Ja zou je denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan vindt ze je toch in ieder geval een beetje leuk
Maar franse piemel heeft ze vast al gehad![]()
Leren quoten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar dan is ie bij voorbaat al een afknapper, toch?
Ik zou nog even een paar daagjes wachten, en als ze dan thuis is bellen om te vragen of ze nog iets met je wil drinken voor je op vakantie gaat. Zoiets. Niet dat ik daar ervaring mee heb of zo, maar dit denk ik.quote:
Ja, hallo,quote:
Ik ken je heel anders.quote:Ik raak(te) snel verveeld..
Ja dat idee had ik ook al in me hoofd. Of dat ik naar haar of zij naar grun komt. Ik verzin wel wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou nog even een paar daagjes wachten, en als ze dan thuis is bellen om te vragen of ze nog iets met je wil drinken voor je op vakantie gaat. Zoiets. Niet dat ik daar ervaring mee heb of zo, maar dit denk ik..
Hehe, ik was gevraagd door wat mensen om heen te gaan, maarja ik heb al die andere films nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:26 schreef maok het volgende:
Op het moment hebben we dit lijstje staan met mensen die donderdag 21.15 mee naar Harry Potter gaan. Kosten ¤8,50 en ¤2,- korting met cjp en voor studenten. Zijn er nog meer mensen die mee willen? We willen vandaag nog reserveren omdat de kaartjes straks anders uitverkocht zijn.
teigan
Tangarine
Taraboemdijee
freecell
Mik_infra
Alexxxxx
Chipszak.
DaD
Maok
Daarvoor hadden we zaterdag dus een maraton, voor zaterdag had ik ook alleen deel 1 nog maar gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik was gevraagd door wat mensen om heen te gaan, maarja ik heb al die andere films nog niet eens gezien.
Oh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef maok het volgende:
[..]
Daarvoor hadden we zaterdag dus een maraton, voor zaterdag had ik ook alleen deel 1 nog maar gezien.![]()
Ik zag het, op SBS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:01 schreef teigan het volgende:
Deel 1 van HP was gisteravond nog op tv..
Dat zou ik dus niet wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:23 schreef Pjetr het volgende:
boutfilms
valt meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef Aryon het volgende:
I know. Maar haar wel. En sms-en zonder dat je iets terugkrijgt is ook zo saai he. Ach. Ik wacht nog wel 3 daagjes.![]()
Harry Potter bedoel je?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef Crack_david het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan de glimlach van dat ventje heh.. dan mag van mij de hele film meteen weg
@ work?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |