Schaars / Molhoek / Martens / <vacature>quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Tomhoog het volgende:
Wie wordt de nieuwe linksmid?!?
Martens?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schaars / Molhoek / Martens / <vacature>
Martens stond de hele tijd linksmid toen Cziommer/Dembele op 10 stond vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Martens?
Molhoek je dat die goed bezig was? nja ikweet het nog niet.. Schaars alweer terug?
checkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef Gatalin het volgende:
Dat vraagteken mag nu ook wel uit de TT![]()
Mooie aankoop, ben blij dat hij nu eindelijk binnen is.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Makélélé heet toch ook geen Makéluhluh?
Staat er een streepje op de laatste e in Dembele dan? Dan heb je gelijk jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb overigens gisteren voor het eerst iemand Moussa Dembélé's naam goed horen uitspreken: door Pocognoli
Voetbalcommentators, Van Gaal, allemaal zeggen ze Dembéluh. Makélélé heet toch ook geen Makéluhluh?
Die staat er!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Staat er een streepje op de laatste e in Dembele dan? Dan heb je gelijk ja
Daar gaat je goeie indrukquote:Ik woon in Belgie
Ik zou toch zweren dat dat Shota is op de fotoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
AZ in Engeland aangekomen.
Ergens wist ik dat deze me nog de kop zou kunnen kosten..quote:
Kan Agustien ook niet linkshalf voetballen? Gaat d'r trouwens nog wat live uitgezonden worden van AZ deze voorbereiding, of zit dat d'r niet in?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schaars / Molhoek / Martens / <vacature>
Joehoe, Darkshinequote:'77 Wissel AZ
AZ wisselt drie spelers tegelijk: Opdam voor Pocognoli, Vormer voor De Zeeuw, Agustien voor Jenner
Is een best elftal en dan hebben ze nog een boel achter de hand.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling AZ: Boy Waterman, Grétar Steinsson, Ryan Donk, Kew Jaliens, Sebastien Pocognoli, Julian Jenner, Demy de Zeeuw, Haris Medunjanin, Maarten Martens, Moussa Dembélé, Ari.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:44 schreef foetre het volgende:
koeff naar feyenoord!!!
Nopequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef Devano het volgende:
Heeft Grazi nog minuten gepakt?
quote:aan: dannykoeversmans@az.nl
onderwerp: Basisplaats AZ
Beste Danny,
Ik heb via meerdere kanalen vernomen dat jij geen toekomst voor jezelf meer bij AZ ziet.
Bepaald door het feit dat jij volgens jezelf en je zaakwaarnemer geen basisplaats krijgt in het elftal van AZ. Mede vanwege het aantrekken van twee nieuwe spitsen (Ari en Pellè) zou jouw positie in gevaar komen. Het totaal zou i.p.v. drie spitsen zoals vorig jaar, nu verhoogd zijn naar vier.
Nu zit ik met het volgende, ik heb de selectie van Feyenoord eens bekeken en volgens de door hun geplaatste informatie op de website zijn er momenteel 5 spitsen.
Makaay, Mols, Slory, Vincken en zelfs Drenthe, dit zou betekenen dat jij als nummer 6 op de lijst komt. Mijn inziens ga je er dan niet op vooruit om voor Feyenoord te gaan spelen.
Graag hoor ik jouw reactie hierop
De ballen fuckbuddy.
Drenthe een spits? En net alsof Koevermans de concurrentiestrijd niet zou winnen van Mols (quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar ik zat me net eens te verdiepen en kom tot de conclusie dat er bij Feyenoord 5 spitsen zijn.
Makaay, Mols, Slory, Vincken en zelfs Drenthe. Dus zou hij nummer 6 worden
Zonder Drenthe nummer 5.
Drente kan prima op linksvoor spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Drenthe een spits? En net alsof Koevermans de concurrentiestrijd niet zou winnen van Mols (), Slory en Vincken.
2-1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
Anders gaat Feyenoord gewoon weer 3-4-3 spelen om dat geweldige doelsaldo van vorig jaar te evenaren.
Maareh, OT over AZ dan maar. Vorig jaar was de voorbereiding ook muk, maar toen werd NAC met 8-1 weggeveegd. En die 1-1 was een grabbelfout van Didulica.
Geen een club uit de top 3 heeft een geweldige voorbereiding.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Liever een slechte voorbereiding dan eentje waar elke wedstrijd met 8-0 gewonnen wordt. Zorgt er gelijk voor dat men bijd e start van de competitie met beide benen op de grond staat.
Mooie fotoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Koef kijkt ernaar en denkt:
Mooi toch? houdt het lekker spannendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Enchanter het volgende:
Geen een club uit de top 3 heeft een geweldige voorbereiding.![]()
Als we een thermometer in zijn reet stoppen en ook in die van Koef, kunnen we zien welke van de twee het bankje het warmst houdt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Dit zijn nog steeds "trainingwedstrijdjes" beetje rouleren etc etc..
Maak me geen zorgen om, Middelsbrough kan een mooie pot worden.
Dan zullen we eens wat onze Pellè allemaal kan!
Meer doelpunten dan Opdam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
Wat verwacht men van Ari eigenlijk?
jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Nog twee te gaan wie maakt er een prachtig nieuw topic?
Met plaatjes van Pellè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |