abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51754126
Anja is getrouwd

Dat dit huwelijk toch maar met een sisser ipv een knal mag aflopen

Spek kent echter Jonkvrouwe Meulenbelt niet en vond het daarom geen nieuwswaarde hebben. En iddd mischien daar dit huwelijk al een tijdje geleden stilletjes plaatshad is het mischien beter op zijn plaats in POL
quote:
Ik blijf ook het nieuws over de situatie in Gaza volgen, helaas nog uit de verte. We zitten te wachten of Khaled met zijn zoons naar Nederland kan komen. Hij heeft nu een visum. Maar de grens bij Rafah is nog gesloten. Zo tikt er elke dag een stukje van zijn visum weg, en de jongens die nu zomervakantie hebben en zo verschrikkelijk graag naar Nederland willen komen zien de kans dat het nog gaat lukken steeds kleiner worden. Khaled en ik zijn inmiddels getrouwd, voor wie dat nog niet weten. Maar ook dat helpt niet veel. Ambassade gebeld, is er geen mogelijkheid om Khaled, die nu met een Nederlandse is getrouwd, en die al vaker in Nederland is geweest via de andere grensovergang, door Israel heen, naar het vliegveld van Tel Aviv of desnoods naar dat in Amman te krijgen. De mensen van de ambassade doen hun best. Het lukt niet. De Israelische autoriteiten geven geen krimp. Hij mag Gaza wel via Israel verlaten, maar dan mag hij nooit meer terug. En dat is natuurlijk de bedoeling niet, want hij heeft daar zijn werk en wil Gaza niet in de steek laten. Zorgen dat hij de Nederlandse nationaliteit krijgt, dat zou helpen. Maar dat duurt nog minstens drie jaar. Als je je huwelijk fris wilt houden: trouw met een Palestijn, dan zie je elkaar zo weinig dat het de moeite niet is om ruzie te maken. \"

Maar te verwachten vanwege haar bruidegom:
quote:
Dus sloot ik me aan bij de Fatah beweging, de beweging die een revolutie wilde beginnen om de Palestijnen te bevrijden, om geheel Palestina te bevrijden van de Israėlische bezetting. We begonnen ons te organiseren in kleine verzetsgroepen, en ik leidde twee groepen, een voor mannen en een voor vrouwen. Ik gaf ze les in verzetswerk, en hoe je wapens en explosieven moest gebruiken
Is het een schijnhuwelijk? Ik ben bang van wel. Welke zichzelf respecterende Palestijnse man, met de status van directeur, trouwt vrijwillig met een vrouw die 15 jaar ouder is? Of ben ik nu ouderwets?
Volgens mij is het gewoon een poging om een ex-terrorist aan een visum te helpen.

Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 23 juli 2007 @ 17:37:27 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51754154
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51754173
quote:
Daar zit een slotje op als je de OP hier had kunnen lezen.
Ik zou haast een agenda vermoeden ....
  maandag 23 juli 2007 @ 17:39:55 #4
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51754221
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

ik zou het eens aan sigme vragen voor de zekerheid
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51754228
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

quote:
Maar angezien er twee weken vaderschapsverlof aan zit te komen
Precies, je vist naar een ban om dan te kunnen huilebalken bij je vriendjes. En dat terwijl het je best goed uitkomt. Tabee dan maar.
pi_51754279
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:40 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Precies, je vist naar een ban om dan te kunnen huilebalken bij je vriendjes. En dat terwijl het je best goed uitkomt. Tabee dan maar.
Waar lul jij nu weer over?
Je kunt geen kritiek op je playmate van de century hebben?
pi_51754304
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waar lul jij nu weer over?
Je kunt geen kritiek op je playmate van de century hebben?
Ik denk dat jij niet helemaal lekker in je bolletje bent. Meer niet hoor.
pi_51754387
Het doel van de post staat (tot twee keer nu NWS dicht is) in de laatste allinea van de post.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me echte voorstellen dat nu je grote politieke voorbeeld, of liever gezegd haar vorm van omgaan met regelgeving belicht wordt je je wat ongemakkelijk voelt en daarom subtiel om een ban moet gaan zeuren.

Het slotje heeft waarschijnlijk met dit te maken
quote:
26 november jongstleden hield het minimale web-forumpje FOK! een meeting in Amsterdam. Waarom weten wij ook niet maar om de een of andere duistere reden staan de foto’s daarvan heel erg open en bloot online. Waardoor ons een blik wordt gegund op de kabouter/kobolt/gnoom-wereld die FOK! heet. Zo zien we FOK! eigenaar en multimiljonair Danny Roodbol (inclusief lekkere chick) , good old Anja Meulenbelt (op FOK! mag ze nog wel komen), de broertjes Plurk en Ploert, een lekker ding wat blijkbaar per ongeluk tussen de Foksels terecht was gekomen (of gewoon ingehuurd) en natuurlijk waren StarSignLeo en echtgenote ook van de partij.
Eindigen wij deze “gelukkig hebben wij de foto’s nog”-wedstrijd met de vraag: herkent u de Jaggle-bezoeker tussen de FOK!-ers? Er valt weer een mooie tros Lucas-bananen te winnen voor de juiste inzending.

[ Bericht 30% gewijzigd door desiredbard op 23-07-2007 20:53:04 ]
pi_51754568
Mijn god en straks zeuren over huiselijk geweld zeker...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_51754781
Geen politieke relevantie.
Als het dat ooit krijgt is het dan vroeg genoeg voor een POL-topic.

Slot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')