Inderdaad, die discussie past het beste in POL. Maar het wegtrappen van topics houdt maar niet op. Om te janken gewoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het wel eens met Aoristus. Het onderwerp van het topic is weliswaar de gouden kooi, maar de essentie van de discussie speelde over een veel breder vlak, namelijk wat er al dan niet toegestaan dient te worden in de media, en in hoeverre de overheid burgers tegen media-uitingen moet beschermen; een discussie die m.i. veruit het beste in POL past.
Wanneer ben je het niet eens met haarquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
Nu ben ik het een keer met sigme eens. Onzin over die troep moet in TV, SHO of DGK heeft niets in POL te zoeken.
Zeer regelmatigquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wanneer ben je het niet eens met haar![]()
Het heeft niets met de politiek te maken. Als het echt controversieel is zou het hooguit in NWS passen.quote:Het gaat om het verbieden van een controversieel programma. Dat is dus wel degelijk POL.
Doodmodden heet het gewoon. Een harde vorm van euthanasie.![]()
Echt belachelijk gewoon.
2 x is ook regelmatig. Nee eerlijk, jij ben het erg vaak met Sigme eens.quote:
Het VERBIEDEN van een tv programma kan toch alleen bij wet? Interpretatie van de media wet? Of aanpassing van wetgeving, omdat er veel draagvlak bestaat onder de bevolking om zo'n programma te verbieden?quote:Het heeft niets met de politiek te maken. Als het echt controversieel is zou het hooguit in NWS passen.
Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat zou je eens vaker moeten doen Sigme.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
Chewie vindt 'm te politiek om te laten gaan. Dus komt 'ie terug.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
Alsof DGK niks met zo'n beslissing te maken heeft
Nah, die zitten nu toch allemaal voor de buisquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
Alsof DGK niks met zo'n beslissing te maken heeft
Het idee dat een beslissing die wordt teruggedraaid eerder niet besproken is, blijf ik een beetje raar vinden. Er is net als overal vaak verschil van inzicht, of van mening, en dat wordt dan ook weer beinvloed door bijvoorbeeld feedbacktopics. Die zijn er niet voor niks hoor, wat men hier meldt wordt serieus meegenomen. Ook als het kritiek is op een reeds genomen, desnoods breed besproken beslissing.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Dat zou je eens vaker moeten doen Sigme.
Dus haal ook even mijn topic dan terug.![]()
Duik je trouwens altijd zonder eerst te kijken?
En jij was in de tussentijd even de aardappels aan het schillen zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:29 schreef sigme het volgende:
Mijn dank. Het lijkt me een mission and a half om die sigme de hele tijd voor je voeten te hebben lopenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nah, die zitten nu toch allemaal voor de buis![]()
Wat is dit nu weer voor een stelling?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat over de gouden kooi, en DGK wou het graag hebben.
Des te pikanter als je weet dat het usance is, dat topics aan andere subfora worden aangeboden en zelden door andere worden gevraagd....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een stelling?![]()
Je moet eens meer de toko verdedigen dan een sell-out er van te maken!
Handel in topicsquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een stelling?![]()
Je moet eens meer de toko verdedigen dan een sell-out er van te maken!
Dit is nu al de tweede keer in korte tijd dat sigme's handelen teruggedraaid wordt. Ze maakt nog veel fouten, of luistert ze niet voldoende?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Des te pikanter als je weet dat het usance is, dat topics aan andere subfora worden aangeboden en zelden door andere worden gevraagd....
sigme zegt dat ze heel veel overleg voert, maar waarom worden topics dan toch weer teruggezet waar ze horen? Zou ze niet goed begrijpen wat er besloten wordt en handelt ze teveel in haar eentje?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
je moet je maar afvragen of je de energie die je in een topic steekt ook daadwerkelijk wil kunnen verzilveren
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn dank. Het lijkt me een mission and a half om die sigme de hele tijd voor je voeten te hebben lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |