Nee, dat niet; alleen niet zoveel en niet op de manier zoals El-Salvador vast bedoelde.quote:Max Power schreef:
Wil je beweren dat Dirk er geen geld in steekt dan?
Die schuld lag bij het uitblijven van het nieuwe stadion dankzij de middenstand van Alkmaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
Nee, Dirk stond er buiten. Er waren namelijk problemen tussen de gemeente Alkmaar en zo'n vereniging van winkels (weet even niet zo snel wat de naam daar voor was) die bij dat stadion zouden gaan zitten (kan namelijk commercieel aantrekkelijk zijn) en daar was nogal getouwtrek over. Dit vertraagde de bouw aanzienlijk want AZ mocht niet verder bouwen voordat dit probleem was opgelost. De problemen waren tussen de gemeente en die winkeleigenaren, maar het echte probleem zat tussen AZ en die winkels die meteen ook wat van die grond wilden inpikken en beiden naar de gemeente stapten. Die nam er nogal de tijd voor en volgens mij lag de bouw toen een half jaar stil, een half jaar waarin de aannemers wel gewoon geld behoren te krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Wat ik me herinner is dat Dirk de schuld erg hoog liet oplopen (en zelf garant stond) zodat hij de club nu voor een prikje kon overnemen.
En nog een eigen identiteit gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Had hij daarvoor niet garant gestaan, dan had AZ nu nog in de Alkmaarderhout gespeeld.
Overstadquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, Dirk stond er buiten. Er waren namelijk problemen tussen de gemeente Alkmaar en zo'n vereniging van winkels (weet even niet zo snel wat de naam daar voor was) die bij dat stadion zouden gaan zitten (kan namelijk commercieel aantrekkelijk zijn) en daar was nogal getouwtrek over. Dit vertraagde de bouw aanzienlijk want AZ mocht niet verder bouwen voordat dit probleem was opgelost. De problemen waren tussen de gemeente en die winkeleigenaren, maar het echte probleem zat tussen AZ en die winkels die meteen ook wat van die grond wilden inpikken en beiden naar de gemeente stapten. Die nam er nogal de tijd voor en volgens mij lag de bouw toen een half jaar stil, een half jaar waarin de aannemers wel gewoon geld behoren te krijgen.
Je kan ook overdrijven. Dertig miljoen neerleggen om je nieuwe stadion te redden ok, maar je geld in Feyenoord steken....dat is hetzelfde als Castro 30 miljoen geven op zijn belofte dat hij brood voor het volk koopt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:05 schreef BobRooney het volgende:
Gaat Scheringa Feyenoord kopen?
Hij kan het ze ook lenenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Dertig miljoen neerleggen om je nieuwe stadion te redden ok, maar je geld in Feyenoord steken....dat is hetzelfde als Castro 30 miljoen geven op zijn belofte dat hij brood voor het volk koopt.
Moest van Schaarsquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Luijxck nog een jaartje uit Alkmaar wegblijven![]()
Mag zo'n clausule uberhaupt wel? In Engeland was er toch ook wat comotie over dat keeper Howard wegens een clausule niet tegen oude club Man United mocht spelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:59 schreef BobRooney het volgende:
Tuurlijk. Je kan ook gewoon en clausule laten maken. En als die er niet is, dan moet zo een speler gewoon 100% zijn best doen.
helaas
In Football manager hebt je het welquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Mag zo'n clausule uberhaupt wel? In Engeland was er toch ook wat comotie over dat keeper Howard wegens een clausule niet tegen oude club Man United mocht spelen?
Voetbalzone (quote:‘AZ meldt zich ook voor Lazovic’
Danko Lazovic mag niet klagen over een gebrek aan belangstelling. De aanvaller van Vitesse staat in de belangstelling van PSV, maar geniet volgens het Algemeen Dagblad nu ook de interesse van AZ.
Naar verluidt moet de 24-jarige Servische aanvaller samen met de nieuwe aankoop Ariclenes da Silva Ferreira, voetbalnaam Ari da Silva, de aanval van de Alkmaarders vormen. Shota Arveladze dreigt immers zijn carrière te beëindigen, terwijl Danny Koevermans met buitenlandse interesse schermt.
Net als PSV zal ook AZ aan de vraagprijs van acht miljoen euro moeten voldoen om daadwerkelijk Vitesse-directeur Paul van der Kraan en technisch manager Jan Streuer te overtuigen. De kans dat de Arnhemmers hem voor veel minder van de hand doet is nihil.
Van de acht miljoen euro gaat volgens een clausule immers een derde naar Feyenoord. Bovendien hebben enkele externe personen, die de transfer vorig jaar mogelijk maakten, nog een bedrag van twee miljoen tegoed. Van de vraagprijs blijft dus een klein bedrag over, dat bovendien gebruikt moet worden om de schulden af te lossen
Volgens mij gaat dat ontzettend botsen tussen die 2.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Onder van Gaal hebben de spelers weinig in te brengen, dus kan je een lazovic ook omturnen..
yup:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef twi het volgende:
Nee hoor, dat gaat niet botsen. Want Lazovic wil Champions League spelen, net hetgeen AZ hem niet kan bieden.
Godzijdank. Is er toch nog een positief punt aan het mislopen van de CLquote:Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.
De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.
“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”
“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.
De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
klootzak zijn =! mentale hardheid.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef DeVinger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danko Lazovic
Een brutale speler zou AZ niet mistaan, winnen jullie nog is prijzen![]()
Nee, ik leg niet de link tussen brutaliteit en prijzen pakken. Wel tussen weten wat nodig is om te winnen en prijzen pakken. Jullie hebben leuke voetballers, maar mentaal zwakke zieltjes. Mentale hardheid hebben jullie nodig.
één keer lastig gedaan....bij Feyenoord was hij één en al last. Het is dat hij zo'n beetje elke keer in de basis stond bij Vitesse, anders had ik zeker wel verwacht dat hij nog meer van zulk soort "zeldzame" momenten gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef DeVinger het volgende:
Yeah wha-ever, kom maar is met tegenargumenten
Ten eerste, het is geen irritant kutventje. Ten tweede, mits goede coach is het een topvoetballer.
Louis kan hem makkelijk aan en dan heb je nergens last van.
Dit seizoen heeft hij een keer lastig gedaan, tijdens de play offs, dat heeft de Mos uitstekend opgelost en vervolgens kegelt hij NEC uit de play offs. Kortom, hij laat zijn voeten spreken.
Dat is het hem nou juist; AZ is een team en geen samenraapsel van talentvolle en fantastische individuen, uitleg waarom je gewisseld wordt zou niet eens nodig moeten zijn tijdens de wedstrijd. Als je gewisseld wordt, dan is het in het belang van het team en dien je dat zonder morren te doen. Lazovic zou wat dat betreft dan ook niet de groep passen denk ik zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef DeVinger het volgende:
Lazo is bij Vitesse ook gewoon paar keer gewisseld dat hij flink boos werd.
Nu beginnen we ergens te komen. Dat laatste hebben jullie zeker nodig wil je echt doorstoten naar de top.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist; AZ is een team en geen samenraapsel van talentvolle en fantastische individuen, uitleg waarom je gewisseld wordt zou niet eens nodig moeten zijn tijdens de wedstrijd. Als je gewisseld wordt, dan is het in het belang van het team en dien je dat zonder morren te doen. Lazovic zou wat dat betreft dan ook niet de groep passen denk ik zo.
Nu kan ik er best flink naastzitten hoor, zeker aangezien AZ grote interesse in Lazovic had; blijkbaar willen ze toch meer toe naar spelers met meer individuele klasse & -uitstraling.
Daarom komt het dan ook van Voetbalprimeurquote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans lijkt te gaan vertrekken lees ik op Voetbalprimeur, Van Gaal schijnt hem niet goed genoeg te vinden. Opvallend nieuws, ik zou het niet slim vinden als het waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |