Vooral je mannenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:51 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX je sims zien er echt mooi uit!!!![]()
Er was toch iets van een catwalk of kleding-winkel functie bij ofzo? Anders is het het idd niet zo waard, ook al wil ik ze toch ALLEMAALquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet of H&M wel de moeiet waard is... Kleding is volop gratis te downloaden en er zit heel veel mooi spul bij...
Ik heb ook een sim die de hele tijd zo staat, wat een suffe houding is dat zeg. lolquote:
Erg suf ja! Niets aan te doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef Étoile het volgende:
Ik heb ook een sim die de hele tijd zo staat, wat een suffe houding is dat zeg. lol
Hahaha ja dat staat echt lelijk he...maar er is wel wat aan te doen, je sims moet je gewoon niet te lui maken, als ze actief genoeg zijn gaan ze niet zo staan geloof ikquote:
ja dat was denk ik die van mijn screen....je kan het vinden op: http://www.simgedoehns2.de/de/index.htmquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef sproetjes het volgende:
tvp
weer sinds een hele lange tijd pogingen gedaan om te gaan simmen
heb steeds een tijdje kunnen spelen, maar het loopt nog steeds wel vast
vroeg me af, zag hier laatst een erg hippe brievenbus staan, weet iemand waar ik die kan downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |