abonnement Unibet Coolblue
pi_48033155
Nu nog strijdend voor de treble, uitieindelijk met lege handjes
Al hoop ik wel dat jullie die moffen pijn doen vanavond
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 5 april 2007 @ 09:54:57 #3
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48033165
Treble?
Zoiets heet een triple toch?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48033264
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef Lariekoek het volgende:
Treble?
Zoiets heet een triple toch?
Ook wel treble genaamd
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 5 april 2007 @ 10:05:31 #5
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48033465
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef cohen het volgende:

[..]

Ook wel treble genaamd
Treble is een Nederlandse meidengroep die in zelfverzonnen taal zingt.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 5 april 2007 @ 10:06:55 #6
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_48033505
Treble??

Dat is Landskampioen, beker, en CL league.....

UEFA is echt maar een troostprijs hoor
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:07:06 #7
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48033516
quote:
AZ gaat doelstellingen bijstellen

AZ gaat de doelstellingen omhoog bijstellen. Dat vertelde voorzitter Dirk Scheringa maandag bij de bekendmaking van de contractverlenging van trainer Louis van Gaal.

Wat AZ de komende seizoenen precies wil bereiken, vertelde de preses niet. „Dat is niet verstandig. Op 1 september laten we weten wat onze doelen zijn. Dan is de transferperiode afgelopen. Dit seizoen gebeurde het bijvoorbeeld dat Joris Mathijsen op het laatste moment naar Hamburger SV vertrok. Zoiets kan nu weer gebeuren. Daarom vertellen we onze plannen pas als de samenstelling van de spelersgroep definitief is.”

Scheringa toonde zich bijzonder gelukkig met de nieuwe overeenkomst met Van Gaal. „We hebben er nooit een geheim van gemaakt het contract te willen verlengen. Deze nieuwe verbintenis past prima in ons meerjarenplan. Net als het opwaarderen van de contracten van Marcel Brands en Toon Gerbrands.” De directeuren voetbalzaken en algemene zaken hadden al een contract voor onbepaalde tijd bij AZ.

Van Gaal noemde een aantal redenen om langer bij AZ te blijven. „Ten eerste is de samenwerking tussen mij en de directie fantastisch. De manier van werken past bij mij. Ten tweede ben ik zeer te spreken over de wisselwerking met de spelersgroep. Ik vind het bijzonder hoe wij hier bij AZ met elkaar omgaan. Er is hier door mijn voorganger Co Adriaanse, Martin van Geel, Toon Gerbrands en Marcel Brands een cultuur gecreëerd die fantastisch bij mij past.”

Een van de belangrijkste redenen voor Van Gaal om zijn contract te verlengen zijn de toekomstplannen van AZ. „Ik vind het verstandig om die plannen pas op 1 september bekend te maken. Maar alles wat Scheringa mij twee jaar geleden beloofd heeft, is waargemaakt. De samenwerking die ik voor ogen had, is uitgekomen. Ik heb de ambitie om te winnen, AZ heeft die ook. En natuurlijk vind ik het ook wel lekker om in Nederland te blijven werken. Mijn dochters zullen blij zijn.”
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48033528
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Treble is een Nederlandse meidengroep die in zelfverzonnen taal zingt.
ja dat idd ook :-) maar als je ff goed doorgoogeld, dan zie je dat ze in engeland ook dit woord gebruiken:

bijvoorbeeld dit artikel: http://www.voetbalnext.nl(...)1200.gebruikernieuws
wie zaait zal oogsten.....
pi_48033577
Ja, beetje matige titel...:P

Misschien eindigen ze het jaar zonder prijzen (zou jammer zijn) maar als de de halve finales of verder halen van de UEFA Cup, en de beker en ook nog eens in de top 3 eindigen van de competitie kan je wel spreken van een topteam dat fantastische resultaten haalt hoor. Wat wil je liever? Finalist zijn in een internationaal bekertoernooi of dwinnaar van een (zwakbezet) nationaal bekertoernooi? Ik zou het wel weten hoor...
Persoonlijk denk ik dat de enige kans die ze nog hebben de nationale beker is en of ze die nou hebben of niet naar mijn mening is het seizoen dan geslaagd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48033707
Ik win liever de nederlandse beker dan de finale verliezen van de UEFA Cup. Je speelt toch voor de prijzen? niet voor de finales
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 5 april 2007 @ 10:14:32 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48033737
quote:
Scheringa: 'Spelers Ajax en PSV benaderen ons'

5/4/2007 10:00

Niet alleen scout AZ actief bij de concurrentie, volgens voorzitter Dirk Scheringa hebben ook spelers van Ajax en PSV zelf zich gemeld in Alkmaar.
AZ richt inmiddels ook pijlen op spelers van PSV en Ajax. Volgens Scheringa moet deze waarschuwing aan het adres van de concurrenten serieus genomen worden. 'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen', zegt de preses in het AD.

'Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.'

Komende zomer slaat AZ mogelijk al zijn slag in Amsterdam en/of Eindhoven. 'Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald', aldus Scheringa.

'Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.'
Bron: VI
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48033806
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bron: VI
Stekelenburg, Maduro
pi_48033885
Ik denk dat dat gaat om Maduro en Perez van Ajax en misschien Cocu (terug op het oude nest?) Of Aisatti
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 5 april 2007 @ 10:21:00 #14
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48033940
Cocu terug op het oude nest?
Heeft die ooit voor AZ gespeeld dan

Maduro en Stekelenburg mag Ajax van mij wel houden trouwens.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48033990
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef Lariekoek het volgende:
Cocu terug op het oude nest?
Heeft die ooit voor AZ gespeeld dan
Hij is zelfs opgeleid door AZ

als ik me niet vergis

Aissati mag van mij meteen komen. Dat vind ik echt een goeie speler. Cocu..tja...misschien kan hij in de technische staf?
pi_48034012
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef Lariekoek het volgende:
Cocu terug op het oude nest?
Heeft die ooit voor AZ gespeeld dan
Yup, in de seizoenen 88/89 & 89/90.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:24:56 #17
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48034059
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef BobRooney het volgende:


Hij is zelfs opgeleid door AZ

als ik me niet vergis

Aissati mag van mij meteen komen. Dat vind ik echt een goeie speler. Cocu..tja...misschien kan hij in de technische staf?
Wat grappig.
Maar ik denk dat Cocu alleen komt als Alex en Gomez weg zijn bij PSV, als hij al niet stopt.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48034078
Iedereen weet nu al zeker dat het om Maduro gaat. Ook lullig voor die gozer. Echt een typische AZ-speler trouwens. Wat je trouwens niet kan zeggen van Cziommer. Die straalt arrogantie uit en dat past niet bij AZ.
wie zaait zal oogsten.....
pi_48034139
Cziommer naar Ajax, Maduro naar AZ...ik vind het een goeie ruil. Ik weet zeker dat Louis van Gaal Maduro weer aan het voetballen krijgt.
pi_48034387
Maduro is ook een goeie voetballer, maar hij heeft betere voor zich. Alleen raar dat Ajax hem geen contractverlenging geeft. Ik denk dat Louitje daar wel raad mee weet. Misschien heeft John de Jong zich wel gemeld bij AZ. Die komt toch nooit meer in beeld bij PSV
wie zaait zal oogsten.....
pi_48034403
Kan Az beter niet op zoek naar een rechtermiddenvelder in een 4-4-2 systeem?
pi_48034430
Zal Michael Lamey wel geweest zijn.
pi_48034445
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef ruud.nl het volgende:
Zal Michael Lamey wel geweest zijn.
domper
pi_48034526
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:37 schreef BobRooney het volgende:

[..]

domper
Reiziger zou ook nog kunnen, of misschien Addo.
pi_48034599
reiziger zal toch wel beseffen dat zelfs een eerstedivisieclub hem niet wil.
wie zaait zal oogsten.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')