Dat dus. Misschien moet de "!" in een "?" veranderd worden.quote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je loopt op de zaken vooruit.
Nou ja, ik schat AZ ook wel hoger in dan Excelsior, tis alleen wel zo dat je het nog steeds moet doen ook al lijkt de pot op papier al gespeeld in het voordeel van AZ.quote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kom op, een beetje zelfverzekerd mogen jullie wel zijn hoor.
Voor mij wordt het helemaal problematisch mochten ze het halen. Met UEFA-Cup op donderdag kon ik het mij nog wel eens permitteren om college op vrijdag te missen, meestal stond er toch niet veel ingeroosterd, aangezien het donderdagavond bieravond is. Het is nog maar te bezien of ik eventueel een CL-wedstrijd mee kan pakken. De tegenstanders zijn er echter wel vaak mooier, dan kijk ik daar met alle plezier op tv naar.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige die die geweldige UEFA-avondjes gaat missen?
Met CL, laten we realistisch zijn, is AZ wellicht eerder uitgespeeld dan UEFA-cup. En het is niet dat ik me niet vermaak met UEFA-voetbal.
Als ze gewoon 3e worden in de poule, wat op zich haalbaar moet zijn, dan spelen ze volgend jaar én CL én UEFA!quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Met CL, laten we realistisch zijn, is AZ wellicht eerder uitgespeeld dan UEFA-cup. En het is niet dat ik me niet vermaak met UEFA-voetbal.
Goed puntquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ze gewoon 3e worden in de poule, wat op zich haalbaar moet zijn, dan spelen ze volgend jaar én CL én UEFA!
Haha, ik herken het wel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Is inderdaad wel leuk, eens andere tegenstanders en reisjes enzquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt me geweldig om met Arsenal UEFA Cup te spelen een keer om eerlijk te zijn
my two cents....quote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ze gewoon 3e worden in de poule, wat op zich haalbaar moet zijn, dan spelen ze volgend jaar én CL én UEFA!
Maar laat ze eerst maar eens kampioen worden...Word nog spannend zat. Maar voordeel is dat vooral van Gaal natuurlijk wel heel ervaren is met dit soort situaties...Met een Adriaanse was dit misschien wel heel wat anders geweest...
Gele kaarten uit laatste speelronde gaan niet mee, zoiets stond in de krant.quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Gelden de gele kaarten overigens van Excelsior ook voor de nacompetitie? Zo ja, dan zou ik als ik Lokhoff was een B-team het veld in gooien, en bovendien spelers rust gunnen.
Theo Zwarthoed op doel zetten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |