Jij snapt 'em, de vraag was verre van serieus bedoeldquote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien weet ik niet of er een serieus antwoord bestaat, aangezien de vraag behoorlijk subjectief was neem ik aan en er dus alleen maar antwoorden zouden kunnen komen als 'Omdat ik tennis leuker vind dan race auto'tjes' ofzoiets.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. RAB is ofc veel intressanter.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij snapt 'em, de vraag was verre van serieus bedoeld
duh.quote:
heej..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Hmm, nu je het zegt... niet eens zozeer. Over een uurtje of zo moet Do2 weer vertrekken, helaas. En m'n borsten waren verbrand, die beginnen nu te vervellen, en dat jeukt. Heb je enig idee hoe genant dat is?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt... niet eens zozeer. Over een uurtje of zo moet Do2 weer vertrekken, helaas. En m'n borsten waren verbrand, die beginnen nu te vervellen, en dat jeukt. Heb je enig idee hoe genant dat is?.
Maar ik bén helemaal geen man, ik wil geen man zijn, en ik wil niet doen als een man.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe als een man, en krab.
Tsssk.... Nou ja doe als een vrouw, en lijd pijn dan maar?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik bén helemaal geen man, ik wil geen man zijn, en ik wil niet doen als een man.
Krabben doet juist pijn. Tepels en zo. Gevoelige.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsssk.... Nou ja doe als een vrouw, en lijd pijn dan maar?
Nee, nog niet. Maar heb al wel twee Alfred shirtjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
[..]
heej..
heb je nu alweer eens een kamer in Grunn gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |