Maar ben jij eigenlijk nu ook met je afscheidstour bezigquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:52 schreef jpjedi het volgende:
Italianen hebben inderdaad weinig soeps meer rijden. Pozzato had ook maar mazzel dat Freire hem niet niet meer pakte.
quote:
As we speak is het verhuis bedrijf bezig. Vanavond is ons huis leeg en gaan we hier camperen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar ben jij eigenlijk nu ook met je afscheidstour bezig![]()
Volgend jaar zomer ben je natuurlijk helemaal into the cricket thing![]()
Ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:02 schreef staticdata het volgende:
TVP en bof zou ook zijn members moeten trainen in bf2 skills
Over camperen gesproken, ben de spullenook aan het pakken voor drie weekjes italiequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef jpjedi het volgende:
As we speak is het verhuis bedrijf bezig. Vanavond is ons huis leeg en gaan we hier camperen.Zitten nu buiten met laptopje op tuintafel.
Eerste week Augustus vliegen we als al het papierwerk in orde is.
Ze vertelden me al dat ik cricket moet leren..ze hebben het uitgelegd maar ik vind het echt een duf spel. Misschien moet ik me er eens in verdiepen.
niemand zou zich aangesproken moeten voelen, we zijn een fun clan dus skills hebbie niet nodigquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor![]()
Misschien dat je eens kijken op huisnummer 12301quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef jpjedi het volgende:
Ze vertelden me al dat ik cricket moet leren..ze hebben het uitgelegd maar ik vind het echt een duf spel. Misschien moet ik me er eens in verdiepen.
Als BoF en skills in dezelfde zin staan voel ik me nooit aangesprokenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:12 schreef staticdata het volgende:
niemand zou zich aangesproken moeten voelen, we zijn een fun clan dus skills hebbie niet nodig![]()
MUST HAVEquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien dat je eens kijken op huisnummer 12301
![]()
[..]
Als BoF en skills in dezelfde zin staan voel ik me nooit aangesproken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
As we speak is het verhuis bedrijf bezig. Vanavond is ons huis leeg en gaan we hier camperen.Zitten nu buiten met laptopje op tuintafel.
Dat heb jij met alles icm skills?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als BoF en skills in dezelfde zin staan voel ik me nooit aangesproken
Heb geen reet te maken met "alle Nederlandse clubs".quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:46 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach doen niet alle Nederlandse clubs dat dan
JP die zorgelijk naar de invulling van zijn tourteam kijktquote:
De mijne is ook klaar, door alle mogelijke kansen, heb ik vandaag er maar een nederlands tintje aangegevenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
JP die zorgelijk naar de invulling van zijn tourteam kijkt![]()
Behalve met bier skillsquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
*zucht*
Klant is koning.
Omdat ik nu nog niet woonachtig ben in m'n nieuwe huis kan ik dus ook de oplevering van ADSL nog niet aanvragen...dan is het straks dus maar bidden dat er een draadloos netwerkje ergens hangt anders zitten we zonder internet
Zal toch niet?quote:Trainingskontrolle im Juni
Sinkewitz positiv
FRANKFURT/M., 18.07.07 (rsn) - Patrik Sinkewitz, über den schon lange Dopinggerüchte kursieren, war bei einer Trainingskontrolle am 8. Juni "positiv". Wie der Bund Deutscher Radfahrer (BDR) am Mittwoch mitteilte, wurde ein erhöhter Testosteronwert festgestellt bei dem 26-Jährigen, der nach seinem Unfall bei der Tour de France derzeit in einem Hamburger Krankenhaus liegt. Später mehr
Misschien reed hij daarom wel tegen de toeschouwer op, bang voor controlequote:
Oh kut earlgrey is foutjequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef jpjedi het volgende:
@Cardinal..wat heb jij nou voor team?
O`grady ligt in het Ziekenhuis lullo... Hushovd is ook gereed om af te stappen. Sprinters kiezen vind ik sowieso gewaagd.
@Cardinal: Freire zit al thuis in de bank.![]()
Gaat om testosteron gehalte. heeft volgens mij niets te maken met zuurstofdragend gehalte van je bloed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien reed hij daarom wel tegen de toeschouwer op, bang voor controle![]()
Of had hij net een hoogte stage achter de rug, dan heb je zowiezo een hogere waarde door meer rode bloedlichaampjes![]()
Dat volgens mij weer te maken heeft met je rode bloedlichaampjes, ben echter geen medicusquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gaat om testosteron gehalte. heeft volgens mij niets te maken met zuurstofdragend gehalte van je bloed.
Valt meequote:
nou nou je zal 1 maandje zonder internet zittenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
*zucht*
Klant is koning.
Omdat ik nu nog niet woonachtig ben in m'n nieuwe huis kan ik dus ook de oplevering van ADSL nog niet aanvragen...dan is het straks dus maar bidden dat er een draadloos netwerkje ergens hangt anders zitten we zonder internet
Heeft met kracht en uithoudingsvermogen van doen. infoquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat volgens mij weer te maken heeft met je rode bloedlichaampjes, ben echter geen medicus
Anyway een hoogtestage geeft daar wel een boost aan
quote:139 Bert Grabsch, TMO, DUI + 1.30.24
140 Ralf Grabsch, MRM, DUI + 1.30.37
Ten eerste is het natuurlijk waardeloze klantenservice dat dat niet mogelijk is. Net alsof ik de enige ben die verhuistquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef staticdata het volgende:
nou nou je zal 1 maandje zonder internet zitten
Enige wat imo relevant in deze zou het internetbankieren zijn. de rest kan je heus wel een maandje zonderquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ten eerste is het natuurlijk waardeloze klantenservice dat dat niet mogelijk is. Net alsof ik de enige ben die verhuist
Ten tweede is internet steeds belangrijker geworden. Het begint al met internetbankieren, daar moet ik anders voor naar een Rabobank vestiging die natuurlijk 's avonds niet open is. Dan moet dat maar op je werk... Daarbij komt nog het normale gebruik van internet: Emails checken, radio luisteren (ik luister bijna nooit normale radio), TV kijken (NOS zend meer en meer grote sportevenementen uit via internet), het kijken van een filmp (ja een film huren, dag) en dan moet ik jullie ook nog een beetje in de gaten houden
Een maand zonder televisie kan ik niet ontzettend van wakker liggen, daar kijk ik nu ook al heel erg weinig naar maar internet is gewoon heel erg makkelijk en redelijk belangrijk.
Jammer, ik heb naar JP geluisterd....quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer, ik heb Wegmann in m'n team....
Cool:quote:13.35 ARD en ZDF
ARD en ZDF hebben woord gehouden. De Duitse tv-zenders hebben de berichtgeving over de Tour de France woensdagmiddag, na het nieuws over de te hoge testosteronwaarde van de Duitse wielrenner Patrik Sinkewitz van T-Mobile, met onmiddellijke ingang beëindigd. Ze hadden al aangekondigd dat te doen in het geval van een nieuwe dopingaffaire, na de bekentenis van onder anderen Jörg Jaksche en Erik Zabel. Patrik Sinkewitz, die door T-Mobile tijdelijk is geschorst, maakte die drastische maatregel noodzakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet het geadopteerde afrikaanse zoontje van Tom Boonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slecht dat ze leuk zijn.![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door jpjedi op 18-07-2007 18:24:57 ]
Scouting!quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:17 schreef ursel het volgende:
[..]Dat deden wij bij de scouting ook altijd, een paar daagjes hiken..
![]()
Veel plezier nog..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:56 schreef jpjedi het volgende:
Ursel is dus ook vertrokken naar de tour:
[afbeelding]
He enige dat ik ervan weet is dat ze ongeveer na elke bal een bakje thee gaan drinken..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je nou een draadje van 7 km regelt, dan kan ik misschien nog van betekenis zijn voor je..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
*zucht*
Klant is koning.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef FJD het volgende:
Boot LAN gaat helemaal goed komenMeer nieuws volgt vanzelf van Ursel maar het zit wel snor
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Scouting!Hiken!
![]()
![]()
Slapen onder een landbouwzeiltje en voor de rest lopen, lopen en euh LOPEN! Heerlijk.. zelfs pissen deden we lopend
Wel achteruit lopend zeiken natuurlijk, gaat een stuk beter
![]()
Steengoed man die shit, ze moeten Scouting verplicht stellen voor al die pokkekoters onder de 14.. stukje opvoeding en discipline e.d.
Akela wij doen ons best! Diniwi lethan horde, scoutinggroep de IJmondtrekkersJe weet toch!
Dikke vette zendmasten pioneren voor de JOTA![]()
Oven bouwen in het bos om brood te bakken
![]()
Heerlijk!
En dan enkele dagen later de kwestie Sneijderquote:"Een grote club meldt zich voor een speler. Dan doen ze een bod en dan ben je hem kwijt. Dat is nou eenmaal de voetbalwereld", zegt Ten Cate over de kwestie-Suarez tegen Highlow Communications. "Dat is al sinds jaar en dag zo en dan kun je je wel verschuilen voor de realiteit, maar dat heeft zo weinig zin. Ik begrijp de reactie bij Groningen, maar het is niet realistisch, want de speler wil graag en volgens mij heeft Ajax wel een hoger niveau dan Groningen."
quote:Ajax wil Wesley Sneijder liever niet laten vertrekken en zou de vraagprijs voor de geboren Utrechter al hebben opgeschroefd naar dertig miljoen euro
Zei ik al..erfdienstbaarheid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef ursel het volgende:
Mja, en nog ander nieuws, dan ga ik weer verder naar de volgende etappe..
Het ziet er steeds meer naar uit dat wij recht hebben op het stuk grond. Volgens zeggen zouden wij middels een notariele akte het grond aan ons kadaster toe moeten laten voegen. Zelfs al zou het kwaad-willens toege-eigend zijn toendertijd dan zou het recht op het stuk grond verjaren na 20 jaar. Aangezien we ondertussen al op 35 jaar zitten mag het duidelijk zijn dat we daar wel binnen vallen.
Vanavond even de oude bewoner op de koffie uitnodigen en horen of hij al wat nieuws heeft voor ons.
Daarnaast heb ik begin van het jaar ook al wel eens verteld over de kwestie van onze gevel.
Alles was ondertussen al rond en eergisteren had ik het met de buurvrouw nog over wanneer ze zouden beginnen. Belden ze heel toevallig (zonder aankondiging) aan met de mededeling dat ze een steiger kwamen opzetten. Ze wisten nog niet wanneer ze met het werk zouden beginnen, maar dat zou niet lang meer duren. We zouden het van te voren horen.
Ging vanochten om half 8 weer de bel. "Ja, we gaan beginnen.... ". Ik zei nog tegen die vendes dat die geluk had dat die niet al begonnen was, omdat die zich dan niet aan z'n woord gehouden had..![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:41 schreef Mr_Baus het volgende:
Nee joh.. al die papieren en afspraken en notarissen, rechters en andere korpsballen![]()
Je zet gewoon die grens af met prikkeldraad, schrikdraad, de hele zooi. En dan pioneer je nog ff een checkpoint Charlie in elkaar en dan zeg je gewoon dat je geen invasies tollereert en dat ze moeten oppassen voor de mijnen![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:44 schreef Sickert het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ging stuk
Claymores doen overigens ook wonderen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk!! Die zijn keigoed!
Lots of claymores
![]()
Jij wil er vast wel een aantal in elkaar timmeren voor Ursel, toch?![]()
Niet Fok!ken met BoF! We gaan jouw tuin eens even stevig aanpakken, UrselRob de tuinman is er niets bij
![]()
Baus is hovenier geweest heh, je weet.. Hoe groot wou je die tuin hebben? We moeten toch wel een beetje fatsoenlijk kunnen BBQ'en, ja toch?
En Kev moet zijn tank kwijt kunnen, lijkt mij namelijk tactischer om die aan de achterkant te hebben ipv voor de deur als we gaan BBQ'en.![]()
Belangrijker: Hoeveel tuin willen je buren kwijtrakenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Hoe groot wou je die tuin hebben?
Mja, officieel heb ik nog geen achterom, maar als je die garage (waar dat stukje grond "toebehoort") neer kan halen, dan kan Kev zijn tank daar wel kwijt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk!! Die zijn keigoed!
Lots of claymores
![]()
Jij wil er vast wel een aantal in elkaar timmeren voor Ursel, toch?![]()
Niet Fok!ken met BoF! We gaan jouw tuin eens even stevig aanpakken, UrselRob de tuinman is er niets bij
![]()
Baus is hovenier geweest heh, je weet.. Hoe groot wou je die tuin hebben? We moeten toch wel een beetje fatsoenlijk kunnen BBQ'en, ja toch?
En Kev moet zijn tank kwijt kunnen, lijkt mij namelijk tactischer om die aan de achterkant te hebben ipv voor de deur als we gaan BBQ'en.![]()
Die werden gebeten door een dikke vette malaria-teek,quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we met z'n allen een gedicht voor JP & Lies maken, ik begin wel:
Er waren eens 2 mensen uit Prinsenbeek.....
.......................................................................
Officiele P2000 melding zojuist..quote:18:38:12 18-07-07 11 I AMBU heb je nou je zin? je hebt de dennis KAPOT gemaakt........
707181838121520032 1520032 Witte Kruis Den haag ( Ambulance 32 )
Jij altijd met mijn B-team..quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef BattleLies het volgende:
1 Rubberen Robbies
2 handige harrys
3 Hertog Jan
4 RondjeBoF
5 Equipe de Fuentes
6 De Asfaltknuffelaars
7 W00t IJsmuts
8 Raffie
Tsss ... gok eens wat beter mannen!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Die werden gebeten door een dikke vette malaria-teek,
Want de films bleken gedownload ipv de videotheekquote:
En dat mag niet, je weet toch, alleen software dus die statements die zijn fakequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef Veerie het volgende:
[..]
Want de films bleken gedownload ipv de videotheek
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef jpjedi het volgende:
Ursel wat doe je toch allemaal daar...je betn echt van slag door dat grond gedoe..
[..]
Officiele P2000 melding zojuist..![]()
[..]
Jij altijd met mijn B-team..![]()
Zelfs Kev zijn dikke poepluier werd daarvan een beetje bleek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En dat mag niet, je weet toch, alleen software dus die statements die zijn fake
Moet ik die tijdsverhouding net zo zien als je vorige..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:42 schreef FJD het volgende:
Nog twintig minuutjes dan is t filmpje van de Ispy moord klaar
surinaamsestudenten tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:42 schreef FJD het volgende:
Nog twintig minuutjes dan is t filmpje van de Ispy moord klaar
Waarna de gozer van de stomerij niet meer zo vrolijk keekquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Zelfs Kev zijn dikke poepluier werd daarvan een beetje bleek.![]()
want de vorige keer koste hem ruim een week!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Waarna de gozer van de stomerij niet meer zo vrolijk keek
Wel tijd voor een bakkie maar niet voor een plakkie cakequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
want de vorige keer koste hem ruim een week!
en als avond eten een dikke bak friet inclusief medium milkshakequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wel tijd voor een bakkie maar niet voor een plakkie cake
oh dayum!! nu moet ik ff denken..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
en als avond eten een dikke bak friet inclusief medium milkshake
veer en ik kijken Evan almightyquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Mr_Baus het volgende:
oh! 1337 bars! Het is Baus op je beeldscherm, JE WEET TOCH!
plus sperziebonen en pinda's van professionele eigen kweekquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
en als avond eten een dikke bak friet inclusief medium milkshake
vind u het erg als ik uw vorige zin even bespreek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
plus sperziebonen en pinda's van eigen kweek![]()
U = Jake, barst maar los is sta open voor uw gepreekquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:10 schreef Sickert het volgende:
vind u het erg als ik uw vorige zin even bespreek?
je lijkt wel op die jonge, freek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
U = Jake, barst maar los is sta open voor uw gepreek
enne was jij niet die jongen van toen, je weet wel met die oprispingen vanuit de maagstreek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Sickert het volgende:
je lijkt wel op die jonge, freek.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
HELP!
het is weer eens zover....
mn taakbalk staat rechts verticaal in mn scherm,hoe krijg ik hem weer onderin?
jij die andere poepend in die beek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef FJD het volgende:
[..]
enne was jij niet die jongen van toen, je weet wel met die oprispingen vanuit de maagstreek?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er waren eens 2 mensen uit Prinsenbeek...
....Die werden gebeten door een dikke vette malaria-teek,
Daarna was het Frank die bezweek...
...Want de films bleken gedownload i.p.v. de videotheek,
En dat mag niet, je weet toch, alleen software dus die statements die zijn fake...
...Zelfs Kev zijn dikke poepluier werd daarvan een beetje bleek,
Waarna de gozer van de stomerij niet meer zo vrolijk keek...
...want de vorige keer koste hem ruim een week!,
Wel tijd voor een bakkie maar niet voor een plakkie cake...
...en als avond eten een dikke bak friet inclusief medium milkshake!
Plus sperziebonen en pinda's van professionele eigen kweek...
...vind u het erg als ik uw vorige zin even bespreek?
Hij's fijn
Kan ik er dan ook 2 gebruiken, onder en links eentje??quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef FJD het volgende:
Er op klikken, in gedrukt houden, naar beneden slepen, rechter muisknop, lock taskbar aanvinken.
vond ik nog leuker als de *Boem*quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
FERDI! GENIAAL!Respect!
BoF! Beer Break
Doe maar naar m'n FTP. Youtube maakt er veels te lage kwaliteit vanquote:
thanks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef FJD het volgende:
Er op klikken, in gedrukt houden, naar beneden slepen, rechter muisknop, lock taskbar aanvinken.
Jij zou hele goede gesprekken met JP kunnen voeren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
thanks!![]()
t rare is dat ik dat al 100x geprobeerd had en t niet lukte![]()
@sickertTERINGLIJER!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
thanks!![]()
t rare is dat ik dat al 100x geprobeerd had en t niet lukte![]()
@sickertTERINGLIJER!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JP kan ook dingen 100x proberen en dan werkt het nog nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
hoe bedoel je?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
JP kan ook dingen 100x proberen en dan werkt het nog niet
ik alleen met mn skateboard,golfsurfboard en mn viezevuilequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
JP kan ook dingen 100x proberen en dan werkt het nog niet
Minder dan de rest van BoFquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
ik ben minder begaafd,dus mij mag je niet pesten...
Niks mis mee, volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we nu Inco bashen om z'n Sig!
ik zeg nixquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niks mis mee, volgens mij
[afbeelding]![]()
Of
[afbeelding]
Nu kan die net zo snel als een Opel Corsa fabriek af kanquote:
Zal die nu eigenlijk ook zo mileu-vriendelijk zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu kan die net zo snel als een Opel Corsa fabriek af kan
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we nu Inco bashen om z'n Sig!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BoF BF2 Assassination Movie - Ferdi kruipt in de rol van 007. (Youtube / Download (40mb))
Indeedquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:17 schreef FJD het volgende:
Ursel, Keltie, Frankie, gefeliciteerd he!
99 jaar alweer![]()
Zelfde! Feyenoordquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:17 schreef FJD het volgende:
99 jaar alweer![]()
5,-, dat hoorde je toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Super gekkehuis 007 filmpje
![]()
![]()
![]()
BRILJANT!!!
wat heb ik eigenlijk gewonnen?![]()
Hij is alweer weg, waarschijnlijk excessive teamkillingquote:
http://www.game-monitor.com/GameServer/8.9.11.149:16567/REQs_Stats_Padding_Server.htmlquote:
quote:
21:00 Bof server?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Die jongen kan me aan m'n reet roesten, de eerste keer was t leuk met een mooi filmpje als resultaat![]()
Roger that!quote:
en duizend plaatsen gestegen..Frankie pakt er helemaal naast vandaag. Jorrit matige score en Cardinal veel verlies.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
Whoppa!
Equipes de Fuentes ingehaaldNu op naar Hertog Jan en Rondje BoF
![]()
Was gewoon 431e vandaag, zo sterk is zelfs JP nog nooit geweest deze ronde
quote:
Ik heb mijn Bingo formulier ook ingevuld met 9 man voor nog geen 11 miljoen,.... koopje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik gok op de belgen. Dit is wel een parcour voor hen.
Ik vind dit ook op het lijf geschreven voor Schumacher.
Met 2 duitsers, 3 fransen en 4 belgen heb ik een ploeg van nog geen 14 miljoen, maar na de rit is hij goud waard
Toch maar een extra duitser erbij voor een fransman en ook een belg ingewisseld voor een Nederlander.
Nu kom ik er niet meer aan, nu is het bed tijd, morgen weer een lange dag![]()
![]()
Op naar de 100..quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:17 schreef FJD het volgende:
99 jaar alweer![]()
Gefeli..quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
EEEEEY!!! FRISTIETJE??!!!??!!?
![]()
Gefeliciteerd man!
![]()
Gefeliciteerdquote:
Ik heb hem rechtstreeks in mijn netwerk gehad. (de oude xbox dan) en dan kon ik via mediacentre gewoon de gedeelde schijven benaderen en de film kijken op de tv inclusief 5.1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef Viro het volgende:
@ morph : hoe heb jij je 360 aangesloten ?
een connection via je pc of direcht op router/modem ?
K wil me 360 aansluiten om me pc zodat ik films + muziek kan streamen van me pc naar me xdoos, maar ik krijg errors van windows media connect.
gewoon helikopter hurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef jpjedi het volgende:
Tot 10 uur mag je de berg op maar dta kan vroeger zijn in verband met de reclame karavaan in de ochtend.
Maar trek er flink tijd voor uit en bereid je voor op VEEL file, vooral terug... Op die passen kun je vaak alleen omhoog of omlaag.![]()
Bij mij loopt er vanaf een switch een kabel naar m'n 360... als je alleen je internetverbinding wil splitsen kun je beter een switch nemen dan een router.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef Viro het volgende:
@ morph : hoe heb jij je 360 aangesloten ?
een connection via je pc of direcht op router/modem ?
K wil me 360 aansluiten om me pc zodat ik films + muziek kan streamen van me pc naar me xdoos, maar ik krijg errors van windows media connect.
Een oversized buttplug in de reet van Peter B.?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Op naar de 100..
Ik weet al een mooi verjaardags kado..
Ik heb echt geen ideequote:Fabian Cancellara
Alessandro Ballan
Jens Voigt
David De la Fuente
Philippe Gilbert
Fabian Wegmann
David Arroyo
Thomas Voeckler
Claudio Corioni
Moet ik toch wel punten mee kunnen halenquote:Stefan Schumacher
Jens Voigt
Philippe Gilbert
Fabian Wegmann
Rik Verbrugghe
Thomas Voeckler
Axel Merckx
Sébastien Hinault
Bram Tankink
Het is wel de allerlaatste berg, finish berg op, dus wie weet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef jpjedi het volgende:
Tot 10 uur mag je de berg op maar dta kan vroeger zijn in verband met de reclame karavaan in de ochtend.
Maar trek er flink tijd voor uit en bereid je voor op VEEL file, vooral terug... Op die passen kun je vaak alleen omhoog of omlaag.![]()
De allerlaatste berg is het drukst en die zal helemaal vol staan en ook zul je daar het langst in de file komen. Bovenop zo'n berg is het mega druk en iedereen wil na afloop naar beneden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is wel de allerlaatste berg, finish berg op, dus wie weet..
Nu moet ik het alleen nog overleggen met de andere vakantiegangers. Die hebben net een uurtje of 20 in de auto gezeten en moeten dan de dag daarop vroeg hun nest uit om weer 3 uur in de auto te gaan zitten
BBQ in de berm en gewoon een paar uurtjes wachten hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De allerlaatste berg is het drukst en die zal helemaal vol staan en ook zul je daar het langst in de file komen. Bovenop zo'n berg is het mega druk en iedereen wil na afloop naar beneden.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je achteraan in de file staatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
BBQ in de berm en gewoon een paar uurtjes wachten hoor
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan weet je in ieder geval zeker dat je achteraan in de file staat
Ik wil ook wel mee, maar ik moet BBQen in Prinsenbeekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij aankomst probeer je natuurlijk zo hoog mogelijk te komen dus vast staan op de terug weg doen we toch wel
Ik heb iemand meegekregen die ook 's ochtends heel vroeg op wil staan om naar de etappe te gaan dus zondag ga ik kijken![]()
Kom BBQen op de berg manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil ook wel mee, maar ik moet BBQen in Prinsenbeek![]()
Mocht het nodig zijn dump ik je wel in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom BBQen op de berg man
Jorrit, zou jij me vanavond in Rotterdam af kunnen zettenWeet dat het een eindje om is voor je maar anders kan ik echt niet. Blijven slapen is geen optie ivm vakantie volgende dag (6 uur de trein
), trein is leuk idee maar de vorige keer waren we pas om 1 uur klaar oid, auto kan niet omdat de auto dan in Rdam blijft staan. Kortom, ik ben fucked
Mochten we alle twee voor de laatste trein zijn uitgeschakeld dan kun jij (of Kevin bv.) me ook gewoon op de trein zetten dan kom ik ook thuis
ik ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mocht het nodig zijn dump ik je wel in Rotterdam
We kijken natuurlijk wel even of er niet toevallig iemand anders van het pokeren die kant op gaat
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdtrdddddddddddrrrrrrrrrrrrrttttquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar de Tandarts
Oh dan gaat het wel lukken om Ferdi zijn vakantie op tijd te laten beginnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ?
ik wil best ff langs rotterdam
wil best even omrijden
en voor een pit stop bij de mc donalds zet ik je zelfs af voor de deur
wat een mietje die jorrit, zeker bang om te lopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Sumera het volgende:
In overleg met jorrit staat de server nu voor een dagje op de 32-speler versie van karkand
Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ieder die opvakantie gaat een fijne vakantie gewenst.
Ik ga nu het pand verlaten om mijn koffers te pakken![]()
![]()
Italy here we come![]()
![]()
Mag je van Vera wel naar de McDonalds?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ?
ik wil best ff langs rotterdam
wil best even omrijden
en voor een pit stop bij de mc donalds zet ik je zelfs af voor de deur
Hij ging alleen maar een foto maken, nu ben ik 30 augustus de lulquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdtrdddddddddddrrrrrrrrrrrrrtttt![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mocht het nodig zijn dump ik je wel in Rotterdam
We kijken natuurlijk wel even of er niet toevallig iemand anders van het pokeren die kant op gaat
haha grapjas!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag je van Vera wel naar de McDonalds?
naar welke plaatjesmaker ga jij altijd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:05 schreef Keltie het volgende:
Zo.. net terug uit de tattoostoel, ding is af.. 1500 rond
Op naar de onderkant voor de Full-Sleeve
SkinArt in Utrecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:11 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
naar welke plaatjesmaker ga jij altijd?
Ken ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
Keltie kom pokeren vanavond gek!
Gewoon heel hard STIFT! Jack in the box! Roepen en dan alle fiches pakken.quote:
Dit is pokeren en bier drinken met de BoF-stars. Vind je het gek dat je daar voor moet betalen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:21 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
pokerstars kost je geen knaken
Ben heul geen Rotterdammerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
ok dan,maarre je ben toch een rotterdammer hier hebben ze dr toch ook zat?
als ik mn grapjas aan heb mag het wel zoals je zietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag je van Vera wel naar de McDonalds?
[..]
Hij ging alleen maar een foto maken, nu ben ik 30 augustus de lul
Had je gedronken van te vorenquote:
Nee, niet gedronken. eergisteravond wel een ibuprofen genomen omdat ik nogal last had van m'n linkerbeen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had je gedronken van te voren
Ziet er verder mooi uit
Ah ok, dan zal ik eens verder gaan rotzooien met Zune en windows meadia connect. Volgens xbox.com moet ik met zune en wmc heel makkelijk me xdoos kunnen connecten met me pcquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij loopt er vanaf een switch een kabel naar m'n 360... als je alleen je internetverbinding wil splitsen kun je beter een switch nemen dan een router.
pc een beetje vol?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Umm-Qasr het volgende:
Even een pc vraag: elke keer als ik een groot bestand (een film ofzo) wil uitpakken met WinRar, crasht mijn pc. Toen ik de anti-spyware proffie liet lopen gebeurde weer hetzelfde. Heb al een andere versie van WinRar erop gezet maar dat helpt niet. Please hellup ...![]()
Probeers eens even memtest draaien om te kijken of je geheugen nog prima werkt. Werkt je geheugen prima dan kan het de harde schijf zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Umm-Qasr het volgende:
Even een pc vraag: elke keer als ik een groot bestand (een film ofzo) wil uitpakken met WinRar, crasht mijn pc. Toen ik de anti-spyware proffie liet lopen gebeurde weer hetzelfde. Heb al een andere versie van WinRar erop gezet maar dat helpt niet. Please hellup ...![]()
Heb memtest gedownload en die draait nu, ff afwachten. Ik heb dit weleens eerder gehad maar dan ging het na een korte tijd weer weg. Nu duurt dit al een aantal dagen ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Probeers eens even memtest draaien om te kijken of je geheugen nog prima werkt. Werkt je geheugen prima dan kan het de harde schijf zijn.
Kan het met het volgende programma wel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
IK heb dat memtest lang gedraaid maar die heeft ook niets gevonden. Iemand verder nog ideeen?
Heb ook ff dit geprobeerd en wederom een crash. format c:??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kan het met het volgende programma wel?
http://www.7-zip.org/ <- te downloaden.
Nope, te druk met GoW bezigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef Stefan740 het volgende:
iemand die gaat spelen hier?
Ole! Ole!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:59 schreef jpjedi het volgende:
Trusten Frank.![]()
Was een geweldige pokeravond! En onze Kevin is 2e geworden!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef ursel het volgende:
werk en druk..
En ja, blijkbaar vind opeens niemand het gezellig meer als ik niet meespam..![]()
![]()
Dat was ik dus..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef BattleLies het volgende:
Rasmussen voor GOUD..![]()
Man man man wat een kerel.![]()
1-2-3-4-10![]()
Bronquote:David Millar grinnikte gistermorgen, toen hij een gele stip in een mensenmenigte bij de Rabo-bus in Montpellier ontwaarde. ,,Rasmussen heeft het nu al zwaar,’’ merkte de Schot op over de belegering van de gele truidrager.
,,En morgen wordt het nog veel erger. Hij heeft geen schijn van kans. Ach, arme, arme jongen. Die wordt vermoord in Albi. Niets heeft-ie als tijdrijder bijgeleerd en dat zal blijken. Ik heb met Michael te doen. Hij gaat dik verliezen. Ik denk dat Klöden de grote winnaar wordt. Die kerel legt in Albi de basis voor zijn eindzege in deze Tour.’’
quote:11. RASMUSSEN Michael 58 RABOBANK 1h 09' 29" + 02' 55"
20. MILLAR David 201 SAUNIER DUVAL - PRODIR 1h 10' 01" + 03' 27"
En ik maar denken dat je naar Go Ahead to was..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:49 schreef Keltie het volgende:
Vandaag naar FC Dordrecht - RKC Waalwijk geweest. Dordt gewonnen met 2-0, bier was heerlijk....
2 Hele duidelijke redenen hiervoor.quote:
Hoezo dan... volgens mij heeft GO het op het veld in de eerste 30 minuten verloren en ook buiten het veldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Silver_Shark het volgende:
EN WE ZWAAIEN MET ZE ALLE NAA AMSTERDAM!!!!!!
THERE IS ONLY ONE GO AHEAD EAGLES!
http://www.youtube.com/watch?v=75ZETrJQUa8quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoezo dan... volgens mij heeft GO het op het veld in de eerste 30 minuten verloren en ook buiten het veld
Millar is gewoon een onsportieve klootzak.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
2 Hele duidelijke redenen hiervoor.
Millar reed in heel slecht weer, Rasmussen had het aanzienlijk beter.
De gele trui geeft vleugels, kijk maar naar andere jaren. Ik kan me nog een Voeckler herinneren die heel lang en dapper stand hield in de bergen tegen de grote kanonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |