Euh? Dit is een slowchattopic?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef Tangarine het volgende:
ehhm... kan dat geslowchat niet iets meer op msn?
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef Tangarine het volgende:
ehhm... kan dat geslowchat niet iets meer op msn?
Inderdaad, ga jij maar even lekker ergens anders slowchatten.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Tangarine het volgende:
ik vind het een beetje doelloos als je hier met iemand gaat lopen slowchatten, terwijl je dat net zo goed tegen diegene op msn kunt zeggen...
Maar het meeste gaat al niet meer over de stad zelf, maar over de belevenissen van enkele bewoners van de stad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dit is een Groningen stad topic.
Ik slowchat blijkbaar? Nou, dan ga ik wel verder op MSN met jou en op Google Talk met Tineke.quote:
Wie bedoel je nu precies, Tangarine?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Tangarine het volgende:
ik vind het een beetje doelloos als je hier met iemand gaat lopen slowchatten, terwijl je dat net zo goed tegen diegene op msn kunt zeggen...
Maakt niet uit, het is gewoon een legaal slowchat topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar het meeste gaat al niet meer over de stad zelf, maar over de belevenissen van enkele bewoners van de stad.![]()
En daarom worden jullie nooit echte sebaggeraars.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik slowchat blijkbaar? Nou, dan ga ik wel verder op MSN met jou en op Google Talk met Tineke.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Jochie, hetis dat de posthistorie van voor 1 januari 2005 gewist is, anders kon je zien wat ECHTE bagger is![]()
Had ik je iets gevraagd? Nee.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
Hij kan niet eens tennissen, laat staan dat ie dan wat te zeggen heeft over onze slowchat.
Wiiiiiiiiiiii
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Jochie, hetis dat de posthistorie van voor 1 januari 2005 gewist is, anders kon je zien wat ECHTE bagger is![]()
tudum tssh!!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Had ik je iets gevraagd? Nee.Ga maar weer fijn door met geen leven hebben.
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Had ik je iets gevraagd? Nee.Ga maar weer fijn door met geen leven hebben.
Dag alex.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je een slecht humeur Tangarine? Als ervaringsdeskundige kan ik je dan melden dat je beter ff naar buiten kunt gaan ipv het op je internetvrienden te botvieren.
Ikzlef heb een enorm slecht humeur, en daarom klik ik nu FOK! weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |