Ja zou je denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan vindt ze je toch in ieder geval een beetje leuk
Maar franse piemel heeft ze vast al gehad![]()
Leren quoten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar dan is ie bij voorbaat al een afknapper, toch?
Ik zou nog even een paar daagjes wachten, en als ze dan thuis is bellen om te vragen of ze nog iets met je wil drinken voor je op vakantie gaat. Zoiets. Niet dat ik daar ervaring mee heb of zo, maar dit denk ik.quote:
Ja, hallo,quote:
Ik ken je heel anders.quote:Ik raak(te) snel verveeld..
Ja dat idee had ik ook al in me hoofd. Of dat ik naar haar of zij naar grun komt. Ik verzin wel wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou nog even een paar daagjes wachten, en als ze dan thuis is bellen om te vragen of ze nog iets met je wil drinken voor je op vakantie gaat. Zoiets. Niet dat ik daar ervaring mee heb of zo, maar dit denk ik..
Hehe, ik was gevraagd door wat mensen om heen te gaan, maarja ik heb al die andere films nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:26 schreef maok het volgende:
Op het moment hebben we dit lijstje staan met mensen die donderdag 21.15 mee naar Harry Potter gaan. Kosten ¤8,50 en ¤2,- korting met cjp en voor studenten. Zijn er nog meer mensen die mee willen? We willen vandaag nog reserveren omdat de kaartjes straks anders uitverkocht zijn.
teigan
Tangarine
Taraboemdijee
freecell
Mik_infra
Alexxxxx
Chipszak.
DaD
Maok
Daarvoor hadden we zaterdag dus een maraton, voor zaterdag had ik ook alleen deel 1 nog maar gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik was gevraagd door wat mensen om heen te gaan, maarja ik heb al die andere films nog niet eens gezien.
Oh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef maok het volgende:
[..]
Daarvoor hadden we zaterdag dus een maraton, voor zaterdag had ik ook alleen deel 1 nog maar gezien.![]()
Ik zag het, op SBS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:01 schreef teigan het volgende:
Deel 1 van HP was gisteravond nog op tv..
Dat zou ik dus niet wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:23 schreef Pjetr het volgende:
boutfilms
valt meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:56 schreef Aryon het volgende:
I know. Maar haar wel. En sms-en zonder dat je iets terugkrijgt is ook zo saai he. Ach. Ik wacht nog wel 3 daagjes.![]()
Harry Potter bedoel je?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef Crack_david het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan de glimlach van dat ventje heh.. dan mag van mij de hele film meteen weg
@ work?quote:
Je bedoelt toch alleen apart betalen niet apart reserveren toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat liedje in mn hoofd.
Relax the max oidlalala.
Ooh en over HP. Jaa.
Ik ga dit x even apart betalen jewaids, anders wordt mijn geweldige kortingsbon wéér van het totaal afgehaald en dat vind ik niet tof
want ik wil maar 4 euro betalen oid
.
Succes dan maar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef Grulez het volgende:
Pff ziekerig, 3 uur geslapen en zometeen een tentamen dat ik (dus) nauwelijks geleerd heb...
Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Coupons!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat liedje in mn hoofd.
Relax the max oidlalala.
Ooh en over HP. Jaa.
Ik ga dit x even apart betalen jewaids, anders wordt mijn geweldige kortingsbon wéér van het totaal afgehaald en dat vind ik niet tof
want ik wil maar 4 euro betalen oid
.
Werk van 3 in je eentje,!? Krijg je dan ook 3x loon?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Dangel het volgende:
wat een drukte op t werk
best druk, in je eentje, zoals ze in de reclame zeggenwerk van 3 man doen is niet grappig....
snel weer verder werken
en hoi ChipsZak.
Maakt dan toch ook niet uit of je samen of apart reserveerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Je bedoelt toch alleen apart betalen niet apart reserveren toch?
Weet iemand trouwens of Sebasser ook mee wil?
Kan best als het uitverkocht is. Was de vorige keer bij POTC ook zo? (ik was er niet bij maar dat was dacht ik wel zo)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
-knip-
Maakt dan toch ook niet uit of je samen of apart reserveerd?
Je krijgt toch geen stoel nummer toch?
Ohja, dat kan natuurlijk wel. Het is een populaire filmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef maok het volgende:
-knip-
Maakt dan toch ook niet uit of je samen of apart reserveerd?
Je krijgt toch geen stoel nummer toch?
Kan best als het uitverkocht is. Was de vorige keer bij POTC ook zo? (ik was er niet bij maar dat was dacht ik wel zo)
Apart betalenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Je bedoelt toch alleen apart betalen niet apart reserveren toch?
Weet iemand trouwens of Sebasser ook mee wil?
Primaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef Tangarine het volgende:
teigan en ik gaan zo even langs pathe om te kijken of we er 'in person' ook meer dan 8 kunnen reserveren
Hoi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Dangel het volgende:
wat een drukte op t werk
best druk, in je eentje, zoals ze in de reclame zeggenwerk van 3 man doen is niet grappig....
snel weer verder werken
en hoi ChipsZak.
21.15, die er voor zit al volquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, van hoe laat is deze eigs?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ja.. als ik dat mannetje al zie mag ik hem meteen al niet meer
Bij geen stoelnummers dus erg op tijd aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
Ja, vorige keer was niet zo leuk eigenlijk, wij zaten ook heel ergens anders, en ik durf te wedden dat deze weer helemaal uitverkocht is..
Ik ook niet, maar het is wel gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb niet zo veel met Harry Potter.
Vast wel. Ik neem aan dat dat mogelijk is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef Tangarine het volgende:
teigan en ik gaan zo even langs pathe om te kijken of we er 'in person' ook meer dan 8 kunnen reserveren
Is toch lekker joh, een keertje helemaal uitslapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geslapen tot half 11, hoe krijg ik het voor elkaar...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ja.. als ik dat mannetje al zie mag ik hem meteen al niet meer
Action figures!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
! Arme potter
![]()
Maar ik heb meer met de evil anti-held. En dan heb ik het niet over Voldermort naturlich
MalfidusIk heb zelfs een actie-poppetje van hem
![]()
Me neither...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb niet zo veel met Harry Potter.
Hehe, je kunt bij geen stoelnummers ook gewoon apart reserveren en dan alsnog bijelkaar gaan zitten. Je moet alleen wel op tijd komen idd....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij geen stoelnummers dus erg op tijd aanwezig zijn.
We kunnen natuurlijk ook in 2 groepen zitten oid, als we er geen 8 bij elkaar kunnen krijgen
Dat was goed opgelost toen. Bovendien had ik toen wel de beste plaatsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Apart betalen.
Ik wil niet zo als Peterselie eerst alleen zitten weeheh.
Leuk uitje. Heb het zelf al eens gedaan in schoolverband. Echt enorn grote gebouwen zijn het. Niet normaal meer zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Paulusssttt het volgende:
Bezoekerscentrum Binnenhof: de Eerste en Tweede Kamer van de Staten Generaal zijn - indien niet in gebruik - open voor het publiek. Op ma-za, 10-16 uur geopend, maar niet op openbare feestdagen. Binnenhof 8a, tel. 070-3646144. Reserveren aanbevolen.
http://www.kustgids.nl/denhaag/fr_index.html?/denhaag/main2.html
wat is een LED kraan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
...
En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
Dat wil ik wel geloven ja. Toffe actie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een "any key" voor TARA besteld en op zijn toetsenbord tussen de escape en de F1 geplakt
Hij keek best raar
Wow. Dat zal mooi lijken.quote:En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
We zaten toen perfect in het midden hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was goed opgelost toen. Bovendien had ik toen wel de beste plaats![]()
Wat stom zeg dat je met college kaart geen korting krijgt. Op woensdag avond namelijk wel, op de site staat: Woensdagavond op vertoon van geldige OV/Collegekaart. Niet geldig in de kerstvakantie, maar bij studentenkorting inderdaad alleen OV.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb studentenkorting, dus apart betalen lijkt me een tof idee.
TARA heeft geen studentenkorting, want hoewel hij wel student is én een collegekaart heeft, heeft hij een OV nodig om het studentzijn te bewijzenen die heeft hij dan weer niet
Wél samen reserveren natuurlijk
Wie reserveert er?
En oja, ik wil eigenlijk zometeen ff naar de ikea, wat leuke dingetjes halen, ben de achterkamer aan het opknappen. Wil er nog iemand met me mee misschien?
Iemand met een auto zou helemaal geniaal zijn, anders wordt het OV (ik ben fietsloos)
Hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit
Blauw bij lauw of koud water, rood bij warm en heet water
Thinkgeek ruleerd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een "any key" voor TARA besteld en op zijn toetsenbord tussen de escape en de F1 geplakt
Hij keek best raar
En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
Hehe, kende iemand die ze van Star Wars had. Heeeel oud en nog in verpakking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jo0lz: Action figures zijn awesome. Ik heb nooit gesnapt waarom ze zoeen geek-gehalte hebben. Tis niet dat ik er mee aan het spelen ga oid Je hebt ook lekkere animé babe action figures hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
En...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jo0lz: Action figures zijn awesome. Ik heb nooit gesnapt waarom ze zoeen geek-gehalte hebben. Tis niet dat ik er mee aan het spelen ga oid Je hebt ook lekkere animé babe action figures hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek.quote:
deze is ook tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek..
Komt ook mede door de nieuwsbrief. steeds weer moet ik m'n wishlist daar aanpassen....
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek..
Komt ook mede door de nieuwsbrief. steeds weer moet ik m'n wishlist daar aanpassen....
Hehe, goede sitequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga naar: Visiontoys
hier heb je je voorproefje: Klik op animé.
op Visiontoysquote:
Hehe, ja. Beetje te actief voor mijquote:
Hehe, kan niet tippen aan m'n G15.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....
Kwijl...
En hij zit gewoon lekker in Grunnquote:
Ik heb het dus zo druk dat iki niet eens aan tijd heb om te poepen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zaten toen perfect in het midden hè?.
Ik maakte me al zorgen of m'n telefoon stuk was, had nog geen smsje van Alex. Maar daar was ie net al..
Oh god.... Bouwvakker alert!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
In minirokje naar de Praxis is geen goed idee.
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh god.... Bouwvakker alert!
Wat is er gebeurd?
En gaan we ook indrinken voor de film?
En dan nog onzeker zijn over je uiterlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Whaha DaD
Volgende keer een joggingpak aan
Ik heb zojuist alle kaarten die we met ons trouwen gekregen hebben, ingeplakt. Wat een werk zeg! En een megadik plakboek nu!
Nog iemand interesse om straks met me naar de IKEA te gaan?
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Whaha DaD
Volgende keer een joggingpak aan
Ik heb zojuist alle kaarten die we met ons trouwen gekregen hebben, ingeplakt. Wat een werk zeg! En een megadik plakboek nu!
Hehe, complimenteus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Ik moet er namelijk hoognodig ook weer eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Vermoedelijk niet inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.
Klinkt als een planquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Ik moet er namelijk hoognodig ook weer eens gaan kijken.
Kan ik me eindelijk ook eens normaal aan je voorstellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |