valt wel mee hoor. weet alleen van jou dat je nog op de middelbare school zit. dus had al wel verwacht dat je jonger dan ik wasquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Groninger MuseumAl heb je dr heerlijke chocoladetaart
![]()
En heyJij bent niet eens zoveel ouder dan ik
.
Of kom ik daar ineens heel erg laat achter?![]()
Ik had net zo goed 18 kunnen zijn hoor, atheneum jewaids.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Aryon het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. weet alleen van jou dat je nog op de middelbare school zit. dus had al wel verwacht dat je jonger dan ik was
Groninger Museum is meer voor m'n ouders. Al vond ik het toen ik er was ook wel interessant, toen hadden ze een foto-expositie, die heel vet er uit zag.Verder laat ik wel de standaard plekjes zien.
![]()
Ja das wel zo natuurlijk. Maakt het eigenlijk wel wat uit dat ik jonger of ouder dan jij bent dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had net zo goed 18 kunnen zijn hoor, atheneum jewaids.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja das wel zo natuurlijk. Maakt het eigenlijk wel wat uit dat ik jonger of ouder dan jij bent dan?Net alsof ik dan anders ga doen.
21:15 kan nogquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Tangarine het volgende:
21.00u+ is altijd wel een fijne tijd, minder irritante mensen enzo
Met veel studentjes enzoot.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:59 schreef Crack_david het volgende:
Groningen is dan ook een erg volwassen stad
[ _ ] Geschiktquote:Op maandag 9 juli 2007 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zal mij benieuwen of we hier in de studentenflat weer heet water hebben, want zostraks kwam er alleen maar koud water uit de kraan![]()
5.5-en ftwquote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ik heb mijn Grieks & Romeins gehaald. Met een 5.5![]()
Wie gaan er nou allemaal mee? Misschien wel handig om snel even te reserveren voor 21.15 ook vol zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even TVP
en Chien en ik willen graag mee naar HP5
Was dat nou die ene die je al heel vaak had gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ik heb mijn Grieks & Romeins gehaald. Met een 5.5![]()
Hoe oud is die dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar de meesten zijn nogal wat ouder namelijk
Sebasje is de jongste![]()
Aww !quote:Op maandag 9 juli 2007 21:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
Hoe oud is die dan?
bah.. Ik mis een meisje. Zijn we eindelijk met z'n 2-en, was het precies de dag voordat ze op vakantie ging. En ik dacht eigenlijk niet dat ik op haar verliefd zou worden, maar dat is dus wel het geval. Gelukkig komt ze donderdag terug en hoop ik haar nog te zien voordat ik naar Bonaire ga. Me is niet blij.![]()
Dank je. Zo dat is er ook weer uit. Nu maar hopen dat ze vrijdag of volgende week nog kan langskomen. Kan ik weer een tour doen door Grun, nadat me ouders zijn geweest. Altijd gezellig.quote:
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 21:15 schreef maok het volgende:
[..]
Was dat nou die ene die je al heel vaak had gedaan?
Gefeliciteerd in ieder geval![]()
Gefeli TARA, dat je maar snel mag afstuderen.quote:
Dank je. Had eigenlijk weinig inspiratiequote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef Grulez het volgende:
mooie tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |