Die straat loopt een paar meter van mijn wijk inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij kan je ook ophalen als hij over de Friesestraatweg gaat
ikwaids.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bekend met die producten jongeman. Sex en eten is uitstekend te combineren kanik je vertellen. maar word wel vies. is niet erg
Wat een rotzooi daar bij je wijk, allemaal opbrekingen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die straat loopt een paar meter van mijn wijk inderdaad.
Het paard lijkt er anders wel blij meequote:
Ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat ie gepijpt wordt door zoeen raar wijf?
Ofwa
Net een paar maand oud gek, wat denk je.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een rotzooi daar bij je wijk, allemaal opbrekingen enzo
Vast niet, die STA modjes vinden dat veels te geil.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
FoeiDaarvoor kan je iets met een ban enzo krijgen
Het stelletje Dagonet en Misstique?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vast niet, die STA modjes vinden dat veels te geil.
Smerige dierensex liefhebbers.
Die zijn toch niet mod van STA?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het stelletje Dagonet en Misstique?![]()
ik heb m'n periode, dus ik wil ook wel even langs komenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:27 schreef Tangarine het volgende:
Heb trouwens vanmiddag een grote pot rode verf gekocht voor m'n kamer
eens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb m'n periode, dus ik wil ook wel even langs komen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:17 schreef Sebasser het volgende:
lawler, er ligt zo'n grote weps bij mijn raam.
Dat krijg je ervan als je naar binnen vliegt terwijl ik afwezig ben voor een paar dagen.
Er ligt ook gezellig een mug naast.
U bent gezakt met 'Kennis van Groningen'quote:
Als we nou samen vies doen?quote:
Och germquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
U bent gezakt met 'Kennis van Groningen'
plz remove yourself from this topic....
Hoe bedoel je, wat is er 28 augustus?
En dat nog wel in het Groningen topic!
![]()
![]()
![]()
Oh oke.quote:
Nahja, hij is wel grappig, die Alex, net als diverse andere import-Groningers/export-Friezen.quote:
Dats waar, maarja, hij is dan ook geen grunningerquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nahja, hij is wel grappig, die Alex, net als diverse andere import-Groningers/export-Friezen.
Hij mag bij genade blijven
Maar 28 augustus is toch wel een beetje Groninger basiskennis dacht ik
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dats waar, maarja, hij is dan ook geen grunninger![]()
vast welquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens, 28 augustus vuurwerkmeeting?
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
PM; vuile dikke kutcomputer werkt ff niet mee voor het bewijs.
Was iedereen vorig jaar ook in hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
@ Alex: 28 augustus is Bommen Berend, Gronings Ontzet. Van alles te doen in de stad + vuurwerk rond een uur of 23 in het Stadspark.
Ik ben er denk ik sowieso met een groep mensenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar komt de geschiedenisquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn graf
Van Nul tot Nuquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu we het toch over Rabenhaupt hebben
[afbeelding]
Ik weet niet of ik dat mag als dat zo laat isquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Frysker dan mij vind je ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg, een Groninger die vraag wat er 28 augustus is, Rabenhaupt draait zich om in zijn graf
Mn vader heeft ze allemaal. Maar das op zich niet zo vreemd, die heeft alle Nederlandstalige strips sinds 1970quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 boeken ervan geloof ik![]()
Laatst gezien, hij begint of eindigt heel erg slap.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken. Number 23 denk ik. Al is het misschien een kutfilm (spreekwoordelijk gezien),
Virginia Madsen
zit er wel in
.
Krijg ik nou nog een reactie op mijn herinnering van een afspraak een paar posts geleden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken. Number 23 denk ik. Al is het misschien een kutfilm (spreekwoordelijk gezien),
Virginia Madsen
zit er wel in
.
Wat is er jong?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:08 schreef Grulez het volgende:
Jeetje wat een mooie dag!................................................................
smiley stelert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
(*)o(*)
quote:
Je bedoelt denk ik ' :] 'quote:
Wat je maar lekker noemt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
op sterk water. En sommigen weten waarover ik het heb![]()
Ik noem het niet lekker.quote:
Wij stonden op de ring, op een gemeentewagentje, achterop, met grote parapluquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was iedereen vorig jaar ook in hetstadspark
?
MET DE HAKKEN IN DE MODDER OLE OLE OLE
Naakt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wij stonden op de ring, op een gemeentewagentje, achterop, met grote paraplu
Verschil, er wezen moet, enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wij stonden op de ring, op een gemeentewagentje, achterop, met grote paraplu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |