abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:44:35 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:47:39 #2
55709 Stereotomy
pi_50968999
quote:
Koef wil weg
Vind ik ook wel hoor. Dat je topscorder bent en populair hoeft nog niet te betekenen dat je moet gaan janken als je moet vechten voor je basisplaats. Het is geen kinderuitje, werken voor je geld moet je.

Meneer is gehaald als pinch-hitter, heeft 1 seizoen laten zien dat hij ook kan scoren als basisspeler, en dan nu janken dat hij niet 'automatisch' een basisplaats krijgt? Ja zeg.

Neemt niet weg dat ik vind dat Koef wel in de basis moet, maar dat zei ik vorig jaar al.
Confidence through competence
pi_50969008
Danny Danny Danny Kooeeefff, Danny Koeeeoeeeefffff
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:50:17 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_50969079
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Danny Danny Danny Kooeeefff, Danny Koeeeoeeeefffff
tvp
Zing het dan tenminste goed. 2x Danny, 1 x koef en dan herhalen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50969174
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef Blight het volgende:

[..]

Zing het dan tenminste goed. 2x Danny, 1 x koef en dan herhalen.
Ja, weet ik veel..
heb verder ook niks met AZ
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:54:27 #6
52871 Blight
Supersized.
pi_50969214
Ik heb ook niets met de kaasboeren, maar het is gewoon op de melodie van Boney M's Daddy Cool.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:54:35 #7
55709 Stereotomy
pi_50969216
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja, weet ik veel..
heb verder ook niks met AZ
Nee, daarom ben je de laatste 10 topics ook al geregeld hier te vinden, samen met die Ajax-kliek.
pi_50969310
Leedvermaak
pi_50969371
haha, az pakt wederom niks dit jaar. Daar gaat het collectief van ajax, psv en feyenoord voor zorgen. Maar geen zorgen, jullie mogen de 4e plek pakken hoor, samen met heerenveen ofzo
pi_50969405
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef pony_pak het volgende:
samen met heerenveen Groningen

Gaat Luirink trouwens nog speelminuten krijgen volgend seizoen?
Zit daar een beetje weg op de bank weg te rotten bij jullie.. Wat moet hij ongeveer kosten, kan wmb zo weer terug naar Groningen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:05:32 #11
55709 Stereotomy
pi_50969566
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gaat Luirink trouwens nog speelminuten krijgen volgend seizoen?
Zit daar een beetje weg op de bank weg te rotten bij jullie.. Wat moet hij ongeveer kosten, kan wmb zo weer terug naar Groningen.
Ja, die arme jongen is zijn jukbeenbreuk nooit te boven gekomen. Jammer, ik vond het wel een goeie speler eigenlijk. Misschien moet hij gewoon lekker doortrainen en weer het vertrouwen krijgen van de trainer. Of omscholen tot veredigende middenvelder of rechtsback.
pi_50969849
Volgens mij kan hij gewoon beter een club zoeken waar ie elke week in de basis staat.
Hij heeft enorm veel talent en dit is dodelijk voor zijn ontwikkeling imo.
pi_50969951
Mochten Koef en Shota vertrekken, dan hebben ze alleen nog Ari en Dembele. Alleen daarmee win je de oorlog niet, wie zou AZ verder kunnen aantrekken?
  Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 14:20:00 #14
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50969968
Koevermans moet gewoon spelen, bij AZ wordt ie alleen gewaardeerd om zijn invalbeurten en bij Feyenoord hoeft hij alleen met charisteas te concureren voor de 2e spits.
pi_50970053
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koevermans moet gewoon spelen, bij AZ wordt ie alleen gewaardeerd om zijn invalbeurten en bij Feyenoord hoeft hij alleen met charisteas te concureren voor de 2e spits.
Bij Feyenoord mag 'ie met Makaay in de spits komen staan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:24:19 #16
55709 Stereotomy
pi_50970094
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:15 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij kan hij gewoon beter een club zoeken waar ie elke week in de basis staat.
Hij heeft enorm veel talent en dit is dodelijk voor zijn ontwikkeling imo.
Koef of Luirink
pi_50970115
Luirink natuurlijk..
pi_50970259
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vind ik ook wel hoor. Dat je topscorder bent en populair hoeft nog niet te betekenen dat je moet gaan janken als je moet vechten voor je basisplaats. Het is geen kinderuitje, werken voor je geld moet je.
En op basis van wat zou Ari wel in de basis moeten staan? Koevermans is volkomen onterecht direct gedegradeerd tot 4de spits zodat ze hem konden verkopen. AZ heeft moeite met een vervanger regelen en wil hem dan niet meer verkopen aan een ineens veel sterker lijkend Feyenoord. Vind je het gek dat Koevermans dan gaat schoppen?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:33:27 #19
55709 Stereotomy
pi_50970357
quote:
En op basis van wat zou Ari wel in de basis moeten staan? Koevermans is volkomen onterecht direct gedegradeerd tot 4de spits zodat ze hem konden verkopen.
Bullshit. Er is geen basis waarom Ari in de spits moet. Ook is er geen basis waarom Koef nu opeens 4e spits is. Iedreen moet vechten om zijn plaats: Koef denkt dat ie het niet aankan en wil weg. En dat is een verkeerde mentaliteit, mijns inziens.

Daarom is het raar van Koef dat ie nu begint te schoppen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:41:46 #20
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_50970631
Het feit dat voor Ari veel geld is neergelegd is een kleine indicatie. Je koopt geen speler met een hoop bombarie om hem op de bank te zetten. Dat is kapitaal vernietiging.
Overigens lijkt het me handiger om aan Glasgow te verkopen.
pi_50970696
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bullshit. Er is geen basis waarom Ari in de spits moet. Ook is er geen basis waarom Koef nu opeens 4e spits is. Iedreen moet vechten om zijn plaats: Koef denkt dat ie het niet aankan en wil weg. En dat is een verkeerde mentaliteit, mijns inziens.

Daarom is het raar van Koef dat ie nu begint te schoppen.
Tuurlijk niet. De nieuwkomer moet zich altijd bewijzen ten opzichte van de topscoorder van het vorige seizoen. Als je een seizoen als Koevermans hebt gehad, dan mag je echt wel verwachten dat je redelijk wat vertrouwen krijgt van een trainer. Dat mag echt wel.

Daarnaast vergeet je de hele gang van zaken. Koevermans mag weg van AZ, omdat ze speeltijd niet kunnen garanderen en een nieuwe spits wil halen. Koevermans wil niet persee weg, maar vond het dan wel prima volgens mij, omdat ie amper aan spelen toe zou kunnen komen. Dan kan Koevermans naar Feyenoord - dat lijkt prima, maar nu heeft Feyenoord ineens wel een team staan met Gio en Makaay. Daarbij heeft AZ nog steeds geen spits weten te contracteren en mag Koevermans ineens weer niet weg.

Wat zou jij dan als Koevermans zijnde doen? Lekker weer gaan trainen en op de bank zitten een jaar bij AZ of wat proberen te forceren?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:29 #22
55709 Stereotomy
pi_50970826
Van Gaal heeft sowieso oude spelers altijd de voorkeur aan het begin van het jaar. Kijk naar Opdam, Meerdink en ook Koef aan het begin van het afgelopen seizoen. Pas nadat Opdam en Meerdink niet meer voldeden, kwamen de nieuwelingen in het veld. Dembele had ook na een tijd een basisplaats, maar omdat Koef veel meer scoorde, kwam hij er weer vaker in.

Er wordt uitsluitend opgesteld aan de hand van kwaliteit, en niet aan de hand van koopprijs, want dan had Luirink er wel vaker ingestaan, he Venom?
pi_50970919
Er zijn nu nog amper oude spelers over.
pi_50971289
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:

Er wordt uitsluitend opgesteld aan de hand van kwaliteit, en niet aan de hand van koopprijs, want dan had Luirink er wel vaker ingestaan, he Venom?
Ik weet het goed gemaakt.. Wij kopen hem terug voor een bedrag van laten we zeggen 750.000 euro. We laten hem twee jaar in de basis voetballen zodat hij weer ervaring op kan doen (ook in europa) om hem weer op een AZ acceptabel niveau te krijgen.
Als die periode erop zit dan kopen jullie hem weer terug voor 5 miljoen om hem als basisspeler te gebruiken, dan heb je een dure speler in de basis staan ipv op de bank.. Win win situatie.
(Dit alleen als Kruiswijk zou vertrekken, maar dat is logisch)
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:05:17 #25
69066 cohen
immer 2.
pi_50971408
weet iemand hoe het gister is afgelopen met al die mensen die in de rij stonden voor de shirts? Ik heb een mooi tenuetje van Donk weten te bemachtigen, maar ik stond redelijk vooraan. Toen ik wegging stond de rij tot onderaan de trap buiten! Echt kansloos. Die hadden zeker niks kunnen kopen?
wie zaait zal oogsten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')