quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.
Nee dat maakt niet uit. Ik vroeg het me alleen af.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij draait in Images ja. Wat kan 't nu schelen of ie nieuw is of niet, hij draait, hij is goed, kijken dus.
quote:
jeetje, dat is wel erg blond hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is een oorzaak gevonden van mijn geldproblemen. Na een telefoontje blijk ik al sinds februari geen studiebeurs meer te krijgen, wat me niet eens was opgevallen. Ik ben een administratieve kluns, en bij internetbankieren kijk ik alleen naar m'n saldo..
Ik had een brief gekregen dat ik nog niet had gereageerd op een brief van het studiefonds uit februari. In die tijd heeft m'n oude huisgenootje (ik ben rond die tijd verhuisd) een hele stapel post die nog op m'n oude adres was bezorgd kwijtgemaakt, dus ik wist van niets. Daarom belde ik.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef teigan het volgende:
[..]
jeetje, dat is wel erg blond hoor...
Waarom pleegde je dan dat telefoontje als ik vragen mag?
Dank je.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Dangel het volgende:
dus straks ineens een bult geld op je rekening? iig een dikke knuffel, ook ivm je sms....
Ik heb best wel een voorkeur voor de zaterdag.. dan ben ik ten eerste toch al in Groningen omdat ik metChipsZak.
ga winkelen. En bovenal hoef ik de dag er na niet te werken. (nou ja, een autocross, maar dat is werk voor mezelf, dat kan ik eventueel ook overslaan)
Drie keer gelezen, maar ik snap je post nog steeds niet. Ligt dat aan mij?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef Dangel het volgende:
Ik ben niet aan de auto aan het klussen btwMaar ik kan het wel alle 3 tegen inkoopprijs + btw krijgen hier
![]()
ik had Joolz moeten quotenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Drie keer gelezen, maar ik snap je post nog steeds niet. Ligt dat aan mij?
Het is niet de stufi, maar iets van een ander fonds waar ik een beurs van krijg. Het is nog niet eens 100 euro per maand, maar dat is blijkbaar precies het bedrag wat ik normaal wel overhoud, en nu dus al maanden niet meer. En dan krimpt het snel in.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef Viking84 het volgende:
DaD, dan had je nog wel veel geld op je rekening staan als je er gewoon een paar maanden van kon leven. Als ik een keer m'n stufi niet krijg, sta ik meteen vet in het rood
.
Klonen mag zolang je niet gebanned bent.quote:
Je hebt vast nog wel ergens een gebande kloonquote:Op maandag 9 juli 2007 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Klonen mag zolang je niet gebanned bent.Er zijn maar weinig crewleden die GEEN kloontje hebben voor op het werk oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |