Coax?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee in dat gedeelte waar die koperdraadjes uitkomen zeg maar. Weet ik veel.. Hij doet het, daar gaat het om. En zonder vloeken van Do2, bewonderenswaardig. Hij werd niet eens kwaad toen ik het weer vernielde nadat ie het voor de eerste keer had gemaakt.
.
Ja, dat denk ik. Wha eva, wij kunnen Wimbledon gaan kijken.quote:
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, dat KAN inderdaad, maar waarom zou je dat willen?
Ook als de paringsdans van een everzwijn op TV is?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, das best leuk. En tv kijken draait toch altijd uit op seks.
Bowlen?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk ben
Griffioenen! Keltische aardmannetjes! Pluisje! Weerwolven! Roemeense bultruggen! Kobolden!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
Of of welke ernstig stomme dieren bestaan er nog meer.
Het tennis is het voorspel niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me leuker voorspel bedenken dan tennis kijken als ik heel eerlijk ben
Die ervaring heb ik zelf immers ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als julie relatie maar niet om sex gaat draaien. Slechte ervaringen mee namelijk, gun ik jullie niet.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als julie relatie maar niet om sex gaat draaien. Slechte ervaringen mee namelijk, gun ik jullie niet.
Dat zou wat zijn ja zeg.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
De kleine dingen dingen zoals een kapotte coax kabel mag je dan bijvoorbeeld zelf gaan oplossen.
Stomme vraag natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef MaxMark het volgende:
Waarom zou je Wimbledon gaan kijken als Formule 1 er op is
Jij snapt 'em, de vraag was verre van serieus bedoeldquote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Bovendien weet ik niet of er een serieus antwoord bestaat, aangezien de vraag behoorlijk subjectief was neem ik aan en er dus alleen maar antwoorden zouden kunnen komen als 'Omdat ik tennis leuker vind dan race auto'tjes' ofzoiets.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. RAB is ofc veel intressanter.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij snapt 'em, de vraag was verre van serieus bedoeld
duh.quote:
heej..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Hmm, nu je het zegt... niet eens zozeer. Over een uurtje of zo moet Do2 weer vertrekken, helaas. En m'n borsten waren verbrand, die beginnen nu te vervellen, en dat jeukt. Heb je enig idee hoe genant dat is?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt... niet eens zozeer. Over een uurtje of zo moet Do2 weer vertrekken, helaas. En m'n borsten waren verbrand, die beginnen nu te vervellen, en dat jeukt. Heb je enig idee hoe genant dat is?.
Maar ik bén helemaal geen man, ik wil geen man zijn, en ik wil niet doen als een man.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe als een man, en krab.
Tsssk.... Nou ja doe als een vrouw, en lijd pijn dan maar?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik bén helemaal geen man, ik wil geen man zijn, en ik wil niet doen als een man.
Krabben doet juist pijn. Tepels en zo. Gevoelige.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsssk.... Nou ja doe als een vrouw, en lijd pijn dan maar?
Nee, nog niet. Maar heb al wel twee Alfred shirtjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef teigan het volgende:
[..]
heej..
heb je nu alweer eens een kamer in Grunn gevonden?
Zijn je tepels óók aan het vervellen dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Krabben doet juist pijn. Tepels en zo. Gevoelige.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Crack_david het volgende:
Ik verveel me echt de bagger
Was ist?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
ohkayy..
quote:
Altijdquote:
ik kan zonder problemen over tenen heenraggen met mnlichet autootje. en het verslag heb je kunnen lezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd
Het is hier wel erg stil... is lexxx over teveel tenen heengeragd met de Visa?
Welnee, Alex en ik zitten heel gezellig te kletsen op msn.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd
Het is hier wel erg stil... is lexxx over teveel tenen heengeragd met de Visa?
Vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, Alex en ik zitten heel gezellig te kletsen op msn..
We hadden 't net nog even over de housewarming.quote:
Dat is lang geledenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hadden 't net nog even over de housewarming.
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
was er een auto te hard door een kuil met stroomkabels heen gereden?
Jammer genoeg niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
nog boze buren gehad mbt mn prachtige remactie?
Pfff.. ff denken hoor..quote:Op maandag 9 juli 2007 08:17 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Dat was me wel weer een leuk weekend, zaterdag harry potter en wii en gister naar de speeltuin geweestEr was een springkussen, een ballenbad een hele hoge glijbaan en geitjes
![]()
Lekker, he.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen. Voor 't eerst in 12 nachten aan één stuk doorgeslapen.
Ik ben weer bijgeslapen, ik zou er weer heel wat nachten tegenaan kunnen, hoor.quote:
Ik mis jou ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben weer bijgeslapen, ik zou er weer heel wat nachten tegenaan kunnen, hoor.
Ik ben in het vorige topic al uitgebreid aan het promoten geweest, lieverd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor de mensen die nog eens naar de bioscoop willen:
Das Leben der Anderen
Dat is toch geen nieuwe film? Draait ie (weer?) in Images? Ik was een paar jaar geleden in Den Haag, toen wou ik er heen maar hij was al uitverkocht die avond. Misschien binnenkort eindelijk toch maar eens heen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben in het vorige topic al uitgebreid aan het promoten geweest, lieverd.. Maar het is écht een aanrader mensen. Neem wel zakdoekjes mee.
.
Hij draait in Images ja. Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuwe film? Draait ie (weer?) in Images? Ik was een paar jaar geleden in Den Haag, toen wou ik er heen maar hij was al uitverkocht die avond. Misschien binnenkort eindelijk toch maar eens heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |