Zou je even wat voor me kunnen meten? Ze hebben krukjes met een plastic zitting en metalen pootjes. De zitting is ongeveer 31 cm. Zou je ook kunnen kijken wat de maximale doorsnede tpv van de pootjes is? (iets groter dan de zitting omdat ze een beetje rond lopen) De naam van het krukje weet ik niet, alleen dat hij ¤2,95 is en er in wit, zwart en groen is. Er hangen daar overal van die meetlinten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een planheb jij een auto of word het bus? (ik ben fietsloos)
Hoelaat waar?
126quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende nummer 78.
Ben ik er wel om half 3
*fluitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Man bij de kassa draait zich naar me toe, zet één hand in z'n zij, bekijkt me ongegeneerd van top tot teen. Buiten wacht ie in z'n auto tot we onze fietsen hebben, dan rijdt ie ons voorbij, omgekeerd op z'n stoel.
En bij het neerzetten van m'n fiets kwam er even iemand zeggen dat ik mooie kousen aan had. Dank je..
De straat had ik in ieder geval wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
126
@ Maok, ik zal even kijken of ik ze zie (peterselie, onthoud je het ook ff?)
En vanavond kan ik wel bij TARA achterop, maar het is wel een eind...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
126
@ Maok, ik zal even kijken of ik ze zie (peterselie, onthoud je het ook ff?)
En vanavond kan ik wel bij TARA achterop, maar het is wel een eind...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De straat had ik in ieder geval wel goed![]()
Ik zal even aan het krukje met metalen pootjes en plastic zitting denken.
Mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
Wij hebben 9 kaartjes gereserveerd voor Harry Potter, donderdag om 21.15!
tof!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
Het is geen premiere toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef Tangarine het volgende:
Jep, blijkbaar konden we wel meer dan 8 reserveren als we gewoon even langs de kassa gingenEn daarna hebben we gezellig over de markt gelopen en heerlijk geluncht @ V&D
Nog een keer voor de duidelijkheid, we hebben kaartjes voor
donderdag avond om 21.15u.
We moeten uiterlijk een half uur van te voren aanwezig zijn om ze op te halen, maar het lijkt me handig om rond 20.15u af te spreken, ivm lange rijen bij kassa's enzo.
We hebben nu dus een kaartje gereserveerd voor:
Teigan
Mik
Maok
Freecell
Taraboemdijee
Tangarine
DevilsandDust
Alexxxx
Chipszak.
Mochten anderen ook nog meewillen, dan zul je zelf even een kaartje moeten reserveren snel, en hopen dat het niet met stoelnummers werkt... (maar verwacht maar van wel)
haha wat een super vet dingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef freecell het volgende:
[img=578xnull]http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/HPIM3956.jpg[/img]
Mijn kraan bij fel licht. Vanavond ff pic in het donker maken
Bus is ok, Als je rond half 3 hier bent, is TARA wrs ook weer thuis uit zijn werk, misschien wil die ook wel met ons mee
Daarbij: als TARA weer thuis is, is er ook weer een fiets, dus kom maar wel op de fiets!
Weet je welk nummer we wonen?
Dat dus....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Best zin in maar ik denk dat mijn baas een IKEA bezoekje niet zo'n goede reden vind om mij vrij te geven.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef teigan het volgende:
dat dus... mits ik niet hoef over te werken...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
Nog 1.5 uur.
Dan ben ik vrij.
FREEEEEEDOMMMM!!!!
Kon je laatst op de FP winnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Oprolbaar, afspoelbaar toetsenbord met backlight....
Kwijl...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebas ga je ook mee naar HP5 eigs? lees: wil je ook mee?
Eeh, tjeh, das nu toch te laat?quote:
Mja, ik heb nog lopen twijfelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef teigan het volgende:
ben inderdaad bang dat je te laat bent Sebas..
We hadden het nu zo vaak gevraagd dat we dachten dat iedereen die meewilde wel geroepen had..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en over Sebas, ik weet het niet.
Hij zal ook pas wakker worden rond 3-4-5 uur.
Is het niet mogelijk gewoon zijn kaartje te bestellen en als hij niet wilt (vast wel, hij heeft vast niks beters te doen maar je weet maar nooit) die annuleren? Of kost dat alsnog geld ofzo?
Ik wilde je smssen, maar had geen tijd om te poepenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog lopen twijfelen.
Als Alex of chipszak nou eerder zeiden dat ik meemoest.
Ik was al om half 9 wakker, en ik sliep door tot 2 uur, waarna ik nog wat ging eten en drinken.quote:
Jamaar, Jaa, nou.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:36 schreef Tangarine het volgende:
ennuh, we hebben het gister ook meeerdere malen gevraagd
Wat doe jij in hemelsnaam dat je in dit ritme leeft..?? Horeca..??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was al om half 9 wakker, en ik sliep door tot 2 uur, waarna ik nog wat ging eten en drinken.![]()
Maar, wat lief dat ze aan mij gedacht heeft.
Mje, waarom is dat niet doorgegaan dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wilde je smssen, maar had geen tijd om te poepen
(kan op t werk alleen op de WC smssen)
Ik leef voor Astrid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam dat je in dit ritme leeft..?? Horeca..??
Astrid - Chipszak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Paulusssttt het volgende:
En Astrid is...???
Fokken valt niet op, smssen wel. En fokken met heel erg mate, volg alleen dit topic en de pta sc.. en in de pauze ff... maar bedrijfsregels, mag niet met mn eigen telefoon bellen.. belde zonet wle met de werktelefoon met iemand van CSS uit grunn, werkte daar nu iemand van hier, of vergis ik me?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]Je kan wel gewoon fokken, maar smsen gaat te ver?
Ik ben wel verdomde snel vergeten zeg.quote:
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel verdomde snel vergeten zeg..
Ik ga echt noooooit weer de stad in met dit rokje aan..
Huh? Heeft die sms die je aan DaD verstuurde wat te maken met mij dan ofzo? of want anders snap ik niet wat mijn naam daar doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonet(ja sebasser je was al online toen)
Ik had 3 smsjes en een voicemail waarin me werd gevraagd van alles te doen, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen reactie op mn SMS van zonet(ja sebasser je was al online toen)
gewoon typex ofzo ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe stuur ik post door? Er is iets voor m'n huisgenoot gekomen en dat moet ik even doorsturen. Er zit nu geen postzegel op (Port betaald), maar moet ik dat dan wel doen? En kan ik er gewoon het nieuwe adres op kriebelen?
Wil je me dood hebben!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 3 smsjes en een voicemail waarin me werd gevraagd van alles te doen, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Sorry hoor.. Nog een half uurtje!
postsorteerapparaat kijkt alleen naar postcode + nummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik vraag me wel eens af eh, als je nou gewoon zoeen briefkaart pakt, en daar een antwoord nummer opzet, en een ander adres dan die eigelijk bij dat antwoord nummer hoort, of hoe zit dat? kan dat?
Voor haar had je wel tijd om te poepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben!dan ben ik onderweg naar huis en als ik geSMSt word gaa ik toch kijken wat er in staat
En sebasser, je zou jaloers kunnen worden dat ik jou niet smste voor HP, en Tineke wel.
Volgens mij worden adres en antwoordnummer in een database gekoppeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik vraag me wel eens af eh, als je nou gewoon zoeen briefkaart pakt, en daar een antwoord nummer opzet, en een ander adres dan die eigelijk bij dat antwoord nummer hoort, of hoe zit dat? kan dat?
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
postsorteerapparaat kijkt alleen naar postcode + nummer.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor haar had je wel tijd om te poepen?![]()
Nee, ik stak jou een hart onder je riem. Nog een half uurtje werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben!dan ben ik onderweg naar huis en als ik geSMSt word gaa ik toch kijken wat er in staat
En sebasser, je zou jaloers kunnen worden dat ik jou niet smste voor HP, en Tineke wel.
Weggooien gaat te furr denk ik, mje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij worden adres en antwoordnummer in een database gekoppeld.
If adres doesn't match antwoordnummer then throw away ofzeau.
ja tuurlijk. donderdag, of vanavond per PC?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik stak jou een hart onder je riem. Nog een half uurtje werken.
Heb je trouwens zin om een outfit te keuren?.
Doe ik altijd wel, mijn moeder stuurde een tijdje zelfs een tv gids door ie bij hun aan kwam (hadden ze gratis maar ze hadden al een andere) Nooit problemen mee geweest. Was ook port betaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe stuur ik post door? Er is iets voor m'n huisgenoot gekomen en dat moet ik even doorsturen. Er zit nu geen postzegel op (Port betaald), maar moet ik dat dan wel doen? En kan ik er gewoon het nieuwe adres op kriebelen?
Alexxxxx heeft een pm! Dan kan ik het nu weer uittrekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja tuurlijk. donderdag, of vanavond per PC?
Mje, ik heb 10 enveloppen met reclame aan de ene kant, en aan de andere kant een leeg wit groot vlak, met de tekst port betaald rechtsboven in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef maok het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, mijn moeder stuurde een tijdje zelfs een tv gids door ie bij hun aan kwam (hadden ze gratis maar ze hadden al een andere) Nooit problemen mee geweest. Was ook port betaald.
Trouwens ook wel een slim truukje om post gratis te versturen, gewoon gebruikte envelop, adres doorkrassen en iets van verkeerd bezorgd met het adres waar je heen wilt sturen erbij.
Dan zou ik m er wel uitvissen en er een portokaartje aanhangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?
Zonder postzegel dan dus eh.
Mje, onveilig zeg.
Ik dnek dat ik nog steeds recordhouder benquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een heleboel gekocht bij de IKEA
Winkelen bij de IKEA met freecell is tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een heleboel gekocht bij de IKEA
kon dat allemaal wel mee op de fiets?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb gekocht:
- 5 borden voor 40 cent per stuk
- 4 boekensteunen
- 2 dozen voor op mn boekenplanken
- een schoenenkastje voor onder de kapstok
- Een sokkenopbergophangding voor in mn kledingkast
Je leeft voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?
Zonder postzegel dan dus eh.
Mje, onveilig zeg.
Ik had vrijdag een ondergoedsetje gescoredquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn buit voor vandaag was een ondergoedsetje en kanten panty's, en ik ben blij..
Ik zag prachtige hold-ups bij de Bijenkorf: 37 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een ondergoedsetje gescored![]()
Nu alleen morgen oid, of donderdagmiddag op zoek naar zwarte panty kniekousen. Dus net over je knie jewaids.
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?quote:
nu nog afwachten wat vriendlief ervan vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag prachtige hold-ups bij de Bijenkorf: 37 euro.. Maar die ik nu heb gekocht zijn ook goed gekeurd door Alex.
.
over cijfers gesproken.... heb jij je fonologie al eens terug?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?
Maar wel errúg tof.quote:
Die ziet ze vrijdag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu nog afwachten wat vriendlief ervan vindt.
true. Ik schreef zo'n 50 kantjes per week aan mijn vriendin uit Limburgquote:
Ik heb het al een keer verteld, toen heb je het nog eens gevraagd en heb ik het nog een keer verteld. Dus ja, ik heb 'm terug, en nee, ik heb 'm niet gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
over cijfers gesproken.... heb jij je fonologie al eens terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |