Dan kun je net zo goed zonder doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
hier liggen ze btw op B0104 en B0105, de exacte aantallen en maten zijn bedrijfsgeheim
En ik heb het hier over doorvoerrubbers, dus met gat er in.
Had je m'n ego niet iets subtieler kunnen plat stampen?quote:
Vergeet niet ook een muur groen te maken. Dat hoort.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Tangarine het volgende:
ben dus aan het verven... mn muur is nu voor de helft rood, en ik heb het eigenlijk wel gehad.... ga je er met de roller overheen, komt een stuk van de oude verflaag los.... of nouja verflaag, het is meer een of andere mislukte structuurtroep, waardoor je ook overal 10x overheen moet, voordat het rood-rood is
Rood is ook nog de moeilijkste kleur om mooi dekkend te krijgen, succes verder.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Tangarine het volgende:
ben dus aan het verven... mn muur is nu voor de helft rood, en ik heb het eigenlijk wel gehad.... ga je er met de roller overheen, komt een stuk van de oude verflaag los.... of nouja verflaag, het is meer een of andere mislukte structuurtroep, waardoor je ook overal 10x overheen moet, voordat het rood-rood is
Ho.. !!!! Stop !!! Voor een goede rood altijd eerst een grijs opzetten... Scheelt je liters Rood en het eindresultaat is veel beter..quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Tangarine het volgende:
heheh ze weet van wie het komt toch. Zo was het natuurlijk ook niet bedoeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef Dangel het volgende:
Je scoort geen punten vandaag, G.
Wat is er mis met mij?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh ze weet van wie het komt toch. Zo was het natuurlijk ook niet bedoeld.
Ben jij daar totaal niet selectief in dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |