Matig wil ik hem zeker niet noemen, maar zeker een speler dat als ie vervangen zou worden je dit niet negatief zal opmerken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef Devano het volgende:
Steinsson mag van mij echt wel weg, zeer matige speler.
Haal dan maar Zuiverloon als vervanger, als je toch zo graag Nederlands talent haalt.
Uit m'n hoofd De Cler.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wie zijn nu de oudsten bij AZ? Opdam en Jaliens? En verder?
PI checkquote:
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.quote:Koevermans mag nog steeds niet weg
Een vertrek van Danny Koevermans bij AZ blijft voor de Alkmaarse clubleiding onbespreekbaar, ook nu de Alkmaarse club de spits Graziano Pellè heeft gecontracteerd.
De Schiedamse spits wil weg bij AZ omdat er voor hem komend seizoen geen basisplaats in zit. Koevermans is na de Italiaan Pellè die voor zes miljoen euro werd overgenomen van Lecce, Moussa Dembélé en de Braziliaan Ari de vierde spits. Koevermans en zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk hebben na de komst van Pellè de clubleiding nogmaals verzocht om mee te werken aan een transfer, maar AZ weigert om Koevermans te laten vertrekken.
Feyenoord heeft al interesse getoond in de voormalig aanvaller van Sparta, die zelf graag komend seizoen in De Kuip wil spelen. AZ-coach Louis van Gaal vindt een transfer van Koevermans naar een Nederlandse topclub onbespreekbaar omdat 'de concurrentie niet sterker gemaakt moet worden'.
Oh ja, jij was anti DBS he?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Testa di cazzoPellé past niet bij AZ, niet bij demy de zeeuw, niet bij DBS en niet bij een middenmoter
Boycot vooral dit topic dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kan je anti DSB zijn? de bank boycotten?
Nee ik ben anti Pellé bij AZ,
Beter dan Dembele.quote:
Niemand die het heeft over geen eerlijke kans vergeven hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slechte zaak dit hoor, voor AZ. Je kan zoveel lullen over ervoor vechten en iets afdwingen, maar als er een eerlijke kans amper inzit voor Koevermans en hij naar een andere club kan, moet je ook een keer een pas op de plaats maken als AZ.
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niemand die het heeft over geen eerlijke kans vergeven hoor.
Dat idee heb ik wel; zodra hij beter is dan de andere drie, zal hij heus wel in de basis staan. Daarbij zal Van Gaal sowieso gaan roeleren met alle spitsen gezien het aantal wedstrijden in één seizoen om problemen als de vorig jaren te voorkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ.
En waarom zou hij geen eerlijke kans krijgen? Wat een onzin dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof Koef een eerlijke kans krijgt bij AZ. Die wordt alleen als verzekering gebruikt voor het geval dat Ari en Pelle zouden floppen. Aan de andere kant moet hij ook niet zeiken: Als AZ hem niet had gehaald, dan speelde hij nu waarschijnlijk bij De Graafschap of Heracles en was ie nooit international geworden. Z'n salaris zal ook wel leuk zijn.
Leer interpreteren voordat je over andermans "denkwijze" oordeelt...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom zou hij geen eerlijke kans krijgen? Wat een onzin dit.Vorig jaar werd hij na 3 wedstrijden ook aan de kant gezet voor Dembélé die ijzersterk speelde, maar nooit scoorde. Dus mocht Koef het weer proberen, en die scoorde aan de lopende band.
Als Pelle en Ari net als Dembélé geen goalgetters blijken te zijn, dan gaat Koef nog heel vaak spelen volgend jaar.
Goeie denkwijze heb jij: "Oh fuck, we staan 0-1 achter maar we zetten Pelle en Ari maar in, want die waren zo duur"![]()
Oh, dacht je dan na? Of roep jij ook maar iedereen na die zegt dat hij geen eerlijke kans meer krijgt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leer interpreteren voordat je over andermans "denkwijze" oordeelt...
Lezen kun je ook al niet dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dacht je dan na? Of roep jij ook maar iedereen na die zegt dat hij geen eerlijke kans meer krijgt?![]()
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.quote:
Ik zou er niet heel erg vanuit gaan. Koevermans heeft direct al te horen gekregen weg te mogen na het seizoen en amper op tijd hoeven te rekenen. In de oefenwedstrijden zie je het nu ook al terug. Je zal het wel terug zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.
Hoe denk je dat de topscorer van AZ zich voelt als er twee nieuwe spitsen worden gehaald en hij van Von Gahl te horen krijgt dat hij Dembele, Ari en Pelle voor zich moet dulden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem het vooral geen eerlijke kans als Koef wordt vergeleken met de andere spelers, en hij niet in de basis speelt als hij slechter blijkt te zijn, en wel in de basis als hij beter blijkt te zijn.
Nah, Van Gaal is gek, maar niet zo gek. Gewonnen en gescoord moet er worden, óók aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou er niet heel erg vanuit gaan. Koevermans heeft direct al te horen gekregen weg te mogen na het seizoen en amper op tijd hoeven te rekenen. In de oefenwedstrijden zie je het nu ook al terug. Je zal het wel terug zien.
Koevermans zal niet meer spelen dan invalbeurtjes van 20min.
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de topscorer van AZ zich voelt als er twee nieuwe spitsen worden gehaald en hij van Von Gahl te horen krijgt dat hij Dembele, Ari en Pelle voor zich moet dulden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.
Heb je het filmpje ervan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op de grond moet gaan liggen huilen, en met zijn armen en benen wild om zich heen moet slaan.
Bovendien citeer je weer de media. Van Gaal heeft op een persconferentie twee weken geleden *duidelijk* *letterlijk* gezegd: "Koef en Dembélé zijn in principe mijn eerste twee spitsen". De rest eromheen is verzonnen door de media. Van Gaal liegt niet over dit soort dingen, daar is hij te arrogant en te eerlijk voor.
Zeker, gezien op http://www.az.tv , maar weet niet meer uit mijn hoofd welk filmpje.quote:
Als Di Maria bij AZ had getekend dan was het echt de winnaar van de transferperiode.quote:AZ heeft tevergeefs geprobeerd Angel di Maria te contracteren, zo verklaarde technisch directeur Marcel Brands vanmiddag op de persconferentie waar Graziano Pelle werd gepresenteerd aan de pers. Di Maria was de beoogde linkshalf en is Argentijnse jeugdinternational.
De 19 jarige Di Maria is door investeerders gekocht van Rosaria Central en wordt komend seizoen ondergebracht bij Benfica. Eenzelfde constructie maakten deze investeerders ook voor het Amerikaanse toptalent Freddy Adu.
Jammer inderdaad. Die vreselijke investeerders altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Di Maria bij AZ had getekend dan was het echt de winnaar van de transferperiode.
Was een van de smaakmakers bij het winnende Argentinie, en had je er naast Romero dus weer een jeugd wereldkampioen bij gehad.quote:
Zie je wel vaker bij jonge Italiaanse spitsen. In de Serie B is scoren ook niet bepaald makkelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja...is het meer een aangever? Ik zat net naar zijn stats te kijken, hij scoort inderdaad niet veel.
Zal ook nog wel even duren voor Luirink in de basis komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Luirink, ook zo'n eentje. Die heeft veel gekost, maar (ook ondanks veel pech) heeft de vorm al een tijd niet, dus geen basisplek.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Pelle er 15 gaat maken dit seizoen. En een assist of 5.
Fantastische observatie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:35 schreef soccerbrain het volgende:
die gozer heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld!!
Koef klaagde ook nooit vorig jaar en het jaar ervoor. Toen was hij dankbaar dat hij bij AZ speelde, en zou hij zijn best doen voor het team als hij zou spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De revelatie.Ik gun hem wel een mooi seizoen. Klagen is er bij hem niet bij, nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |