Is weer 's wat anders dan "je draait en je bent niet eerlijk"quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_Ke, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.![]()
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.quote:
Misschien zuig jij nog wel niet hard genoegquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.![]()
Je zou af en toe een stofzuiger nemen en die op 10 zetten in de hoop dat ie dan ophoudt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien zuig jij nog wel niet hard genoeg(kan dat
)
Volgens mij is het eerder het geval dat jij weigert in te zien dat je niet altijd gelijk hebt. Commentaar daarop afdoen als zuigen is een zwaktebodquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.![]()
Nee, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder het geval dat jij weigert in te zien dat je niet altijd gelijk hebt. Commentaar daarop afdoen als zuigen is een zwaktebod.
Zwaktebodquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.![]()
Nee hoor. Hij begon te reageren op mijn post, terwijl ik daar niet om vroeg.quote:
Ja je hebt gelijk het is toch nooit goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:26 schreef Monidique het volgende:
Reageer toch gewoon niet op al die trollen, zeker niet in POL-FB. Klaar, slotje.
Ja je hebt gelijk het is toch nooit goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:26 schreef Monidique het volgende:
Reageer toch gewoon niet op al die trollen, zeker niet in POL-FB. Klaar, slotje.
Komt er aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar is het spoeddebat over deze kwestie dan?
Voor jou is denk ik eerder het probleem wat hij zuigt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_Ke, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.![]()
Gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vele moslima discrimineren artsen!
Kan dicht.
Het meten van de ernst van een belediging is altijd subjectief. Er wordt nauwelijk gekeken naar de feitelijke inhoud van de belediging.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Waarom mag een ad hominem hitlerum niet en een ad hominem stalinerum wel?
Stalin heeft meer mensen vermoord en is dus erger in een soort penismetenwedstrijd, zo heb ik geleerd.
Van je moeder?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Stalin heeft meer mensen vermoord en is dus erger in een soort penismetenwedstrijd, zo heb ik geleerd.
Ja, en die in POL heeft een insteek over de politieke reacties die kan dus mijn inziens goed naast de NWS topics bestaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef du_ke het volgende:
Dat topic over de A4 zijn er ook 1 of 2 van in NWS.
Zware ad hominems edit ik als ik ze zie. Jouw hitterum was een soort echo van een stalinerum, het verschil was dat de jouwe ad hominem was en de stalinerum was dat niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Daar kijk ik nog even naar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en die in POL heeft een insteek over de politieke reacties die kan dus mijn inziens goed naast de NWS topics bestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |