Dat was goed opgelost toen. Bovendien had ik toen wel de beste plaatsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Apart betalen.
Ik wil niet zo als Peterselie eerst alleen zitten weeheh.

Leuk uitje. Heb het zelf al eens gedaan in schoolverband. Echt enorn grote gebouwen zijn het. Niet normaal meer zeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Paulusssttt het volgende:
Bezoekerscentrum Binnenhof: de Eerste en Tweede Kamer van de Staten Generaal zijn - indien niet in gebruik - open voor het publiek. Op ma-za, 10-16 uur geopend, maar niet op openbare feestdagen. Binnenhof 8a, tel. 070-3646144. Reserveren aanbevolen.
http://www.kustgids.nl/denhaag/fr_index.html?/denhaag/main2.html

wat is een LED kraan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
...
En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof

Dat wil ik wel geloven ja. Toffe actie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een "any key" voor TARA besteld en op zijn toetsenbord tussen de escape en de F1 geplakt
Hij keek best raar
Wow. Dat zal mooi lijken.quote:En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof

We zaten toen perfect in het midden hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was goed opgelost toen. Bovendien had ik toen wel de beste plaats![]()

Wat stom zeg dat je met college kaart geen korting krijgt. Op woensdag avond namelijk wel, op de site staat: Woensdagavond op vertoon van geldige OV/Collegekaart. Niet geldig in de kerstvakantie, maar bij studentenkorting inderdaad alleen OV.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb studentenkorting, dus apart betalen lijkt me een tof idee.
TARA heeft geen studentenkorting, want hoewel hij wel student is én een collegekaart heeft, heeft hij een OV nodig om het studentzijn te bewijzenen die heeft hij dan weer niet
Wél samen reserveren natuurlijk
Wie reserveert er?
En oja, ik wil eigenlijk zometeen ff naar de ikea, wat leuke dingetjes halen, ben de achterkamer aan het opknappen. Wil er nog iemand met me mee misschien?
Iemand met een auto zou helemaal geniaal zijn, anders wordt het OV (ik ben fietsloos)

Hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit
Blauw bij lauw of koud water, rood bij warm en heet water

Thinkgeek ruleerd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een "any key" voor TARA besteld en op zijn toetsenbord tussen de escape en de F1 geplakt
Hij keek best raar
En ik heb in de keuken een LED kraan
Echt tof
Hehe, kende iemand die ze van Star Wars had. Heeeel oud en nog in verpakking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jo0lz: Action figures zijn awesome. Ik heb nooit gesnapt waarom ze zoeen geek-gehalte hebben. Tis niet dat ik er mee aan het spelen ga oid Je hebt ook lekkere animé babe action figures hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()

En...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jo0lz: Action figures zijn awesome. Ik heb nooit gesnapt waarom ze zoeen geek-gehalte hebben. Tis niet dat ik er mee aan het spelen ga oid Je hebt ook lekkere animé babe action figures hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()

Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek.quote:

deze is ook tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek..
Komt ook mede door de nieuwsbrief. steeds weer moet ik m'n wishlist daar aanpassen....

Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een heleboel spulletjes op ThinkGeek..
Komt ook mede door de nieuwsbrief. steeds weer moet ik m'n wishlist daar aanpassen....

Hehe, goede sitequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga naar: Visiontoys
hier heb je je voorproefje: Klik op animé.
op Visiontoysquote:

Hehe, ja. Beetje te actief voor mijquote:
Hehe, kan niet tippen aan m'n G15.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....
Kwijl...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |