68 zat ook al vol met geile praat hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef Dalamar het volgende:
Je opent topic 69 en het zit ineens vol met geile praat.
Neuh, een Renault Megane 1.5dCi gaat niet zo hard, 160/170 km/h topquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef JDude het volgende:
Ook nog ergens topsnelheid gehaald?
Nee jij krijgt ze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef JDude het volgende:
Ik neem ook kinderen!
Je gaat uit van een 50% kans dat je kind lesbisch is?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Kuukske het volgende:
Nou en. Ik wil wel zon klein opdondertje. Als ie net zo is als zijn vader krijg ik in ieder geval een toffe schoondochter.
Dat geloof ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Kuukske het volgende:
Nou en. Ik wil wel zon klein opdondertje. Als ie net zo is als zijn vader krijg ik in ieder geval een toffe schoondochter.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Meisjes zijn geen opdondertjes.
Wat zijn ze doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Clauw het volgende:
Dalamar en Jdude zijn der ook vandoor
Die is van Extince dude!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja met die Skate de Great ofzo. DIe is grappig
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef Kuukske het volgende:
Dat is toch die leuke kale gozer?
Haha, dat is zon lieve skaterquote:
Wat burgerlijk, JD!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Maar we wachten nog maar even met onze wandeling, geloof ik.
Integreren in de nieuwe wijk! Belangrijkquote:
Over burgerlijk gesprokenquote:
'T is dat je 'm zelf al inkopt!quote:
ikkequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Clauw het volgende:
Wie keek er nog meer naar Olifantendoders?
Breda #70. Waar speciale topics erg snel gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef Frazz het volgende:
Vergelijk JD's postaantal eens met die van jezelf.
Ik moest iets doen om het topic weer tot leven te krijgenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda #70. Waar speciale topics erg snel gaan.
ha vandaar al die gemiste oproepenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
9 uur is er afgesproken bij Spinola in de buurt om daarna terras te hangen. Rizzo, Frazz JD en ik zijn er. Wie wil is welkom.
Smelt niet in de hand, wel in de mondquote:Op maandag 16 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Zoals ik.
Terrasje was wel tof gister! En vandaag weten we of Frazz gaat smelten... spannend!
Je zit nu te fappen achter het raam?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou de zon schijnt. En de Zuidelijke Rondweg wordt aangepakt. Tel dat op en je krijgt bouwvakkers!
Zorg maar dat ze je niet spotten, want dan voorzie ik een maand uitloop van die werkzaamheden.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
is het niet bouwvak onderhand?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou de zon schijnt. En de Zuidelijke Rondweg wordt aangepakt. Tel dat op en je krijgt bouwvakkers!
Mannen fappen, vrouwen soppenquote:
Volgens mij werken ze door, omdat de Zuidelijke Rondweg nét iets te druk is om buiten de vakantie te verbouwenquote:
Hier in Rotterdam ging het vanochtend ook flink tekeerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanuit een rommelend Dordt.
Het warme weer is niet goed voor de productiviteitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat je weer terug bent van je pauze JD.
Kom maar lekker naar huis dan. Onder het mom van productiviteit van 0,0.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
Het warme weer is niet goed voor de productiviteit.
Bijna een uur pauze gehouden met heul d'n afdeling.
Dat is toch normaal bij ambtenaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Het warme weer is niet goed voor de productiviteit.
Bijna een uur pauze gehouden met heul d'n afdeling.
Het regent een beetjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Tof weer.
Tegenvaller. Een beetje wind, drie regendruppels en dat was het. Het zag er veel spectaculairder uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Tof weer.
Het werdt net wel redelijk donker, zo van daar komt wat, maar valt weer tegenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegenvaller. Een beetje wind, drie regendruppels en dat was het. Het zag er veel spectaculairder uit.
mwa lowlands is weer niet mijn ding eikquote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
Ga naar Lowlands. Dan heb je nóg minder slaap.
not someone but 2 someone's!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
Someone is in luuhuuuv.
Toen kwam ze met haar arm vast te zitten tussen de deuren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef Frazz het volgende:
Hmm. dunno.
Het afscheid was mooi. Ik kuste haar, toen wreef ze liefdevol over mn rug en ik over de hare, en toen pakte ze mn hand vast en die hield ik vast totdat ik in de trein stapte![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen kwam ze met haar arm vast te zitten tussen de deuren?![]()
Jij moet het ook altijd weer verpesten hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Toen kwam ze met haar arm vast te zitten tussen de deuren?![]()
Watje. Tong achter in d'r strot. Niet zeiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef Frazz het volgende:
Niet echt gespeekseld. Alleen op de mond. Verder durfde ik niet
En ter hoogte van Lage Zwaluwe liet je los?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef Frazz het volgende:
Hmm. dunno.
Het afscheid was mooi. Ik kuste haar, toen wreef ze liefdevol over mn rug en ik over de hare, en toen pakte ze mn hand vast en die hield ik vast totdat ik in de trein stapte![]()
Vrouwen met ervaringquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watje. Tong achter in d'r strot. Niet zeiken.
Ik wilde helemaal niet meer loslatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En ter hoogte van Lage Zwaluwe liet je los?
Dan heb je een Gene Simmons-tongquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was meer een grapjequote:
Néé joh!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:. Jullie hebben gespeekseld. Getsiederrie. Dat zou ik nou nooit doen.
Lichaamssappen. Bah.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
Néé joh!
Jan Diderick, smelt niet in de hand, wel in de mondquote:
Nee ik ben ook niet zo van de plassex.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:14 schreef Frazz het volgende:
ze zei dat elke keer als ze guus meeuwis muziek hoorde dat ze aan mij moest denken, dus heb ik voor haar een cd gemaakt voor in de auto zodat ze in de auto altijd aan mij kan denken. Nu gaat ze elk moment van de dag die cd luisteren zei ze. Zelfs op bed met hoofdtelefoon![]()
Zie je dat als compliment?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:14 schreef Frazz het volgende:
ze zei dat elke keer als ze guus meeuwis muziek hoorde dat ze aan mij moest denken
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:20 schreef veldmuis het volgende:
In bed guus meeuwis luisteren is ook best erg trouwens. Ben je zoeen groot fan, frats?
Dat wordt een nacht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Dat wordt 'kedeng kedeng' op de muziek van Guus!
Dat heb ik serieus nog gezegd, het liedje "het is een nacht" past niet bij onsquote:
Schijnt inderdaad een goeie tip te zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:27 schreef Frazz het volgende:
Zoek oude jeugdvriendjes op op hyves!
Bestel een übergrote dildo voor d'rquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:06 schreef Frazz het volgende:
Dinnetje. Tof woord.
Voor de rest tof hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik je moet geven!
Dat wisselt zo vaak, en het kon zijn dat je 'm pas over een paar dagen zou zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie die banner toch óók. Smartypants.
Bedankt voor je goede bedoelingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat wisselt zo vaak, en het kon zijn dat je 'm pas over een paar dagen zou zien.
Ik wilde iets met je delen, is het weer niet goed
TRUT
Spannúúúnd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik ben ook bijna jarig .... nog 9 nachtjes
Die staat er ook pas een paar dagen!quote:
Ow, dat kon ik niet lezen.quote:
Heb je zo'n klein scherm?quote:
Op m'n werk, goed idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Heb je zo'n klein scherm?
Ik kon 'm lezen op m'n phone hoor.
Verplaats 'm anders naar je PC
Doe je het als je thuis bent?quote:
Maar ik wil het nú weten. Thuis heb ik geen tijd vandaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Doe je het als je thuis bent?
Ik merk wel dat je blont bent
Ja die taalfout is met opzet gemaakt
Te druk met Jan Diderick?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar ik wil het nú weten. Thuis heb ik geen tijd vandaag.
Boodschappen enzulcks. Sporten. Douchen. Lekker bankhangen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Te druk met Jan Diderick?
Neuh, valt mee.quote:
Beetje de beschaving opzoeken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Frazz het volgende:
Goed. Heel goed. Alleen wil ik sinds kort liever in een durpie in de provincie Utrecht zijn
Tres zonnig aan het worden en rustig. En daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:19 schreef Dagonet het volgende:
Jonbour. Hoe's't in het zuiden des lands?
Zonnig hier ook idd. Zo maar eens richting werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tres zonnig aan het worden en rustig. En daar?
Ahh werk. Nog 3 uurtjes en dan mag ik weer naar huisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Zonnig hier ook idd. Zo maar eens richting werk.
IT dingen, wij gaan 24 uur per dag door. Volgende week dus weer veel te vroeg op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh werk. Nog 3 uurtjes en dan mag ik weer naar huis. Wat doe je eigenlijk, dat zo laat op de dag begint?
Altijd een goede reden om te reizen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Frazz het volgende:
Nou breda is meer beschaving dan dat dorpje in Utrecht hoor.
Tis meer dat daar mn lief woont
Ah op die fiets. Puick.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Dagonet het volgende:
IT dingen, wij gaan 24 uur per dag door. Volgende week dus weer veel te vroeg op.
Ambtenaar. Hartstikke leuk, toffe werktijden. Ehm, relaxte instelling. Noem maar op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand nog een leuk, goedbetaald baantje?
Prostitutie betaalt goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand nog een leuk, goedbetaald baantje?
Hoe weet jij dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Prostitutie betaalt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |