Zijn je tepels óók aan het vervellen dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Krabben doet juist pijn. Tepels en zo. Gevoelige.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Crack_david het volgende:
Ik verveel me echt de bagger
Was ist?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
ohkayy..
quote:
Altijdquote:
ik kan zonder problemen over tenen heenraggen met mnlichet autootje. en het verslag heb je kunnen lezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd
Het is hier wel erg stil... is lexxx over teveel tenen heengeragd met de Visa?
Welnee, Alex en ik zitten heel gezellig te kletsen op msn.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Altijd
Het is hier wel erg stil... is lexxx over teveel tenen heengeragd met de Visa?
Vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, Alex en ik zitten heel gezellig te kletsen op msn..
We hadden 't net nog even over de housewarming.quote:
Dat is lang geledenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hadden 't net nog even over de housewarming.
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
was er een auto te hard door een kuil met stroomkabels heen gereden?
Jammer genoeg niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
nog boze buren gehad mbt mn prachtige remactie?
Pfff.. ff denken hoor..quote:Op maandag 9 juli 2007 08:17 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Dat was me wel weer een leuk weekend, zaterdag harry potter en wii en gister naar de speeltuin geweestEr was een springkussen, een ballenbad een hele hoge glijbaan en geitjes
![]()
Lekker, he.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen. Voor 't eerst in 12 nachten aan één stuk doorgeslapen.
Ik ben weer bijgeslapen, ik zou er weer heel wat nachten tegenaan kunnen, hoor.quote:
Ik mis jou ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben weer bijgeslapen, ik zou er weer heel wat nachten tegenaan kunnen, hoor.
Ik ben in het vorige topic al uitgebreid aan het promoten geweest, lieverd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor de mensen die nog eens naar de bioscoop willen:
Das Leben der Anderen
Dat is toch geen nieuwe film? Draait ie (weer?) in Images? Ik was een paar jaar geleden in Den Haag, toen wou ik er heen maar hij was al uitverkocht die avond. Misschien binnenkort eindelijk toch maar eens heen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben in het vorige topic al uitgebreid aan het promoten geweest, lieverd.. Maar het is écht een aanrader mensen. Neem wel zakdoekjes mee.
.
Hij draait in Images ja. Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuwe film? Draait ie (weer?) in Images? Ik was een paar jaar geleden in Den Haag, toen wou ik er heen maar hij was al uitverkocht die avond. Misschien binnenkort eindelijk toch maar eens heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |