Och germquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
U bent gezakt met 'Kennis van Groningen'
plz remove yourself from this topic....
Hoe bedoel je, wat is er 28 augustus?
En dat nog wel in het Groningen topic!
![]()
![]()
![]()
Oh oke.quote:
Nahja, hij is wel grappig, die Alex, net als diverse andere import-Groningers/export-Friezen.quote:
Dats waar, maarja, hij is dan ook geen grunningerquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nahja, hij is wel grappig, die Alex, net als diverse andere import-Groningers/export-Friezen.
Hij mag bij genade blijven
Maar 28 augustus is toch wel een beetje Groninger basiskennis dacht ik
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dats waar, maarja, hij is dan ook geen grunninger![]()
vast welquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens, 28 augustus vuurwerkmeeting?
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
PM; vuile dikke kutcomputer werkt ff niet mee voor het bewijs.
Was iedereen vorig jaar ook in hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
@ Alex: 28 augustus is Bommen Berend, Gronings Ontzet. Van alles te doen in de stad + vuurwerk rond een uur of 23 in het Stadspark.
Ik ben er denk ik sowieso met een groep mensenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar komt de geschiedenisquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn graf
Van Nul tot Nuquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu we het toch over Rabenhaupt hebben
[afbeelding]
Ik weet niet of ik dat mag als dat zo laat isquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Frysker dan mij vind je ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn graf
Mn vader heeft ze allemaal. Maar das op zich niet zo vreemd, die heeft alle Nederlandstalige strips sinds 1970quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 boeken ervan geloof ik![]()
Laatst gezien, hij begint of eindigt heel erg slap.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken. Number 23 denk ik. Al is het misschien een kutfilm (spreekwoordelijk gezien),
Virginia Madsen
zit er wel in
.
Krijg ik nou nog een reactie op mijn herinnering van een afspraak een paar posts geleden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken. Number 23 denk ik. Al is het misschien een kutfilm (spreekwoordelijk gezien),
Virginia Madsen
zit er wel in
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |