ha vandaar al die gemiste oproepenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
9 uur is er afgesproken bij Spinola in de buurt om daarna terras te hangen. Rizzo, Frazz JD en ik zijn er. Wie wil is welkom.
Smelt niet in de hand, wel in de mondquote:Op maandag 16 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Zoals ik.
Terrasje was wel tof gister! En vandaag weten we of Frazz gaat smelten... spannend!
Je zit nu te fappen achter het raam?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou de zon schijnt. En de Zuidelijke Rondweg wordt aangepakt. Tel dat op en je krijgt bouwvakkers!
Zorg maar dat ze je niet spotten, want dan voorzie ik een maand uitloop van die werkzaamheden.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
is het niet bouwvak onderhand?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou de zon schijnt. En de Zuidelijke Rondweg wordt aangepakt. Tel dat op en je krijgt bouwvakkers!
Mannen fappen, vrouwen soppenquote:
Volgens mij werken ze door, omdat de Zuidelijke Rondweg nét iets te druk is om buiten de vakantie te verbouwenquote:
Hier in Rotterdam ging het vanochtend ook flink tekeerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanuit een rommelend Dordt.
Het warme weer is niet goed voor de productiviteitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat je weer terug bent van je pauze JD.
Kom maar lekker naar huis dan. Onder het mom van productiviteit van 0,0.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
Het warme weer is niet goed voor de productiviteit.
Bijna een uur pauze gehouden met heul d'n afdeling.
Dat is toch normaal bij ambtenaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Het warme weer is niet goed voor de productiviteit.
Bijna een uur pauze gehouden met heul d'n afdeling.
Het regent een beetjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Tof weer.
Tegenvaller. Een beetje wind, drie regendruppels en dat was het. Het zag er veel spectaculairder uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Tof weer.
Het werdt net wel redelijk donker, zo van daar komt wat, maar valt weer tegenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegenvaller. Een beetje wind, drie regendruppels en dat was het. Het zag er veel spectaculairder uit.
mwa lowlands is weer niet mijn ding eikquote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
Ga naar Lowlands. Dan heb je nóg minder slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |