God geeft een feestjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
Rommelt het nu? Of maken ze hier in de buurt gewoon zoveel herrie?
Ik ben even heen en weer supermarkt gewandeld, en heb bij thuiskomst een andere broek aan moeten trekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef teigan het volgende:
regent het bij jou dan?
Ik was gewoon compleet op het verkeerde moment naar buiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Grulez het volgende:
Valt nu wel mee toch?
Ik ben vrijdag ondanks dikke buien nog redelijk droog gebleven. Moest daarvoor wel even rennen, omdat net toen mijn bus kwam er een dikke bui was in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef VonHinten het volgende:
'Losse buien in het noord oosten' werd op het nieuws gezegd
Eén plak regen vandaag man
Ik moest zowaar even giechelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef Dangel het volgende:
.
Dangel, waarom zet je nooit een zin voor je punten?
vanochtend was t nog wat, nu niet meerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest zowaar even giechelen.
Deze dag was niks, is niks, en zal ook wel niks meer worden.
Ik wil ook een zoemer op mijn werk, net als vroeger op schoolquote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
* Dangel wacht wanhopig op de bevrijdende zoemer
Ik vond het vreselijk toen ik ergens werkte waar ook een zoemer werd gebruikt. Ik kreeg Factory van Bruce Springsteen maar niet uit m'n hoofd.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil ook een zoemer op mijn werk, net als vroeger op school![]()
ja dat sloeg echt op pindakaas! ik was ff voetballen in paddepoel, paar drupjes.. kom ik thuis hadden ze net complete moessonregens achter de rug.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben even heen en weer supermarkt gewandeld, en heb bij thuiskomst een andere broek aan moeten trekken.
Ja, dus. En ook hagel en onweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |