abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51896408
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunje dan wel de TT van het laatste topic nemen? Want dat is algemener
Ja graag .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 15:14:52 #202
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51913334
PvdA en vriendjespolitiek om financieel gewin excussen....

Kan hij aub. een keer op zijn kop krijgen dat hij eerst nadenkt voor hij een post doet. Hij post regelmatig onsamenhangende onzin en reageert verder niet.
Carpe Libertatem
pi_51914780
Als jij dictator van dit land zou zijn....

Is nu voldoende politiek en kan dus terug naar pol.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:25:42 #204
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51914933
Ah joh, da's toch algemene praat
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51914961
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef Aoristus het volgende:
Ah joh, da's toch algemene praat
Nee, hartstikke politiek.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:37:31 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51915219
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, hartstikke politiek.
Verover eerst maar eens de supermarkt, dan pas kunnen we over de huishouding van een land reppen
pi_51915252
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Verover eerst maar eens de supermarkt, dan pas kunnen we over de huishouding van een land reppen
Daar ben ik al rijp genoeg voor.
pi_51919520
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Als jij dictator van dit land zou zijn....

Is nu voldoende politiek en kan dus terug naar pol.
Het staat in GC, om het te laten schoppen zal je de mods daar ervan moeten overtuigen dat het te politiek is voor hun.

Als het terugkomt in POL zal ik eens overleggen met de anderen, wat zij van ervan vinden .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51919703
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:14 schreef Boze_Appel het volgende:
PvdA en vriendjespolitiek om financieel gewin excussen....

Kan hij aub. een keer op zijn kop krijgen dat hij eerst nadenkt voor hij een post doet. Hij post regelmatig onsamenhangende onzin en reageert verder niet.
Voor zijn doen vind ik het een heel behoorlijke OP. En hij reageert best vaak nog in zijn topics, vaak uitgebreider dan de OP deed vermoeden.

Al te summiere of onbegrijpelijke topics worden gesloten, maar deze vind ik duidelijk genoeg. Al ga ik wel even de titel verbeteren.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:45:20 #210
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51920029
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een stelling?
Je moet eens meer de toko verdedigen dan een sell-out er van te maken!
  † In Memoriam † zondag 29 juli 2007 @ 09:00:21 #211
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51929033
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
Al te summiere of onbegrijpelijke topics worden gesloten, maar deze vind ik duidelijk genoeg. Al ga ik wel even de titel verbeteren.
Dan zal het wel gewoon aan mij liggen dat ik nooit kaas kan maken van zijn posts.
Carpe Libertatem
  zondag 29 juli 2007 @ 09:03:24 #212
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51929044
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Het staat in GC, om het te laten schoppen zal je de mods daar ervan moeten overtuigen dat het te politiek is voor hun.
Um, zei jij van de week niet dat je het DGK topic verplaatst had omdat die mods daarom vroegen? Werkt dat dan niet andersom ook? Jij vraagt erom en zij schoppen het?

En het is 'te politiek voor hEn'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 29 juli 2007 @ 09:04:08 #213
66444 Lord_Vetinari
pi_51929048
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dan zal het wel gewoon aan mij liggen dat ik nooit kaas kan maken van zijn posts.
Nee hoor, dat heb ik ook. Alleen, als je dat in een topic zegt, wordt het verwijderd...
pi_51929174
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, zei jij van de week niet dat je het DGK topic verplaatst had omdat die mods daarom vroegen? Werkt dat dan niet andersom ook? Jij vraagt erom en zij schoppen het?

En het is 'te politiek voor hEn'
Als ik het topic graag in POL had willen hebben dan zou ik erom vragen. Maar ik heb het naar GC geschopt, destijds.
  zondag 29 juli 2007 @ 09:50:03 #215
66444 Lord_Vetinari
pi_51929229
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik het topic graag in POL had willen hebben dan zou ik erom vragen. Maar ik heb het naar GC geschopt, destijds.
Dan ga jij dus op de stoel van de users zitten. Het gaat er helemaal niet om of jij een topic in POL wilt hebben, het gaat erom of een topic in POL past. En dan kan het gebeuren, dat er topics in POL staan, die jou niet aanstaan. Jammer voor jou, dus.
pi_51929342
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan ga jij dus op de stoel van de users zitten. Het gaat er helemaal niet om of jij een topic in POL wilt hebben, het gaat erom of een topic in POL past. En dan kan het gebeuren, dat er topics in POL staan, die jou niet aanstaan. Jammer voor jou, dus.
Ik vind het topic niet passen in POL.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:17:25 #217
66444 Lord_Vetinari
pi_51929379
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind het topic niet passen in POL.
Irrelevant. het gaat erom of het topic in POL past. Ik vind ook genoeg topics niet in POL passen, maar dat doet er ook niet toe. Persoonlijke voorkeuren behoren hier niet mee te spelen. Er dient objectief gekeken te worden naar de inhoud van een topic. En als er meerdere users zijn die zeggen dat het wel in POL past, dient er minimaal overleg tussen de POL mods onderling plaats te vinden.
pi_51929417
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Irrelevant. het gaat erom of het topic in POL past. Ik vind ook genoeg topics niet in POL passen, maar dat doet er ook niet toe. Persoonlijke voorkeuren behoren hier niet mee te spelen. Er dient objectief gekeken te worden naar de inhoud van een topic. En als er meerdere users zijn die zeggen dat het wel in POL past, dient er minimaal overleg tussen de POL mods onderling plaats te vinden.
Zoals ik al aangaf te zullen doen als het in POL komt, en zoals ik al aangegeven had te doen bij schoppen van het topic? Komt in orde. En als er een andere uitslag uit volgt dan dat wat mijn voorkeur heeft, dan blijkt dat vanzelf, en dan is dat mij ook best.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:23:59 #219
66444 Lord_Vetinari
pi_51929433
Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen Ook weer een 'briljant' topic...
  zondag 29 juli 2007 @ 11:44:08 #220
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51930304
't is weer pret met Sigme hoor
pi_51930931
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen Ook weer een 'briljant' topic...
Dicht.
pi_51932607
Zeer actieve mods daar op GC.

Maar die ene is ook niet toerekeningsvatbaar.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:08:19 #223
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_51953007
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als zij vindt dat het niet past dan sluit ik mij daarbij aan. Ga alsjeblieft ergens anders muggenziften zeg.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 30 juli 2007 @ 12:25:53 #224
Stranger than fiction
pi_51956481
offtopic verwijderd.
pi_51969450
Vrouw weer achter het aanrecht! #2
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
Inmiddels is dit topic alle politieke relevantie verloren.

EG, wat wil je d'r mee? Schopje, slotje, ontopic trekken? Kom maar even naar POLFB, als je wil.
pi_51969467
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
Inmiddels is dit topic alle politieke relevantie verloren.

EG, wat wil je d'r mee? Schopje, slotje, ontopic trekken? Kom maar even naar POLFB, als je wil.
Genoeg geweest.

Gooi maar dicht.
pi_51969596
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Genoeg geweest.

Gooi maar dicht.
Gedaan.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:26:17 #228
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51985330
Sigme, je bent heel vriendelijk en laat veel aan de TS over. Zelfs zoveel dat je hem vraagt wat je er mee aan moet.
Maar hier reageer je een stuk strakker, en sluit zonder enig overleg of poging het topic te redden een in mijn ogen zeer politiek relevant topic: Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen

Ook in dat geval had je TS toch kunnen vragen het wat sprekender neer te zetten, en had je de bagger eruit kunnen halen?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:06:27 #229
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_51986552
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef pontakel het volgende:
Sigme, je bent heel vriendelijk en laat veel aan de TS over. Zelfs zoveel dat je hem vraagt wat je er mee aan moet.
Maar hier reageer je een stuk strakker, en sluit zonder enig overleg of poging het topic te redden een in mijn ogen zeer politiek relevant topic: Zelfs de USA heeft medelijden met NLse armen

Ook in dat geval had je TS toch kunnen vragen het wat sprekender neer te zetten, en had je de bagger eruit kunnen halen?
Wat valt er te redden aan een topic zonder openingspost, over een absoluut non-onderwerp en met een titel die niets met het onderwerp te maken heeft?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51986578
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Wat valt er te redden aan een topic zonder openingspost, over een absoluut non-onderwerp en met een titel die niets met het onderwerp te maken heeft?
Om niet te vergeten dat het topic nummer zoveel is van een TS die niet wíl leren...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:14:55 #231
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51986825
Dit is een forum, en dan hoef je niet de eisen te stellen die je aan een NRC pagina stelt. Wat luchtiger topics die in de ogen van sommigen wellicht wat raar gebracht worden hebben toch ook bestaansrecht? Zolang het niet aanzet tot grote onrust of haat is er toch weinig aan de hand, het zakt vanzelf wel de diepte in.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:22:31 #232
66444 Lord_Vetinari
pi_51987066
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef pontakel het volgende:
Dit is een forum, en dan hoef je niet de eisen te stellen die je aan een NRC pagina stelt. Wat luchtiger topics die in de ogen van sommigen wellicht wat raar gebracht worden hebben toch ook bestaansrecht? Zolang het niet aanzet tot grote onrust of haat is er toch weinig aan de hand, het zakt vanzelf wel de diepte in.
Er zijn wel regels waaraan een OP moet voldoen. lees anders de diverse FAQs even voordat je gaat klagen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:29:49 #233
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51987293
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zijn wel regels waaraan een OP moet voldoen. lees anders de diverse FAQs even voordat je gaat klagen.
Ten eerste klaag ik niet, ik stelde een vraag.
Ten tweede beantwoorden die faq's mijn vraag niet. Daarin staat alleen iets over OP's. Zodat mijn vraag waarom er in dit geval geen overleg met de auteur was overeind blijft.

Ik vond de openingspost wel informatief. Het haqd wellicht beter op de weblog gekund inderdaad. Maar waarom wordt dat dan niet gezegd? FOK! is een community, en in een community verdient het naar mijn men mening de voorkeur om je leden te helpen en door te verwijzen in plaats van een botweg afkappen.

En zo zwaar ligt me dit niet op de maag hoor, het viel me gewoon even op. Excuses voor de veroorzaakte overlast. Ik wist overigens niet dat er incognito mods aanwezig zijn (want ik mag jou toch wel als zodanig beschouwen?) en dat is een goede zaak!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:35:30 #234
66444 Lord_Vetinari
pi_51987479
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef pontakel het volgende:

[..]

Ten tweede beantwoorden die faq's mijn vraag niet. Daarin staat alleen iets over OP's. Zodat mijn vraag waarom er in dit geval geen overleg met de auteur was overeind blijft.
Omdat de TS ook de FAQ gelezen heeft (als het goed is).
quote:
Ik vond de openingspost wel informatief.
Alleen een link en het zoveelste insinuerende eenregelige commentaar? Neuh. Zie de OpeningsPost van dit FB-topic:
quote:
Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:43:50 #235
3961 pontakel
Niets Bijzonders
pi_51987745
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat de TS ook de FAQ gelezen heeft (als het goed is).
[..]
Alleen een link en het zoveelste insinuerende eenregelige commentaar? Neuh. Zie de OpeningsPost van dit FB-topic:
[..]
Nog steeds begrijp ik niet dat TS daar niet vriendelijk op gewezen werd, en niet werd uitgenodigd tot overleg zoals dat wel met anderen gebeurde.
pi_51987796
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef pontakel het volgende:

[..]

Nog steeds begrijp ik niet dat TS daar niet vriendelijk op gewezen werd, en niet werd uitgenodigd tot overleg zoals dat wel met anderen gebeurde.
Zal komen omdat TS nog net wat hardleerser is dan anderen denk ik .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51988237
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef pontakel het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Om niet te vergeten dat het topic nummer zoveel is van een TS die niet wíl leren...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:36:23 #238
Stranger than fiction
pi_51989372
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef pontakel het volgende:

Ik geloof dat door de verschillende users wel voldoende antwoord is gegeven. De user in kwestie is meerdere keren aangesproken op z'n topics. Ze blijven zoveel mogelijk open maar wanneer zoals IJsbrekertje al zei: non-onderwerp, geen OP en een TT die de plank volkomen mis slaat.
pi_52007085
Is de usernaam lenin toegestaan?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:18:01 #241
66444 Lord_Vetinari
pi_52010286
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:44 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom zou die niet toegestaan zijn?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:17:04 #242
Stranger than fiction
pi_52011380
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:44 schreef Lyrebird het volgende:
Wat mij betreft mag deze naam gewoon. En gezien z'n nummer bestaat hij ook al een aantal jaar.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:18:21 #243
Stranger than fiction
pi_52011416
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef pberends het volgende:
Behalve olievoorraad ook voorraad transformatoren

Hoort gewoon in POL. Dingen als olievoorraden zijn ook typisch politiek.
Past daar prima.
pi_52022532
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom zou die niet toegestaan zijn?
Under any sensible definition of murder, this makes Lenin the murderer of millions.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_52026583
Nieuwe mod op POL gevraagd

He Rock, fatalist. Nu al opgegeven

Open dat ding.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:38:44 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52026633
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Nieuwe mod op POL gevraagd

He Rock, fatalist. Nu al opgegeven

Open dat ding.
zeker, post mee als user, niet als mod
pi_52026636
Top oplossing
pi_52026679
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Elseetje het volgende:
Top oplossing
Nee. Anders moet ik mijn topic geen reanimeren. Laat het niet nodig zijn.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:41:51 #249
Stranger than fiction
pi_52026730
Er is al een nieuwe mod gevonden.
  Admin woensdag 1 augustus 2007 @ 20:42:18 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52026749
Zie MED, opgelost
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')