oei! dat lijkt me een verschrikkelijk festivalquote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
@MaxMark:
Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. Sterren van wereldformaat gingen Dominator voor. En niet zonder reden, want het Stadspark leent zich uitstekend voor evenementen door haar ligging en unieke entourage. Het terrein ligt in een bosrijke omgeving in het Noorden van Nederland, waar het de hoogste tijd is om de boel op zijn kop te zetten met een grootschalig dance event ...
Dominator zal natuurlijk ook dit jaar met een line-up komen met de allergrootste en beste namen uit de scene verdeeld over 7 podia:
Hardcore
Early Hardcore
Industrial
Oldskool
Freestyle
Hard Techno / Schranz
Breakcore / Terror hosted by P.O.R.N.
Net niet helemaal mijn dingquote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. Sterren van wereldformaat gingen Dominator voor. En niet zonder reden, want het Stadspark leent zich uitstekend voor evenementen door haar ligging en unieke entourage. Het terrein ligt in een bosrijke omgeving in het Noorden van Nederland, waar het de hoogste tijd is om de boel op zijn kop te zetten met een grootschalig dance event ...
Dominator zal natuurlijk ook dit jaar met een line-up komen met de allergrootste en beste namen uit de scene verdeeld over 7 podia:
Hardcore
Early Hardcore
Industrial
Oldskool
Freestyle
Hard Techno / Schranz
Breakcore / Terror hosted by P.O.R.N.
Peter Pan Speedrock schijnt best goed te zijn iddquote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef Crack_david het volgende:
wed / sep 26 CONCERT:
VOLBEAT
Tickets on sale from Sept. 12
&
fri / oct 5 CONCERT:
PETER PAN SPEEDROCK
THE GOODS
veel mooier!![]()
Reken er maar niet al te hard meer op en het was tof.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Aryon het volgende:
Kwam er nou nog een meet bij Alexxxxx met een zwembad of niet? En hoe was de Harry Potter-film kijk avond meet?
Apfelpopquote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Aryon het volgende:
Peter Pan Speedrock.1x live gezien, was wel grappig opzich.. Niet helemaal mijn ding, maar ze komen ook al op Appelpop en dat is gratis, dus ga ik liever daarheen.
Kwam er nou nog een meet bij Alexxxxx met een zwembad of niet? En hoe was de Harry Potter-film kijk avond meet?
toffe recht toe, recht aan (punk) rock 'roll!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Peter Pan Speedrock schijnt best goed te zijn idd!
Kzal binnekort even downloaden.
Oki. Wat een schijtweer was het vandaag zeg. Kwam ik net van de stad, stortbui. Ga ik boodschappen doen, stortbui. En ik moet ook nog me kamer opruimen, want me ouders komen zaterdag.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Reken er maar niet al te hard meer op en het was tof.
Is wel grappig hoor. Dit wordt waarschijnlijk mijn 4e jaar. Maar je moet er niet komen voor de bands, maar voor de gezelligheid, vind ik dan. Ook dit jaar is de line-up niet heel briljant, maar toch genoeg om te gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Apfelpop
denk ik.
Ik ga mss dit jaar voor het eerst![]()
Groninger Museumquote:Op maandag 9 juli 2007 20:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oki. Wat een schijtweer was het vandaag zeg. Kwam ik net van de stad, stortbui. Ga ik boodschappen doen, stortbui. En ik moet ook nog me kamer opruimen, want me ouders komen zaterdag.
Weet iemand nog wat ik per se van Groningen moet laten zien qua speciale plekjes in de stad?Zoals Grote Markt, Vismarkt en Groninger Museum.
Nee, maar dat wist ik alquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is wel grappig hoor. Dit wordt waarschijnlijk mijn 4e jaar. Maar je moet er niet komen voor de bands, maar voor de gezelligheid, vind ik dan. Ook dit jaar is de line-up niet heel briljant, maar toch genoeg om te gaan.
je bent niet eens zoveel ouders dan ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groninger MuseumAl heb je dr heerlijke chocoladetaart
![]()
En heyJij bent niet eens zoveel ouders dan ik
.
Of kom ik daar ineens heel erg laat achter?![]()
Aapquote:Op maandag 9 juli 2007 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je bent niet eens zoveel ouders dan ik?![]()
Bij mooi weer is de Martinitoren beklimmen altijd leukquote:Op maandag 9 juli 2007 20:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oki. Wat een schijtweer was het vandaag zeg. Kwam ik net van de stad, stortbui. Ga ik boodschappen doen, stortbui. En ik moet ook nog me kamer opruimen, want me ouders komen zaterdag.
Weet iemand nog wat ik per se van Groningen moet laten zien qua speciale plekjes in de stad?Zoals Grote Markt, Vismarkt en Groninger Museum.
valt wel mee hoor. weet alleen van jou dat je nog op de middelbare school zit. dus had al wel verwacht dat je jonger dan ik wasquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groninger MuseumAl heb je dr heerlijke chocoladetaart
![]()
En heyJij bent niet eens zoveel ouder dan ik
.
Of kom ik daar ineens heel erg laat achter?![]()
Ik had net zo goed 18 kunnen zijn hoor, atheneum jewaids.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Aryon het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. weet alleen van jou dat je nog op de middelbare school zit. dus had al wel verwacht dat je jonger dan ik was
Groninger Museum is meer voor m'n ouders. Al vond ik het toen ik er was ook wel interessant, toen hadden ze een foto-expositie, die heel vet er uit zag.Verder laat ik wel de standaard plekjes zien.
![]()
Ja das wel zo natuurlijk. Maakt het eigenlijk wel wat uit dat ik jonger of ouder dan jij bent dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had net zo goed 18 kunnen zijn hoor, atheneum jewaids.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja das wel zo natuurlijk. Maakt het eigenlijk wel wat uit dat ik jonger of ouder dan jij bent dan?Net alsof ik dan anders ga doen.
21:15 kan nogquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Tangarine het volgende:
21.00u+ is altijd wel een fijne tijd, minder irritante mensen enzo
Met veel studentjes enzoot.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:59 schreef Crack_david het volgende:
Groningen is dan ook een erg volwassen stad
[ _ ] Geschiktquote:Op maandag 9 juli 2007 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zal mij benieuwen of we hier in de studentenflat weer heet water hebben, want zostraks kwam er alleen maar koud water uit de kraan![]()
5.5-en ftwquote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ik heb mijn Grieks & Romeins gehaald. Met een 5.5![]()
Wie gaan er nou allemaal mee? Misschien wel handig om snel even te reserveren voor 21.15 ook vol zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even TVP
en Chien en ik willen graag mee naar HP5
Was dat nou die ene die je al heel vaak had gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ik heb mijn Grieks & Romeins gehaald. Met een 5.5![]()
Hoe oud is die dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar de meesten zijn nogal wat ouder namelijk
Sebasje is de jongste![]()
Aww !quote:Op maandag 9 juli 2007 21:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
Hoe oud is die dan?
bah.. Ik mis een meisje. Zijn we eindelijk met z'n 2-en, was het precies de dag voordat ze op vakantie ging. En ik dacht eigenlijk niet dat ik op haar verliefd zou worden, maar dat is dus wel het geval. Gelukkig komt ze donderdag terug en hoop ik haar nog te zien voordat ik naar Bonaire ga. Me is niet blij.![]()
Dank je. Zo dat is er ook weer uit. Nu maar hopen dat ze vrijdag of volgende week nog kan langskomen. Kan ik weer een tour doen door Grun, nadat me ouders zijn geweest. Altijd gezellig.quote:
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 21:15 schreef maok het volgende:
[..]
Was dat nou die ene die je al heel vaak had gedaan?
Gefeliciteerd in ieder geval![]()
Gefeli TARA, dat je maar snel mag afstuderen.quote:
Dank je. Had eigenlijk weinig inspiratiequote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef Grulez het volgende:
mooie tt
Trusten Maok.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef maok het volgende:
We moeten trouwens ook maar weer van die statestiekjes opvragen als we bij topic 100 zijn.
Ik ga slapen![]()
![]()
![]()
daar zou je wel een nummer over kunnen maken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
tralala.a
Goed plan.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
daar zou je wel een nummer over kunnen maken.
Neuh, maar ik wil em best kopen enzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goed plan.
Ga jij de producer zijn enzo?
Oehh aah.aquote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dan moeten we de 2e regel van het liedje maar even verzinnen.
Phat.quote:
Ik zeg:quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dan moeten we de 2e regel van het liedje maar even verzinnen.
Goed Begin.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zeg:
Tralala.a
Whoo-oooh---oooow
Trala.ala.a
Vast welquote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Jullie zullen alles ten gehore brengen wat in jullie op komt
Juist!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Jullie zullen alles ten gehore brengen wat in jullie op komt
We have a winner.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Cfhipreecezallk
Is dat niet iets te lastig uit te spreken door de fans?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Cfhipreecezallk
Je bent in ieder geval door mij ingehaald. De rest weet ik niet.quote:
Heeft ze geen internet? Anders kan je altijd nog een fok!relatie beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef Aryon het volgende:
Ik zal wel iets gestegen zijn. Wow, nu heeft mijn leven echt weer zin.![]()
Hmm.. Mag eigenlijk geen smsjes meer sturen naar een vriendin in France, anders wordt het beetje te duur, maar het is moeilijk om in te houden.
Haha.. Ach is ook zo wat he. Als je elke dag gaat sms-en als zij lekker op vakantie is en weg is van alle hectische dingen in Nederland. Ik vind het iig irritant.quote:
Ik ben gewoon door gegaan met smsen hoor, toen Do2 in Frankrijk zat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:03 schreef Aryon het volgende:
[..]
Haha.. Ach is ook zo wat he. Als je elke dag gaat sms-en als zij lekker op vakantie is en weg is van alle hectische dingen in Nederland. Ik vind het iig irritant.
Ja maar jullie zijn vriendje en vriendinnetje (klinkt grappigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben gewoon door gegaan met smsen hoor, toen Do2 in Frankrijk zat.
Oeh, hard to get spannendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:17 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn vriendje en vriendinnetje (klinkt grappig) En ik wil nog niet zo opdringerig lijken, hoewel ik haar wel graag nog wil zien, voordat ik op vakantie ga.
Denk dat zij vind dat het gewoon weer een scharrel is. Aangezien ze een beetje zo is. Maar op die ene avond heb ik er van een andere kant leren kennen, dus ik weet zelf nog niet helemaal hoe ik erover denk. Ik wil echt nog keertje met haar alleen zijn en dan kijken hoe het gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je al wat zij van jou vindt?
Begrijp ik goed dat jullie elkaar één keer tijdens het uitgaan hebben ontmoet? Beetje drank op, wat gezoend, gedanst, zo'n avond? Correct me if I'm wrong, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:30 schreef Aryon het volgende:
[..]
Denk dat zij vind dat het gewoon weer een scharrel is. Aangezien ze een beetje zo is. Maar op die ene avond heb ik er van een andere kant leren kennen, dus ik weet zelf nog niet helemaal hoe ik erover denk. Ik wil echt nog keertje met haar alleen zijn en dan kijken hoe het gaat.
Nope. We kennen al zown beetje 5 jaar. Van school en daarna een goede kennis gebleven. Zie haar niet zo heel erg vaak, maar als we elkaar zien is het altijd wel gezellig. Laatst weer gezien bij een verjaardag waar we het heel gezellig met elkaar hebben gehad. En nou krijg ik opeens gevoelens die ik nog niet eerder bij haar heb gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jullie elkaar één keer tijdens het uitgaan hebben ontmoet? Beetje drank op, wat gezoend, gedanst, zo'n avond? Correct me if I'm wrong, natuurlijk.
Misschien nog een tweede keer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jullie elkaar één keer tijdens het uitgaan hebben ontmoet? Beetje drank op, wat gezoend, gedanst, zo'n avond? Correct me if I'm wrong, natuurlijk.
Ah ok, dan is het goed. Bij mijn scenario stond ik al bijna op m'n stoel met m'n handen te wapperen en te roepen dat je je niet op moet dringen. Nu blijf ik gewoon zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:34 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nope. We kennen al zown beetje 5 jaar. Van school en daarna een goede kennis gebleven. Zie haar niet zo heel erg vaak, maar als we elkaar zien is het altijd wel gezellig. Laatst weer gezien bij een verjaardag waar we het heel gezellig met elkaar hebben gehad. En nou krijg ik opeens gevoelens die ik nog niet eerder bij haar heb gehad.
hahahah.. Volgens haar waren er alleen maar oude franse mannetjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Misschien nog een tweede keer.
Maar zij zit in Frankrijk allang aan andere kerels
Sowieso doe ik dat nooit met een meisje die ik keertje heb gezoend in de bar. Dan gaat het helemaal nergens over, vind ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het goed. Bij mijn scenario stond ik al bijna op m'n stoel met m'n handen te wapperen en te roepen dat je je niet op moet dringen. Nu blijf ik gewoon zitten.
Niets zo'n afknapper als een man die zeurt om meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:37 schreef Aryon het volgende:
[..]
Sowieso doe ik dat nooit met een meisje die ik keertje heb gezoend in de bar. Dan gaat het helemaal nergens over, vind ik.
Ik zat erop te wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik nog een kusje, lieverd?
Dan vindt ze je toch in ieder geval een beetje leukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
hahahah.. Volgens haar waren er alleen maar oude franse mannetjes.Maar ja weet jij veel met wie zij het doet.
Ja zou je denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan vindt ze je toch in ieder geval een beetje leuk
Maar franse piemel heeft ze vast al gehad![]()
Leren quoten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar dan is ie bij voorbaat al een afknapper, toch?
Ik zou nog even een paar daagjes wachten, en als ze dan thuis is bellen om te vragen of ze nog iets met je wil drinken voor je op vakantie gaat. Zoiets. Niet dat ik daar ervaring mee heb of zo, maar dit denk ik.quote:
Ja, hallo,quote:
Ik ken je heel anders.quote:Ik raak(te) snel verveeld..
Ja dat idee had ik ook al in me hoofd. Of dat ik naar haar of zij naar grun komt. Ik verzin wel wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou nog even een paar daagjes wachten, en als ze dan thuis is bellen om te vragen of ze nog iets met je wil drinken voor je op vakantie gaat. Zoiets. Niet dat ik daar ervaring mee heb of zo, maar dit denk ik..
Hehe, ik was gevraagd door wat mensen om heen te gaan, maarja ik heb al die andere films nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:26 schreef maok het volgende:
Op het moment hebben we dit lijstje staan met mensen die donderdag 21.15 mee naar Harry Potter gaan. Kosten ¤8,50 en ¤2,- korting met cjp en voor studenten. Zijn er nog meer mensen die mee willen? We willen vandaag nog reserveren omdat de kaartjes straks anders uitverkocht zijn.
teigan
Tangarine
Taraboemdijee
freecell
Mik_infra
Alexxxxx
Chipszak.
DaD
Maok
Daarvoor hadden we zaterdag dus een maraton, voor zaterdag had ik ook alleen deel 1 nog maar gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik was gevraagd door wat mensen om heen te gaan, maarja ik heb al die andere films nog niet eens gezien.
Oh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef maok het volgende:
[..]
Daarvoor hadden we zaterdag dus een maraton, voor zaterdag had ik ook alleen deel 1 nog maar gezien.![]()
Ik zag het, op SBS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:01 schreef teigan het volgende:
Deel 1 van HP was gisteravond nog op tv..
Dat zou ik dus niet wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:23 schreef Pjetr het volgende:
boutfilms
valt meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef Aryon het volgende:
I know. Maar haar wel. En sms-en zonder dat je iets terugkrijgt is ook zo saai he. Ach. Ik wacht nog wel 3 daagjes.![]()
Harry Potter bedoel je?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef Crack_david het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan de glimlach van dat ventje heh.. dan mag van mij de hele film meteen weg
@ work?quote:
Je bedoelt toch alleen apart betalen niet apart reserveren toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat liedje in mn hoofd.
Relax the max oidlalala.
Ooh en over HP. Jaa.
Ik ga dit x even apart betalen jewaids, anders wordt mijn geweldige kortingsbon wéér van het totaal afgehaald en dat vind ik niet tof
want ik wil maar 4 euro betalen oid
.
Succes dan maar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Grulez het volgende:
Pff ziekerig, 3 uur geslapen en zometeen een tentamen dat ik (dus) nauwelijks geleerd heb...
Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Coupons!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat liedje in mn hoofd.
Relax the max oidlalala.
Ooh en over HP. Jaa.
Ik ga dit x even apart betalen jewaids, anders wordt mijn geweldige kortingsbon wéér van het totaal afgehaald en dat vind ik niet tof
want ik wil maar 4 euro betalen oid
.
Werk van 3 in je eentje,!? Krijg je dan ook 3x loon?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Dangel het volgende:
wat een drukte op t werk
best druk, in je eentje, zoals ze in de reclame zeggenwerk van 3 man doen is niet grappig....
snel weer verder werken
en hoi ChipsZak.
Maakt dan toch ook niet uit of je samen of apart reserveerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Je bedoelt toch alleen apart betalen niet apart reserveren toch?
Weet iemand trouwens of Sebasser ook mee wil?
Kan best als het uitverkocht is. Was de vorige keer bij POTC ook zo? (ik was er niet bij maar dat was dacht ik wel zo)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
-knip-
Maakt dan toch ook niet uit of je samen of apart reserveerd?
Je krijgt toch geen stoel nummer toch?
Ohja, dat kan natuurlijk wel. Het is een populaire filmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef maok het volgende:
-knip-
Maakt dan toch ook niet uit of je samen of apart reserveerd?
Je krijgt toch geen stoel nummer toch?
Kan best als het uitverkocht is. Was de vorige keer bij POTC ook zo? (ik was er niet bij maar dat was dacht ik wel zo)
Apart betalenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Je bedoelt toch alleen apart betalen niet apart reserveren toch?
Weet iemand trouwens of Sebasser ook mee wil?
Primaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef Tangarine het volgende:
teigan en ik gaan zo even langs pathe om te kijken of we er 'in person' ook meer dan 8 kunnen reserveren
Hoi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Dangel het volgende:
wat een drukte op t werk
best druk, in je eentje, zoals ze in de reclame zeggenwerk van 3 man doen is niet grappig....
snel weer verder werken
en hoi ChipsZak.
21.15, die er voor zit al volquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, van hoe laat is deze eigs?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ja.. als ik dat mannetje al zie mag ik hem meteen al niet meer
Bij geen stoelnummers dus erg op tijd aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
Ja, vorige keer was niet zo leuk eigenlijk, wij zaten ook heel ergens anders, en ik durf te wedden dat deze weer helemaal uitverkocht is..
Ik ook niet, maar het is wel gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb niet zo veel met Harry Potter.
Vast wel. Ik neem aan dat dat mogelijk is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef Tangarine het volgende:
teigan en ik gaan zo even langs pathe om te kijken of we er 'in person' ook meer dan 8 kunnen reserveren
Is toch lekker joh, een keertje helemaal uitslapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geslapen tot half 11, hoe krijg ik het voor elkaar...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ja.. als ik dat mannetje al zie mag ik hem meteen al niet meer
Action figures!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
! Arme potter
![]()
Maar ik heb meer met de evil anti-held. En dan heb ik het niet over Voldermort naturlich
MalfidusIk heb zelfs een actie-poppetje van hem
![]()
Me neither...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb niet zo veel met Harry Potter.
Hehe, je kunt bij geen stoelnummers ook gewoon apart reserveren en dan alsnog bijelkaar gaan zitten. Je moet alleen wel op tijd komen idd....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij geen stoelnummers dus erg op tijd aanwezig zijn.
We kunnen natuurlijk ook in 2 groepen zitten oid, als we er geen 8 bij elkaar kunnen krijgen
Dat was goed opgelost toen. Bovendien had ik toen wel de beste plaatsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Apart betalen.
Ik wil niet zo als Peterselie eerst alleen zitten weeheh.
Leuk uitje. Heb het zelf al eens gedaan in schoolverband. Echt enorn grote gebouwen zijn het. Niet normaal meer zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Paulusssttt het volgende:
Bezoekerscentrum Binnenhof: de Eerste en Tweede Kamer van de Staten Generaal zijn - indien niet in gebruik - open voor het publiek. Op ma-za, 10-16 uur geopend, maar niet op openbare feestdagen. Binnenhof 8a, tel. 070-3646144. Reserveren aanbevolen.
http://www.kustgids.nl/denhaag/fr_index.html?/denhaag/main2.html
wat is een LED kraan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
...
En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
Dat wil ik wel geloven ja. Toffe actie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een "any key" voor TARA besteld en op zijn toetsenbord tussen de escape en de F1 geplakt
Hij keek best raar
Wow. Dat zal mooi lijken.quote:En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
We zaten toen perfect in het midden hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was goed opgelost toen. Bovendien had ik toen wel de beste plaats![]()
Wat stom zeg dat je met college kaart geen korting krijgt. Op woensdag avond namelijk wel, op de site staat: Woensdagavond op vertoon van geldige OV/Collegekaart. Niet geldig in de kerstvakantie, maar bij studentenkorting inderdaad alleen OV.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb studentenkorting, dus apart betalen lijkt me een tof idee.
TARA heeft geen studentenkorting, want hoewel hij wel student is én een collegekaart heeft, heeft hij een OV nodig om het studentzijn te bewijzenen die heeft hij dan weer niet
Wél samen reserveren natuurlijk
Wie reserveert er?
En oja, ik wil eigenlijk zometeen ff naar de ikea, wat leuke dingetjes halen, ben de achterkamer aan het opknappen. Wil er nog iemand met me mee misschien?
Iemand met een auto zou helemaal geniaal zijn, anders wordt het OV (ik ben fietsloos)
Hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit
Blauw bij lauw of koud water, rood bij warm en heet water
Thinkgeek ruleerd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een "any key" voor TARA besteld en op zijn toetsenbord tussen de escape en de F1 geplakt
Hij keek best raar
En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
Hehe, kende iemand die ze van Star Wars had. Heeeel oud en nog in verpakking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jo0lz: Action figures zijn awesome. Ik heb nooit gesnapt waarom ze zoeen geek-gehalte hebben. Tis niet dat ik er mee aan het spelen ga oid Je hebt ook lekkere animé babe action figures hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
En...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jo0lz: Action figures zijn awesome. Ik heb nooit gesnapt waarom ze zoeen geek-gehalte hebben. Tis niet dat ik er mee aan het spelen ga oid Je hebt ook lekkere animé babe action figures hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek.quote:
deze is ook tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek..
Komt ook mede door de nieuwsbrief. steeds weer moet ik m'n wishlist daar aanpassen....
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek..
Komt ook mede door de nieuwsbrief. steeds weer moet ik m'n wishlist daar aanpassen....
Hehe, goede sitequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga naar: Visiontoys
hier heb je je voorproefje: Klik op animé.
op Visiontoysquote:
Hehe, ja. Beetje te actief voor mijquote:
Hehe, kan niet tippen aan m'n G15.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....
Kwijl...
En hij zit gewoon lekker in Grunnquote:
Ik heb het dus zo druk dat iki niet eens aan tijd heb om te poepen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zaten toen perfect in het midden hè?.
Ik maakte me al zorgen of m'n telefoon stuk was, had nog geen smsje van Alex. Maar daar was ie net al..
Oh god.... Bouwvakker alert!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
In minirokje naar de Praxis is geen goed idee.
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh god.... Bouwvakker alert!
Wat is er gebeurd?
En gaan we ook indrinken voor de film?
En dan nog onzeker zijn over je uiterlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Whaha DaD
Volgende keer een joggingpak aan
Ik heb zojuist alle kaarten die we met ons trouwen gekregen hebben, ingeplakt. Wat een werk zeg! En een megadik plakboek nu!
Nog iemand interesse om straks met me naar de IKEA te gaan?
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Whaha DaD
Volgende keer een joggingpak aan
Ik heb zojuist alle kaarten die we met ons trouwen gekregen hebben, ingeplakt. Wat een werk zeg! En een megadik plakboek nu!
Hehe, complimenteus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Ik moet er namelijk hoognodig ook weer eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Vermoedelijk niet inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.
Klinkt als een planquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Ik moet er namelijk hoognodig ook weer eens gaan kijken.
Kan ik me eindelijk ook eens normaal aan je voorstellen![]()
Zou je even wat voor me kunnen meten? Ze hebben krukjes met een plastic zitting en metalen pootjes. De zitting is ongeveer 31 cm. Zou je ook kunnen kijken wat de maximale doorsnede tpv van de pootjes is? (iets groter dan de zitting omdat ze een beetje rond lopen) De naam van het krukje weet ik niet, alleen dat hij ¤2,95 is en er in wit, zwart en groen is. Er hangen daar overal van die meetlinten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een planheb jij een auto of word het bus? (ik ben fietsloos)
Hoelaat waar?
126quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende nummer 78.
Ben ik er wel om half 3
*fluitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De straat had ik in ieder geval wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
126
@ Maok, ik zal even kijken of ik ze zie (peterselie, onthoud je het ook ff?)
En vanavond kan ik wel bij TARA achterop, maar het is wel een eind...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
126
@ Maok, ik zal even kijken of ik ze zie (peterselie, onthoud je het ook ff?)
En vanavond kan ik wel bij TARA achterop, maar het is wel een eind...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De straat had ik in ieder geval wel goed![]()
Ik zal even aan het krukje met metalen pootjes en plastic zitting denken.
Mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
Wij hebben 9 kaartjes gereserveerd voor Harry Potter, donderdag om 21.15!
tof!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
Het is geen premiere toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef Tangarine het volgende:
Jep, blijkbaar konden we wel meer dan 8 reserveren als we gewoon even langs de kassa gingenEn daarna hebben we gezellig over de markt gelopen en heerlijk geluncht @ V&D
Nog een keer voor de duidelijkheid, we hebben kaartjes voor
donderdag avond om 21.15u.
We moeten uiterlijk een half uur van te voren aanwezig zijn om ze op te halen, maar het lijkt me handig om rond 20.15u af te spreken, ivm lange rijen bij kassa's enzo.
We hebben nu dus een kaartje gereserveerd voor:
Teigan
Mik
Maok
Freecell
Taraboemdijee
Tangarine
DevilsandDust
Alexxxx
Chipszak.
Mochten anderen ook nog meewillen, dan zul je zelf even een kaartje moeten reserveren snel, en hopen dat het niet met stoelnummers werkt... (maar verwacht maar van wel)
haha wat een super vet dingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef freecell het volgende:
[img=578xnull]http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/HPIM3956.jpg[/img]
Mijn kraan bij fel licht. Vanavond ff pic in het donker maken
Bus is ok, Als je rond half 3 hier bent, is TARA wrs ook weer thuis uit zijn werk, misschien wil die ook wel met ons mee
Daarbij: als TARA weer thuis is, is er ook weer een fiets, dus kom maar wel op de fiets!
Weet je welk nummer we wonen?
Dat dus....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
dat dus... mits ik niet hoef over te werken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Nog 1.5 uur.
Dan ben ik vrij.
FREEEEEEDOMMMM!!!!
Kon je laatst op de FP winnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....
Kwijl...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebas ga je ook mee naar HP5 eigs? lees: wil je ook mee?
Eeh, tjeh, das nu toch te laat?quote:
Mja, ik heb nog lopen twijfelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef teigan het volgende:
ben inderdaad bang dat je te laat bent Sebas..
We hadden het nu zo vaak gevraagd dat we dachten dat iedereen die meewilde wel geroepen had..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en over Sebas, ik weet het niet.
Hij zal ook pas wakker worden rond 3-4-5 uur.
Is het niet mogelijk gewoon zijn kaartje te bestellen en als hij niet wilt (vast wel, hij heeft vast niks beters te doen maar je weet maar nooit) die annuleren? Of kost dat alsnog geld ofzo?
Ik wilde je smssen, maar had geen tijd om te poepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog lopen twijfelen.
Als Alex of chipszak nou eerder zeiden dat ik meemoest.
Ik was al om half 9 wakker, en ik sliep door tot 2 uur, waarna ik nog wat ging eten en drinken.quote:
Jamaar, Jaa, nou.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:36 schreef Tangarine het volgende:
ennuh, we hebben het gister ook meeerdere malen gevraagd
Wat doe jij in hemelsnaam dat je in dit ritme leeft..?? Horeca..??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was al om half 9 wakker, en ik sliep door tot 2 uur, waarna ik nog wat ging eten en drinken.![]()
Maar, wat lief dat ze aan mij gedacht heeft.
Mje, waarom is dat niet doorgegaan dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wilde je smssen, maar had geen tijd om te poepen
(kan op t werk alleen op de WC smssen)
Ik leef voor Astrid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam dat je in dit ritme leeft..?? Horeca..??
Astrid - Chipszak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Paulusssttt het volgende:
En Astrid is...???
Fokken valt niet op, smssen wel. En fokken met heel erg mate, volg alleen dit topic en de pta sc.. en in de pauze ff... maar bedrijfsregels, mag niet met mn eigen telefoon bellen.. belde zonet wle met de werktelefoon met iemand van CSS uit grunn, werkte daar nu iemand van hier, of vergis ik me?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]Je kan wel gewoon fokken, maar smsen gaat te ver?
Ik ben wel verdomde snel vergeten zeg.quote:
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel verdomde snel vergeten zeg..
Ik ga echt noooooit weer de stad in met dit rokje aan..
Huh? Heeft die sms die je aan DaD verstuurde wat te maken met mij dan ofzo? of want anders snap ik niet wat mijn naam daar doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonet(ja sebasser je was al online toen)
Ik had 3 smsjes en een voicemail waarin me werd gevraagd van alles te doen, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonet(ja sebasser je was al online toen)
gewoon typex ofzo ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe stuur ik post door? Er is iets voor m'n huisgenoot gekomen en dat moet ik even doorsturen. Er zit nu geen postzegel op (Port betaald), maar moet ik dat dan wel doen? En kan ik er gewoon het nieuwe adres op kriebelen?
Wil je me dood hebben!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 3 smsjes en een voicemail waarin me werd gevraagd van alles te doen, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Sorry hoor.. Nog een half uurtje!
postsorteerapparaat kijkt alleen naar postcode + nummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik vraag me wel eens af eh, als je nou gewoon zoeen briefkaart pakt, en daar een antwoord nummer opzet, en een ander adres dan die eigelijk bij dat antwoord nummer hoort, of hoe zit dat? kan dat?
Voor haar had je wel tijd om te poepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben!dan ben ik onderweg naar huis en als ik geSMSt word gaa ik toch kijken wat er in staat
En sebasser, je zou jaloers kunnen worden dat ik jou niet smste voor HP, en Tineke wel.
Volgens mij worden adres en antwoordnummer in een database gekoppeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik vraag me wel eens af eh, als je nou gewoon zoeen briefkaart pakt, en daar een antwoord nummer opzet, en een ander adres dan die eigelijk bij dat antwoord nummer hoort, of hoe zit dat? kan dat?
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
postsorteerapparaat kijkt alleen naar postcode + nummer.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor haar had je wel tijd om te poepen?![]()
Nee, ik stak jou een hart onder je riem. Nog een half uurtje werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben!dan ben ik onderweg naar huis en als ik geSMSt word gaa ik toch kijken wat er in staat
En sebasser, je zou jaloers kunnen worden dat ik jou niet smste voor HP, en Tineke wel.
Weggooien gaat te furr denk ik, mje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij worden adres en antwoordnummer in een database gekoppeld.
If adres doesn't match antwoordnummer then throw away ofzeau.
ja tuurlijk. donderdag, of vanavond per PC?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik stak jou een hart onder je riem. Nog een half uurtje werken.
Heb je trouwens zin om een outfit te keuren?.
Doe ik altijd wel, mijn moeder stuurde een tijdje zelfs een tv gids door ie bij hun aan kwam (hadden ze gratis maar ze hadden al een andere) Nooit problemen mee geweest. Was ook port betaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe stuur ik post door? Er is iets voor m'n huisgenoot gekomen en dat moet ik even doorsturen. Er zit nu geen postzegel op (Port betaald), maar moet ik dat dan wel doen? En kan ik er gewoon het nieuwe adres op kriebelen?
Alexxxxx heeft een pm! Dan kan ik het nu weer uittrekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja tuurlijk. donderdag, of vanavond per PC?
Mje, ik heb 10 enveloppen met reclame aan de ene kant, en aan de andere kant een leeg wit groot vlak, met de tekst port betaald rechtsboven in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef maok het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, mijn moeder stuurde een tijdje zelfs een tv gids door ie bij hun aan kwam (hadden ze gratis maar ze hadden al een andere) Nooit problemen mee geweest. Was ook port betaald.
Trouwens ook wel een slim truukje om post gratis te versturen, gewoon gebruikte envelop, adres doorkrassen en iets van verkeerd bezorgd met het adres waar je heen wilt sturen erbij.
Dan zou ik m er wel uitvissen en er een portokaartje aanhangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?
Zonder postzegel dan dus eh.
Mje, onveilig zeg.
Ik dnek dat ik nog steeds recordhouder benquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een heleboel gekocht bij de IKEA
Winkelen bij de IKEA met freecell is tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een heleboel gekocht bij de IKEA
kon dat allemaal wel mee op de fiets?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb gekocht:
- 5 borden voor 40 cent per stuk
- 4 boekensteunen
- 2 dozen voor op mn boekenplanken
- een schoenenkastje voor onder de kapstok
- Een sokkenopbergophangding voor in mn kledingkast
Je leeft voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?
Zonder postzegel dan dus eh.
Mje, onveilig zeg.
Ik had vrijdag een ondergoedsetje gescoredquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn buit voor vandaag was een ondergoedsetje en kanten panty's, en ik ben blij..
Ik zag prachtige hold-ups bij de Bijenkorf: 37 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een ondergoedsetje gescored![]()
Nu alleen morgen oid, of donderdagmiddag op zoek naar zwarte panty kniekousen. Dus net over je knie jewaids.
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?quote:
nu nog afwachten wat vriendlief ervan vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag prachtige hold-ups bij de Bijenkorf: 37 euro.. Maar die ik nu heb gekocht zijn ook goed gekeurd door Alex.
.
over cijfers gesproken.... heb jij je fonologie al eens terug?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?
Maar wel errúg tof.quote:
Die ziet ze vrijdag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu nog afwachten wat vriendlief ervan vindt.
true. Ik schreef zo'n 50 kantjes per week aan mijn vriendin uit Limburgquote:
Ik heb het al een keer verteld, toen heb je het nog eens gevraagd en heb ik het nog een keer verteld. Dus ja, ik heb 'm terug, en nee, ik heb 'm niet gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
over cijfers gesproken.... heb jij je fonologie al eens terug?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true. Ik schreef zo'n 50 kantjes per week aan mijn vriendin uit Limburg. Zo spannend altijd als de post dan kwam en ik 50 kantjes terug kreeg
. En alles werd tijdens de les geschreven natuurlijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |