abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49922146
quote:
Max Power schreef:
Wil je beweren dat Dirk er geen geld in steekt dan?
Nee, dat niet; alleen niet zoveel en niet op de manier zoals El-Salvador vast bedoelde.
pi_49922212
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
pi_49922275
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
Die schuld lag bij het uitblijven van het nieuwe stadion dankzij de middenstand van Alkmaar.
Dirk heeft toen uiteindelijk garant gestaan voor het stadion omdat de kostne door het uitblijven torenhoog opliepen.

Had hij daarvoor niet garant gestaan, dan had AZ nu nog in de Alkmaarderhout gespeeld.

Maar of hij AZ nu utieindelijk voor een prikkie heeft gekocht weet ik niet, maar dat hij "eigenaar" van AZ is, is idd. wel zo..
pi_49922349
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Nee, Dirk stond er buiten. Er waren namelijk problemen tussen de gemeente Alkmaar en zo'n vereniging van winkels (weet even niet zo snel wat de naam daar voor was) die bij dat stadion zouden gaan zitten (kan namelijk commercieel aantrekkelijk zijn) en daar was nogal getouwtrek over. Dit vertraagde de bouw aanzienlijk want AZ mocht niet verder bouwen voordat dit probleem was opgelost. De problemen waren tussen de gemeente en die winkeleigenaren, maar het echte probleem zat tussen AZ en die winkels die meteen ook wat van die grond wilden inpikken en beiden naar de gemeente stapten. Die nam er nogal de tijd voor en volgens mij lag de bouw toen een half jaar stil, een half jaar waarin de aannemers wel gewoon geld behoren te krijgen.
pi_49922413
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Had hij daarvoor niet garant gestaan, dan had AZ nu nog in de Alkmaarderhout gespeeld.
En nog een eigen identiteit gehad.

ok, flauw
pi_49925227
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nee, Dirk stond er buiten. Er waren namelijk problemen tussen de gemeente Alkmaar en zo'n vereniging van winkels (weet even niet zo snel wat de naam daar voor was) die bij dat stadion zouden gaan zitten (kan namelijk commercieel aantrekkelijk zijn) en daar was nogal getouwtrek over. Dit vertraagde de bouw aanzienlijk want AZ mocht niet verder bouwen voordat dit probleem was opgelost. De problemen waren tussen de gemeente en die winkeleigenaren, maar het echte probleem zat tussen AZ en die winkels die meteen ook wat van die grond wilden inpikken en beiden naar de gemeente stapten. Die nam er nogal de tijd voor en volgens mij lag de bouw toen een half jaar stil, een half jaar waarin de aannemers wel gewoon geld behoren te krijgen.
Overstad
pi_49926693
Kevin Rijnvis tekent voor 1 jaar bij AZ. Gaat keepen in jong AZ. Komt van RKC

bron is az.nl

Had dan Bulters laten staan
pi_49926712
Het gejank had er ook mee te maken, dat de winkeliers de mogelijke gevraagde huur veels te hoog vonden..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49928432
Dirk Scheringa is een held
Ik support gevallen topclubs!
pi_49928485
Gaat Scheringa Feyenoord kopen?
pi_49928625
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:05 schreef BobRooney het volgende:
Gaat Scheringa Feyenoord kopen?
Je kan ook overdrijven. Dertig miljoen neerleggen om je nieuwe stadion te redden ok, maar je geld in Feyenoord steken....dat is hetzelfde als Castro 30 miljoen geven op zijn belofte dat hij brood voor het volk koopt.
pi_49928688
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven. Dertig miljoen neerleggen om je nieuwe stadion te redden ok, maar je geld in Feyenoord steken....dat is hetzelfde als Castro 30 miljoen geven op zijn belofte dat hij brood voor het volk koopt.
Hij kan het ze ook lenen
pi_49928833
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Hij kan het ze ook lenen
Mits tegen 12%
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:33:31 #15
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49929464
Boukhari verlaat AZ Officieel

ALKMAAR- Nourdin Boukhari verlaat AZ. De Marokkaans international kwam in januari op huurbasis over van FC Nantes en zal komend seizoen niet terugkeren in de selectie van AZ. De 26-jarige middenvelder kwam het afgelopen halfjaar in 21 officiële duels voor AZ uit en maakte daarin 3 doelpunten.

Directeur voetbalzaken Marcel Brands: “We hebben Nourdin Boukhari en zijn club FC Nantes afgelopen maandag laten weten dat we geen gebruik zullen maken van de optie tot koop die we bij zijn verhuur aan AZ in januari hebben bedongen. Hij zal dus in principe teruggaan naar Frankrijk, of er moet een andere club zich voor hem melden.”

Nordin bedankt gozert!

Lens en Vormer mogen verhuurd worden

ALKMAAR- Jeremain Lens en Ruud Vormer mogen komend seizoen verhuurd worden. Directeur voetbalzaken Marcel Brands liet woensdag weten dat het er vooral om gaat dat de twee talenten speelminuten krijgen. “We verwachten dat er voor deze spelers voldoende belangstelling zal komen”, aldus Brands. Kees Luijckx mag komend seizoen opnieuw verhuurd worden.

Voor Luijckx heeft zijn huidige club Excelsior inmiddels al belangstelling getoond om hem ook het komend seizoen te huren.

Mathijssen, Ikedia, Zwarthoed mogen vertrekken
Danny Mathijssen (verhuurd aan NAC Breda), Pius Ikedia (RKC Waalwijk) en Theo Zwarthoed (Excelsior) hebben van AZ te horen gekregen dat ze mogen uitkijken naar een andere club.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49929624
Hopelijk krijgen de verhuurde spelers nu wel clausules
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:42:08 #17
159022 AminBen
El Maestro
pi_49929773
Luijxck nog een jaartje uit Alkmaar wegblijven
pi_49929867
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Luijxck nog een jaartje uit Alkmaar wegblijven
Moest van Schaars
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:55:01 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49930216
Toch wel treurig.
Het is toch logisch dat een speler die verhuurt is gewoon voor 100% zijn best doet tegen zijn eigenlijke club?

Zie Beerens tegen PSV, en Verthongen tegen ajax.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_49930371
Tuurlijk. Je kan ook gewoon en clausule laten maken. En als die er niet is, dan moet zo een speler gewoon 100% zijn best doen.

helaas
pi_49934268
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:59 schreef BobRooney het volgende:
Tuurlijk. Je kan ook gewoon en clausule laten maken. En als die er niet is, dan moet zo een speler gewoon 100% zijn best doen.

helaas
Mag zo'n clausule uberhaupt wel? In Engeland was er toch ook wat comotie over dat keeper Howard wegens een clausule niet tegen oude club Man United mocht spelen?
pi_49934496
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef HumbertoT het volgende:

[..]

Mag zo'n clausule uberhaupt wel? In Engeland was er toch ook wat comotie over dat keeper Howard wegens een clausule niet tegen oude club Man United mocht spelen?
In Football manager hebt je het wel

Maar inderdaad, daarvan staat me ook iets bij. Maar Howard was toen niet verhuurd, maar al verkocht volgens mij. En als je al verkocht bent, mag zo een clausule niet. Bij verhuren mag het wel.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_454475.html hier wat info over die zaak.
pi_49935191
Zo'n clausule is in Nederland verboden meen ik mij te kunnen herinneren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49953708
Vaag, zo een clausule is verboden...maar je wel bonussen betalen aan spelers van andere clubs.
pi_49964242
Van Gaal genomineerd voor Rinus Michels Award

ALKMAAR- AZ-trainer Louis van Gaal is samen met Henk ten Cate (Ajax), Ronald Koeman (PSV) en Fred Rutten (FC Twente) voor de Rinus Michels Award genomineerd. De hoofdtrainers in het betaald voetbal mogen bij het Internationale Trainerscongres op 9 juni uit deze vier kiezen om te bepalen wie zich in hun ogen de beste coach van het seizoen 2006-2007 mag noemen.

De Rinus Michels Award zal bij het congres aan de winnaar worden uitgereikt. Ook wordt de beste jeugdopleiding in het betaald voetbal gekozen. Hiervoor zijn Ajax, Feyenoord en PSV genomineerd.

Daarnaast kiezen de trainers de beste coach en jeugdopleiding in het amateurvoetbal.

Nou die zal ie ook door zijn vingers zien glippen (Ik zal de Ajacieden ff voor zijn)
pi_49964276
NOS roept AZ uit tot 'Club van het Jaar'
ALKMAAR- AZ heeft aan het seizoen 2006-2007 toch nog een ‘prijs’ overgehouden. AZ’s directeur voetbalzaken Marcel Brands kreeg woensdag tijdens het Radio1-programma Langs de Lijn de prijs van ‘Club van het Jaar’ uitgerekend. Brands: “Ik kende het fenomeen niet, maar het is natuurlijk wel een prijs van de journalisten van de NOS die ons wekelijks zien spelen."

In de toelichting die Brands tijdens de speciale voetbalavond van Langs de Lijn kreeg te horen, werd AZ de titel toegeschreven vanwege het aanvallende, attractieve voetbal en dat in combinatie met de jonge en nieuwe ploeg van AZ.

Sc Heerenveen-spits Afonso Alves werd door de sportredactie van de NOS tot ‘Speler van het Jaar’ gekroond.

Nou zo zie je maar... hebben we toch nog wat gewonnen...
pi_49965181
PSV en AZ in gesprek over transfer De Cler

AZ heeft liever dat Tim de Cler kiest voor een buitenlands avontuur. Maar de Alkmaarse club heeft de toenadering van PSV niet op voorhand afgeschoten en is in gesprek.
'De Cler is voor ons een interessante optie', stelde Ronald Koeman deze week in Voetbal International. Om de wens van de PSV-coach de defensieve mogelijkheden te vergroten in te willigen zit de Eindhovense club met AZ om de tafel.

AZ houdt rekening met een vertrek van De Cler, die geen aanstalten heeft gemaakt zijn tot medio 2008 lopende contract tussentijds te verlengen. De 28-jarige Leidenaar wees de aanbieding van AZ van de hand.

Half mei zong de interesse van PSV voor De Cler al rond. AZ had toen officieel nog niets gehoord uit Eindhoven. De Alkmaarse club had bovendien de hoop dat de Leidenaar kiest voor een buitenlands avontuur. 'We verkopen hem niet graag aan een concurrent', aldus technisch directeur Marcel Brands toen.

Ja ik weet het, 3 postings maar dan hebben we wat overzichtelijkheid
pi_49987440
quote:
‘AZ meldt zich ook voor Lazovic’

Danko Lazovic mag niet klagen over een gebrek aan belangstelling. De aanvaller van Vitesse staat in de belangstelling van PSV, maar geniet volgens het Algemeen Dagblad nu ook de interesse van AZ.

Naar verluidt moet de 24-jarige Servische aanvaller samen met de nieuwe aankoop Ariclenes da Silva Ferreira, voetbalnaam Ari da Silva, de aanval van de Alkmaarders vormen. Shota Arveladze dreigt immers zijn carrière te beëindigen, terwijl Danny Koevermans met buitenlandse interesse schermt.

Net als PSV zal ook AZ aan de vraagprijs van acht miljoen euro moeten voldoen om daadwerkelijk Vitesse-directeur Paul van der Kraan en technisch manager Jan Streuer te overtuigen. De kans dat de Arnhemmers hem voor veel minder van de hand doet is nihil.

Van de acht miljoen euro gaat volgens een clausule immers een derde naar Feyenoord. Bovendien hebben enkele externe personen, die de transfer vorig jaar mogelijk maakten, nog een bedrag van twee miljoen tegoed. Van de vraagprijs blijft dus een klein bedrag over, dat bovendien gebruikt moet worden om de schulden af te lossen
Voetbalzone ( )

Maar Shota stopt er tóch mee?
pi_49993134
Wat moet AZ met al die spitsen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49993431
Wat moet AZ met Lazovic? Zo'n druk irritant kereltje past helemaal niet bij AZ...da's meer iets voor Ajax
pi_49993609
Inderdaad. Optiefen met Lazovic.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:20:21 #32
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49996539
Lazovic is een geweldig goede spits, die heeft de laatste wedstrijden echt wel laten zien wat ie kan.
Ik hoop dat AZ zich meer gaat focussen op de verdediging i.p.v. het middenveld (is al helemaal vol) en aanvallers
pi_50011389
Lazovic is een goede spits, maar zijn gedrag is echt om van te kotsen. En maar denken dat het team alleen maar om hem draait, vuile tyfushond .
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:55:48 #34
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_50013548
Onder van Gaal hebben de spelers weinig in te brengen, dus kan je een lazovic ook omturnen..
pi_50026886
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Onder van Gaal hebben de spelers weinig in te brengen, dus kan je een lazovic ook omturnen..
Volgens mij gaat dat ontzettend botsen tussen die 2.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:15:44 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50030819
Nee hoor, dat gaat niet botsen. Want Lazovic wil Champions League spelen, net hetgeen AZ hem niet kan bieden.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:17:01 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50030855
Roda wilt Agustien nog een jaar
Iedereen was net zo blij dat die opgerot was
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50035968
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef twi het volgende:
Nee hoor, dat gaat niet botsen. Want Lazovic wil Champions League spelen, net hetgeen AZ hem niet kan bieden.
yup:
quote:
Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.

De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.

“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”

“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.

De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
Godzijdank. Is er toch nog een positief punt aan het mislopen van de CL
pi_50037108
Hij gaat toch zwaar teleurstellen bij een "topclub" in NL. Ik weet het bijna zeker. PSV gaat een miskoop doen.
Gelukkig voor jullie dat hij niet wil.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50040413

Danko Lazovic

Een brutale speler zou AZ niet mistaan, winnen jullie nog is prijzen

Nee, ik leg niet de link tussen brutaliteit en prijzen pakken. Wel tussen weten wat nodig is om te winnen en prijzen pakken. Jullie hebben leuke voetballers, maar mentaal zwakke zieltjes. Mentale hardheid hebben jullie nodig.
pi_50043666
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef DeVinger het volgende:

Danko Lazovic

Een brutale speler zou AZ niet mistaan, winnen jullie nog is prijzen

Nee, ik leg niet de link tussen brutaliteit en prijzen pakken. Wel tussen weten wat nodig is om te winnen en prijzen pakken. Jullie hebben leuke voetballers, maar mentaal zwakke zieltjes. Mentale hardheid hebben jullie nodig.
klootzak zijn =! mentale hardheid.
Neem als voorbeeld Edgar Davids. Een harde speler die de ploeg goed helpt prijzen te pakken.....máááár het is geen irritant kutventje a la Lazovic.
pi_50043753
Yeah wha-ever, kom maar is met tegenargumenten

Ten eerste, het is geen irritant kutventje. Ten tweede, mits goede coach is het een topvoetballer.
Louis kan hem makkelijk aan en dan heb je nergens last van.
Dit seizoen heeft hij een keer lastig gedaan, tijdens de play offs, dat heeft de Mos uitstekend opgelost en vervolgens kegelt hij NEC uit de play offs. Kortom, hij laat zijn voeten spreken.
pi_50043912
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef DeVinger het volgende:
Yeah wha-ever, kom maar is met tegenargumenten

Ten eerste, het is geen irritant kutventje. Ten tweede, mits goede coach is het een topvoetballer.
Louis kan hem makkelijk aan en dan heb je nergens last van.
Dit seizoen heeft hij een keer lastig gedaan, tijdens de play offs, dat heeft de Mos uitstekend opgelost en vervolgens kegelt hij NEC uit de play offs. Kortom, hij laat zijn voeten spreken.
één keer lastig gedaan....bij Feyenoord was hij één en al last. Het is dat hij zo'n beetje elke keer in de basis stond bij Vitesse, anders had ik zeker wel verwacht dat hij nog meer van zulk soort "zeldzame" momenten gehad.

Bij AZ is voor hem geen basisplaats gegarandeerd. Komt Lazovic erbij, dan moet hij strijden met Koevermans, Dembele, Shota en de nieuwe Ari. Elke keer in de basis staan, laat staan ivnallen, zal hem absoluut niet gaan lukken...nou, en dan voorspel ik bij Lazovic gedragsproblemen
pi_50043964
Ga toch krassen....
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_50043985
Oh, en ik kijk niet graag naar spelers waar ík me aan irriteer.
pi_50044146
Bij Feyenoord kunnen ze gewoon niet met voetballers omgaan en hij heeft nooit een eerlijke kans gehad. Het aankoopbedrag (7miljoen) en zijn succes bij Vitesse zegt alles over het wanbeleid bij Feyenoord. Noem ik bv de naam Van Persie. Overigens, Lazovic zou bij AZ direct de beste spits zijn. Dat durf ik met zekerheid te stellen. Een betere afmaker dan Dembele, een betere voetballer dan Koevermans. De nieuwe aankoop Ari ken ik niet en Shota is een geslepen spits (type Lazo), maar te oud. Maargoed, dat is mijn mening.

Ik denk dat Van Gaal wel met hem kan omgaan. Die ziet ten eerste zijn talent wel, en ten tweede is dat wél een people manager. Hijs bv ook gecharmeerd van Medujanin. Zelfde type qua karakter. Die Oostblokkers hebben gewoon een andere benadering nodig. Waarom zou je ze niet gewoon anders benaderen als ze dan wel goed voetballen? Natuurlijk moet het niet de spuigaten uitlopen, maar die grens kun je zelf stellen. Lazo is bij Vitesse ook gewoon paar keer gewisseld dat hij flink boos werd. Als je als coach hem dan direct aanpakt werk je hem alleen maar tegen je in het harnas. Beter dat je ff met hem babbelt en het uitlegt. Simpele moeite, kampioenschap voor terug.
pi_50044431
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef DeVinger het volgende:
Lazo is bij Vitesse ook gewoon paar keer gewisseld dat hij flink boos werd.
Dat is het hem nou juist; AZ is een team en geen samenraapsel van talentvolle en fantastische individuen, uitleg waarom je gewisseld wordt zou niet eens nodig moeten zijn tijdens de wedstrijd. Als je gewisseld wordt, dan is het in het belang van het team en dien je dat zonder morren te doen. Lazovic zou wat dat betreft dan ook niet de groep passen denk ik zo.

Nu kan ik er best flink naastzitten hoor, zeker aangezien AZ grote interesse in Lazovic had; blijkbaar willen ze toch meer toe naar spelers met meer individuele klasse & -uitstraling.
pi_50044485
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist; AZ is een team en geen samenraapsel van talentvolle en fantastische individuen, uitleg waarom je gewisseld wordt zou niet eens nodig moeten zijn tijdens de wedstrijd. Als je gewisseld wordt, dan is het in het belang van het team en dien je dat zonder morren te doen. Lazovic zou wat dat betreft dan ook niet de groep passen denk ik zo.

Nu kan ik er best flink naastzitten hoor, zeker aangezien AZ grote interesse in Lazovic had; blijkbaar willen ze toch meer toe naar spelers met meer individuele klasse & -uitstraling.
Nu beginnen we ergens te komen. Dat laatste hebben jullie zeker nodig wil je echt doorstoten naar de top.
Dat eerste hangt puur van de coach af. Ik denk dat hij de beste spits zou zijn en daarnaast denk ik dat Van Gaal wel met hem om zou kunnen gaan. Dat is wel een vereiste. Daarom hoop ik niet dat hij naar PSV (Koeman) gaat. Daar gaat hij zo de mist in, of hij moet vanaf het begin al onmisbaar zijn. Zo niet, dan komt hij daar niet aan de praat.
pi_50068667
Koevermans lijkt te gaan vertrekken lees ik op Voetbalprimeur, Van Gaal schijnt hem niet goed genoeg te vinden. Opvallend nieuws, ik zou het niet slim vinden als het waar is.
That's all folks!
  maandag 4 juni 2007 @ 03:43:54 #50
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50081015
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans lijkt te gaan vertrekken lees ik op Voetbalprimeur, Van Gaal schijnt hem niet goed genoeg te vinden. Opvallend nieuws, ik zou het niet slim vinden als het waar is.
Daarom komt het dan ook van Voetbalprimeur
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')