En hij zit gewoon lekker in Grunnquote:
Ik heb het dus zo druk dat iki niet eens aan tijd heb om te poepen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zaten toen perfect in het midden hè?.
Ik maakte me al zorgen of m'n telefoon stuk was, had nog geen smsje van Alex. Maar daar was ie net al..
Oh god.... Bouwvakker alert!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
In minirokje naar de Praxis is geen goed idee.
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh god.... Bouwvakker alert!
Wat is er gebeurd?
En gaan we ook indrinken voor de film?
En dan nog onzeker zijn over je uiterlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Whaha DaD
Volgende keer een joggingpak aan
Ik heb zojuist alle kaarten die we met ons trouwen gekregen hebben, ingeplakt. Wat een werk zeg! En een megadik plakboek nu!
Nog iemand interesse om straks met me naar de IKEA te gaan?
Ik moet werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Whaha DaD
Volgende keer een joggingpak aan
Ik heb zojuist alle kaarten die we met ons trouwen gekregen hebben, ingeplakt. Wat een werk zeg! En een megadik plakboek nu!
Hehe, complimenteus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Ik moet er namelijk hoognodig ook weer eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Vermoedelijk niet inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.
Klinkt als een planquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Ik moet er namelijk hoognodig ook weer eens gaan kijken.
Kan ik me eindelijk ook eens normaal aan je voorstellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |