij naar F'noord wilde gaan, openlijk met de pers gesproken. Dan kan je op het matje komen bij van Gaal.

Ik denk dat ALS Koevermans wel weggaat dit niet voor de winterstop zal zijn.. van Gaal zal indien hij 4-4-2 blijft spelen wat moeten proberen.
Mocht blijken dat hij met de drie andere spitsen goed kan rouleren en hij een goed trio heeft gevonden, dan zal er 1tje mogen gaan. En dat zullen niet de nieuwe of Dembele worden....
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:31:50 #218
55709 Stereotomy
pi_51991055
Ja, Luirink, ook zo'n eentje. Die heeft veel gekost, maar (ook ondanks veel pech) heeft de vorm al een tijd niet, dus geen basisplek.

De Zeeuw inderdaad! Die heeft zijn kans meteen gegrepen nadat Mendes Da Silva geblesseerd was geraakt, en omfg, wat een tweede seizoenshelft heeft die jongen als verdedigende middenvelder gespeeld.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:37:16 #219
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51991206
Oftwel van Gaal is geen lul, dat is Danny zelf
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:37:16 #220
55709 Stereotomy
pi_51991207
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe denk je dat de topscorer van AZ zich voelt als er twee nieuwe spitsen worden gehaald en hij van Von Gahl te horen krijgt dat hij Dembele, Ari en Pelle voor zich moet dulden?
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.

Bovendien citeer je weer de media. Van Gaal heeft op een persconferentie twee weken geleden *duidelijk* *letterlijk* gezegd: "Koef en Dembélé zijn in principe mijn eerste twee spitsen". De rest eromheen is verzonnen door de media. Van Gaal liegt niet over dit soort dingen, daar is hij te arrogant en te eerlijk voor.
pi_51991379
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:43:50 #222
55709 Stereotomy
pi_51991394
Awwww
pi_51991434
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bovendien citeer je weer de media. Van Gaal heeft op een persconferentie twee weken geleden *duidelijk* *letterlijk* gezegd: "Koef en Dembélé zijn in principe mijn eerste twee spitsen". De rest eromheen is verzonnen door de media. Van Gaal liegt niet over dit soort dingen, daar is hij te arrogant en te eerlijk voor.
Heb je het filmpje ervan?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:46:15 #224
55709 Stereotomy
pi_51991474
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heb je het filmpje ervan?
Zeker, gezien op http://www.az.tv , maar weet niet meer uit mijn hoofd welk filmpje.

Trouwens, vergeet niet dat Arveladze en Koef als basisspelers begonnen vorig jaar, simpelweg omdat Dembélé nieuw was. En afhankelijk van de vorm van de spelers, wisselden ze af. Iedereen moet zijn eigen kans grijpen. Niemand wordt bij Van Gaal voorgetrokken.

Nogmaals, behalve Arveladze, want die stond er blijkbaar overal boven (niet geheel terecht imho).

Maar Dembele, Ari of Pelle zijn geen Shota.
pi_51991496
Die zaakwaarnemer van Koef is gewoon een nicht die stookt, en Koef zelf heeft ook geen ruggegraat. En elke voetbalcrapzone-lezer leest die scheten van beide, en gelooft dan al het geleuter, terwijl ze niet de andere kant van het verhaal zien.

Kijk gewoon naar de oefenwedstrijden, en luister naar van Gaal zelf, daarin is duidelijk dat alle spitsen op 0 beginnen en iedereen een eerlijke kans krijgt. Koef speelt gewoon zeer regelmatig ondanks dat ie de voorbereiding van AZ zwaar verstoort met zijn geleuter in de media (en alle muskieten die daar op af komen), en ondanks dat ie met een kop als een oorwurm rondloopt bij AZ, speelt ie nog steeds veel partijen.

Hij zit gewoon zwaar in dubio, wil toch wel graag naar Feynerd, en wil zich onmogelijk opstellen naar AZ en in de groep lastig doen als forceermiddel (Vlaar-tactiek), maar het gaat hem niet goed af omdat ie toch wel veel dankt aan AZ en zwaar respect heeft voor de club. En van Gaal prikt daar keihard doorheen. Van de andere kant weet ie dat ie bij aanblijven zich moet schikken naar zijn contract, dus hij kan niet heel lastig gaan doen. Als het definitief is dat ie blijft, zal ie zichzelf geen dienst bewezen hebben met deze stokerij, maar zal ie toch wel weer in de armen van de groep en het publiek gesloten worden. En als ie vertrekt voor 6 miljoen, dan is het ook goed, maar dan vrees ik Feyenoord wel een stuk meer.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:50:03 #226
55709 Stereotomy
pi_51991581
En een arbitragezaak lost niks op. 6 miljoen is een goede prijs (zeker vergeleken met die 6.5 miljoen van Suarez ) en Feyenoord is nu ook weer niet aantoonbaar een enorme stap omhoog voor de speler.
pi_51991696
Daarom wordt het ook geen arbitragezaak, ze staan veel te zwak, en de hele claim dat hij niet speelt valt tot aan de competitestart niet waar te maken. Misschien in de winterstop nog eens proberen...

Nee, die 6 miljoen moet gewoon betaalt worden, en de vraag is of Feyenoord dat wil en kan. En dan nog moet ik zien of het rondkomt, want AZ wil liever niet de concurrentie versterken, en liever aan een buitenlandse club verkopen. Maar in dat geval denk ik toch dat AZ overstag moet gaan, want zij kunnen niet bepalen waar Danny speelt bij een hoog genoeg bod, dan heeft een arbitragezaak wel zin voor Koef.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:01:19 #228
55709 Stereotomy
pi_51991911
Ik zie Koevermans ook niet eerder dan de winterstop vertrekken. Met pijn in mijn hart, dat wel.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:09:23 #229
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_51992139
Az pakt liever 5 miljoen van een niet nederlands club, dan 6 miljoen van F'noord!

[ Bericht 3% gewijzigd door fuckbuddy op 31-07-2007 16:17:15 ]
pi_51992397
quote:
AZ heeft tevergeefs geprobeerd Angel di Maria te contracteren, zo verklaarde technisch directeur Marcel Brands vanmiddag op de persconferentie waar Graziano Pelle werd gepresenteerd aan de pers. Di Maria was de beoogde linkshalf en is Argentijnse jeugdinternational.

De 19 jarige Di Maria is door investeerders gekocht van Rosaria Central en wordt komend seizoen ondergebracht bij Benfica. Eenzelfde constructie maakten deze investeerders ook voor het Amerikaanse toptalent Freddy Adu.
Als Di Maria bij AZ had getekend dan was het echt de winnaar van de transferperiode.
pi_51992549
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als Di Maria bij AZ had getekend dan was het echt de winnaar van de transferperiode.
Jammer inderdaad. Die vreselijke investeerders altijd
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:30:01 #232
55709 Stereotomy
pi_51992813
Klinkt als een likeur.
pi_51992920
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt als een likeur.
Was een van de smaakmakers bij het winnende Argentinie, en had je er naast Romero dus weer een jeugd wereldkampioen bij gehad.
pi_51993719
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel.
Zie je wel vaker bij jonge Italiaanse spitsen. In de Serie B is scoren ook niet bepaald makkelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51993783
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Luirink, ook zo'n eentje. Die heeft veel gekost, maar (ook ondanks veel pech) heeft de vorm al een tijd niet, dus geen basisplek.
Zal ook nog wel even duren voor Luirink in de basis komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51994038
Ik denk dat Pelle er 15 gaat maken dit seizoen. En een assist of 5.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:32:22 #237
55709 Stereotomy
pi_51994437
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Pelle er 15 gaat maken dit seizoen. En een assist of 5.

Mille grazie, grazie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:35:38 #238
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_51994528
die gozer heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld!!
brugge-ado
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:38:17 #239
55709 Stereotomy
pi_51994586
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:35 schreef soccerbrain het volgende:
die gozer heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld!!
Fantastische observatie!
pi_51994701
Dat vraagteken mag nu ook wel uit de TT

Mooie aankoop, ben blij dat hij nu eindelijk binnen is.
pi_51995027
Wist niet dat men nog naar een linkermiddenvelder zocht. Schaars en Molhoek? Die laatste zal wel wegwillen dan. Ik zou Engelaar wegpikken bij Twente i.p.v. weer een buitenlander. AZ verliest zijn NL'se look langzaamaan.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:07:52 #242
55709 Stereotomy
pi_51995260
Ik vind Molhoek de revelatie van de voorbereiding op dit moment. Topfit en zeer goalgericht. Ik herken hem niet eens meer terug.
pi_51995300
De revelatie. Ik gun hem wel een mooi seizoen. Klagen is er bij hem niet bij, nooit.
That's all folks!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:12:30 #244
55709 Stereotomy
pi_51995372
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De revelatie. Ik gun hem wel een mooi seizoen. Klagen is er bij hem niet bij, nooit.
Koef klaagde ook nooit vorig jaar en het jaar ervoor. Toen was hij dankbaar dat hij bij AZ speelde, en zou hij zijn best doen voor het team als hij zou spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')