abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 18:53:25 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51530273
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef SCH het volgende:
Welkom in het politieke forum van FOK! Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.
Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.
[afbeelding]
Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.

Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- Topicreport ( ) aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)
- Via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods
Aanmerkingen zijn mogelijk, maar uiteindelijk besluit de crew.

Policy:
http://forum.fok.nl/fok/faq/policy

Veel plezier.

Chewie
sigme
Rock_de_Braziliaan
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_51700868
Stickie!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 20:01:49 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51700873
Af en toe verbaas je me positief sigmeetje.
pi_51700994
Jouw schuld .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51708968
Dat over Aaahikwordgek, PJORourke, Ryan en Sjun mag daar een verhelederend topic door iemand (EchtGaaf?) over geopend worden?
De duivel draagt Prada.
  zondag 22 juli 2007 @ 01:27:27 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51708994
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:25 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat over Aaahikwordgek, PJORourke, Ryan en Sjun mag daar een verhelederend topic door iemand (EchtGaaf?) over geopend worden?
Mag ik iedereen oproepen me af te schieten als ik me tegen m'n vijftigste ook zo gedraag?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_51709028
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Mag ik iedereen oproepen me af te schieten als ik me tegen m'n vijftigste ook zo gedraag?
Consider it done
pi_51709306
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat een onzin, jij stopt met internet over een jaar of 15? Omdat je dan te oud bent?
Wat maakt het uit dat ik 48 ben?
Heeft dat wat te maken met die ridicule show die jij hier opvoert?
Ik weet ten minste zeker dat ik niet zo was als jullie op de leeftijd die jij en Elseetje nu hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Burgemeesterinoorlogstijd op 22-07-2007 02:12:12 ]
De duivel draagt Prada.
pi_51711656
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:25 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Niet in POL, en ik vermoed ook niet elders op FOK. Maar dat laatste zou je bij anderen moeten navragen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51714980
Kan er niet even een meldinkje van af als er reacties uit een topic verwijderd worden?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 13:05:05 #11
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51715225
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef Elseetje het volgende:
Kan er niet even een meldinkje van af als er reacties uit een topic verwijderd worden?
Waarom zou dat moeten?
Carpe Libertatem
  zondag 22 juli 2007 @ 13:38:00 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51716001
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten?
Omdat dat wel handig is. Deed ik in CUL ook altijd en vaak ook met een reden er bij waarom
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 13:39:34 #13
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51716045
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef Elseetje het volgende:
Kan dat niet gewoon in het topic zelf met een post-editreason ingevuld?
pi_51722353
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kan dat niet gewoon in het topic zelf met een post-editreason ingevuld?
Bijvoorbeeld Opgaaf van reden zou wel fatsoenlijk zijn, ook als je de reden zelf kan bedenken. Volgens mij is het niet de bedoeling lukraak posts te verwijderen?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:00:58 #15
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51722537
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Opgaaf van reden zou wel fatsoenlijk zijn, ook als je de reden zelf kan bedenken. Volgens mij is het niet de bedoeling lukraak posts te verwijderen?
Lijkt mij ook niet.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:13:41 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51722959
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef Elseetje het volgende:
Lulkraak gebeurt volgens mij ook niet, maar het is een enorm gezeik om in drievoud verslag te doen aan diegene waarvan je het berichtje verwijderd hebt.

Laat de mods gewoon hun vrijwillige werk doen en als ze onzinnig veel verwijderen wat nergens op slaat klaag bij de grote baasjes.

Het is echt onzinnig om van ze te eisen dat ze bij elke verwijdering dat moeten melden met het onvermijdelijke debat wat er na zal volgen.
Carpe Libertatem
pi_51723072
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Lulkraak gebeurt volgens mij ook niet, maar het is een enorm gezeik om in drievoud verslag te doen aan diegene waarvan je het berichtje verwijderd hebt.

Laat de mods gewoon hun vrijwillige werk doen en als ze onzinnig veel verwijderen wat nergens op slaat klaag bij de grote baasjes.

Het is echt onzinnig om van ze te eisen dat ze bij elke verwijdering dat moeten melden met het onvermijdelijke debat wat er na zal volgen.
Als zij van 4 nieuwe posts in een topic 3 posts verwijderen, lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk om even een berichtje te plaatsen met 'offtopic geneuzel verwijderd', of wat de reden dan ook is. Als je de moeite van die beslissing kan nemen, kan je ook even melding maken

Verder wat mij betreft geen discussie, het was een vraag aan de mods, en de laatste keer dat ik het controleerde, was jij er geen.
pi_51723253
Opgaaf van reden doe ik vaak wel, heb ik in dit geval niet gedaan. Het kan, maar ik voel me er niet altijd toe verplicht. Het leek me dat de topickick in jullie aller AT's stond, en dat drie posts over het feit dat er een kick was geweest, en nog iets over kloontjes, de discussie eerder zou dwarsbomen dan verder helpen.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:24:03 #19
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51723291
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:17 schreef Elseetje het volgende:
Verder wat mij betreft geen discussie, het was een vraag aan de mods, en de laatste keer dat ik het controleerde, was jij er geen.
Correct, ik geef alleen feedback.

Je snapt toch zelf ook wel dat als er melding gemaakt wordt dat beroepszuigers oneindige discussies gaan voeren waarom hun onzinnige xenofobe melding weggehaald werd?

Ik ben jarenlang admin geweest op een enigsinds groot forum en discussie aangaan met de gebruikers, tenzij gewild, is onzinnig en een verspilling van tijd omdat ze het ALLEMAAL beter weten.

Start je eigen forum, dan zal je het zelf zien.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:26:15 #20
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51723386
Het is in ons aller belang dat er consciëntieus wordt gewerkt door de mods.
pi_51723387
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:23 schreef sigme het volgende:
Opgaaf van reden doe ik vaak wel, heb ik in dit geval niet gedaan. Het kan, maar ik voel me er niet altijd toe verplicht. Het leek me dat de topickick in jullie aller AT's stond, en dat drie posts over het feit dat er een kick was geweest, en nog iets over kloontjes, de discussie eerder zou dwarsbomen dan verder helpen.
Ik snap best waarom je ze hebt weggehaald, desondanks zou ik het fatsoenlijk vinden als je het niet stilletjes had gedaan, maar gewoon even had gemeld
Er kwamen snel genoeg mensen met reacties op oudere berichten, waarschijnlijk ook als onze nutteloze reacties er nog hadden gestaan.
pi_51723455
Sigme doet het goed. Punt.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:51:25 #23
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51724173
pi_51724720
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik snap best waarom je ze hebt weggehaald, desondanks zou ik het fatsoenlijk vinden als je het niet stilletjes had gedaan, maar gewoon even had gemeld
Er kwamen snel genoeg mensen met reacties op oudere berichten, waarschijnlijk ook als onze nutteloze reacties er nog hadden gestaan.
Laat dat dan ongeveer het criterium zijn; als ik denk dat betrokkenen best (zouden moeten) begrijpen waarom iets gewist is, en er is verder niemand anders voor wie uitleg nodig is, zie ik niet echt reden voor toelichting.
pi_51725380
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Laat dat dan ongeveer het criterium zijn; als ik denk dat betrokkenen best (zouden moeten) begrijpen waarom iets gewist is, en er is verder niemand anders voor wie uitleg nodig is, zie ik niet echt reden voor toelichting.
Best.

Je kijkt een beetje raar op je neus, als je ziet dat er een nieuwe post is, en verwacht dat die na die van jou komt, en je ziet op die hele pagina geen enkele reactie van jezelf staan. "Zit ik wel in het goeie topic?!"
pi_51726039
tvp
pi_51726678
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Best.

Je kijkt een beetje raar op je neus, als je ziet dat er een nieuwe post is, en verwacht dat die na die van jou komt, en je ziet op die hele pagina geen enkele reactie van jezelf staan. "Zit ik wel in het goeie topic?!"
Snap ik. Dat verwijderen van posts blijft een vervelende aangelegenheid die ik graag tot een minimum beperk. Het was dat er over klonen gespeculeerd werd dat ik die kleine reeks besloot te verwijderen, anders had ik dat niet gedaan.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:25:10 #28
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51726688
KUT MOD!
JOUW SCHULD
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 19:36:22 #29
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51726974
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Snap ik. Dat verwijderen van posts blijft een vervelende aangelegenheid die ik graag tot een minimum beperk. Het was dat er over klonen gespeculeerd werd dat ik die kleine reeks besloot te verwijderen, anders had ik dat niet gedaan.
Over klonen speculeren mag niet? Kunnen behalve topics ook reakties worden verplaatst?
pi_51727113
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Over klonen speculeren mag niet? Kunnen behalve topics ook reakties worden verplaatst?
Storend offtopic kan worden weggehaald, kloonspeculaties zijn snel storend offtopic.

Reacties kunnen helaas niet verplaatst worden, dat zou mooi zijn maar schijnt technisch erg ingewikkeld / zwaar te wezen.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 19:44:30 #31
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51727182
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Storend offtopic kan worden weggehaald, kloonspeculaties zijn snel storend offtopic.

Reacties kunnen helaas niet verplaatst worden, dat zou mooi zijn maar schijnt technisch erg ingewikkeld / zwaar te wezen.
Vreemd, dat is een simpele query. Een complete verzameling reakties verplaatsen (=topic) kan toch ook? Je laat je met een kluitje het riet in sturen. Ga het ze nog eens vragen.
pi_51727303
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vreemd, dat is een simpele query. Een complete verzameling reakties verplaatsen (=topic) kan toch ook? Je laat je met een kluitje het riet in sturen. Ga het ze nog eens vragen.
Het is meermaals en tamelijk uitgebreid gevraagd (niet speciaal nu, en niet door mij), en beantwoord. We zullen het ermee moeten doen .
  zondag 22 juli 2007 @ 19:55:19 #33
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51727493
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dit is een issue waarvoor sigme verder geen verantwoordelijkheid draagt; het lijkt me zinvoller een dergelijk verzoek direct aan de developmencrew te richten.
pi_51727595
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef sigme het volgende:

Het is maar net of dat ingebouwd zit in de software.
Ik ben modje op een forum waar ik moeiteloos een reactie naar een ander topic kan verplaatsen.
5 klikjes ..
10 seconden
en het venster toont direct dat topic
  zondag 22 juli 2007 @ 19:58:52 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51727598
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef Reya het volgende:

[..]

Dit is een issue waarvoor sigme verder geen verantwoordelijkheid draagt; het lijkt me zinvoller een dergelijk verzoek direct aan de developmencrew te richten.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51727671
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is maar net of dat ingebouwd zit in de software.
Ik ben modje op een forum waar ik moeiteloos een reactie naar een ander topic kan verplaatsen.
5 klikjes ..
10 seconden
en het venster toont direct dat topic
Het is mij bekend dat er fora zijn waar het wel kan. Hier kan het niet .
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 20:05:04 #37
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51727788
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is mij bekend dat er fora zijn waar het wel kan. Hier kan het niet .
Dat is gelul, net zei je nog dat het zo schijnt, nu zeg je opeens dat het niet kan? Wat is het nu?
  zondag 22 juli 2007 @ 20:06:22 #38
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51727820
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:08:04 #39
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51727872
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:06 schreef Reya het volgende:

[..]

Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage.
En jij voor je discussietechniek.
pi_51727939
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat is gelul, net zei je nog dat het zo schijnt, nu zeg je opeens dat het niet kan? Wat is het nu?
Het kan niet (nu). Aanpassen van de software zodat het mogelijk wordt schijnt erg ingewikkeld.

Conclusie: het kan niet. En het is niet te verwachten dat dat eerdaags verandert.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 20:17:34 #41
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51728124
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Het kan niet (nu). Aanpassen van de software zodat het mogelijk wordt schijnt erg ingewikkeld.

Conclusie: het kan niet. En het is niet te verwachten dat dat eerdaags verandert.
Tuurlijk kan het, maar het is onwil van de ontwikkelaar. Typisch verschijnsel, maar het kan dus wel.
  maandag 23 juli 2007 @ 00:11:41 #42
46960 StefanP
polemicist
pi_51735470
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51735965
quote:
Als je niet tegen een weerwoord kan moet je niet posten, lijkt mij. Neem dan gewoon even een leeg documentje in Word voor je en typ daar je frustraties in.
  maandag 23 juli 2007 @ 01:41:38 #44
46960 StefanP
polemicist
pi_51736995
Jij bent te dom om het verschil tussen een ontopic reply en etterend gezuig. Vanzelfsprekend, want jij komt ook niet verder dan het laatste; zie bijvoorbeeld je post hierboven,
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51738942
  maandag 23 juli 2007 @ 08:03:38 #46
46960 StefanP
polemicist
pi_51739184
Bedankt.
-Mark Steyn
pi_51741883
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:41 schreef StefanP het volgende:
Jij bent te dom om het verschil tussen een ontopic reply en etterend gezuig. Vanzelfsprekend, want jij komt ook niet verder dan het laatste; zie bijvoorbeeld je post hierboven,
Misschien dat als je eens normaal zou posten, minder snel mensen uitscheldt, wat minder doet alsof jij het meest zielige slachtoffer van het grote linkse complot zou zijn, dat mensen dan ook milder en serieuzer op je reageren. Tot die tijd ben je uiteraard niets meer dan een meelijwekkende clown waar om gelachen wordt.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:38:42 #48
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51752106
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Monidique het volgende:
Tot die tijd ben je uiteraard niets meer dan een meelijwekkende clown waar om gelachen wordt.
Zoals jij dus.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:42:53 #49
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51752238
tja, humor kun je niet aanleren..
pi_51753184
quote:
Op maandag 23 juli 2007 06:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Weg.
Niet om het één of ander sigme, maar denk je niet dat de posts van StefanP of iig de manier waarop hij zijn mening uit dat soort reacties tot gevolg hebben ? Waarom zouden andere users zich moeten laten beledigen zonder een weerwoord te geven ? Lees de posts van StefanP eens, het staat boordevol met verwensingen en beledigingen naar bevolkingsgroepen, het is dan toch niet vreemd dat andere users op dezelfde manier reageren ? Dus je laat of alles staan of je haalt alles weg, inclusief de bagger van StefanP.
  maandag 23 juli 2007 @ 17:10:59 #51
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51753317
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef gelly het volgende:
Lees de posts van StefanP eens, het staat boordevol met verwensingen en beledigingen naar bevolkingsgroepen, het is dan toch niet vreemd dat andere users op dezelfde manier reageren ?
Dus dat geeft jou het recht om je eens lekker te misdragen?
pi_51753385
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dus dat geeft jou het recht om je eens lekker te misdragen?
Que ?
  maandag 23 juli 2007 @ 17:17:01 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51753523
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef gelly het volgende:
Que ?
Omdat Stephan een mening heeft over bepaalde bevolkingsgroepen, denk jij dat je alles maar naar zijn hoofd mag slingeren?
pi_51753750
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Omdat Stephan een mening heeft over bepaalde bevolkingsgroepen, denk jij dat je alles maar naar zijn hoofd mag slingeren?
Zeg ik dat ? Volgens mij denk jij bij bevolkingsgroepen gelijk aan negers ofzo. Als StefanP mensen met een linkse politieke inslag "politiek correcte struisvogels" of "landverraders" mag noemen dan vind ik het niet vreemd dat mensen met die inslag daarop gaan reageren. Men voelt zich dus persoonlijk aangesproken en spreken de persoon daar op aan. StefanP is echter een achterlijke autist en snapt niet dat mensen zich door zijn haatpreken aangesproken voelen en gaat dan hier lopen huilebalken. En kennelijk is sigme van dezelfde soort als ze dit soort modpraktijken gaat hanteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2007 17:23:45 ]
  maandag 23 juli 2007 @ 17:58:38 #55
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51754641
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Zeg ik dat ? Volgens mij denk jij bij bevolkingsgroepen gelijk aan negers ofzo. Als StefanP mensen met een linkse politieke inslag "politiek correcte struisvogels" of "landverraders" mag noemen dan vind ik het niet vreemd dat mensen met die inslag daarop gaan reageren. Men voelt zich dus persoonlijk aangesproken en spreken de persoon daar op aan. StefanP is echter een achterlijke autist en snapt niet dat mensen zich door zijn haatpreken aangesproken voelen en gaat dan hier lopen huilebalken. En kennelijk is sigme van dezelfde soort als ze dit soort modpraktijken gaat hanteren.
ben ik met je eens, in zoverre dat autisme hierin geen rol speelt.
pi_51754697
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef gelly het volgende:

[..]

Niet om het één of ander sigme, maar denk je niet dat de posts van StefanP of iig de manier waarop hij zijn mening uit dat soort reacties tot gevolg hebben ? Waarom zouden andere users zich moeten laten beledigen zonder een weerwoord te geven ? Lees de posts van StefanP eens, het staat boordevol met verwensingen en beledigingen naar bevolkingsgroepen, het is dan toch niet vreemd dat andere users op dezelfde manier reageren ? Dus je laat of alles staan of je haalt alles weg, inclusief de bagger van StefanP.
Een scherpe discussie kan best, ook minder politiek correcte meningen en verwoordingen; aan alle kanten. Dit was wat anders dan dat. Geef een scherpe reactie terug, maar niet een kale pure scheldende ad hominem. En als je vindt dat iemand zich ergens een onacceptabele tekst heeft geplaatst en dat er blijkbaar de mods overheen gelezen of het verkeerd beoordelen, stel ik het op prijs als je het hier meldt.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:02:16 #57
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51754744
Ik ga er niet vanuit dat je veel contact hebt met andere mods, maar misschien zou je dit even moeten overleggen met Sp3c:

Felicitaties aan getrouwde Anja Meulenbelt
Felicitaties aan Anja Meulenbelt
pi_51754842
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef Aoristus het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat je veel contact hebt met andere mods, maar misschien zou je dit even moeten overleggen met Sp3c:

Felicitaties aan getrouwde Anja Meulenbelt
Felicitaties aan Anja Meulenbelt
Zie sluitpost. (en ook: Anja Meulenbelt trouwt Gazaanse toyboy ).
  maandag 23 juli 2007 @ 18:08:41 #59
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51754899
Waarom mag daar niet over gepraat worden?
  maandag 23 juli 2007 @ 18:08:59 #60
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51754907
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef PJORourke het volgende:
dat zie je toch
  maandag 23 juli 2007 @ 18:09:43 #61
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51754927
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef Aoristus het volgende:
dat zie je toch
Nee, ik zie alleen slotjes en een achterwerk.
pi_51754942
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef PJORourke het volgende:
D'r mag prima over gepraat worden, denk ik zo. In SHO, of BNW of zo. Er is geen politieke relevantie mbt dat huwelijk.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:10:41 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51754953
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:10 schreef sigme het volgende:
D'r mag prima over gepraat worden, denk ik zo. In SHO, of BNW of zo. Er is geen politieke relevantie mbt dat huwelijk.
Dat ben ik niet met je eens. Het persoonlijke was toch politiek?
pi_51755059
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Het persoonlijke was toch politiek?
Dat is zoooooo jaren '70 links .

Wat betreft POL: nee, dit heeft geen politieke waarde. Er is geen schijnhuwelijk maar een huwelijk, speculeren over 'schijn' is precies dat: speculatie. Dus een speculatietopic over priveleven van een politica. Daar is POL niet voor.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:19:34 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51755170
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:15 schreef sigme het volgende:
Dat is zoooooo jaren '70 links .

Wat betreft POL: nee, dit heeft geen politieke waarde. Er is geen schijnhuwelijk maar een huwelijk, speculeren over 'schijn' is precies dat: speculatie. Dus een speculatietopic over priveleven van een politica. Daar is POL niet voor.
Denk je dan niet dat dit haar denken beinvloedt?
pi_51755302
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Denk je dan niet dat dit haar [afbeelding]denken[afbeelding] beinvloedt?
Stel dat, dan leverde dat nog steeds een speculatietopic op. Zonder politieke relevantie.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:26:06 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51755345
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:24 schreef sigme het volgende:
Stel dat, dan leverde dat nog steeds een speculatietopic op. Zonder politieke relevantie.
Daar staat het hier vol mee. Ga je die nu ook stuk voor stuk van een slotje voorzien?
pi_51755567
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar staat het hier vol mee. Ga je die nu ook stuk voor stuk van een slotje voorzien?
Net als alle andere zaken, het is niet zo zwartwit dat elke speculatie OF verboden is OF toegestaan.

Dit onderwerp is wel erg veel speculatie gecombineerd met wel erg weinig politieke relevantie. Daar kan verandering in komen, en dan liggen de zaken weer anders.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:54:35 #69
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51756200
vaag
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2007 @ 18:59:28 #70
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51756359
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Net als alle andere zaken, het is niet zo zwartwit dat elke speculatie OF verboden is OF toegestaan.

Dit onderwerp is wel erg veel speculatie gecombineerd met wel erg weinig politieke relevantie. Daar kan verandering in komen, en dan liggen de zaken weer anders.
Vaag, zoals Harry zegt. Anja Meulenbelt ga zelf aan dat ze haar kersverse man ook kon gebruiken voor de juiste papieren.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:03:11 #71
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51756490
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:15 schreef sigme het volgende:
Het is toch gewoon politiek van belang, als ze het als senator met een zelfmoordterroristengroupie doet?

No mental images!
  maandag 23 juli 2007 @ 19:30:08 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51757413
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vaag, zoals Harry zegt. Anja Meulenbelt ga zelf aan dat ze haar kersverse man ook kon gebruiken voor de juiste papieren.
Dat vind ik niet vaag, dit vind ik vaag:
quote:
Die hele Anja Meulenbelt kan me verder gestolen worden
pi_51757516
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[..]
Als het alsnog een punt op de agenda van een vergadering van de EK wordt of zo, dan is de politieke relevantie veranderd. Als het huwelijk onwettig wordt verklaard vanwege constatering van schijnhuwelijk, verandert het speculatieve gedeelte.
pi_51757620
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:30 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[..]

Die hele Anja Meulenbelt kan me verder gestolen worden
Die zin van Aaahikwordgek begrijp ik sowieso niet.
Maar vaag is inderdaad dat een topic nu wordt gesloten in afwachting op verdere actuele ontwikkelingen?
Als NOVA het oppikt dan is het weer open?
De duivel draagt Prada.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:46:36 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51757992
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:

[..]

Die zin van Aaahikwordgek begrijp ik sowieso niet.
Maar vaag is inderdaad dat een topic nu wordt gesloten in afwachting op verdere actuele ontwikkelingen?
Als NOVA het oppikt dan is het weer open?
Het nieuws verandert natuurlijk wel, daar moet je sigme wat credit voor geven. Het is niet zo raar om politiek van persoonlijke zaken te willen scheiden. Misschien kunnen we daar in de nabije toekomst wat meer consequentie in verwachten.
pi_51758130
Het kan inderdaad gebeuren dat een uitzending van Nova iets dat tot dat moment als politiek irrelevant gezien werd (niet speciaal door mij, maar door de politiek, de politici, de media etc) alsnog een politiek spectakel van jewelste wordt. Tot en met kabinetscrisi aan toe.

Maar dat lijkt mij geen reden om maar iedere wild speculatietopic in POL te willen hebben. Dat kan achteraf anders lijken / blijken, maar dat hoort erbij.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:04:22 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51758606
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef sigme het volgende:
kabinetscrisi
Wat een taalgebruik.
pi_51758661
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef sigme het volgende:
Het kan inderdaad gebeuren dat een uitzending van Nova iets dat tot dat moment als politiek irrelevant gezien werd (niet speciaal door mij, maar door de politiek, de politici, de media etc) alsnog een politiek spectakel van jewelste wordt. Tot en met kabinetscrisi aan toe.

Maar dat lijkt mij geen reden om maar iedere wild speculatietopic in POL te willen hebben. Dat kan achteraf anders lijken / blijken, maar dat hoort erbij.
Maar NOVA is volgens een groot deel van pol links-biassed.
De duivel draagt Prada.
pi_51762874
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Een scherpe discussie kan best, ook minder politiek correcte meningen en verwoordingen; aan alle kanten. Dit was wat anders dan dat. Geef een scherpe reactie terug, maar niet een kale pure scheldende ad hominem. En als je vindt dat iemand zich ergens een onacceptabele tekst heeft geplaatst en dat er blijkbaar de mods overheen gelezen of het verkeerd beoordelen, stel ik het op prijs als je het hier meldt.
Ok dus als je wat boze inhoud om de ad hominems heengooit is het allemaal prima?
pi_51762940
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ok dus als je wat boze inhoud om de ad hominems heengooit is het allemaal prima?
Nee, maar dan wordt niet de hele post gewist.
pi_51762949
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat belooft nog wat!
De duivel draagt Prada.
pi_51763018
Kruispost:
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Doe je er nog wat aan, sigme?
Of laat je de boel doodbloeden op de drie musketiers, omdat het toch maar sc is?
De duivel draagt Prada.
pi_51764441
sigme, is dat nu precedent?
Je mag iemand het posten moeilijk/onmogelijk maken op pol sc?

[ Bericht 2% gewijzigd door Burgemeesterinoorlogstijd op 23-07-2007 22:32:52 ]
De duivel draagt Prada.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:12:05 #84
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51788130
burgerinitiatie voor stopzetting tv programma Gouden Kooi

Wil iemand even een f achter burgerinitiatie zetten
pi_51788505
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef Aoristus het volgende:
Burgerinitiatief voor stopzetting tv programma Gouden Kooi

Wil iemand even een f achter burgerinitiatie zetten
Gedaan.
pi_51788570
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
sigme, is dat nu precedent?
Je mag iemand het posten moeilijk/onmogelijk maken op pol sc?
Volgens mij is posten niet onmogelijk in POLSC tenzij je geband bent. En moeilijk is het ook niet.
Niemand maakt het je moeilijk of onmogelijk.
pi_51804905
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij is posten niet onmogelijk in POLSC tenzij je geband bent. En moeilijk is het ook niet.
Niemand maakt het je moeilijk of onmogelijk.
Ik heb wel het e.e.a. van je gelezen inderdaad.
Typisch een sigme-reactie. Je bent ook nog trots op die legalistische antwoorden, denk ik.
Toch gek dat jij moderator bent geworden hier op pol.
De duivel draagt Prada.
pi_51809484
Gekker vind ik het eigenlijk dat we klonen zoals jou hier toelaten op FOK!
pi_51809551
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef Chewie het volgende:
Ach een kutkloontje meer of minder valt toch niet op hier
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:32:54 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51810026
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef Chewie het volgende:
Maak eens een lijstje
pi_51810049
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Maak eens een lijstje
Lijstjesfetisjist
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:36:29 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51810122
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lijstjesfetisjist
Geen top 3 natuurlijk
Wie zijn al die nieuwe mensen toch die beweren dat ze jaren hebben zitten lurken voordat ze besloten om zich overal mee te bemoeien?
pi_51810242
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:36 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Geen top 3 natuurlijk
Wie zijn al die nieuwe mensen toch die beweren dat ze jaren hebben zitten lurken voordat ze besloten om zich overal mee te bemoeien?
Die maken ze mod.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:20:14 #94
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51813122
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die maken ze mod.
dat is nog waar ook. Ik noem het Yvonne's Ill Principe
pi_51814687
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zoals jij dus.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef Aoristus het volgende:
tja, humor kun je niet aanleren..
Word, Harry.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:47:25 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51826910
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Gedaan.

Waarom nou weer, Sigme? Gister vond je het goed genoeg voor pol en ik heb het ook geopend om er in pol over te praten. Het gaat immers niet over het interieur van het programma, maar om het effect van het programma
pi_51826982
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waarom nou weer, Sigme? Gister vond je het goed genoeg voor pol en ik heb het ook geopend om er in pol over te praten. Het gaat immers niet over het interieur van het programma, maar om het effect.
Het gaat over de gouden kooi, en DGK wou het graag hebben.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:50:20 #98
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51826989
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waarom nou weer, Sigme? Gister vond je het goed genoeg voor pol en ik heb het ook geopend om er in pol over te praten. Het gaat immers niet over het interieur van het programma, maar om het effect.
Deze keer ben ik het wel eens met Aoristus. Het onderwerp van het topic is weliswaar de gouden kooi, maar de essentie van de discussie speelde over een veel breder vlak, namelijk wat er al dan niet toegestaan dient te worden in de media, en in hoeverre de overheid burgers tegen media-uitingen moet beschermen; een discussie die m.i. veruit het beste in POL past.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:51:48 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51827025
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Briljante redenatie, echt waar
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:52:15 #100
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51827047
quote:

[..]

Nou en, ik heb er een politiek topic van gemaakt en de mensen die er in posten, posten ook overwegend met een politiek motief. Als ik iets in het gouden kooi forum had willen posten, dan had ik 'm daar wel geopend.

Haal 'm eens terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aoristus op 25-07-2007 18:58:56 ]
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:12:29 #101
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51827671
aha, sigme is weer eens niet thuis.
Eerst denken, en dan pas doen, Sigme.
pi_51827803
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Deze keer ben ik het wel eens met Aoristus. Het onderwerp van het topic is weliswaar de gouden kooi, maar de essentie van de discussie speelde over een veel breder vlak, namelijk wat er al dan niet toegestaan dient te worden in de media, en in hoeverre de overheid burgers tegen media-uitingen moet beschermen; een discussie die m.i. veruit het beste in POL past.
Inderdaad, die discussie past het beste in POL. Maar het wegtrappen van topics houdt maar niet op. Om te janken gewoon.
pi_51827885
Nu ben ik het een keer met sigme eens. Onzin over die troep moet in TV, SHO of DGK heeft niets in POL te zoeken.
pi_51827966
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
Nu ben ik het een keer met sigme eens. Onzin over die troep moet in TV, SHO of DGK heeft niets in POL te zoeken.
Wanneer ben je het niet eens met haar

Het gaat om het verbieden van een controversieel programma. Dat is dus wel degelijk POL.

Doodmodden heet het gewoon. Een harde vorm van euthanasie.

Echt belachelijk gewoon.
pi_51828051
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wanneer ben je het niet eens met haar
Zeer regelmatig .
quote:
Het gaat om het verbieden van een controversieel programma. Dat is dus wel degelijk POL.

Doodmodden heet het gewoon. Een harde vorm van euthanasie.

Echt belachelijk gewoon.
Het heeft niets met de politiek te maken. Als het echt controversieel is zou het hooguit in NWS passen.
pi_51828100
* Chewie leest het topic even door
pi_51828225
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zeer regelmatig .
2 x is ook regelmatig. Nee eerlijk, jij ben het erg vaak met Sigme eens. Mag van mij wel, maar je wekt de indruk het doorgaan niet met haar eens te zijn.
quote:
Het heeft niets met de politiek te maken. Als het echt controversieel is zou het hooguit in NWS passen.
Het VERBIEDEN van een tv programma kan toch alleen bij wet? Interpretatie van de media wet? Of aanpassing van wetgeving, omdat er veel draagvlak bestaat onder de bevolking om zo'n programma te verbieden?

Enne: controversiële programma's komen zo vaak langs in het vragenuurtje.

nog steeds geen politiek?
pi_51828266
Chewie vindt 'm te politiek om te laten gaan. Dus komt 'ie terug.
pi_51828308
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat zou je eens vaker moeten doen Sigme.

Dus haal ook even mijn topic dan terug.

Duik je trouwens altijd zonder eerst te kijken?
pi_51828381
Alsof DGK niks met zo'n beslissing te maken heeft
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:33:56 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51828400
quote:
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51828415
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
pi_51828461
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
Nah, die zitten nu toch allemaal voor de buis
pi_51828499
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat zou je eens vaker moeten doen Sigme.

Dus haal ook even mijn topic dan terug.

Duik je trouwens altijd zonder eerst te kijken?
Het idee dat een beslissing die wordt teruggedraaid eerder niet besproken is, blijf ik een beetje raar vinden. Er is net als overal vaak verschil van inzicht, of van mening, en dat wordt dan ook weer beinvloed door bijvoorbeeld feedbacktopics. Die zijn er niet voor niks hoor, wat men hier meldt wordt serieus meegenomen. Ook als het kritiek is op een reeds genomen, desnoods breed besproken beslissing.
pi_51828697
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De éérdere beslissing...
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:43:45 #116
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51828709
quote:
En jij was in de tussentijd even de aardappels aan het schillen zeker
Besluit in het vervolg, als die er komt, gewoon gelijk wat je met een topic doet en wacht daar niet eerst een dag mee
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:46:39 #117
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51828810
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nah, die zitten nu toch allemaal voor de buis
Mijn dank. Het lijkt me een mission and a half om die sigme de hele tijd voor je voeten te hebben lopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Aoristus op 25-07-2007 20:13:35 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 20:29:45 #118
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51830271
quote:

[..]

Wat is dit nu weer voor een stelling?
Je moet eens meer de toko verdedigen dan een sell-out er van te maken!
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:31:15 #119
66444 Lord_Vetinari
pi_51830312
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Des te pikanter als je weet dat het usance is, dat topics aan andere subfora worden aangeboden en zelden door andere worden gevraagd....
pi_51830316
quote:

[..]

Handel in topics
pi_51830358
Ik heb echt niks tegen Sigme als persoon, echt niet. Maar ik vind dat ze te vaak op totaal verkeerde gronden tot een besluit komt.

En dit bedoel ik echt niet hatelijk ofzo. Als een constatering.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 20:33:08 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51830366
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Des te pikanter als je weet dat het usance is, dat topics aan andere subfora worden aangeboden en zelden door andere worden gevraagd....
Dit is nu al de tweede keer in korte tijd dat sigme's handelen teruggedraaid wordt. Ze maakt nog veel fouten, of luistert ze niet voldoende?
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:36:31 #123
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51830483
je moet je maar afvragen of je de energie die je in een topic steekt ook daadwerkelijk wil kunnen verzilveren
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:11 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51830618
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
je moet je maar afvragen of je de energie die je in een topic steekt ook daadwerkelijk wil kunnen verzilveren
sigme zegt dat ze heel veel overleg voert, maar waarom worden topics dan toch weer teruggezet waar ze horen? Zou ze niet goed begrijpen wat er besloten wordt en handelt ze teveel in haar eentje?
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:55:22 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_51831052
Wat is er nou weer POL aan een petitie die aan De Mol wordt aangeboden?
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Mijn dank. Het lijkt me een mission and a half om die sigme de hele tijd voor je voeten te hebben lopen
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:09:01 #126
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51831456
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

sigme zegt dat ze heel veel overleg voert, maar waarom worden topics dan toch weer teruggezet waar ze horen? Zou ze niet goed begrijpen wat er besloten wordt en handelt ze teveel in haar eentje?
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, gister was het blijkbaar allemaal nog prima om dat topic te laten staan, ze is zelfs nog zo behulpzaam geweest om de titel te verbeteren.
pi_51831881
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
Dus maak ik ook geen topics meer. Ik heb er zo ook geen zin meer in.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:24:12 #128
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51831918
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dus maak ik ook geen topics meer. Ik heb er zo ook geen zin meer in.
Ik dacht dat je bijna je 10 puntenlijst af had ?
pi_51831987
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bijna je 10 puntenlijst af had ?
Ja klopt. Bijna

Ik heb trouwens wel zin in een topic TEGEN milieubewegingen. Ze maken ons land kapot.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:28:14 #130
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51832062
go for it
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 21:47:26 #131
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51832827
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb trouwens wel zin in een topic TEGEN milieubewegingen. Ze maken ons land kapot.
Doen. Misschien ben ik het dan zelfs een keertje met je eens.
Carpe Libertatem
pi_51833629
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dit is nu al de tweede keer in korte tijd dat sigme's handelen teruggedraaid wordt. Ze maakt nog veel fouten, of luistert ze niet voldoende?
Niet alles hoeft vantevoren overlegd te worden, dat is ook haast onmogelijk omdat lang niet altijd alle moderators tegelijkertijd online zijn. Foutjes worden gemaakt, ik heb ook weleens topics per abuis naar een ander subforum gezet. In dit geval was er een verzoek van DGK forum om het topic daarheen te verplaatsen, na het doorlezen van het topic zag ik genoeg aanleiding om het topic in POL te zetten maar omdat het al verplaatst was en Sigme en ik beiden online waren is dit in overleg gegaan.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 22:29:47 #133
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51834518
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niet alles hoeft vantevoren overlegd te worden, dat is ook haast onmogelijk omdat lang niet altijd alle moderators tegelijkertijd online zijn. Foutjes worden gemaakt, ik heb ook weleens topics per abuis naar een ander subforum gezet. In dit geval was er een verzoek van DGK forum om het topic daarheen te verplaatsen, na het doorlezen van het topic zag ik genoeg aanleiding om het topic in POL te zetten maar omdat het al verplaatst was en Sigme en ik beiden online waren is dit in overleg gegaan.
Sigme vertelt dat het in groot overleg ging, niet de users.
"Een verzoek van " Alsof het een gerechtelijk bevel van een ministerie is. Jullie nemen dit allemaal veel te serieus.
pi_51834741
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Sigme vertelt dat het in groot overleg ging, niet de users.
"Een verzoek van " Alsof het een gerechtelijk bevel van een ministerie is. Jullie nemen dit allemaal veel te serieus.
En jij durft te zeggen met al je gezeik de laatste weken dat wij het veel te serieus nemen, ga toch weg gek
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:00:14 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51835643
FB-gezeik van niks. SCH en ik kunnen dat veel beter.
pi_51836125
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

2 x is ook regelmatig. Nee eerlijk, jij ben het erg vaak met Sigme eens. Mag van mij wel, maar je wekt de indruk het doorgaan niet met haar eens te zijn.
[..]
Dan wek ik die indruk op jou, dat kan . Die indrukken van jou kloppen wel vaker niet .
quote:
Het VERBIEDEN van een tv programma kan toch alleen bij wet? Interpretatie van de media wet? Of aanpassing van wetgeving, omdat er veel draagvlak bestaat onder de bevolking om zo'n programma te verbieden?

Enne: controversiële programma's komen zo vaak langs in het vragenuurtje.

nog steeds geen politiek?
Het blijft weinig politiek inderdaad.
pi_51836155
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef PJORourke het volgende:
FB-gezeik van niks. SCH en ik kunnen dat veel beter.
Toch vraag ik me af waarom hij nou precies weg is. Kon in z'n laatste topics niet echt iets ernstigs vinden ofzo.
pi_51836222
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af waarom hij nou precies weg is. Kon in z'n laatste topics niet echt iets ernstigs vinden ofzo.
Dat vroeg ik me nou ook al af
pi_51836324
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is er nou weer POL aan een petitie die aan De Mol wordt aangeboden?
[..]

Niks, noppes, nada .
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:15:21 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51836405
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niks, noppes, nada .
Misschien moet je het hele stukje lezen
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 23:16:49 #141
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51836493
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

En jij durft te zeggen met al je gezeik de laatste weken dat wij het veel te serieus nemen, ga toch weg gek
Jullie zijn de Rasmussen en Vinokourov van POL!!
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 23:18:03 #142
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51836551
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Persoonlijke zaak tussen Danny en SCH vermoed ik. SCH heeft Danny iets te openlijk lopen afzeiken. Dat pikte Danny duidelijk en terecht niet. SCH out.
pi_51836579
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Misschien moet je het hele stukje lezen
Politieke relevantie 0
DGK relevantie 100%
SHO relevantie 50%
TV relevantie 75%
NWS relevantie 50%

Kan dus zo 4 subfora verzinnen waar het veel beter past.
pi_51836596
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Persoonlijke zaak tussen Danny en SCH vermoed ik. SCH heeft Danny iets te openlijk lopen afzeiken. Dat pikte Danny duidelijk en terecht niet. SCH out.
Het zal allemaal ook wel weer.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:21:27 #145
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51836701
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Politieke relevantie 0
DGK relevantie 100%
SHO relevantie 50%
TV relevantie 75%
NWS relevantie 50%

Kan dus zo 4 subfora verzinnen waar het veel beter past.
Misschien is het verstandig om je ambitie bij het FA team bekend te maken
pi_51836825
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Misschien is het verstandig om je ambitie bij het FA team bekend te maken
M'n ambitie om me niet teveel van FB huilebakken aan te trekken?
Neuh lijkt me niet nodig.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:26:29 #147
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51836918
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

M'n ambitie om me niet teveel van FB huilebakken aan te trekken?
Neuh lijkt me niet nodig.
Dat doe je nu toch, je hebt zelfs al nagedacht in welk vakje het onderwerp past. Dat getuigt een beetje van betrokkenheid en ruimtelijk inzicht
pi_51840636
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan wek ik die indruk op jou, dat kan . Die indrukken van jou kloppen wel vaker niet .
Du_ke, je draait en je bent niet eerlijk .
quote:
Het blijft weinig politiek inderdaad.
En waarom is ie dan terug in POL?
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:41:35 #149
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51841969
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Jullie zijn zo'n schattig paartje.
pi_51845064
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jullie zijn zo'n schattig paartje.
Je houdt nog steeds pagina´s vol berichten over me bij op een of ander fout boze jongetjes forumpje ?
pi_51845093
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

[..]
Neehoor ben altijd vrij krtisch geweest over sigme als mod .
quote:
En waarom is ie dan terug in POL?
Dat lijkt me een terechte vraag, waarschijnlijk om wat huilebakken ook even hun zin te geven.
pi_51847836
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neehoor ben altijd vrij krtisch geweest over sigme als mod .
Ik heb je niet zo vaak kritisch gezien over Sigme. Maar ja, in jou beleving als knuffelbeest zou dat best kunnen natuurlijk.
quote:
Dat lijkt me een terechte vraag, waarschijnlijk om wat huilebakken ook even hun zin te geven.
Geef het nou gewoon toe dat het onderwerp politiek genoeg is om het in POL te laten. Geef ook toe dat het gewoon een verkeerd en voorbarig besluit was om het wegtrappen. Geef toe : dat haar handelen op die manier meer schade berokkend dan goed is.

(Dubieus) handelen moedigt mensen niet meer aan tot het openen van topics. Want op deze manier heb ik er ook geen trek meer in.
pi_51847885
Ga 's even samen in een pierebadje zitten ofzo
pi_51847991
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef Elseetje het volgende:
Ga 's even samen in een pierebadje zitten ofzo
Samen met Du_Ke

Doe es ff normaal
pi_51848052
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb je niet zo vaak kritisch gezien over Sigme. Maar ja, in jou beleving als knuffelbeest zou dat best kunnen natuurlijk.
[..]
Ik heb er wat minder drama voor nodig dan jij .
quote:
Geef het nou gewoon toe dat het onderwerp politiek genoeg is om het in POL te laten. Geef ook toe dat het gewoon een verkeerd en voorbarig besluit was om het wegtrappen. Geef toe : dat haar handelen op die manier meer schade berokkend dan goed is.

(Dubieus) handelen moedigt mensen niet meer aan tot het openen van topics. Want op deze manier heb ik er ook geen trek meer in.
Er valt neits toe te geven. Het was troep en het blijft troep.
Dat jij het daar moeilijk mee hebt kan gebeuren, je blijft het liefst ook 2 maand zeuren over terechte slotjes. Dat kan maar veel effect heeft het niet .
pi_51848268
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb er wat minder drama voor nodig dan jij .
Ja, maar je knuffelt dan ook wel weer erg hard hoor. Dus als jij dan een keertje minder knuffelt, dan is het in jouw beleving al dat je heel kritisch bent. Voor de ander knuffel je dan nog steeds. Voor de ander kom je dan niet echt heel kritisch over.
quote:
Er valt neits toe te geven. Het was troep en het blijft troep.
Je mag het troep vinden. Maar het onderwerp heeft overduidelijk een politiek inslag. Of je het leuk vind of niet. Het is wel zo. Het raakt de maatschappij. En er is volop discussie of baggerprogramma's als DGK en wat de mogelijke negatieve effecten zijn op jonge kinderen en volwassen.
quote:
Dat jij het daar moeilijk mee hebt kan gebeuren, je blijft het liefst ook 2 maand zeuren over terechte slotjes. Dat kan maar veel effect heeft het niet .
Ik zeur geen 2 maanden over slotjes. Maar ik laat het wel weten als ik het niets eens ben met een beslissing. Een mod zou juist blij moeten zijn als hij/zij feedback krijgt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:20:45 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_51848306
Du_ke heeft gelijk. Vanzelfsprekend is er niks politiek aan het aanbieden van een petitie aan John de Mol.
pi_51848342
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Du_ke heeft gelijk. Vanzelfsprekend is er niks politiek aan het aanbieden van een petitie aan John de Mol.
Het is een MAATSCHAPPELIJKE kwestie. Die in de politiek ook volop aan de orde is. En dus hoort het in POL.
pi_51848371
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Samen met Du_Ke

Doe es ff normaal
Goed, ga er dan in je eentje spelen
pi_51848391
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, maar je knuffelt dan ook wel weer erg hard hoor. Dus als jij dan een keertje minder knuffelt, dan is het in jouw beleving al dat je heel kritisch bent. Voor de ander knuffel je dan nog steeds. Voor de ander kom je dan niet echt heel kritisch over.
[..]
jaja je praat gewoon wederom poep. je hebt je iets in de kop gehaald en dat komt er nooit meer uit. Maar wordteven wakker..... Doe je ogen open en ga eens denken .
quote:
Je mag het troep vinden. Maar het onderwerp heeft overduidelijk een politiek inslag. Of je het leuk vind of niet. Het is wel zo. Het raakt de maatschappij. En er is volop discussie of baggerprogramma's als DGK en wat de mogelijke negatieve effecten zijn op jonge kinderen en volwassen.
[..]
Nee er is niets politieks aan en er zijn zeker 4-6 subfora waar het beter past.
quote:
Ik zeur geen 2 maanden over slotjes. Maar ik laat het wel weten als ik het niets eens ben met een beslissing. Een mod zou juist blij moeten zijn als hij/zij feedback krijgt.
Geen 2 maand, anderhalf dan ook goed .
Komop zeg je lult hele FB topics vol over meer dan terechte slotjes .

En FB is wat anders dan constant door blijven zeuren en zeuren.
pi_51848410
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Goed, ga er dan in je eentje spelen
Waarom? Het weer nodigt toch ook niet zo uit ?
pi_51848415
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is een MAATSCHAPPELIJKE kwestie. Die in de politiek ook volop aan de orde is. En dus hoort het in POL.
Waar is het spoeddebat over deze kwestie dan?
pi_51848426
quote:
Dat blijkt erg lastig uit te leggen .
pi_51848494
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

jaja je praat gewoon wederom poep. je hebt je iets in de kop gehaald en dat komt er nooit meer uit. Maar wordteven wakker..... Doe je ogen open en ga eens denken .
We denken anders over stijl
quote:
Nee er is niets politieks aan en er zijn zeker 4-6 subfora waar het beter past.
Jij vind dat, ik niet.
quote:
Geen 2 maand, anderhalf dan ook goed .
Wie praat hier poep?
quote:
Komop zeg je lult hele FB topics vol over meer dan terechte slotjes .
Wie ouwehoert hier het meest in FB, jij of ik? Nou tel het aantal posts maar es.
quote:
En FB is wat anders dan constant door blijven zeuren en zeuren.
Klopt, en dat geldt dan ook voor jou. Je reageert anders maar consequent gretig.

zuigert
pi_51848544
Het is idd een maatschappelijk kwestie.
Het gaat over normen en waarden van programmamakers en in hoeverre de overheid mag en moet toezien cq ingrijpen..
Maar die dicussie hoort net zo goed bij subforum de Gouden Kooi..
Hetzelfde kan gelden voor een VOC-discussie nav Balkenende's VOC-verheerlijking.
Die discussie is eveneens prima op zijn plaats in CH, wat ook gebeurde..
Of een klimaatdiscussie ..kan in POL , kan in WFL

Is het een item om nog lang over door te zeuren? Nee toch ?
pi_51848661
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

We denken anders over stijl
[..]
Dat zou kunnen . Maar dan nog heeft mijn houding tegenover de moderatie niets met knuffelen te maken. Dan zou ik iedere beslissing moeten steunen en dat is zeker niet het geval.
quote:
Jij vind dat, ik niet.
[..]
Daar hebben ze moderators voor uitgevonden die kunnen bepalen waar zoiets thuishoort.
quote:
Wie praat hier poep?
[..]
Jij , je accepteert nooit in 1 keer een beslissing en blijft er erg lang over zeuren. Ik zal echt niet alleen staan in deze observatie ..
quote:
Wie ouwehoert hier het meest in FB, jij of ik? Nou tel het aantal posts maar es.
[..]
Nou doe dat maar even ben erg benieuwd, neem dan wel even de laatste 2-3 FB topics mee .
quote:
Klopt, en dat geldt dan ook voor jou. Je reageert anders maar consequent gretig.

zuigert
Soms is het nodig om de huilebakjes hier er even op te wijzen hoe onzinnig ze bezig zijn
pi_51848689
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef Bluesdude het volgende:
Het is idd een maatschappelijk kwestie.
Het gaat over normen en waarden van programmamakers en in hoeverre de overheid mag en moet toezien cq ingrijpen..
Maar die dicussie hoort net zo goed bij subforum de Gouden Kooi..
Hetzelfde kan gelden voor een VOC-discussie nav Balkenende's VOC-verheerlijking.
Die discussie is eveneens prima op zijn plaats in CH, wat ook gebeurde..
Of een klimaatdiscussie ..kan in POL , kan in WFL

Is het een item om nog lang over door te zeuren? Nee toch ?
eens.

Het topic kan idd in meerdere subfora. Maar het werd als eerste aangemaakt in POL. Mod had het dus gewoon moeten laten staan. En was al het gezeik niet nodig geweest.

Goed modschap voorkomt veel geouwehoer als deze discussie.
pi_51848857
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

eens.

Het topic kan idd in meerdere subfora. Maar het werd als eerste aangemaakt in POL. Mod had het dus gewoon moeten laten staan. En was al het gezeik niet nodig geweest.

Goed modschap voorkomt veel geouwehoer als deze discussie.
Waarom moet een mod dat? Zeker als er vele subfora zijn waar het beter past (en die het graag willen hebben!)?
pi_51848862
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zou kunnen . Maar dan nog heeft mijn houding tegenover de moderatie niets met knuffelen te maken. Dan zou ik iedere beslissing moeten steunen en dat is zeker niet het geval.
Ik heb ook zeker niet gezegd dat jij iedere beslissing heeft gesteund, hoor.
quote:
Daar hebben ze moderators voor uitgevonden die kunnen bepalen waar zoiets thuishoort.
Daar ben ik het met je eens. Als het goed wordt uitgevoerd juich ik het alleen maar toe. In de tijd met Chewie, EWK en Sidekick waren er zelden problemen mbt arbitrage. Het kan dus ook anders. als er veel gezeik is over arbitrage, dan doe je als moed iets niet goed. Nu eerlijk zijn.
quote:
Jij , je accepteert nooit in 1 keer een beslissing en blijft er erg lang over zeuren. Ik zal echt niet alleen staan in deze observatie ..
Als ene beslissing volstrekt onterecht is, dan zal ik het aanvechten.
quote:
Nou doe dat maar even ben erg benieuwd, neem dan wel even de laatste 2-3 FB topics mee .
Ik ga niet tellen, maar weet wel zeker dat jij veel meer hier ouwehoert dan ik doe.
quote:
Soms is het nodig om de huilebakjes hier er even op te wijzen hoe onzinnig ze bezig zijn
Jij noemt kritisch benaderen door mensen huilen. MODS zouden maar blij moeten zijn met kritiek. Dat zou de kwalteit van ene forum als deze enorm ten goed komen als er iets serieus met deze kritiekenwordt gedaan.

Uitgezogen nu?

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 26-07-2007 11:47:53 ]
pi_51848916
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom moet een mod dat? Zeker als er vele subfora zijn waar het beter past (en die het graag willen hebben!)?
Als een MOD modt om te modden, dan schiet je je doel voorbij. ik heb het gevoel dat Sigme dat zelf niet door heeft. Mensen openen niet voor niets in POL in discussie, en users die moeite doet om een topic te maken heeft toch ook iets te willen?

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 26-07-2007 11:50:00 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:49:10 #171
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51849139
quote:
Precies.
pi_51849186
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb ook zeker niet gezegd dat jij iedere beslissing heeft gesteund, hoor.
[..]

Daar ben ik het met je eens. Als het goed wordt uitgevoerd juich ik het alleen maar toe. In de tijd met Chewie, EWK en Sidekick waren er zelden problemen mbt arbitrage. Het kan dus ook anders. als er veel gezeik is over arbitrage, dan doe je als moed iets niet goed. Nu eerlijk zijn.
[..]
Grappenmaker ! Toen waren er ook vaak zat problemen.
Sigme vind ik geen geweldige mod daar ben ik altijd eerlijk over geweest maar ze had nu gewoon gelijk, zo simpel zit het.
quote:
Als ene beslissing volstrekt onterecht is, dan zal ik het aanvechten.
[..]
Je laat echter duidelijk blijken dat je iedere beslissing ten nadele van jezelf zeer onterecht vindt.
quote:
Ik ga niet tellen, maar weet wel zeker dat jij veel meer hier ouwehoert dan ik doe.
[..]
Als je het zo zeker weet moet even tellen om tot een bevestiging daarvan te komen een kleine moeite zijn nietwaar ?
quote:
Jij noemt kritisch benaderen door mensen huilen.
Nee ik noem jou gedrag en dat van harry hier huilen en dom zeuren om het zeuren. dat is wat anders.
quote:
MODS zouden maar blij moeten zijn met kritiek. Dat zou de kwalteit van ene forum als deze enorm ten goed komen als er iets serieus met deze kritieke wordt gedaan.
Ja dat zou goed zijn, zich heel serieus er geen ene ruk van aantrekken lijkt me de kwaliteit inderdaad ten goede komen.
Als het opbouwende kritiek was geweest was er een heel ander verhaal.
quote:
Uitgezogen nu?
Dat je niet verder komt dan dergelijke termen zegt voldoende inderdaad .
pi_51849242
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als een MOD modt om te modden, dan schiet je je doel voorbij. ik heb het gevoel dat Sigme dat zelf niet door heeft. Mensen openen niet voor niets in POL in discussie, en users die moeite doet om een topic te maken heeft toch ook iets te willen?
Een mod krijgt een lading topics in z'n subforum. Sommige zijn prima, sommige zijn kut en weer anderen zijn prima maar passen veel beter in een ander subforum. Op zo'n moment is het de taak van de mod om het topic naar dat andere subforum te verplaatsen.
Dat men daarmee de TS passeert hoort er nu eenmaal bij en is gewoon dikke vette pech.
pi_51849273
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef du_ke het volgende:

Dat je niet verder komt dan dergelijke termen zegt voldoende inderdaad .
Du_Ke, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.
pi_51849301
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zwaktebod .
pi_51849318
quote:

[..]

Is weer 's wat anders dan "je draait en je bent niet eerlijk"
pi_51849382
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zwaktebod .
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.
pi_51849501
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.
Misschien zuig jij nog wel niet hard genoeg (kan dat )
pi_51849623
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Misschien zuig jij nog wel niet hard genoeg (kan dat )
Je zou af en toe een stofzuiger nemen en die op 10 zetten in de hoop dat ie dan ophoudt.
pi_51849867
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerder het geval dat jij weigert in te zien dat je niet altijd gelijk hebt. Commentaar daarop afdoen als zuigen is een zwaktebod .
pi_51849918
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerder het geval dat jij weigert in te zien dat je niet altijd gelijk hebt. Commentaar daarop afdoen als zuigen is een zwaktebod .
Nee, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.
pi_51850046
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.
Zwaktebod .
pi_51850098
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zwaktebod .
Nee blijven zuigen is ZWAK. En ik ga je daarin niet verder belonen.
pi_51850207
De pot die de ketel verwijt
pi_51850261
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef Elseetje het volgende:
De pot die de ketel verwijt
Nee hoor. Hij begon te reageren op mijn post, terwijl ik daar niet om vroeg.

Ga, jij nu zijn rol overnemen?
pi_51850285
Reageer toch gewoon niet op al die trollen, zeker niet in POL-FB. Klaar, slotje.
pi_51850410
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:26 schreef Monidique het volgende:
Reageer toch gewoon niet op al die trollen, zeker niet in POL-FB. Klaar, slotje.
Ja je hebt gelijk het is toch nooit goed .
pi_51850434
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ja je hebt gelijk het is toch nooit goed.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:37:15 #189
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51850553
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waar is het spoeddebat over deze kwestie dan?
Komt er aan
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:46:20 #190
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51850797
quote:
Voor jou is denk ik eerder het probleem wat hij zuigt.
pi_51865087
Dat topic over de A4 zijn er ook 1 of 2 van in NWS.
pi_51865523
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vele moslima discrimineren artsen!

Kan dicht.
Gedaan.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:16:04 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51873435
Waarom mag een ad hominem hitlerum niet en een ad hominem stalinerum wel?
Stalin heeft meer mensen vermoord en is dus erger in een soort penismetenwedstrijd, zo heb ik geleerd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:49:28 #195
125878 Gabry
Lento Violento
pi_51887198
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Stalin heeft meer mensen vermoord en is dus erger in een soort penismetenwedstrijd, zo heb ik geleerd.
Het meten van de ernst van een belediging is altijd subjectief. Er wordt nauwelijk gekeken naar de feitelijke inhoud van de belediging.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 19:23:06 #196
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51895722
quote:
Van je moeder?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:29:02 #197
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51895886
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef du_ke het volgende:
Dat topic over de A4 zijn er ook 1 of 2 van in NWS.
Ja, en die in POL heeft een insteek over de politieke reacties die kan dus mijn inziens goed naast de NWS topics bestaan
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51895982
quote:
Zware ad hominems edit ik als ik ze zie. Jouw hitterum was een soort echo van een stalinerum, het verschil was dat de jouwe ad hominem was en de stalinerum was dat niet.

En in z'n algemeenheid is het zo dat ad hitlerums veel topicverneukender werken dan andere vergelijkingen.
pi_51896126
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, en die in POL heeft een insteek over de politieke reacties die kan dus mijn inziens goed naast de NWS topics bestaan
Daar kijk ik nog even naar.

Het lijkt me niet veel toevoegen om er nóg een topic over te hebben lopen, dus Eurlings vreest vertraging 40 wegenprojecten laat ik mergen met het andere topic.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:41:02 #200
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51896198
Kunje dan wel de TT van het laatste topic nemen? Want dat is algemener
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51896408
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunje dan wel de TT van het laatste topic nemen? Want dat is algemener
Ja graag .
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 15:14:52 #202
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51913334
PvdA en vriendjespolitiek om financieel gewin excussen....

Kan hij aub. een keer op zijn kop krijgen dat hij eerst nadenkt voor hij een post doet. Hij post regelmatig onsamenhangende onzin en reageert verder niet.
Carpe Libertatem
pi_51914780
Als jij dictator van dit land zou zijn....

Is nu voldoende politiek en kan dus terug naar pol.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:25:42 #204
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51914933
Ah joh, da's toch algemene praat
pi_51914961
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef Aoristus het volgende:
Ah joh, da's toch algemene praat
Nee, hartstikke politiek.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:37:31 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51915219
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, hartstikke politiek.
Verover eerst maar eens de supermarkt, dan pas kunnen we over de huishouding van een land reppen
pi_51915252
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Verover eerst maar eens de supermarkt, dan pas kunnen we over de huishouding van een land reppen
Daar ben ik al rijp genoeg voor.
pi_51919520
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Als jij dictator van dit land zou zijn....

Is nu voldoende politiek en kan dus terug naar pol.
Het staat in GC, om het te laten schoppen zal je de mods daar ervan moeten overtuigen dat het te politiek is voor hun.

Als het terugkomt in POL zal ik eens overleggen met de anderen, wat zij van ervan vinden .
pi_51919703
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:14 schreef Boze_Appel het volgende:
PvdA en vriendjespolitiek om financieel gewin excussen....

Kan hij aub. een keer op zijn kop krijgen dat hij eerst nadenkt voor hij een post doet. Hij post regelmatig onsamenhangende onzin en reageert verder niet.
Voor zijn doen vind ik het een heel behoorlijke OP. En hij reageert best vaak nog in zijn topics, vaak uitgebreider dan de OP deed vermoeden.

Al te summiere of onbegrijpelijke topics worden gesloten, maar deze vind ik duidelijk genoeg. Al ga ik wel even de titel verbeteren.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:45:20 #210
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51920029
quote:

[..]

† In Memoriam † zondag 29 juli 2007 @ 09:00:21 #211
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51929033
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
Al te summiere of onbegrijpelijke topics worden gesloten, maar deze vind ik duidelijk genoeg. Al ga ik wel even de titel verbeteren.
Dan zal het wel gewoon aan mij liggen dat ik nooit kaas kan maken van zijn posts.
Carpe Libertatem
  zondag 29 juli 2007 @ 09:03:24 #212
66444 Lord_Vetinari
pi_51929044
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Het staat in GC, om het te laten schoppen zal je de mods daar ervan moeten overtuigen dat het te politiek is voor hun.
Um, zei jij van de week niet dat je het DGK topic verplaatst had omdat die mods daarom vroegen? Werkt dat dan niet andersom ook? Jij vraagt erom en zij schoppen het?

En het is 'te politiek voor hEn'
  zondag 29 juli 2007 @ 09:04:08 #213
66444 Lord_Vetinari
pi_51929048
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan zal het wel gewoon aan mij liggen dat ik nooit kaas kan maken van zijn posts.
Nee hoor, dat heb ik ook. Alleen, als je dat in een topic zegt, wordt het verwijderd...
pi_51929174
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, zei jij van de week niet dat je het DGK topic verplaatst had omdat die mods daarom vroegen? Werkt dat dan niet andersom ook? Jij vraagt erom en zij schoppen het?

En het is 'te politiek voor hEn'
Als ik het topic graag in POL had willen hebben dan zou ik erom vragen. Maar ik heb het naar GC geschopt, destijds.
  zondag 29 juli 2007 @ 09:50:03 #215
66444 Lord_Vetinari
pi_51929229
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik het topic graag in POL had willen hebben dan zou ik erom vragen. Maar ik heb het naar GC geschopt, destijds.
Dan ga jij dus op de stoel van de users zitten. Het gaat er helemaal niet om of jij een topic in POL wilt hebben, het gaat erom of een topic in POL past. En dan kan het gebeuren, dat er topics in POL staan, die jou niet aanstaan. Jammer voor jou, dus.
pi_51929342
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan ga jij dus op de stoel van de users zitten. Het gaat er helemaal niet om of jij een topic in POL wilt hebben, het gaat erom of een topic in POL past. En dan kan het gebeuren, dat er topics in POL staan, die jou niet aanstaan. Jammer voor jou, dus.
Ik vind het topic niet passen in POL.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:17:25 #217
66444 Lord_Vetinari
pi_51929379
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind het topic niet passen in POL.
Irrelevant. het gaat erom of het topic in POL past. Ik vind ook genoeg topics niet in POL passen, maar dat doet er ook niet toe. Persoonlijke voorkeuren behoren hier niet mee te spelen. Er dient objectief gekeken te worden naar de inhoud van een topic. En als er meerdere users zijn die zeggen dat het wel in POL past, dient er minimaal overleg tussen de POL mods onderling plaats te vinden.
pi_51929417
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Irrelevant. het gaat erom of het topic in POL past. Ik vind ook genoeg topics niet in POL passen, maar dat doet er ook niet toe. Persoonlijke voorkeuren behoren hier niet mee te spelen. Er dient objectief gekeken te worden naar de inhoud van een topic. En als er meerdere users zijn die zeggen dat het wel in POL past, dient er minimaal overleg tussen de POL mods onderling plaats te vinden.
Zoals ik al aangaf te zullen doen als het in POL komt, en zoals ik al aangegeven had te doen bij schoppen van het topic? Komt in orde. En als er een andere uitslag uit volgt dan dat wat mijn voorkeur heeft, dan blijkt dat vanzelf, en dan is dat mij ook best.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:23:59 #219
66444 Lord_Vetinari
pi_51929433
Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen Ook weer een 'briljant' topic...
  zondag 29 juli 2007 @ 11:44:08 #220
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51930304
't is weer pret met Sigme hoor
pi_51930931
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen Ook weer een 'briljant' topic...
Dicht.
pi_51932607
Zeer actieve mods daar op GC.

Maar die ene is ook niet toerekeningsvatbaar.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:08:19 #223
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_51953007
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als zij vindt dat het niet past dan sluit ik mij daarbij aan. Ga alsjeblieft ergens anders muggenziften zeg.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 30 juli 2007 @ 12:25:53 #224
Stranger than fiction
pi_51956481
offtopic verwijderd.
pi_51969450
Vrouw weer achter het aanrecht! #2
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
Inmiddels is dit topic alle politieke relevantie verloren.

EG, wat wil je d'r mee? Schopje, slotje, ontopic trekken? Kom maar even naar POLFB, als je wil.
pi_51969467
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
Inmiddels is dit topic alle politieke relevantie verloren.

EG, wat wil je d'r mee? Schopje, slotje, ontopic trekken? Kom maar even naar POLFB, als je wil.
Genoeg geweest.

Gooi maar dicht.
pi_51969596
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Genoeg geweest.

Gooi maar dicht.
Gedaan.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:26:17 #228
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51985330
Sigme, je bent heel vriendelijk en laat veel aan de TS over. Zelfs zoveel dat je hem vraagt wat je er mee aan moet.
Maar hier reageer je een stuk strakker, en sluit zonder enig overleg of poging het topic te redden een in mijn ogen zeer politiek relevant topic: Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen

Ook in dat geval had je TS toch kunnen vragen het wat sprekender neer te zetten, en had je de bagger eruit kunnen halen?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:06:27 #229
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_51986552
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef pontakel het volgende:
Sigme, je bent heel vriendelijk en laat veel aan de TS over. Zelfs zoveel dat je hem vraagt wat je er mee aan moet.
Maar hier reageer je een stuk strakker, en sluit zonder enig overleg of poging het topic te redden een in mijn ogen zeer politiek relevant topic: Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen

Ook in dat geval had je TS toch kunnen vragen het wat sprekender neer te zetten, en had je de bagger eruit kunnen halen?
Wat valt er te redden aan een topic zonder openingspost, over een absoluut non-onderwerp en met een titel die niets met het onderwerp te maken heeft?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51986578
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Wat valt er te redden aan een topic zonder openingspost, over een absoluut non-onderwerp en met een titel die niets met het onderwerp te maken heeft?
Om niet te vergeten dat het topic nummer zoveel is van een TS die niet wíl leren...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:14:55 #231
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51986825
Dit is een forum, en dan hoef je niet de eisen te stellen die je aan een NRC pagina stelt. Wat luchtiger topics die in de ogen van sommigen wellicht wat raar gebracht worden hebben toch ook bestaansrecht? Zolang het niet aanzet tot grote onrust of haat is er toch weinig aan de hand, het zakt vanzelf wel de diepte in.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:22:31 #232
66444 Lord_Vetinari
pi_51987066
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef pontakel het volgende:
Dit is een forum, en dan hoef je niet de eisen te stellen die je aan een NRC pagina stelt. Wat luchtiger topics die in de ogen van sommigen wellicht wat raar gebracht worden hebben toch ook bestaansrecht? Zolang het niet aanzet tot grote onrust of haat is er toch weinig aan de hand, het zakt vanzelf wel de diepte in.
Er zijn wel regels waaraan een OP moet voldoen. lees anders de diverse FAQs even voordat je gaat klagen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:29:49 #233
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51987293
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zijn wel regels waaraan een OP moet voldoen. lees anders de diverse FAQs even voordat je gaat klagen.
Ten eerste klaag ik niet, ik stelde een vraag.
Ten tweede beantwoorden die faq's mijn vraag niet. Daarin staat alleen iets over OP's. Zodat mijn vraag waarom er in dit geval geen overleg met de auteur was overeind blijft.

Ik vond de openingspost wel informatief. Het haqd wellicht beter op de weblog gekund inderdaad. Maar waarom wordt dat dan niet gezegd? FOK! is een community, en in een community verdient het naar mijn men mening de voorkeur om je leden te helpen en door te verwijzen in plaats van een botweg afkappen.

En zo zwaar ligt me dit niet op de maag hoor, het viel me gewoon even op. Excuses voor de veroorzaakte overlast. Ik wist overigens niet dat er incognito mods aanwezig zijn (want ik mag jou toch wel als zodanig beschouwen?) en dat is een goede zaak!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:35:30 #234
66444 Lord_Vetinari
pi_51987479
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef pontakel het volgende:

[..]

Ten tweede beantwoorden die faq's mijn vraag niet. Daarin staat alleen iets over OP's. Zodat mijn vraag waarom er in dit geval geen overleg met de auteur was overeind blijft.
Omdat de TS ook de FAQ gelezen heeft (als het goed is).
quote:
Ik vond de openingspost wel informatief.
Alleen een link en het zoveelste insinuerende eenregelige commentaar? Neuh. Zie de OpeningsPost van dit FB-topic:
quote:
Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:43:50 #235
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51987745
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat de TS ook de FAQ gelezen heeft (als het goed is).
[..]
Alleen een link en het zoveelste insinuerende eenregelige commentaar? Neuh. Zie de OpeningsPost van dit FB-topic:
[..]
Nog steeds begrijp ik niet dat TS daar niet vriendelijk op gewezen werd, en niet werd uitgenodigd tot overleg zoals dat wel met anderen gebeurde.
pi_51987796
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef pontakel het volgende:

[..]

Nog steeds begrijp ik niet dat TS daar niet vriendelijk op gewezen werd, en niet werd uitgenodigd tot overleg zoals dat wel met anderen gebeurde.
Zal komen omdat TS nog net wat hardleerser is dan anderen denk ik .
pi_51988237
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef pontakel het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Om niet te vergeten dat het topic nummer zoveel is van een TS die niet wíl leren...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:36:23 #238
Stranger than fiction
pi_51989372
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef pontakel het volgende:

Ik geloof dat door de verschillende users wel voldoende antwoord is gegeven. De user in kwestie is meerdere keren aangesproken op z'n topics. Ze blijven zoveel mogelijk open maar wanneer zoals IJsbrekertje al zei: non-onderwerp, geen OP en een TT die de plank volkomen mis slaat.
pi_52007085
Is de usernaam lenin toegestaan?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:18:01 #241
66444 Lord_Vetinari
pi_52010286
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:44 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom zou die niet toegestaan zijn?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:17:04 #242
Stranger than fiction
pi_52011380
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:44 schreef Lyrebird het volgende:
Wat mij betreft mag deze naam gewoon. En gezien z'n nummer bestaat hij ook al een aantal jaar.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:18:21 #243
Stranger than fiction
pi_52011416
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
Behalve olievoorraad ook voorraad transformatoren

Hoort gewoon in POL. Dingen als olievoorraden zijn ook typisch politiek.
Past daar prima.
pi_52022532
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom zou die niet toegestaan zijn?
Under any sensible definition of murder, this makes Lenin the murderer of millions.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_52026583
Nieuwe mod op POL gevraagd

He Rock, fatalist. Nu al opgegeven

Open dat ding.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:38:44 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52026633
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Nieuwe mod op POL gevraagd

He Rock, fatalist. Nu al opgegeven

Open dat ding.
zeker, post mee als user, niet als mod
pi_52026636
Top oplossing
pi_52026679
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Elseetje het volgende:
Top oplossing
Nee. Anders moet ik mijn topic geen reanimeren. Laat het niet nodig zijn.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:41:51 #249
Stranger than fiction
pi_52026730
Er is al een nieuwe mod gevonden.
  Admin woensdag 1 augustus 2007 @ 20:42:18 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52026749
Zie MED, opgelost
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 20:43:57 #251
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_52026798
Wat een baggeroplossing, was hij niet al eens mod van POL?
pi_52026900
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:48:04 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52026926
Op deze manier wordt het wel heel pijnlijk duidelijk dat er veel fout zit in Pol, nietwaar, Yvonne?
Ik gun het Mutant01 prima hoor, het is een lieve jongen, maar je zou kunnen zeggen dat de sollicitatiecommissie behoorlijk is mislukt he?
pi_52026961
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
Op deze manier wordt het wel heel pijnlijk duidelijk dat er veel fout zit in Pol, nietwaar, Yvonne?
Ik gun het Mutant01 prima hoor, het is een lieve jongen, maar je zou kunnen zeggen dat de sollicitatiecommissie behoorlijk is mislukt he?
Dat gaan we dan eens mooi oplossen toch?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin woensdag 1 augustus 2007 @ 20:50:20 #255
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52026998
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
Welnee, chewie gaat snel weg, snelle oplossing, prima keuze, Muttie is al een bewezen prima mod
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 1 augustus 2007 @ 20:50:55 #256
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52027009
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat gaan we dan eens mooi oplossen toch?
Bezint eer ge begint, zou ik zeggen, maar misschien is het gewoon wel goed voor je ontwikkeling
  Admin woensdag 1 augustus 2007 @ 20:51:09 #257
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52027016
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat was klowjow

Doe je lief tegen Muttie?

woensdag 1 augustus 2007 @ 20:59:49 #258
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52027268
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welnee, chewie gaat snel weg, snelle oplossing, prima keuze, Muttie is al een bewezen prima mod
Ik heb mijn twijfels of dat ook zo zal gelden in de heersende sigmisère

ik zal je zoals een goed informant betaamt, blijven pm'en
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 21:00:34 #259
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_52027292
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat was klowjow

Doe je lief tegen Muttie?
Oh ja, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nou, met muttie heb ik een haat-liefde verhouding. Ik hoop dat hij bij moslimdiscussies op de achtergrond blijft.

Ik ben nu een maand weg, dus een goede start gun ik hem alvast!
  Admin woensdag 1 augustus 2007 @ 21:05:10 #260
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52027447
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh ja, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nou, met muttie heb ik een haat-liefde verhouding. Ik hoop dat hij bij moslimdiscussies op de achtergrond blijft.

Ik ben nu een maand weg, dus een goede start gun ik hem alvast!
Zit wel goed, deed ie in NWS ook niet zo op de voorgrond tredend

† In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 21:11:13 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_52027663
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zit wel goed, deed ie in NWS ook niet zo op de voorgrond tredend
Dan heeft die mijn zegen, go muftie!
pi_52027753
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ben nu een maand weg
pi_52027915
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dan heeft die mijn zegen, go muftie!
Allah Al Watan Al Malik
pi_52029884
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels of dat ook zo zal gelden in de heersende sigmisère

ik zal je zoals een goed informant betaamt, blijven pm'en
Wat ben jij een enorme zeikerd zeg. Sta jij niet bekend als een van de slechtse mods in de geschiedenis van POL?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:21:43 #265
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52029941
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat ben jij een enorme zeikerd zeg. Sta jij niet bekend als een van de slechtse mods in de geschiedenis van POL?
Sta jij niet bekend als clinikloon
pi_52029995
Even gezellig houden hier aub. Niet zo op elkaar happen men!
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:33:46 #267
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52030335
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat was klowjow
kLowJow is ook geen mod van POL geweest.
pi_52030724
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al inderdaad .
pi_52030773
Yvonne onthoudt gewoon niet al haar toyboys even goed
pi_52030793
KJ zat bij NWS.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:26:50 #271
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52032042
De duivel draagt een soepjurk.
pi_52048277
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:37:15 #273
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52050283
Kan de topiclijst van POL weer worden teruggezet (door een FA) naar 2 weken? Tijd geleden is het naar een week verkort vanwege de drukte, maar nu is de lijst wel erg kort.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:51:24 #274
Stranger than fiction
pi_52050672
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Sidekick het volgende:
Kan de topiclijst van POL weer worden teruggezet (door een FA) naar 2 weken? Tijd geleden is het naar een week verkort vanwege de drukte, maar nu is de lijst wel erg kort.
Ik heb je vraag naar achteren gegooid.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:52:08 #275
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_52050692
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Sidekick het volgende:
Hoppa.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:51:00 #276
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52052067
Haastige spoed is altijd goed.
pi_52095447
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 04:34 schreef sigme het volgende:
Topic gaat niet over politiek maar over normen en waarden, cultuur, religie, opvoeding, liedjes.
Klopt.
quote:
Slot. EG, kom maar melden of je d'r weer een politieke draai aan denkt te kunnen geven, of een schopje naar GC, OUD, oid wil hebben.
Mijn politieke standpunt is denk ik duidelijk verwoord. Het is slechts een heel klein gedeelte uit mijn gedachtengoed. Er valt politiek niet bijster veel over te zeggen. Het is een kwestie van er iets voor voelen of juist niet.

Mijn bedoeling was ook om te kijken hoe het voorstel valt. En hoe de sentimenten liggen. Dat beeld is voldoende duidelijk.

Dus ik kan het hierbij laten.
pi_52096596
Sigme,,,maar politiek gaat toch over normen,waarden, cultuur etc?
De nationalistische stelling van EG is zeker niet de mijne, maar het hoort wel in POL
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:51:03 #280
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52115127
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 11:54:36 #281
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52115200
Het gaat om een verplichting vanuit de overheid, hoe is dat niet politiek?
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 13:22:20 #282
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52117112
Modjes, mag ik een 2e post hebben in het geplakte topic van Sidekick om een lijst van links te maken naar politieke youtube en google.video films die ik zelf bij hou en waar mensen mij via pm op fimpjes kunnen wijzen?

Wegwijs in de Nederlandse politiek
Carpe Libertatem
pi_52118827
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Het gaat om een verplichting vanuit de overheid, hoe is dat niet politiek?
Misschien dat ik maar een moet proberen de mensen maar weer eens ontopic te krijgen.

Sigme, mag het topic weer open?
pi_52119156
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Modjes, mag ik een 2e post hebben in het geplakte topic van Sidekick om een lijst van links te maken naar politieke youtube en google.video films die ik zelf bij hou en waar mensen mij via pm op fimpjes kunnen wijzen?

Wegwijs in de Nederlandse politiek
Wat mij betreft wel. Ik wil hem wel ff een korte periode open gooien zodat je die post kan plaatsen, maar dan moet je wel ff PM-en wanneer je er klaar voor bent.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 15:16:32 #285
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52119336
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wat mij betreft wel. Ik wil hem wel ff een korte periode open gooien zodat je die post kan plaatsen, maar dan moet je wel ff PM-en wanneer je er klaar voor bent.
Check.

Nu niet, want moet nu weg, ik pm je wel.
Carpe Libertatem
pi_52123918
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Misschien dat ik maar een moet proberen de mensen maar weer eens ontopic te krijgen.

Sigme, mag het topic weer open?
Open het is. Probeer het op het politieke vlak te trekken / houden. Beleid, regelgeving, standpunten van partijen etc etc.

Succes!
pi_52128442
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Open het is. Probeer het op het politieke vlak te trekken / houden. Beleid, regelgeving, standpunten van partijen etc etc.

Succes!
Thanks.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:31:42 #289
Stranger than fiction
pi_52166230
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Stop verregaande SLAVERNIJ door werkgevers.

Gaarne " weghalen. Thanks.
check.
pi_52197498
Zeg, hoe staan jullie tegenover users met een overduidelijke geestelijke aandoening die topics onderspammen met de meest paranoide onzin ? Persoonlijk vind ik het nogal ongewenst.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:50:34 #291
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52200046
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef gelly het volgende:
Zeg, hoe staan jullie tegenover users met een overduidelijke geestelijke aandoening die topics onderspammen met de meest paranoide onzin ? Persoonlijk vind ik het nogal ongewenst.
verbeter de wereld, begin bij jezelf
pi_52200895
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef Aoristus het volgende:

[..]

verbeter de wereld, begin bij jezelf
-3 Voorspelbaar.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:22:48 #293
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52200940
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef gelly het volgende:

[..]

-3 Voorspelbaar.
Maak je verhaal dan eens wat concreter
pi_52200968
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Maak je verhaal dan eens wat concreter
Nee, want dan speel ik op de man. Het lijkt mij wel duidelijk om wie het gaat.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:56:19 #295
Stranger than fiction
pi_52223575
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, want dan speel ik op de man. Het lijkt mij wel duidelijk om wie het gaat.
We zullen er extra opletten. En wanneer het de spuigaten uitloopt ingrijpen.
pi_52225015
Racist zus, racist zo

WTF? Ik stel het label wat bepaalde politici krijgen ter discussie. Ik was net een lange inhoudelijke post aan het maken.
pi_52225131
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Fiskus het volgende:
Racist zus, racist zo

WTF? Ik stel het label wat bepaalde politici krijgen ter discussie. Ik was net een lange inhoudelijke post aan het maken.
Toegegeven het topic heeft niet de beste kwaliteit, maar ik begrijp niet waarom het gesloten wordt. Eindelijk eens een mooi platform waar ik kan uitleggen waarom mensen als De Winter en Wilders racistisch handelen. Bovendien had ik net een mooie post klaar.
pi_52225132
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Fiskus het volgende:
Racist zus, racist zo

Probeer het nog maar een keer, maar dan op een normale manier, zonder zelf het topic onder te spammen met links-rechts-moslim-hindoe-bami bash posts. Het is hier verdomme geen speeltuin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52225143
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Toegegeven het topic heeft niet de beste kwaliteit, maar ik begrijp niet waarom het gesloten wordt. Eindelijk eens een mooi platform waar ik kan uitleggen waarom mensen als De Winter en Wilders racistisch handelen. Bovendien had ik net een mooie post klaar.
Ik ook
pi_52225167
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Probeer het nog maar een keer, maar dan op een normale manier, zonder zelf het topic onder te spammen met links-rechts-moslim-hindoe-bami bash posts. Het is hier verdomme geen speeltuin.
Ok, gooi hem weer open en ik zal mijn toon matigen, ook zal ik ff de OP aanpassen en het milder stellen.
pi_52225177
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal maar verdacht. Volgens mij heb jij er persoonlijk belang bij dat dat topic dichtging. Lid van de PvdA ofzo?
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')