Wat een taalgebruik.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef sigme het volgende:
kabinetscrisi
Maar NOVA is volgens een groot deel van pol links-biassed.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef sigme het volgende:
Het kan inderdaad gebeuren dat een uitzending van Nova iets dat tot dat moment als politiek irrelevant gezien werd (niet speciaal door mij, maar door de politiek, de politici, de media etc) alsnog een politiek spectakel van jewelste wordt. Tot en met kabinetscrisi aan toe.
Maar dat lijkt mij geen reden om maar iedere wild speculatietopic in POL te willen hebben. Dat kan achteraf anders lijken / blijken, maar dat hoort erbij.
Ok dus als je wat boze inhoud om de ad hominems heengooit is het allemaal prima?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Een scherpe discussie kan best, ook minder politiek correcte meningen en verwoordingen; aan alle kanten. Dit was wat anders dan dat. Geef een scherpe reactie terug, maar niet een kale pure scheldende ad hominem. En als je vindt dat iemand zich ergens een onacceptabele tekst heeft geplaatst en dat er blijkbaar de mods overheen gelezen of het verkeerd beoordelen, stel ik het op prijs als je het hier meldt.
Nee, maar dan wordt niet de hele post gewist.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dus als je wat boze inhoud om de ad hominems heengooit is het allemaal prima?
Dat belooft nog wat!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dus als je wat boze inhoud om de ad hominems heengooit is het allemaal prima?
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Doe je er nog wat aan, sigme?
Of laat je de boel doodbloeden op de drie musketiers, omdat het toch maar sc is?
Gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef Aoristus het volgende:
Burgerinitiatief voor stopzetting tv programma Gouden Kooi
Wil iemand even een f achter burgerinitiatie zetten
Volgens mij is posten niet onmogelijk in POLSC tenzij je geband bent. En moeilijk is het ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
sigme, is dat nu precedent?
Je mag iemand het posten moeilijk/onmogelijk maken op pol sc?
Ik heb wel het e.e.a. van je gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is posten niet onmogelijk in POLSC tenzij je geband bent. En moeilijk is het ook niet.
Niemand maakt het je moeilijk of onmogelijk.
Ach een kutkloontje meer of minder valt toch niet op hierquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef Chewie het volgende:
Gekker vind ik het eigenlijk dat we klonen zoals jou hier toelaten op FOK!
Maak eens een lijstjequote:Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef Chewie het volgende:
Gekker vind ik het eigenlijk dat we klonen zoals jou hier toelaten op FOK!
Geen top 3 natuurlijkquote:
Die maken ze mod.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen top 3 natuurlijk![]()
Wie zijn al die nieuwe mensen toch die beweren dat ze jaren hebben zitten lurken voordat ze besloten om zich overal mee te bemoeien?
dat is nog waar ook. Ik noem het Yvonne's Ill Principequote:
quote:
Word, Harry.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef Aoristus het volgende:
tja, humor kun je niet aanleren..
Burgerinitiatief voor stopzetting tv programma Gouden Kooiquote:
Het gaat over de gouden kooi, en DGK wou het graag hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom nou weer, Sigme? Gister vond je het goed genoeg voor pol en ik heb het ook geopend om er in pol over te praten. Het gaat immers niet over het interieur van het programma, maar om het effect.
Deze keer ben ik het wel eens met Aoristus. Het onderwerp van het topic is weliswaar de gouden kooi, maar de essentie van de discussie speelde over een veel breder vlak, namelijk wat er al dan niet toegestaan dient te worden in de media, en in hoeverre de overheid burgers tegen media-uitingen moet beschermen; een discussie die m.i. veruit het beste in POL past.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom nou weer, Sigme? Gister vond je het goed genoeg voor pol en ik heb het ook geopend om er in pol over te praten. Het gaat immers niet over het interieur van het programma, maar om het effect.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat over de gouden kooi, en DGK wou het graag hebben.
Nou en, ik heb er een politiek topic van gemaakt en de mensen die er in posten, posten ook overwegend met een politiek motief. Als ik iets in het gouden kooi forum had willen posten, dan had ik 'm daar wel geopend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat over de gouden kooi, en DGK wou het graag hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |