Je bent hier in de minderheidquote:
Helemaalquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef Viking84 het volgende:
o hier zijn jullie.
Ik ga ws in Engeland studeren als het luktquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nog 1 jaarEn daarna 'studeren' in Leeuwarden denk ik
![]()
Ik heb ook een paar dossiers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:50 schreef Sebasser het volgende:
aah kutje, dit dossier gaat maar van 1999 tot 2000.
Ik mis een heleboel.
Sebasser wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
in 2000 zat je in groep 4 dus?
Groot-Brittanniëquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga ws in Engeland studeren als het lukt.
Daar wilt ik wonen.quote:
Eeh, geen idee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
in 2000 zat je in groep 4 dus?
ik ook, morgen een drukke dag dus voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar dossiers.
Bij de dokters en zulks.
En bij allemaal -logen.
Dat zei ik vannacht ook tegen je zusje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
. . . . . . . . . . .
Geil!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen je zusje.
Het zijn helemaal geen comma's...quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
ze zei Komma Komma Komma terug.
Nog meer regen dan in Nederland. Zou er niet aan moeten denken zeg. Doe mij maar Belgie of 1 of ander land waar ik lekker kan outdoor sporten.quote:
Net niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen comma's...
Nee ik heb geen jonger zusje, maar voor m'n oudere zussen ben je net niet hun type.
Je kan ook naar de Sahara gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nog meer regen dan in Nederland. Zou er niet aan moeten denken zeg. Doe mij maar Belgie of 1 of ander land waar ik lekker kan outdoor sporten.
Zou wel naar Schotland of Ierland willen, maar dat is alleen om de coole mensen daar. Engeland en Wales lijkt me niks.
Mwah.. Zou wel keertje leuk zijn om er rond te reizen, maar niet voor te lange tijd. Te eentonig.quote:
Als je rondjes gaat lopen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:00 schreef Aryon het volgende:
[..]
Mwah.. Zou wel keertje leuk zijn om er rond te reizen, maar niet voor te lange tijd. Te eentonig.
jeuj .quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:02 schreef Tangarine het volgende:
Ik kom net thuis van Transformers.... omg ik ben nu helemaal hyper, hij was echt zooooo tof![]()
![]()
Heb je een punt ja.quote:
Vliegen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:03 schreef Aryon het volgende:
[..]
Heb je een punt ja.
De gangkat doet raar, hij sprint en vliegt hier door de kamer en de gang heen, wat best gevaarlijk is.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:02 schreef Tangarine het volgende:
Ik kom net thuis van Transformers.... omg ik ben nu helemaal hyper, hij was echt zooooo tof![]()
![]()
Ik houd van regen en niet zo van de zonquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nog meer regen dan in Nederland. Zou er niet aan moeten denken zeg. Doe mij maar Belgie of 1 of ander land waar ik lekker kan outdoor sporten.
Zou wel naar Schotland of Ierland willen, maar dat is alleen om de coole mensen daar. Engeland en Wales lijkt me niks.
Het leek meer heel hoog springen, maar toch... Het gaat om het idee.quote:
Tuurlijk, de robots zelf (oa Optimus Prime, Megatron, Starscream, Bumblebee), de stem van Optimus Prime, het was gewoon... tof! En Hugo Weaving als Megatron was ook coolquote:
Nee, zit die kat achter vliegen aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef Aryon het volgende:
[..]
Het leek meer heel hoog springen, maar toch... Het gaat om het idee.
Ja, daarom ga ik er niet heen en jij wel waarschijnlijk. Maar toch is het best leuk lijkt me. Zou er ook wel es willen lesgeven. Is daar toch vet streng en geordend, heb je nooit gezeur en allemaal in uniform.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik houd van regen en niet zo van de zon![]()
Oooooooooooo. Ik denk al, maar nee hij zt achter een nepmuis aan. En hij heeft weer 1 van die hyperactieve buien. Dan rent ie opeens je kamer in, gaat ie 4 rondjes rennen, rent ie weer weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, zit die kat achter vliegen aan?
Hij ziet ze vliegen dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oooooooooooo. Ik denk al, maar nee hij zt achter een nepmuis aan. En hij heeft weer 1 van die hyperactieve buien. Dan rent ie opeens je kamer in, gaat ie 4 rondjes rennen, rent ie weer weg.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Transformers zegt mij he-le-maal niks.
Mooi, dan word ik dus niet teleurgesteldquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tuurlijk, de robots zelf (oa Optimus Prime, Megatron, Starscream, Bumblebee), de stem van Optimus Prime, het was gewoon... tof! En Hugo Weaving als Megatron was ook cool
Dat doe je dan knap.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Transformers zegt mij he-le-maal niks.
Het was meer actie dan Spider-man 3, maar dit keer geen zinloos verhaal, zodat het beter tot z'n recht komt, en de actie was ook een stuk toffer...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mooi, dan word ik dus niet teleurgesteld
Hier staat ook privebericht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
He, ff een vraagje. Als jullie op het envelopje bij een post gaan staan, wat staat er dan in? Private message of privebericht?
(Tangarine beweert dat bij hem private message staat, terwijl bij mij privebericht staat).
Vet. Wil er ook nog heen opzich. Maar eerst ga ik koken en eten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het was meer actie dan Spider-man 3, maar dit keer geen zinloos verhaal, zodat het beter tot z'n recht komt, en de actie was ook een stuk toffer...
Ik ga hem over anderhalf uur kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het was meer actie dan Spider-man 3, maar dit keer geen zinloos verhaal, zodat het beter tot z'n recht komt, en de actie was ook een stuk toffer...
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:13 schreef Aryon het volgende:
[..]
Vet. Wil er ook nog heen opzich. Maar eerst ga ik koken en eten.
Later.
Je geboortejaar + 8 = groep 4. Dus draai er niet om heenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eeh, geen idee.
tzijn onderzoeken en alles van mij.
en de datum van de onderzoeken is afwijkend van hetgeen wat ze onderzoeken. alsin zo van ik zat bijvoorbeeld in 2009 in groep 2, en dan hebben ze dat onderzoek pas klaar in 2003 zeg maar.
Dat klopt dus niet helemaal.
En ik mis veel te veel.
Morgen even rondbellen ofzo.
Ik draai er niet omheen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je geboortejaar + 8 = groep 4. Dus draai er niet om heen
PM; vuile dikke kutcomputer werkt ff niet mee voor het bewijs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
He, ff een vraagje. Als jullie op het envelopje bij een post gaan staan, wat staat er dan in? Private message of privebericht?
(Tangarine beweert dat bij hem private message staat, terwijl bij mij privebericht staat).
Hmmm ja okequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen.
Het zou allemaal best kunnen kloppen rene.
Ik weet het gewoon niet zeker.
Er klopt teveel niet, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar als jij het zegt.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef VonHinten het volgende:
Hoog niveau. Iemand die in zijn blote piem0l door de UB wil rennen? Heb ik wat te lachen.
Wat ga je daar doen? (Ja ik weet wat dakar is)quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2010! Dan ga ik nar de sahara!
bewijsmateriaal
Ivm gebrek aan een piem0l bedank ik voor de eerquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef VonHinten het volgende:
Hehehe achterlijke copy-paste
Maar iemand die wil rennen?
Heen en weer rijden, puur voor de lolquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? (Ja ik weet wat dakar is)
Nah, zonder lul ben je ook best okay.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ivm gebrek aan een piem0l bedank ik voor de eer.
voorbinddildo mag ook hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe dan kan je 28 augustus ook niet feestje doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moi dokter!
Wiskunde herkansing 29 augustus, ja doe maar.
Mag ik daar 1 portie drama bij?
Mezelf maar kapot zuipen vanavond.
piem0l optioneel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, das helemaal zwaar kutquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe dan kan je 28 augustus ook niet feestje doen
Oh jawelquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe dan kan je 28 augustus ook niet feestje doen
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al eens meegedaan aan een voorbinddildopolonaise?
Niet vooraan lopen heb ik gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al eens meegedaan aan een voorbinddildopolonaise?
Ik ben een neppertquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je een neppert
Dan mis je heel wat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nimmer bij een orgie geparticieerd.
Taco = kat/poes/leguaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:38 schreef Viking84 het volgende:
Tangarine is een dierenbeul.
Want hij wil niet op Taco passen.
Groningen: Gronings Ontzet (zie ook 17 augustus)quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/28_augustus#Viering.2Fherdenking
Ommelanders ftw.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:39 schreef VonHinten het volgende:
Och ja dat gepauper..
* VonHinten mompelt iets over Stadjers..![]()
*ahum*quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:39 schreef VonHinten het volgende:
Och ja dat gepauper..
* VonHinten mompelt iets over Stadjers..![]()
Wij hebben http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Warnsquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/28_augustus#Viering.2Fherdenking
voorbinddildo's heb ik niet en de winkels zijn dicht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef VonHinten het volgende:
Krijg ik nog een keiharde piemel in de UB te zien? Anders ga ik naar huis namelijk...
*stamp*quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Taco in de achtertuin. Zo lief.
Heb je nou wel of niet een vogelspin?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Taco in de achtertuin. Zo lief.
Nee, ik heb geen vogelspin, want ik ben bang voor spinnen. Taco is een doodgewone katquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet een vogelspin?
Lijkt me vaag.
Wel tof.
Maar dan als men dan vraagt om een pic, dan een pic gaan posten van wwf.be, en dan zeggen dat dat taco is in de achtertuin.
Hm.
Wacht.
ik mis iets.
Of andere reproductieorganen. Geef me IETS na deze lange dag studeren..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voorbinddildo's heb ik niet en de winkels zijn dicht.
Dus helaasssss.... niet die van mij.
Ik wil wel wedden dat als je in de UB vraagt of iemand toevallig een voorbinddildo bij zich heeft dat er genoeg mensen ja roepen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voorbinddildo's heb ik niet en de winkels zijn dicht.
Dus helaasssss.... niet die van mij.
Ah, ik dacht al.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vogelspin, want ik ben bang voor spinnen. Taco is een doodgewone kat.
Wat dacht je? "Die muts ziet er toch veel te schijterig uit om een vogelspin te hebben" ?quote:
Harde piemel van een naakte jongen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef VonHinten het volgende:
Krijg ik nog een keiharde piemel in de UB te zien? Anders ga ik naar huis namelijk...
alledrie!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver ik kan niet kiezenslagroomijs, chocolade-ijs of peche melba
Waarom heeft het lachen om een naakte jongeman in de UB ook maar iets met mijn geaardheid te maken? Als hier een naakt wijf gaat paraderen gaat iedereen stil met de mond open zitten kijken.. Als het een kerel is, is het van "hé #$@#% rot eens op met die piemel van je!" Ja ook de vrouwen roepen dat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Harde piemel van een naakte jongen?
Je fotoboek zegt hetero![]()
Ik dacht dat er stond krijg ik nog een harde piemel of....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarom heeft het lachen om een naakte jongeman in de UB ook maar iets met mijn geaardheid te maken? Als hier een naakt wijf gaat paraderen gaat iedereen stil met de mond open zitten kijken.. Als het een kerel is, is het van "hé #$@#% rot eens op met die piemel van je!" Ja ook de vrouwen roepen dat.
Vandaar, ik wil chaos ende ellende in de UB![]()
Ja maar dan is er minder voor jou als jij bij me komt om chocolade ijs te eten....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Chocolade ijs.
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je? "Die muts ziet er toch veel te schijterig uit om een vogelspin te hebben" ?.
Ik lust dat toch niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dan is er minder voor jou als jij bij me komt om chocolade ijs te eten....
Stalkert, jouw ontgaat ook niks hequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tangarine, waarom staat er bij je seksualiteit Mannelijk? (waar overigens eerst mannetje stond
)
Eh?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tangarine, waarom staat er bij je seksualiteit Mannelijk? (waar overigens eerst mannetje stond
)
Seksualiteit is je geaardheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh?
Moet ie er vrouwelijk neerzetten dan?
Volgens mij snap je de functie van die vraag niet.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
bij sexuelitiet vul je toch in of je hebiho bent?
En dat, terwijl iedereen dit eigenlijks zou moeten snappen.quote:
Ik denk ook heel vaak aan sex.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Tangarine het volgende:
ahhhh ok, gaan we het zo veranderen, ik zat meer aan sekse te denken
Nee, dat heb je al ingevuld bij geslachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Tangarine het volgende:
Justem! Dat snap jij, dat snap ik, maar verder snpat denk ik niemand dat iedereen dit moet snappen, snap je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat, terwijl iedereen dit eigenlijks zou moeten snappen.
Ja, wacht even.quote:
ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Tangarine het volgende:
Moet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Tineke. Die moet ook choco-ijs eten.
Ik kan hem ook voor je printen, dan doe ik hem op de post, en dan heb je hem zaterdag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh fuck, ff naar mn ouders, route naar teigan uitprinten (heb hier geen printer)
Ik stuur hem je wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze mag kiezen, of ze eet het op, of ik smeer haar er mee in.
zaterdag ben ik in Groningen tegen de tijd dat de postbode zn zaakje in mn gleuf leegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan hem ook voor je printen, dan doe ik hem op de post, en dan heb je hem zaterdag.
De bussen zijn net geleegd.
http://www.erotrend.nl/index.php?cPath=116quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze mag kiezen, of ze eet het op, of ik smeer haar er mee in.
Hij kan je ook ophalen als hij over de Friesestraatweg gaatquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan hem ook voor je printen, dan doe ik hem op de post, en dan heb je hem zaterdag.
De bussen zijn net geleegd.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag ben ik in Groningen tegen de tijd dat de postbode zn zaakje in mn gleuf leegt.
Ik ben bekend met die producten jongeman. Sex en eten is uitstekend te combineren kanik je vertellen. maar word wel vies. is niet ergquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.erotrend.nl/index.php?cPath=116
Die straat loopt een paar meter van mijn wijk inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij kan je ook ophalen als hij over de Friesestraatweg gaat
ikwaids.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bekend met die producten jongeman. Sex en eten is uitstekend te combineren kanik je vertellen. maar word wel vies. is niet erg
Wat een rotzooi daar bij je wijk, allemaal opbrekingen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die straat loopt een paar meter van mijn wijk inderdaad.
Het paard lijkt er anders wel blij meequote:
Ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat ie gepijpt wordt door zoeen raar wijf?
Ofwa
Net een paar maand oud gek, wat denk je.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een rotzooi daar bij je wijk, allemaal opbrekingen enzo
Vast niet, die STA modjes vinden dat veels te geil.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
FoeiDaarvoor kan je iets met een ban enzo krijgen
Het stelletje Dagonet en Misstique?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vast niet, die STA modjes vinden dat veels te geil.
Smerige dierensex liefhebbers.
Die zijn toch niet mod van STA?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het stelletje Dagonet en Misstique?![]()
ik heb m'n periode, dus ik wil ook wel even langs komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:27 schreef Tangarine het volgende:
Heb trouwens vanmiddag een grote pot rode verf gekocht voor m'n kamer
eens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb m'n periode, dus ik wil ook wel even langs komen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:17 schreef Sebasser het volgende:
lawler, er ligt zo'n grote weps bij mijn raam.
Dat krijg je ervan als je naar binnen vliegt terwijl ik afwezig ben voor een paar dagen.
Er ligt ook gezellig een mug naast.
U bent gezakt met 'Kennis van Groningen'quote:
Als we nou samen vies doen?quote:
Och germquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
U bent gezakt met 'Kennis van Groningen'
plz remove yourself from this topic....
Hoe bedoel je, wat is er 28 augustus?
En dat nog wel in het Groningen topic!
![]()
![]()
![]()
Oh oke.quote:
Nahja, hij is wel grappig, die Alex, net als diverse andere import-Groningers/export-Friezen.quote:
Dats waar, maarja, hij is dan ook geen grunningerquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nahja, hij is wel grappig, die Alex, net als diverse andere import-Groningers/export-Friezen.
Hij mag bij genade blijven
Maar 28 augustus is toch wel een beetje Groninger basiskennis dacht ik
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dats waar, maarja, hij is dan ook geen grunninger![]()
vast welquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens, 28 augustus vuurwerkmeeting?
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
PM; vuile dikke kutcomputer werkt ff niet mee voor het bewijs.
Was iedereen vorig jaar ook in hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
@ Alex: 28 augustus is Bommen Berend, Gronings Ontzet. Van alles te doen in de stad + vuurwerk rond een uur of 23 in het Stadspark.
Ik ben er denk ik sowieso met een groep mensenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar komt de geschiedenisquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn graf
Van Nul tot Nuquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu we het toch over Rabenhaupt hebben
[afbeelding]
Ik weet niet of ik dat mag als dat zo laat isquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Frysker dan mij vind je ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn graf
Mn vader heeft ze allemaal. Maar das op zich niet zo vreemd, die heeft alle Nederlandstalige strips sinds 1970quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 boeken ervan geloof ik![]()
Laatst gezien, hij begint of eindigt heel erg slap.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken. Number 23 denk ik. Al is het misschien een kutfilm (spreekwoordelijk gezien),
Virginia Madsen
zit er wel in
.
Krijg ik nou nog een reactie op mijn herinnering van een afspraak een paar posts geleden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken. Number 23 denk ik. Al is het misschien een kutfilm (spreekwoordelijk gezien),
Virginia Madsen
zit er wel in
.
Wat is er jong?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef Grulez het volgende:
Jeetje wat een mooie dag!................................................................
smiley stelert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
(*)o(*)
quote:
Je bedoelt denk ik ' :] 'quote:
Wat je maar lekker noemt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
op sterk water. En sommigen weten waarover ik het heb![]()
Ik noem het niet lekker.quote:
Wij stonden op de ring, op een gemeentewagentje, achterop, met grote parapluquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was iedereen vorig jaar ook in hetstadspark
?
MET DE HAKKEN IN DE MODDER OLE OLE OLE
Naakt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wij stonden op de ring, op een gemeentewagentje, achterop, met grote paraplu
Verschil, er wezen moet, enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wij stonden op de ring, op een gemeentewagentje, achterop, met grote paraplu
Ja.quote:
Vetjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Heb op mijn bachelorscriptie een 7,19![]()
Morgen het gesprek nog even.
augustus klinkt dichtbij het eind van het jaar he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
zomg, het is volgende maand al augustus.
Grappig.
ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
FOK! verengelst!
verklaring voor Viking84 en Tangarine
Een echte eye opener.quote:
Is de Dokkumer Ee river genoeg voor je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
I've been sittin' here
Tryin' to find myself
I get behind myself
I need to rewind myself
Lookin' for the payback
Listen for the playback
They say that every man bleeds, just like me
And I feel like number one
Yet, I'm last in line
I watch my youngest son
And it helps to pass the time
I take too many pills, it helps to ease the pain
I made a couple dollar bills, still I feel the same
Everybody knows my name
They say it way out loud
A lot of folks fuck with me
It's hard to hang out in crowds
I guess that's the price you pay
To be some big shot like I am
Outstretched hands and one-night stands
Still I can't find love
And when your walls come tumbling down
I will always be around
And when your walls come tumbling down
I will always be around
People don't know about the things I say and do
They don't understand 'bout the shit that I've been through
It's been so long since I've been home
I've been gone, I've been gone for way too long
Maybe I forgot all things I miss
Oh, somehow I know there's more to life than this
I said it too many times
And I still stand firm
You get what you put in
And people get what they deserve
Still I ain't seen mine
No, I ain't seen mine
I've been giving just ain't been gettin'
I've been walking that there line
So I think I'll keep on walking
With my head held high
I'll keep moving on and only God knows why
Only God, only God
Only God knows why
Only God knows why, why, why
Only God knows why
Take me to the river
Hey, won't you take me to the river, hey, hey, hey
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
Geweldig is dit.
Ik kan me nu overheelijk gaan vervelen tot een uur of elf, alleen omdat zoeen klootzak eerder belt naar diegene waar ik mee wou afspreken.
Tot zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben me aan het scheren, tot over een paar uur
Ik ben niet belangrijk genoeg meer voor je hequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]nog een paar andere mafkezen
Maar, nee, deze ken je niet.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben me aan het scheren, tot over een paar uur
Gisteren reed ik nog langs Frieslandfoods.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[..]
We hebben en scheerapparatenfabriek in Fryslân, dus ik scheer me met Philishave.
Neuken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Lay-out verneukt.
Die zit ook in Drenthe, Gieten ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gisteren reed ik nog langs Frieslandfoods.
Waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gisteren reed ik nog langs Frieslandfoods.
neuhquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Lay-out verneukt.
Ken ik jouquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben niet belangrijk genoeg meer voor je he?
Zie je welquote:
dan ben je er toch ook geen uur mee bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[..]
We hebben en scheerapparatenfabriek in Fryslân, dus ik scheer me met Philishave.
He, ga ergens anders huilen. Ik vond Astrid leuker dan dit alterego.quote:
Mn baard al eens gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
dan ben je er toch ook geen uur mee bezig
Astrid is tof. Doe es niet zo stom jij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ga ergens anders huilen. Ik vond Astrid leuker dan dit alterego.
Ben jij de emo-side?optiefen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ga ergens anders huilen. Ik vond Astrid leuker dan dit alterego.
Ben jij de emo-side?optiefen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Als jij nou es optieft
![]()
En ik heb geen alterego
Ik had er zulks een leuke PI bij gezetquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Astrid is tof. Doe es niet zo stom jij.
Het sloeg nergens opquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:20 schreef Renesite het volgende:
Het spijt me![]()
Zal wel door SOAD komen dat op staat
Oh sorry, even overheen gelezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Krijg ik nou nog een reactie op mijn herinnering van een afspraak een paar posts geleden?
beidequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laatst gezien, hij begint of eindigt heel erg slap.
1 van de twee.
Ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Niet toevallig mensen die gaan stappen?
Ik weet pas wat ik vanavond ga doen als het 11 uur is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Beetje moe helaasquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
nah schiet eens op ik wil een tvp in 95 zetten voor ik op bed ga....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |