Coax?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee in dat gedeelte waar die koperdraadjes uitkomen zeg maar. Weet ik veel.. Hij doet het, daar gaat het om. En zonder vloeken van Do2, bewonderenswaardig. Hij werd niet eens kwaad toen ik het weer vernielde nadat ie het voor de eerste keer had gemaakt.
.
Ja, dat denk ik. Wha eva, wij kunnen Wimbledon gaan kijken.quote:
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, dat KAN inderdaad, maar waarom zou je dat willen?
Ook als de paringsdans van een everzwijn op TV is?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.
Bowlen?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk ben
Griffioenen! Keltische aardmannetjes! Pluisje! Weerwolven! Roemeense bultruggen! Kobolden!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
Of of welke ernstig stomme dieren bestaan er nog meer.
Het tennis is het voorspel niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk ben
Die ervaring heb ik zelf immers ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als julie relatie maar niet om sex gaat draaien. Slechte ervaringen mee namelijk, gun ik jullie niet.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als julie relatie maar niet om sex gaat draaien. Slechte ervaringen mee namelijk, gun ik jullie niet.
Dat zou wat zijn ja zeg.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
De kleine dingen dingen zoals een kapotte coax kabel mag je dan bijvoorbeeld zelf gaan oplossen.
Stomme vraag natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef MaxMark het volgende:
Waarom zou je Wimbledon gaan kijken als Formule 1 er op is
Jij snapt 'em, de vraag was verre van serieus bedoeldquote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien weet ik niet of er een serieus antwoord bestaat, aangezien de vraag behoorlijk subjectief was neem ik aan en er dus alleen maar antwoorden zouden kunnen komen als 'Omdat ik tennis leuker vind dan race auto'tjes' ofzoiets.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. RAB is ofc veel intressanter.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij snapt 'em, de vraag was verre van serieus bedoeld
duh.quote:
heej..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Hmm, nu je het zegt... niet eens zozeer. Over een uurtje of zo moet Do2 weer vertrekken, helaas. En m'n borsten waren verbrand, die beginnen nu te vervellen, en dat jeukt. Heb je enig idee hoe genant dat is?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt... niet eens zozeer. Over een uurtje of zo moet Do2 weer vertrekken, helaas. En m'n borsten waren verbrand, die beginnen nu te vervellen, en dat jeukt. Heb je enig idee hoe genant dat is?.
Maar ik bén helemaal geen man, ik wil geen man zijn, en ik wil niet doen als een man.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe als een man, en krab.
Tsssk.... Nou ja doe als een vrouw, en lijd pijn dan maar?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik bén helemaal geen man, ik wil geen man zijn, en ik wil niet doen als een man.
Krabben doet juist pijn. Tepels en zo. Gevoelige.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsssk.... Nou ja doe als een vrouw, en lijd pijn dan maar?
Nee, nog niet. Maar heb al wel twee Alfred shirtjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
[..]
heej..
heb je nu alweer eens een kamer in Grunn gevonden?
Zijn je tepels óók aan het vervellen dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Krabben doet juist pijn. Tepels en zo. Gevoelige.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Crack_david het volgende:
Ik verveel me echt de bagger
Was ist?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
ohkayy..
quote:
Altijdquote:
ik kan zonder problemen over tenen heenraggen met mnlichet autootje. en het verslag heb je kunnen lezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd
Het is hier wel erg stil... is lexxx over teveel tenen heengeragd met de Visa?
Welnee, Alex en ik zitten heel gezellig te kletsen op msn.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd
Het is hier wel erg stil... is lexxx over teveel tenen heengeragd met de Visa?
Vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, Alex en ik zitten heel gezellig te kletsen op msn..
We hadden 't net nog even over de housewarming.quote:
Dat is lang geledenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hadden 't net nog even over de housewarming.
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
was er een auto te hard door een kuil met stroomkabels heen gereden?
Jammer genoeg niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
nog boze buren gehad mbt mn prachtige remactie?
Pfff.. ff denken hoor..quote:Op maandag 9 juli 2007 08:17 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Dat was me wel weer een leuk weekend, zaterdag harry potter en wii en gister naar de speeltuin geweestEr was een springkussen, een ballenbad een hele hoge glijbaan en geitjes
![]()
Lekker, he.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen. Voor 't eerst in 12 nachten aan één stuk doorgeslapen.
Ik ben weer bijgeslapen, ik zou er weer heel wat nachten tegenaan kunnen, hoor.quote:
Ik mis jou ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben weer bijgeslapen, ik zou er weer heel wat nachten tegenaan kunnen, hoor.
Ik ben in het vorige topic al uitgebreid aan het promoten geweest, lieverd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor de mensen die nog eens naar de bioscoop willen:
Das Leben der Anderen
Dat is toch geen nieuwe film? Draait ie (weer?) in Images? Ik was een paar jaar geleden in Den Haag, toen wou ik er heen maar hij was al uitverkocht die avond. Misschien binnenkort eindelijk toch maar eens heen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben in het vorige topic al uitgebreid aan het promoten geweest, lieverd.. Maar het is écht een aanrader mensen. Neem wel zakdoekjes mee.
.
Hij draait in Images ja. Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuwe film? Draait ie (weer?) in Images? Ik was een paar jaar geleden in Den Haag, toen wou ik er heen maar hij was al uitverkocht die avond. Misschien binnenkort eindelijk toch maar eens heen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.
Nee dat maakt niet uit. Ik vroeg het me alleen af.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij draait in Images ja. Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.
quote:
jeetje, dat is wel erg blond hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is een oorzaak gevonden van mijn geldproblemen. Na een telefoontje blijk ik al sinds februari geen studiebeurs meer te krijgen, wat me niet eens was opgevallen. Ik ben een administratieve kluns, en bij internetbankieren kijk ik alleen naar m'n saldo..
Ik had een brief gekregen dat ik nog niet had gereageerd op een brief van het studiefonds uit februari. In die tijd heeft m'n oude huisgenootje (ik ben rond die tijd verhuisd) een hele stapel post die nog op m'n oude adres was bezorgd kwijtgemaakt, dus ik wist van niets. Daarom belde ik.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef teigan het volgende:
[..]
jeetje, dat is wel erg blond hoor...
Waarom pleegde je dan dat telefoontje als ik vragen mag?
Dank je.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Dangel het volgende:
dus straks ineens een bult geld op je rekening? iig een dikke knuffel, ook ivm je sms....
Ik heb best wel een voorkeur voor de zaterdag.. dan ben ik ten eerste toch al in Groningen omdat ik metChipsZak.
ga winkelen. En bovenal hoef ik de dag er na niet te werken. (nou ja, een autocross, maar dat is werk voor mezelf, dat kan ik eventueel ook overslaan)
Drie keer gelezen, maar ik snap je post nog steeds niet. Ligt dat aan mij?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef Dangel het volgende:
Ik ben niet aan de auto aan het klussen btwMaar ik kan het wel alle 3 tegen inkoopprijs + btw krijgen hier
![]()
ik had Joolz moeten quotenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Drie keer gelezen, maar ik snap je post nog steeds niet. Ligt dat aan mij?
Het is niet de stufi, maar iets van een ander fonds waar ik een beurs van krijg. Het is nog niet eens 100 euro per maand, maar dat is blijkbaar precies het bedrag wat ik normaal wel overhoud, en nu dus al maanden niet meer. En dan krimpt het snel in.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef Viking84 het volgende:
DaD, dan had je nog wel veel geld op je rekening staan als je er gewoon een paar maanden van kon leven. Als ik een keer m'n stufi niet krijg, sta ik meteen vet in het rood
.
Klonen mag zolang je niet gebanned bent.quote:
Je hebt vast nog wel ergens een gebande kloonquote:Op maandag 9 juli 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Klonen mag zolang je niet gebanned bent.Er zijn maar weinig crewleden die GEEN kloontje hebben voor op het werk oid.
Op die die je zat te leren waar ik bij was?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Grulez het volgende:
6,9
Had je het verschil met de normale OP al gezien?quote:
Dat is juist het idee van vakantie, dat ik niet hoef te werken. En dát is op zich wel fijn hoor. Moet nog wel 7 weken.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:13 schreef Grulez het volgende:
Bijbaan.
Whahahaha.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:12 schreef Grulez het volgende:
Ga je joggen.
Doe als ik, ga rubbertjes tellenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.. En nu zit ik me dood te vervelen.
.
Ok dan hoef ik niet te zoeken...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
4 in het zijvakje van m'n toilettas.
Ik heb net m'n teennagels gelakt (roze met een gllittertje.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:52 schreef maok het volgende:
Ow leuk, we gaan DaD dingen laten doen, eens even denken....
Stop de grote teen van de linker voet in de rechter oor en de pink van je rechter hand in je linker neusgat en raak met je rechter voet je achterhoofd aan.
Zo hier ben je nog wel even mee bezig.![]()
Je weet niet waar m'n toilettas staat, toch?quote:
Niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet niet waar m'n toilettas staat, toch?
Goed plan, veel plezier.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:55 schreef Grulez het volgende:
ik ga mn cijfer ff vieren met een kopje thee en een te duur broodje.
Dan kun je net zo goed zonder doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
hier liggen ze btw op B0104 en B0105, de exacte aantallen en maten zijn bedrijfsgeheim
En ik heb het hier over doorvoerrubbers, dus met gat er in.
Had je m'n ego niet iets subtieler kunnen plat stampen?quote:
Vergeet niet ook een muur groen te maken. Dat hoort.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Tangarine het volgende:
ben dus aan het verven... mn muur is nu voor de helft rood, en ik heb het eigenlijk wel gehad.... ga je er met de roller overheen, komt een stuk van de oude verflaag los.... of nouja verflaag, het is meer een of andere mislukte structuurtroep, waardoor je ook overal 10x overheen moet, voordat het rood-rood is
Rood is ook nog de moeilijkste kleur om mooi dekkend te krijgen, succes verder.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Tangarine het volgende:
ben dus aan het verven... mn muur is nu voor de helft rood, en ik heb het eigenlijk wel gehad.... ga je er met de roller overheen, komt een stuk van de oude verflaag los.... of nouja verflaag, het is meer een of andere mislukte structuurtroep, waardoor je ook overal 10x overheen moet, voordat het rood-rood is
Ho.. !!!! Stop !!! Voor een goede rood altijd eerst een grijs opzetten... Scheelt je liters Rood en het eindresultaat is veel beter..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Tangarine het volgende:
heheh ze weet van wie het komt toch. Zo was het natuurlijk ook niet bedoeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef Dangel het volgende:
Je scoort geen punten vandaag, G.
Wat is er mis met mij?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh ze weet van wie het komt toch. Zo was het natuurlijk ook niet bedoeld.
Ben jij daar totaal niet selectief in dan?
God geeft een feestjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
Rommelt het nu? Of maken ze hier in de buurt gewoon zoveel herrie?
Ik ben even heen en weer supermarkt gewandeld, en heb bij thuiskomst een andere broek aan moeten trekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef teigan het volgende:
regent het bij jou dan?
Ik was gewoon compleet op het verkeerde moment naar buiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Grulez het volgende:
Valt nu wel mee toch?
Ik ben vrijdag ondanks dikke buien nog redelijk droog gebleven. Moest daarvoor wel even rennen, omdat net toen mijn bus kwam er een dikke bui was in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef VonHinten het volgende:
'Losse buien in het noord oosten' werd op het nieuws gezegd
Eén plak regen vandaag man
Ik moest zowaar even giechelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef Dangel het volgende:
.
Dangel, waarom zet je nooit een zin voor je punten?
vanochtend was t nog wat, nu niet meerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest zowaar even giechelen.
Deze dag was niks, is niks, en zal ook wel niks meer worden.
Ik wil ook een zoemer op mijn werk, net als vroeger op schoolquote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
* Dangel wacht wanhopig op de bevrijdende zoemer
Ik vond het vreselijk toen ik ergens werkte waar ook een zoemer werd gebruikt. Ik kreeg Factory van Bruce Springsteen maar niet uit m'n hoofd.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil ook een zoemer op mijn werk, net als vroeger op school![]()
ja dat sloeg echt op pindakaas! ik was ff voetballen in paddepoel, paar drupjes.. kom ik thuis hadden ze net complete moessonregens achter de rug.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben even heen en weer supermarkt gewandeld, en heb bij thuiskomst een andere broek aan moeten trekken.
Ja, dus. En ook hagel en onweer.
Puur toeval.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef Tangarine het volgende:
!!!
ik was gister nog even bij een vriend, en die zei zowaar 'sodeknetter'![]()
De apocalyps kan nu niet meer ver weg zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef Tangarine het volgende:
!!!
ik was gister nog even bij een vriend, en die zei zowaar 'sodeknetter'![]()
merk? type? via konijn?quote:
Ik vind dat ding echt verschrikkelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil ook een zoemer op mijn werk, net als vroeger op school![]()
Die bij mij op school hebben we massaal los gedraait.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ding echt verschrikkelijk
Panasonic DMC-TZ3 via internet besteldquote:
Waarom. ;'(quote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Panasonic DMC-TZ3 via internet besteld
Geheugenkaartje bij een ander bedrijf besteld, omdat dat goedkoper was
De zoemer bij de schuifdeur is vrijdag met een harde ram van de muur verdwenen een minuut nadat de technsich manager uit zicht was richting zn vakantie adresquote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die bij mij op school hebben we massaal los gedraait.
Ga in overleg met je baas, en zorg dat iedereen piepers kan dragen ipv zoeen kutzoemert.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De zoemer bij de schuifdeur is vrijdag met een harde ram van de muur verdwenen een minuut nadat de technsich manager uit zicht was richting zn vakantie adres
Maar er hangen nog zo sodeknetterse veel meer
Ach, als er geen zoemer is gaat er wel een of andere loljosti sirenes aan zetten... En sirenes demonteren is bij ons op het werk op zich redelijk funest voor de klandizie....quote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga in overleg met je baas, en zorg dat iedereen piepers kan dragen ipv zoeen kutzoemert.
Er zijn weinig dingen die ik deprimerender vind, en dat meen ik echt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ding echt verschrikkelijk
Sorry.quote:
En als je wel deprimerende muziek wilt luisteren moet je mn XIII Stoleti CD lenenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry..
Ik moet niet naar deprimerende muziek luisteren als ik me alleen voel.
Donderdagquote:Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef Tangarine het volgende:
Oke, donderdag dus harry potter vijf: even graag melden wie er mee gaat, dan kunnen we kaarten halen/reserveren
so far iig:
Tangarine
Teigan
Mik_infra
Maok
DaD
Jij pakt flink uit zeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn 4 digitale camera's zijn ook binnen. en mn 6 analoge ook.
als ik ze buitenbewaar worden ze nat, zou zonde zijn.
Euh? Dit is een slowchattopic?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef Tangarine het volgende:
ehhm... kan dat geslowchat niet iets meer op msn?
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef Tangarine het volgende:
ehhm... kan dat geslowchat niet iets meer op msn?
Inderdaad, ga jij maar even lekker ergens anders slowchatten.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Tangarine het volgende:
ik vind het een beetje doelloos als je hier met iemand gaat lopen slowchatten, terwijl je dat net zo goed tegen diegene op msn kunt zeggen...
Maar het meeste gaat al niet meer over de stad zelf, maar over de belevenissen van enkele bewoners van de stad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dit is een Groningen stad topic.
Ik slowchat blijkbaar? Nou, dan ga ik wel verder op MSN met jou en op Google Talk met Tineke.quote:
Wie bedoel je nu precies, Tangarine?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Tangarine het volgende:
ik vind het een beetje doelloos als je hier met iemand gaat lopen slowchatten, terwijl je dat net zo goed tegen diegene op msn kunt zeggen...
Maakt niet uit, het is gewoon een legaal slowchat topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar het meeste gaat al niet meer over de stad zelf, maar over de belevenissen van enkele bewoners van de stad.![]()
En daarom worden jullie nooit echte sebaggeraars.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik slowchat blijkbaar? Nou, dan ga ik wel verder op MSN met jou en op Google Talk met Tineke.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Jochie, hetis dat de posthistorie van voor 1 januari 2005 gewist is, anders kon je zien wat ECHTE bagger is![]()
Had ik je iets gevraagd? Nee.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
Hij kan niet eens tennissen, laat staan dat ie dan wat te zeggen heeft over onze slowchat.
Wiiiiiiiiiiii
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Jochie, hetis dat de posthistorie van voor 1 januari 2005 gewist is, anders kon je zien wat ECHTE bagger is![]()
tudum tssh!!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Had ik je iets gevraagd? Nee.Ga maar weer fijn door met geen leven hebben.
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Had ik je iets gevraagd? Nee.Ga maar weer fijn door met geen leven hebben.
Dag alex.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je een slecht humeur Tangarine? Als ervaringsdeskundige kan ik je dan melden dat je beter ff naar buiten kunt gaan ipv het op je internetvrienden te botvieren.
Ikzlef heb een enorm slecht humeur, en daarom klik ik nu FOK! weg
kthxbai.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig hier. Ik laat het filmpje dodag maar zitten dan.
Ik ben niet makkelijk op de kast te krijgen, ik reageer gewoon op de zooi die jij post, iets waar de anderen hier te lief voor zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo makkelijk op de kast te krijgen.
Wel eentonig, dat dan weer wel.
Prima.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk op de kast te krijgen, ik reageer gewoon op de zooi die jij post, iets waar de anderen hier te lief voor zijn.
En ik hoor wel van meer mensen dat ze de continuë slowchat van mensen zoals jij, chipszak., DaD en Alexxxx irritant vinden, alleen ik ben degene die er iets van zegt. Het is niet persoonlijk ofzo, maar omdat ik blijkbaar niet goed overkom...
Zouden jullie alsjeblieft zo lief willen zijn om hier -iets- minder te slowchatten, zodat het voor andere Fokkers ook nog interessant blijft?
Je hebt ook MSN / PM / postduif? Waarom moet dat allemaal hier? Jij moet altijd óveral zo nodig op reageren of het nou een zinnige reactie is of niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima.
We maken wel ergens een ander groningen topic aan ofzo
Mensen met een leven houden niet van slowchat blijkt maar weer.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb DaD ook wel eens horen klagen over slowchat. Kennelijk is slowchat ok als je er zelf aan deelneemt ofzo?
Heerlijk dit soort reacties.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt ook MSN / PM / postduif? Waarom moet dat allemaal hier? Jij moet altijd óveral zo nodig op reageren of het nou een zinnige reactie is of niet.
Wat een onzin, ik kom tegenwoordig minimaal nog één keer hee zeggen!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef teigan het volgende:Het valt mij po dat er steeds minder mensen blijven,e n ik vind het eigenlijk ook niet zo boeiend als het steeds maar dingen zijn tussen 4 mensen in wisselende samenstelling, wat eigenlijk nergens over gaat..
Je moet gewoon keihard dood gaan met je geslowchatquote:
Mja, er zit een gat in mijn bureaublad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, krijg je er een stijve van? Fijn zo!.
MEER MEER! MEER MENSEN MEER!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon keihard dood gaan met je geslowchat
En je nutteloze kut reacties
zo![]()
ik moet zo nog boodschappen doenquote:
Ik heb geklaagd over een paginalange conversatie tussen ChipsZak. en Sebasser die alleen bestond uit posts in ONZ-stijl. Nutteloos dus. Persoonlijk vond ik de slowchat vandaag erg meevallen, maar waarschijnlijk zie je dat anders als je zelf meepost dan. Mensen af gaan stoten en zo lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb DaD ook wel eens horen klagen over slowchat. Kennelijk is slowchat ok als je er zelf aan deelneemt ofzo?
ja, en? We doen geen wedstrijdje om de topics in recordtempo vol te stampen hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 18:09 schreef Sebasser het volgende:
Tis trouwens wel grappig he.
Als chipszak of ik er niet zijn, dan is het gemiddelde van de posts in dit topic zo rond de 2 per 3 uur.
Mja.
ikwaids.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, en? We doen geen wedstrijdje om de topics in recordtempo vol te stampen hoor.
Dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:09 schreef Sebasser het volgende:
Als chipszak of ik er niet zijn, dan is het gemiddelde van de posts in dit topic zo rond de 2 per 3 uur.
Mja.
Ik vond het ook wel meevallen vandaag, hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen.. Daarbij is het nog steeds de vraag of veel posts per uur positief zijn. En ja, ik weet dat ik zelf topposter ben (was, waarschijnlijk) en geen recht van spreken heb.
Maar zoals ik zei, de SC viel op zich mee vandaag dacht ik. Gesprekken moeten nog steeds kunnen.
Kijk eens het topic (ja, het topic) na van toen chipszak op vakantie was bijv.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven zeggen.. Daarbij is het nog steeds de vraag of veel posts per uur positief zijn. En ja, ik weet dat ik zelf topposter ben (was, waarschijnlijk) en geen recht van spreken heb.
Maar zoals ik zei, de SC viel op zich mee vandaag dacht ik. Gesprekken moeten nog steeds kunnen.
Onzin. De kwaliteit van de posts ligt mijns inziens een stukje hoger als het wat rustiger gaat.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:09 schreef Sebasser het volgende:
Mja.
Ik was al klaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onzin. De kwaliteit van de posts ligt mijns inziens een stukje hoger als het wat rustiger gaat.
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze discussie.
Toen was ik ook op vakantie, dus dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk eens het topic (ja, het topic) na van toen chipszak op vakantie was bijv.
Mja, gezeik dit.
whehe, we stoppen wel met slowchatten.
k?
k.
thx.
bai.
Dominator natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er deze zomer eigenlijk nog wat leuke festivals/evenementen?
Keiweek, Noorderzon...wat nog meer?
..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er deze zomer eigenlijk nog wat leuke festivals/evenementen?
Keiweek, Noorderzon...wat nog meer?
Zal m aan de vakantietijd liggen. Ben na donderdag ook een tijdje offline. Vakantie he.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is saai hier![]()
![]()
Bovendien deed heel de dag mn pc het niet.
Nah. Is niet de vakantietijdquote:Op maandag 9 juli 2007 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal m aan de vakantietijd liggen. Ben na donderdag ook een tijdje offline. Vakantie he.
Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. Sterren van wereldformaat gingen Dominator voor. En niet zonder reden, want het Stadspark leent zich uitstekend voor evenementen door haar ligging en unieke entourage. Het terrein ligt in een bosrijke omgeving in het Noorden van Nederland, waar het de hoogste tijd is om de boel op zijn kop te zetten met een grootschalig dance event ...quote:
Ik weet het, maar ja kwamkwammertijd hoort er ook bij.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah. Is niet de vakantietijdIk had het over FOK! toen ik het over 'hier' had
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |