Anja meulenbelt probeert het voor elkaar te krijgen via een schijnhuwelijk een pallestijnse terroroist Nederland binnne te krijgen.
Dat dit huwelijk toch maar met een sisser ipv een knal mag aflopen
http://discussie.30.forumer.com/html/emoticons/discussie/bier.gifquote:
Ik blijf ook het nieuws over de situatie in Gaza volgen, helaas nog uit de verte. We zitten te wachten of Khaled met zijn zoons naar Nederland kan komen. Hij heeft nu een visum. Maar de grens bij Rafah is nog gesloten. Zo tikt er elke dag een stukje van zijn visum weg, en de jongens die nu zomervakantie hebben en zo verschrikkelijk graag naar Nederland willen komen zien de kans dat het nog gaat lukken steeds kleiner worden. Khaled en ik zijn inmiddels getrouwd, voor wie dat nog niet weten. Maar ook dat helpt niet veel. Ambassade gebeld, is er geen mogelijkheid om Khaled, die nu met een Nederlandse is getrouwd, en die al vaker in Nederland is geweest via de andere grensovergang, door Israel heen, naar het vliegveld van Tel Aviv of desnoods naar dat in Amman te krijgen. De mensen van de ambassade doen hun best. Het lukt niet. De Israelische autoriteiten geven geen krimp. Hij mag Gaza wel via Israel verlaten, maar dan mag hij nooit meer terug. En dat is natuurlijk de bedoeling niet, want hij heeft daar zijn werk en wil Gaza niet in de steek laten. Zorgen dat hij de Nederlandse nationaliteit krijgt, dat zou helpen. Maar dat duurt nog minstens drie jaar. Als je je huwelijk fris wilt houden: trouw met een Palestijn, dan zie je elkaar zo weinig dat het de moeite niet is om ruzie te maken. "
Is het een schijnhuwelijk? Ik ben bang van wel. Welke zichzelf respecterende Palestijnse man, met de status van directeur, trouwt vrijwillig met een vrouw die 15 jaar ouder is? Of ben ik nu ouderwets?
Volgens mij is het gewoon een poging om een ex-terrorist aan een visum te helpen.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.